Mee eens.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
(kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
slechte lassie gehad zekerquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
Gebeft worden vind ik niks aan.
Je zit in het verkeerde topic. Je moet hier zijn: Pijpen lekkerder dan neuken?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
BeffenNeucken...
ze mot gewoon pijpen die sloerie
je likt de vagina niet, tenminste normaal niet, maar de vulva.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Kut (vagina is geen alternatief) en beffen mogen allebei vervangen worden!
als je het 'deftig' wil noemen? ... cunnulingusquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik doe het graag, maar ik vind het woord zo achterlijk... je zegt toch niet "mmmm lekker beffen!" ???
En kut dan... "mmmm lekker kut likken!" ???
Kut (vagina is geen alternatief) en beffen mogen allebei vervangen worden!
Hele roedel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:50 schreef frnk het volgende:
slechte lassie gehad zeker
gefrustreerd omdat je niet aan je trekken komt ? of klets je zogenaamd stoer om indruk te maken???quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
BeffenNeucken...
ze mot gewoon pijpen die sloerie
hmm dat is vreemd... komt het omdat je nooit goed gebeft bent of is het te gevoelig ofzo ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
Neuken.
Beffen is ook gaaf.
Gebeft worden vind ik niks aan.
Tot nu toe.
Gelukkig zijn er geen egoisten onder de Fokkersquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:15 schreef klaus_beyer het volgende:
Eerst moeten de vrouwen pijpen, dan worden ze geneukt. Dan ga ik echt niet meer beffen hoor...
Preciesquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:08 schreef Praag het volgende:
Ik doe alles om een vrouw aan haar trekken te laten komen. Word ik zelf ook alleen maar meer opgewonden van. You get what you give
En als je het dan nog correct wil zeggen: Cunnilingusquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:02 schreef Haanibal het volgende:
[..]
als je het 'deftig' wil noemen? ... cunnulingus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |