abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 10:02:35 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41975607
Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!

Ik kan niet begrijpen waarom de mensen met intellect zich TOTAAL niet willen verdiepen in 9/11 en de gevolgen ervan. De mensen die zich ermee bemoeien. Houden stug vast bij de officiele lezing. Terwijl dat op ALLE fronten onkracht is. Sommige punten zijn gewoon openlijk toegegeven door de autoriteiten. Maar nee het heeft niet de Volkskrant gestaan dus het is niet waar. Of er is een drogrede gebruikt in een van de vele docus en is het ook meteen niet meer waar.

Feiten op feiten op feiten en toevalligheden en toevalligheden hangt om het hele 911 gebeuren. Maar nee het officiele verhaal dat is het. Volkskrant en Trouw en dergelijke zeggen het ook dus het is zo.

Er worden goede documentaires gemaakt wat er allemaal niet aan de haak is met het officiele verhaal. Dat hierendaar een steekje wordt gelaten om dat de bron niet 100% is neemt niet weg dat er wel erg vreemde zaken spelen.
Vervolgens worden er echt achterlijke debunk docu's gemaakt over eerdere docu's en op een erg krampachtige en trieste manier aan de officiele lezing proberen te houden.

Vervolgens komt Zembla met een docu. Erg goed dat een mainstraim media er zich aanwaagt. Maar mijn god wat was dat slecht. Vervolgens reageren de kranten weer met zie je wel complot naar land der fabelen. Terwijl wat Zembla halfbakken onderzocht heeft maar een fractie van het gehele 911 is. Dus er is nog genoeg materiaal voor complot.

Hier lees het verhaaltje maar over hoe oude media handeld. We worden door die kranten zwaar misleid. En niet alleen omtrent 911.
deel 1 en deel 2

Publisher willen er niet aan om boeken te publisheren die de officiele lezing maar ook een beetje in twijfelen brengt. Met als argument Nederland is er niet klaar voor. Ammehoela.

Hoe meer men in 911 aan het graven is komt men erachter dat we gewoon ons hedendaage geschiedenis totaal anders is dan dat ons verteld is via de kranten. En dat eingelijk alles gewoon een soort van propaganda is.
Dat wereldleiders maar poppetjes blijken te zijn van de 8 elitefamilies, alle media, olie en bankwezen in handen hebben, die een New World order willen inzetten.

Het is algemeen bekend nu dat we voor Janlul naar Irak zijn geweest. Maar nee Europa en dus ook Nederland gaat blind met Amerika mee. Dat er geen massavernietingswapens zijn wisten we al. Maar zoals nu wel duidelijk is gaat het gewoon puur om olie. En dat afghanistan ook kolder is. En wij als NL gewoon sec alleen maar de olievelden beschermen.

Wordt toch GVD is een keer wakker intellect Nederland !!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 10:04:59 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41975659
Oh, gelukkig ben jij er om 'ons' de ogen te openen zeg Dit is al het 100.000ste topic over dit onderwerp. Gebruik de zoekfunctie eens, of kijk gewoon eens in dit lijstje. Topics genoeg. Jij komt weer met dezelfde punten die al jaren aangedragen worden door believers, en die allemaal al tot in den treure zijn besproken hier op Fok. Dat verhaaltje van jou is echt niet nieuw.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41975726
Volgens mij zijn de mensen van de TU Delft, die zich met 9/11 hebben bezig gehouden, toch wel intellectueel te noemen. En die hebben redelijk vloer aangeveegd met de door jouw genoemende theorieën
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_41975827
Ik verwonder me er meer om dat er zoveel mensen hersens hebben gekregen maar deze overduidelijk nooit hebben gebruikt.
pi_41975834
quote:
Dat wereldleiders maar poppetjes blijken te zijn van de 8 elitefamilies, alle media, olie en bankwezen in handen hebben, die een New World order willen inzetten.
teveel films gezien ?!?1
pi_41976008
Over het algemeen hebben mensen met een bovengemiddeld intellect de neiging om zelf na te denken over vermeende feiten die hen gepresenteerd worden. Zodra zij merken dat het aangedragen bewijs dubieus is, om het maar even eufemistisch uit te drukken, zullen zij dit bewijs verwerpen en een meer plausibele verklaring geloven. Dat deze verklaring in dit geval toevallig komt van een overheid die een heleboel mensen niet aan staat is natuurlijk nog geen reden om allerlei gekunstelde complottheorieen als waarheid te gaan beschouwen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_41976047
Je kunt natuurlijk ook aan het officiele verhaal twijfelen zonder te verdwalen in de sub-conspiracy's betreffende Skull & Bones/New world order-esque randzaken. Maar goed, dat is niet interessant genoeg voor veel mensen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_41976054
Waarom denken de zwakzinnige mensen dat ze het begrijpen terwijl ze slechts zichzelf voor schut zetten?
  woensdag 20 september 2006 @ 10:22:08 #9
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_41976059
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:

En jij blijft je maar afvragen waarom niemand je serieus neemt..
De hele grote gemene wereld in!
pi_41976100
Waarom moeten al dit soort topics beginnen met zinnen uit een of andere fictieve, mondiale smeltkroestaal, zoals "Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!"?
pi_41976165
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:

Wordt toch GVD is een keer wakker intellect Nederland !!!
En wat verwacht je dan van die mensen?
Ik denk dat iedereen in Nederland wel al weet dat het binnenvallen van Irak op verkeerde bewijzen is gebeurd. Maar wat kun je er aan doen?

Nederland en de EU hebben de afgelopen weken ook heel duidelijk tegen de VS gezegd dat ze die CIA cellen niet goedkeuren. Veel meer kun je niet doen tegen de VS.
pi_41976207
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:23 schreef Monidique het volgende:
Waarom moeten al dit soort topics beginnen met zinnen uit een of andere fictieve, mondiale smeltkroestaal, zoals "Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!"?
Het hele stuk staat sowieso stijf van de spelfouten, en dat getuigt ook niet echt van veel intellect bij lambiekje...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Redactie Frontpage woensdag 20 september 2006 @ 10:29:04 #13
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_41976252
quote:
Waarom zijn de intellect mensen van NL zo ignorant?!
....
Publisher willen er niet aan om boeken te publisheren die de officiele lezing maar ook een beetje in twijfelen brengt.
publisheren??
in twijfelen brengt??
Als je een semi-intelligent verhaal wil maken, doe dan eerst eens enorm je best om gewoon nederlands te praten, want dit slaat natuurlijk nergens op.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 10:34:34 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41976384
Ik had de FiPo, maar jullie zeggen allemaal dat hij Nederlands moet leren, wat ik ook wilde zeggen, maar ik dacht van "laat ik dat niet doen" Ik moet echt wat minder op m'n woorden gaan letten
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 20 september 2006 @ 10:36:07 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976430
quote:
Hoe meer men in 911 aan het graven is komt men erachter dat we gewoon ons hedendaage geschiedenis totaal anders is dan dat ons verteld is via de kranten. En dat eingelijk alles gewoon een soort van propaganda is.
"men" ? wie dan?
"hedendaagse geschiedenis"? wat dan? heeft er geen ramp plaats gevonden?
"8 families"? welke dan?
"New world order inzetten" leg eens uit?

Kortom, 1 stukje van je betoog, en je blijft met meer vragen zitten dan antwoorden...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 20 september 2006 @ 10:37:12 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976452
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik had de FiPo, maar jullie zeggen allemaal dat hij Nederlands moet leren, wat ik ook wilde zeggen, maar ik dacht van "laat ik dat niet doen" Ik moet echt wat minder op m'n woorden gaan letten
precies, gewoon er uit gooien wat je denkt
Ecosia
  woensdag 20 september 2006 @ 10:40:12 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_41976546
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Joachim het volgende:
Volgens mij zijn de mensen van de TU Delft, die zich met 9/11 hebben bezig gehouden, toch wel intellectueel te noemen. En die hebben redelijk vloer aangeveegd met de door jouw genoemende theorieën
Ehm, een onderzoek van 2 weken door een stel studenten met informatie van de Amerikaanse overheid...

Hmmm...

Ach ja, en zelfs met die informatie was er nog sprake van onregelmatigheden... WTC 7 is ingestort op een
manier die uitermate sterk overeenkomt met controlled demolishion...

En de dingen die voorgaand op de beurs zijn gebeurd kan ook ineens niemand meer iets over zeggen, terwijl
voorkennis onweerlegbaar is... Wat overigens regelrecht leidt naar de werkelijke planners, en de contacten daarvan...

En dat bepaalde informatie (onderzoeken) verloren is gegaan is ook bullshit omdat de beurzen en de onderzoeks instituten landelijk realtime backuplocaties hebben...

Verder hoor ik ook niets meer over het feit dat Bush op het moment van de aanslag in een school zat en de
videobeelden van de eerste crash op tv gezien zegt te hebben terwijl deze nog niet beschikbaar waren...
Daarna is hij gewoon het klaslokaal binnen gegaan om met de kindjes te praten...

Op het moment van de 2e crash werd dit in zijn oor gefluisterd in het klaslokaal, en nog bleef hij voorlezen
aan de kindjes daar om zogenaamd geen onrust te veroorzaken bij de kindjes... Hij had makkelijk kunnen
zeggen dat hij even iets belangrijks te doen had... Niets zeggend over de 3000 doden die net gevallen zijn...

http://www.youtube.com/watch?v=-j2VXfoy-dk&mode=related&search=

Dit is gewoon zeer vreemd te noemen... En er mag zeker om een duidelijke uitleg gevraagd worden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_41976667
De topictitel klopt niet echt

Ben het voor de rest wel met je eens dat NL soms wat naïef is, maar ja ignorance was een bliss, toch?
Ook vind ik/is het jammer dat NL nu één van de landen is waar een terrorismedreiging hangt. En dan met Balkenende als zgn woordvoerder.. nope
  woensdag 20 september 2006 @ 10:45:47 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976716
B-Flip...

Werkelijke planners en contacten, wie dan? bron?
Realtime backup? Waar dan?
Wie zegt dat hij wist dat "9/11" het onderwerp van de vraag was.
En tja, dat bush de slimste niet is is de afgelopen jaren afdoende bewezen...

"the great conspiracy"
topic 10.000 hier over
Ecosia
  woensdag 20 september 2006 @ 10:45:47 #20
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41976717

ja ik ben wakker, en nu?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_41976726
Er wordt zelfs niet geschroomd om met toeval van alles te verklaren, als de intellectuele elite nu nog niet wakker is geworden.
pi_41976744
De TS heeft 1000 procent gelijk!
  woensdag 20 september 2006 @ 10:47:18 #23
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41976756
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
De TS heeft 1000 procent gelijk!
Bron?
Ecosia
pi_41976769
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Op het moment van de 2e crash werd dit in zijn oor gefluisterd in het klaslokaal, en nog bleef hij voorlezen
aan de kindjes daar om zogenaamd geen onrust te veroorzaken bij de kindjes... Hij had makkelijk kunnen
zeggen dat hij even iets belangrijks te doen had... Niets zeggend over de 3000 doden die net gevallen zijn...
Erg overtuigend. Dat de media daar niet op inspelen zeg, het is mij een groot raadsel.
pi_41976816
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Bron?
Dat is gewoon zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')