Loop ik daarmee zo te koop?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik probeer een beetje hoogte te krijgen van jou als persoon. Je loopt zo te koop met al je vrouwelijk bedgezelschap (of op een andere plaats natuurlijk, dat snap je), maar tegelijkertijd heb je de neiging om jezelf te bevredigen als er een jongen in dezelfde ruimte ligt die misschien naar je kijkt.
Dat is toch op zijn minst intrigerend.
Misschien een beetje wel:quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:17 schreef JAM het volgende:
Ik heb wel meisjes geneukt waarvan ik dacht: 'Wat ben je toch een geil aapje/poesje/tijgertje/hondje.', maar dat telt niet. Eén daarvan noem ik zelfs consquent 'mijn geile neukaapje'. Ze komt uit Indonesië en je kan aan haar goed afzien dat wij van apen afstammen. Ze lijkt echt op een aapje. Daarom noem ik haar dus zo.
Slechts twee voorbeelden, maar je hebt het er vaker over.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef JAM het volgende:
Ik ken nog een meisje die nog meer op een aap lijkt, maar die lijkt er wel zoveel op dat ik het niet kan opbrengen om haar te neuken. Ze lijkt niet zomaar op een aap, ze lijkt op een gorilla.
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef Lienekien het volgende:
Zou dwerg alweer stroom hebben?
Valt me weer mee dat je niks dikgedrukt gemaakt hebt.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef JAM het volgende:
'EMOTIE! EMOTIE! GODVERDOMME! GEWOON HEEL VEEL VLOEKEN EN HOOFDLETTERS ERIN EN DAN IS HET PRACHTIG! GODVERDOMME, DAN IS HET PRACHTIG! EN HERHALEN! HERHALEN HOE GODVERDOMDE PRACHTIG HET OOK ALLEMAAL IS! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!'
Nou zeg, dat had hij ook wel even kunnen melden. Zit ik al die tijd voor niks op mijn nagels te bijten.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Om half 6 zelfs al!
En de HSL reed nog steeds, want daar was wel stroom voor.
Ach, dan is het vuil er iig weer onderuit...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou zeg, dat had hij ook wel even kunnen melden. Zit ik al die tijd voor niks op mijn nagels te bijten.
Ik heb nooit vuile nagels. Ik bijt ze ook niet trouwens. Dat was maar een zegswijze.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach, dan is het vuil er iig weer onderuit...
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef JAM het volgende:
Ik ga maandag naar Japan.
En over drie weken...?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef JAM het volgende:
Tja, hij blijft een boer hè?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou zeg, dat had hij ook wel even kunnen melden. Zit ik al die tijd voor niks op mijn nagels te bijten.
Je komt daar toch wel ingeburgerd genoeg aan om met stokjes te kunnen eten he!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef JAM het volgende:
En dan zijn jullie nog wel zielsverwanten!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan André niet graag zien.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor de André van Duin liefhebber: Als je zelfs dit trekt ben je een echte fan.
quote:
Als er een ander fragment als eerste omhoog was gekomen bij je zoekopdracht in YouTube, had je die gepost, of niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor de André van Duin liefhebber: Als je zelfs dit trekt ben je een echte fan.
Niet Conny, Corry.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat is een erg leuke sketch van André van Duin en Conny van Gorp.
Ik had niet eens per se hoeven weten dat je geen stroom had, hoor. Maar nu dat het geval was, was de 'betermelding' wel leuk geweest.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eten, douchen, vergaderen. Maar de volgende keer zal ik het even melden als ik weer stroom heb.
Ik verstond altijd Conny... volgens mij noemde mijn vader haar altijd zo, dus heb ik dat overgenomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet Conny, Corry.
Dat weet ik ondanks dat er bij ons thuis principieel niet naar André van Duin werd gekeken.
Sorry'! Dat was mijn schuld! Volkomen overbodige informatie posten enzo. Je moet wat als je werk-ontwijkend-gedrag vertoond.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had niet eens per se hoeven weten dat je geen stroom had, hoor. Maar nu dat het geval was, was de 'betermelding' wel leuk geweest.
Dat kan hoor, trek ik ook niet in twijfelquote:Op donderdag 21 september 2006 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, en tóch was het traumatisch.![]()
Nee, met het boekquote:Op donderdag 21 september 2006 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
Met je kast?
Kut. Maar je bent wel assertief geweest en hebt je plan getrokken. Dat vind ik dan wel weer knap van je.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:30 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn eerste afspraak met een gynaecoloog ging kut. Weer een trauma erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |