quote:dan bleef ik je
wellicht
trouw
tenzij er andere komkommers in het spel zijn
als er werkelijk geen tering te doen is
Zo chique heb ik het nog nooit gehoord. Op Fok nog wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:12 schreef JAM het volgende:
année erotique
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik kan heel goed wentelteefjes bakken.
Met vloeibare bakboter?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik kan heel goed wentelteefjes bakken.
De melk maakt het geheel wat luchtiger en minder vatbaar voor aanbakken.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik door het ei van mijn wentelteefjes een scheutje melk doe? Wat doet de melk?
Oh, dus daarom doe ik er melk doorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef JAM het volgende:
[..]
De melk maakt het geheel wat luchtiger en minder vatbaar voor aanbakken.
OK babe.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dus daarom doe ik er melk door. Nooit geweten.
Anders is het geen wentelteefje maar een ei-brood.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik door het ei van mijn wentelteefjes een scheutje melk doe? Wat doet de melk?
Ok, een ruim scheutje.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders is het geen wentelteefje maar een ei-brood.
Wel meer dan een scheutje melk ook, trouwens.
EEN FLINKE JETSERT.quote:
Niet direct, nee.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef JAM het volgende:
[..]
EEN FLINKE JETSERT.
Ik was vandaag aan het plassen en toen werd ik opeens zo geil, dat ik me boven de WC heb afgetrokken. Ik kwam klaar in het wasbakje. Vind je dat opwindend, Erik?
Vanochtend ook al, vannacht ook al. Er lag een jongen op de bank te slapen maar ik kon mijzelf niet bedwingen. Ik heb het héél stiekem onder de dekentjes gedaan, Erik. Volgens mij had hij 't door, maar ik moest, ik moest. Misschien keek hij wel naar me.quote:
Smeerpijp.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef JAM het volgende:
[..]
EEN FLINKE JETSERT.
Ik was vandaag aan het plassen en toen werd ik opeens zo geil, dat ik me boven de WC heb afgetrokken. Ik kwam klaar in het wasbakje. Vind je dat opwindend, Erik?
Kwam het door de jongen, dat je opeens die neiging had?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Vanochtend ook al, vannacht ook al. Er lag een jongen op de bank te slapen maar ik kon mijzelf niet bedwingen. Ik heb het héél stiekem onder de dekentjes gedaan, Erik. Volgens mij had hij 't door, maar ik moest, ik moest. Misschien keek hij wel naar me.
Maakt dat 't verhaal beter?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwam het door de jongen, dat je opeens die neiging had?
Dat weet ik niet, ik probeer een beetje hoogte te krijgen van jou als persoon. Je loopt zo te koop met al je vrouwelijk bedgezelschap (of op een andere plaats natuurlijk, dat snap je), maar tegelijkertijd heb je de neiging om jezelf te bevredigen als er een jongen in dezelfde ruimte ligt die misschien naar je kijkt.quote:
Loop ik daarmee zo te koop?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik probeer een beetje hoogte te krijgen van jou als persoon. Je loopt zo te koop met al je vrouwelijk bedgezelschap (of op een andere plaats natuurlijk, dat snap je), maar tegelijkertijd heb je de neiging om jezelf te bevredigen als er een jongen in dezelfde ruimte ligt die misschien naar je kijkt.
Dat is toch op zijn minst intrigerend.
Misschien een beetje wel:quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:17 schreef JAM het volgende:
Ik heb wel meisjes geneukt waarvan ik dacht: 'Wat ben je toch een geil aapje/poesje/tijgertje/hondje.', maar dat telt niet. Eén daarvan noem ik zelfs consquent 'mijn geile neukaapje'. Ze komt uit Indonesië en je kan aan haar goed afzien dat wij van apen afstammen. Ze lijkt echt op een aapje. Daarom noem ik haar dus zo.
Slechts twee voorbeelden, maar je hebt het er vaker over.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef JAM het volgende:
Ik ken nog een meisje die nog meer op een aap lijkt, maar die lijkt er wel zoveel op dat ik het niet kan opbrengen om haar te neuken. Ze lijkt niet zomaar op een aap, ze lijkt op een gorilla.
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef Lienekien het volgende:
Zou dwerg alweer stroom hebben?
Valt me weer mee dat je niks dikgedrukt gemaakt hebt.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef JAM het volgende:
'EMOTIE! EMOTIE! GODVERDOMME! GEWOON HEEL VEEL VLOEKEN EN HOOFDLETTERS ERIN EN DAN IS HET PRACHTIG! GODVERDOMME, DAN IS HET PRACHTIG! EN HERHALEN! HERHALEN HOE GODVERDOMDE PRACHTIG HET OOK ALLEMAAL IS! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!'
Nou zeg, dat had hij ook wel even kunnen melden. Zit ik al die tijd voor niks op mijn nagels te bijten.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Om half 6 zelfs al!
En de HSL reed nog steeds, want daar was wel stroom voor.
Ach, dan is het vuil er iig weer onderuit...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou zeg, dat had hij ook wel even kunnen melden. Zit ik al die tijd voor niks op mijn nagels te bijten.
Ik heb nooit vuile nagels. Ik bijt ze ook niet trouwens. Dat was maar een zegswijze.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach, dan is het vuil er iig weer onderuit...
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef JAM het volgende:
Ik ga maandag naar Japan.
En over drie weken...?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef JAM het volgende:
Tja, hij blijft een boer hè?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou zeg, dat had hij ook wel even kunnen melden. Zit ik al die tijd voor niks op mijn nagels te bijten.
Je komt daar toch wel ingeburgerd genoeg aan om met stokjes te kunnen eten he!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef JAM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |