Weet ik , zo ben ik mn vader verloren. Eggie moet echt bewegen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Trombose kan dodelijk zijn, als een bloedpropje los komt en in je hart of hersens komt...
Ja, dat vergeten ze duidelijk ja....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:16 schreef natronic het volgende:
ze vergeten een ding.... wij kijken mee
Psies...GO TIJN GO!!! Laat ze maar in hun broek schijten......quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef CartWOman het volgende:
Whaahahaha wat een jaloers pubergedrag!![]()
![]()
Die voelen zich echt bedreigd door Tijn. En terecht.![]()
En met zo weinig woorden ook. Hij hoeft alleen maar gedag te zeggen, en ze poepen in hun broek.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef CartWOman het volgende:
Whaahahaha wat een jaloers pubergedrag!![]()
![]()
Die voelen zich echt bedreigd door Tijn. En terecht.![]()
daar kijken jij en ik anders tegenaan, maar dat mag hier op Fokquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:19 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen en Etienne hebben wel gelijk mbt Tijn
Misschien niet netjes, maar uiteraard mag dat. It's all in the game.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar kijken jij en ik anders tegenaan, maar dat mag hier op Fok
maar ook al hebben ze gelijk (in jou ogen), dan mogen ze nog niet malica opstoken om tijn weg te slaan als hij een nachtkus komt brengen
Sorry Scan, ook jij bent gewoon kansloos geworden op dit forum. Kampertquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig Jeroen.... Eindelijk hebben ze Tijn door
Heerlijk dit..
Heeft die eikel dat gezegt... Nou ja zeg....Ik weet niet hoe erg je hier mag vloeken op dit forum Ik doe het ff netjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef BorTheWolf het volgende:
wat ik grappig vind is dat E10 gister nog tegen sabrina zei. Pas op voor dat groepje waar ik mee omga" Je hebt niks teveel gezegd dikke dikke hond
Dat proberen ze dus ECHT hè?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar kijken jij en ik anders tegenaan, maar dat mag hier op Fok
maar ook al hebben ze gelijk (in jou ogen), dan mogen ze nog niet malica opstoken om tijn weg te slaan als hij een nachtkus komt brengen
Wie reageert er nou kansloos? 3x radenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Sorry Scan, ook jij bent gewoon kansloos geworden op dit forum. Kampert
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig Jeroen.... Eindelijk hebben ze Tijn door
Heerlijk dit..
was vandaag nog in de uitzendingquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef BBoon het volgende:
[..]
Heeft die eikel dat gezegt... Nou ja zeg....Ik weet niet hoe erg je hier mag vloeken op dit forum Ik doe het ff netjes
&%(^$($#$@#^$#$&$&^ ......................![]()
zit ie wel bij de verkeerden te lobbieen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef BBoon het volgende:
Denkt Jeroen met zijn "nieuwe" image stemmen te winnen????? Valt wel erg op he
Als een blad aan de boom verandert na zijn nominatie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef BBoon het volgende:
Denkt Jeroen met zijn "nieuwe" image stemmen te winnen????? Valt wel erg op he
jij in 1 x goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Wie reageert er nou kansloos? 3x raden
HAHA ik heb vandaag met balen stro lopen sjouwen....stond net op van de bank en mn vriend zei: Jezus je lijkt Hilde wel Wil je een glas wijn schat....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:24 schreef blomst het volgende:
Ik heb last van mij spiern en dacht kom laat ik Hilde eens nadoen,aan de rode wijn dus, maar het stijgt me alleen maar naar m'n hoofd, en niet naar mijn spieren. Wat doe ik fout?
lig je languit op een bank of sofa ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:24 schreef blomst het volgende:
Ik heb last van mij spiern en dacht kom laat ik Hilde eens nadoen,aan de rode wijn dus, maar het stijgt me alleen maar naar m'n hoofd, en niet naar mijn spieren. Wat doe ik fout?
Na 2 glazen stoppen, een echte Hilde doet dat niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:24 schreef blomst het volgende:
Met alle respect voor je vader hoor, maar je gaat toch niet dood van een paar dagen in een bootje liggen? Ik vind al die voorzorgsmaatregelen schromelijk overdreven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:17 schreef BBoon het volgende:
[..]
Weet ik , zo ben ik mn vader verloren. Eggie moet echt bewegen....
Je drinkt niet (snel) genoeg !!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:24 schreef blomst het volgende:
ik weet dat het vreselijk OT is, maar nee die maatregelen zijn echt NIET overdrevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met alle respect voor je vader hoor, maar je gaat toch niet dood van een paar dagen in een bootje liggen? Ik vind al die voorzorgsmaatregelen schromelijk overdreven.
Nee en daar reageerde ik ook niet op Ik weet alleen dat bv vliegtuigbenen ...dodelijk kunnen zijn. Die krijg je dus door lang stil zitten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met alle respect voor je vader hoor, maar je gaat toch niet dood van een paar dagen in een bootje liggen? Ik vind al die voorzorgsmaatregelen schromelijk overdreven.
Ja en daarna de ramen eruit keilen met een baksteen !quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:28 schreef Sonique het volgende:
Ik begin bij Jeroen, milica en e10 een beetje het 'hangjongeren' gevoel te krijgen...
Van die simpele zieltjes die bij zo'n bushokje tot 4 uur snachts tijd aan het verspillen zijn....
zeker niet op die leeftijdquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet dat het vreselijk OT is, maar nee die maatregelen zijn echt NIET overdreven
Niks offtopic, gaat toch over de streams?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet dat het vreselijk OT is, maar nee die maatregelen zijn echt NIET overdreven
Zeker omdat Egbert ook rookt is dit echt niet overdreven. Vindt het wel goed wat ze doen. Wat heb je aan een lijk in een banaan. Komt straks de Cock met c o c k nog binnen en daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
zeker niet op die leeftijd
ik denk dat ze geen echt weerwoord durft te geven, omdat ze anders echt alleen komt te staan, door haar moeder werd ze geisoleerd, en nu hoeft ze niet echt bij de andere aan te komen, dus heeft ze alleen deze 2 "mannen"nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef n1ek het volgende:
Milica laat zich die onzin nog aanpraten ook en wordt helemaal geindoctrineerd, gevolg is dat ze nog minder met die andere groep krijgt en maar genomineerd blijft worden
Das ook de reden dat je in het ziekenhuis trombose prikjes krijgt elke dag...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef Inodder het volgende:
als je lang stil zit merk je zelf wel dat je bloed op sommige plaatsen niet goed doorstroomt (b.v.) koude/witte voeten vingers door dat gebrek aan stroming kan trombose/bloedklontertjes/propjes ontstaan als die weer los komen kunnen ze b.v. in de hersenen terechtkomen en opstopping/infarct veroorzaken
Dus als ik een paar dagen (vanwege ziekte of voor mijn part luiheid) doorbreng in mijn waterbedje kan me dat mijn leven kosten? Ik kan het me niet voorstellen, maar goed ik ben dan ook geen medicus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef Inodder het volgende:
als je lang stil zit merk je zelf wel dat je bloed op sommige plaatsen niet goed doorstroomt (b.v.) koude/witte voeten vingers door dat gebrek aan stroming kan trombose/bloedklontertjes/propjes ontstaan als die weer los komen kunnen ze b.v. in de hersenen terechtkomen en opstopping/infarct veroorzaken
Daarom ben ik benieuwd hoe ze zich gaat opstellen vanaf nu, als ze naar Jeroen trekt kan ze het schudden volgende week. Bij het nomineren bedoel ik, want eerst Jeroen exit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef n1ek het volgende:
Milica laat zich die onzin nog aanpraten ook en wordt helemaal geindoctrineerd, gevolg is dat ze nog minder met die andere groep krijgt en maar genomineerd blijft worden
Ze is gewoon vreselijk beïnvloedbaar !quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef n1ek het volgende:
Theoretisch wel ja....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus als ik een paar dagen (vanwege ziekte of voor mijn part luiheid) doorbreng in mijn waterbedje kan me dat mijn leven kosten? Ik kan het me niet voorstellen, maar goed ik ben dan ook geen medicus.
In een waterbed heb je iets meer ruimte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus als ik een paar dagen (vanwege ziekte of voor mijn part luiheid) doorbreng in mijn waterbedje kan me dat mijn leven kosten? Ik kan het me niet voorstellen, maar goed ik ben dan ook geen medicus.
Precies - ze lijkt me heel lief en aardig, maar nu haar moeder weg is zoekt ze nieuwe zekerheid en laat zich inpakken en met zich sollen door het "vertrouwde groepje"quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef n1ek het volgende:
Ze geeft toch aerobic lesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef Capaja het volgende:
sjeeeeeeesssssss wat is die mo lenig zeg, valt me nu pas ECHT op
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:38 schreef Yugor het volgende:
En die gozers maken er gretig gebruikmisbruik van![]()
Jogaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef Capaja het volgende:
sjeeeeeeesssssss wat is die mo lenig zeg, valt me nu pas ECHT op
In je bedje kun je van houding wisselen, Egbert ligt de hele dag in een houding, en het water van het zwembad is daarbij ook nog erg koud.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
werkt dat ook als je iemand op je bek laat zitten ? zomaar een vraag hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
Ga maar eens 5minuten op je handen zitten en je dan aftrekken, is het net alsof er vreemde handen aan je tampeloerus ligt te sjorren.
O sjit, nu verraad ik mezelf.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
Ga maar eens 5minuten op je handen zitten en je dan aftrekken, is het net alsof er vreemde handen aan je tampeloerus ligt te sjorren.
In Talpa´s gevalkomt Boks, Martin Boks de moord onderzoeken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zeker omdat Egbert ook rookt is dit echt niet overdreven. Vindt het wel goed wat ze doen. Wat heb je aan een lijk in een banaan. Komt straks de Cock met c o c k nog binnen en daar zit ik echt niet op te wachten![]()
Ik teken er voor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BBoon het volgende:
[afbeelding]
Janine zit het dichtste bij:
Beste bewoner , jij mag nog iemand op de bank zetten
Janine: doe E10 maar![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
werkt dat ook als je iemand op je bek laat zitten ? zomaar een vraag hoor![]()
Jij bent zeker heel eenzaam en wanhopig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
dan zou ze door de mand vallen, want janine was vol lof over e10 afgelopen dagen! Zou me niets verbazen van die hypocriete dakdebiel!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BBoon het volgende:
[afbeelding]
Janine zit het dichtste bij:
Beste bewoner , jij mag nog iemand op de bank zetten
Janine: doe E10 maar![]()
Okay dan wordt het Martin Boks en het lijk in de banaan....sms boks naar 1010 en voorspel wie de dader isquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
In Talpa´s gevalkomt Boks, Martin Boks de moord onderzoeken.
Sjaan is gewoon niet te vertrouwen maar dat wisten we toch al....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zou ze door de mand vallen, want janine was vol lof over e10 afgelopen dagen! Zou me niets verbazen van die hypocriete dakdebiel!
Hij is er al hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef CartWOman het volgende:
Etiënne heeft nog niet in de gaten dat Sabrina in bed ligt, en nu moet 'ie zo eerst eten, arme jongen.
en dan, jezelf pijpen? ben je zo lenig danquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
werkt dat ook als je iemand op je bek laat zitten ? zomaar een vraag hoor![]()
Het verbaast me al niet eens meer.quote:
Ik niet, maar misschien had hij het is geprobeerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
en dan, jezelf pijpen? ben je zo lenig dan![]()
Ik begin Monique steeds meer te waarderen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zus Mo is er ook al Die houdt haar zussie goed in de gaten en terecht !!!
Ik ook ...Met die ronde van een negatief en een positief ding zeggen tegen de genomineerde was zij wel de eerlijkste. Hoe zij communiceert in een discussie vindt ik echt goed. Ze is echt niet dom hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin Monique steeds meer te waarderen.
Ze is een van de eerlijkste in het huis
Zolang je nog niet kunt bellen volgens de Talpa site, is er een kans dat er nog wijzigingen komen in de nominaties.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef mazaru het volgende:
Als Janine zou moeten kiezen, dan denk ik dat Marlies de lul is
Haar eq lijkt me redelijk hoog, maar haar iq bereikt wel degelijk het niveau van de primaten.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
Wie kent hier Jiskefet, crediteuren debiteuren. Daar had je Storm, Egbert is net zo.
Een aflevering dat Storm zich laat afdekken zonder zuurstof in een archiefkast. Dat ie s´Nachts inzichzelf roept: Hier commando, charlie checkpoint bravo, alles onder controle.
Egbert sluit zich ook s'Nachts af van die wereld, dat vertelde hij net aan Marlies Kattepies.
Ja het kwam zomaar in me op, best dom eigenlijk. Maargoed het staat er nu eenmaal.
In dat gesprek tussen haar en Millica was ze ook weer zo heerlijk recht voor zijn raap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook ...Met die ronde van een negatief en een positief ding zeggen tegen de genomineerde was zij wel de eerlijkste. Hoe zij communiceert in een discussie vindt ik echt goed. Ze is echt niet dom hoor...
Zeker, en een hele lieve vrouw.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin Monique steeds meer te waarderen.
Ze is een van de eerlijkste in het huis
Hij zal wel achter de deur staan wachten tot Monique weg isquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef wolferl het volgende:
Waar is die strontvlieg nu trouwens?
'vroeger, bij de commandos deden we een spel.... het amputatiespel'quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
Wie kent hier Jiskefet, crediteuren debiteuren. Daar had je Storm, Egbert is net zo.
Een aflevering dat Storm zich laat afdekken zonder zuurstof in een archiefkast. Dat ie s´Nachts inzichzelf roept: Hier commando, charlie checkpoint bravo, alles onder controle.
Egbert sluit zich ook s'Nachts af van die wereld, dat vertelde hij net aan Marlies Kattepies.
Ja het kwam zomaar in me op, best dom eigenlijk. Maargoed het staat er nu eenmaal.
Klopt wel ... In een discussie is zij echt de meerdere hoor. Maar heb haar ook met haar zus horen praten over een assertiviteits training. Heb ik ook gedaan en daar leer je echt goed een discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Haar eq lijkt me redelijk hoog, maar haar iq bereikt wel degelijk het niveau van de primaten.
Storm met Egbert vergelijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
Een aflevering dat Storm zich laat afdekken zonder zuurstof in een archiefkast. Dat ie s?Nachts inzichzelf roept: Hier commando, charlie checkpoint bravo, alles onder controle.
Daar baal ik ook van, die glibbert straks zo de finale in.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet kunt bellen volgens de Talpa site, is er een kans dat er nog wijzigingen komen in de nominaties.
Van mij mag Marlies er ook bij ja. Maar ja, mevrouw slijm-met-iedereen heeft wel een joker natuurlijk.
Dat staat los van je IQ.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
Klopt wel ... In een discussie is zij echt de meerdere hoor. Maar heb haar ook met haar zus horen praten over een assertiviteits training. Heb ik ook gedaan en daar leer je echt goed een discussie aan te gaan.
kan ze haar joker gebruiken om janine op de bank te zetten, die er dan keihard uitvliegtquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet kunt bellen volgens de Talpa site, is er een kans dat er nog wijzigingen komen in de nominaties.
Van mij mag Marlies er ook bij ja. Maar ja, mevrouw slijm-met-iedereen heeft wel een joker natuurlijk.
Wedje maken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal wel achter de deur staan wachten tot Monique weg is![]()
Vieze gluiperige strontvliegquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef wolferl het volgende:
Strontvliegje komt elk moment binnen bij Sabrina, kijken of Monique echt pleite is.....Ja ze is even weg, mooi nu kan hij naar binnen.
Niet vergelijken, hij zegt exact hetzelfde als Storm.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Storm met Egbert vergelijken.
Storm bestaat niet echt hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Niet vergelijken, hij zegt exact hetzelfde als Storm.
Trouwens je ehbt wel gelijk in je zin, Eg mag niet eens Storm's teennagels knippen.
Ik denk nog tijdens het etenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wedje maken?![]()
Ik zeg: als 'ie z'n laatste hap eten nog niet heeft doorgeslikt.
*geeft een bus mentholpoeder aan n1ek*quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef n1ek het volgende:
volgens mij wordt Rik zn jeuk veroorzaakt door Marlies, dat geslijm die kakstem dat....ik hou me in..
ik krijg er jeuk van ;o
Wij noemen dat: krolsquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef Addi het volgende:
Vroeger noemden ze zo'n uitsloverig grietje als Milica een jongensgek,ze scheeuwt om aandacht.
Nog steeds retorischquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef arneaux het volgende:
Nog steeds kut?
Kijk ff zelf !quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef arneaux het volgende:
Nog steeds kut?
je vergeet nog : mo ben jij OOK gaan vragen bij sa, och wilde je ook wat aandachtquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10: "We hadden het er zo over, dat als je verliefd op elkaar bent, maar het is niet wederzijds...." (toen geluid weg
Hij krijgt al dezelfde uitspraken als Jeroen![]()
Moest er wel ff om lachen...Hij vol met z'n mond op d'r buik en blazen. (dat er zo'n scheetgeluid komt zeg maar)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef schatje het volgende:
Milica is aan het stoeien met Tijn.
Leuk pak,is dat uit de dessert Storm?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
klopt jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Leuk pak,is dat uit de dessert Storm?
volgens mij ben jij ram storm ehhh storm ram ehh, ghihihi hij snapt hem niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Leuk pak,is dat uit de dessert Storm?
Brave borst.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Agossie, zie die Eg toch zitten met z'n bordje eten.![]()
Huh? Ik volg het ff niet meer. Was er wrijving?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
je vergeet nog : mo ben jij OOK gaan vragen bij sa, och wilde je ook wat aandachtof in ieder geval woorden van die strekking
iig respect voor eggiequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Agossie, zie die Eg toch zitten met z'n bordje eten.![]()
wishfull thinking...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:08 schreef wolferl het volgende:
Ik had liever gezien dat Strontvlieg in dat knootje zat, och en dan 2 weken lang zonder aanraken van Saa.
eindelijk eens een punt waar ik met je eens benquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt die achterbakse Marlies eens genomineerd. Dat mens moet echt nodig gewoon even naar huis gaan.
Als Juffrouw Jannie op de grond ligt te kreunen van de pijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ram storm ehhh storm ram ehh, ghihihi hij snapt hem niet.
Ik denk dat Marlies nog niet gaat want ze kan praten,dat scheelt:)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt die achterbakse Marlies eens genomineerd. Dat mens moet echt nodig gewoon even naar huis gaan.
Ik raak er door ontroerd. Hoe erg is dat?quote:
ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als Juffrouw Jannie op de grond ligt te kreunen van de pijn.
En Stormmet zijn hand drukt op haar onderrug.
Edgar: Ik denk een Wervel Storm.![]()
Hou op.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
helaas niet echtquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
Huh? Ik volg het ff niet meer. Was er wrijving?
Buikrampen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef ruby het volgende:
Waarom ligt Sabrina al in bed?
zeker weten....heb hem nog niet horen zeuren ook...had je hilde is in de boot moeten stoppen.quote:
Ok, bedankt. Jammer....quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
helaas niet echt![]()
ze stonden in de keuken, er werd gevraagd of er een bordje voor sa apart moest waarop mo en e10 bijna tegelijk zeiden : nee ze wil niet eten
e10 pakt een bord ( of meer, weet ik niet) loopt met mo stukje richting de laounche en vraagt : ben jij ook bij sa geweest, wilde je aandacht ofzo ?
Ik moet die DVD's maar weer eens bekijken, heel was leuker als die streams.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ram storm ehhh storm ram ehh, ghihihi hij snapt hem niet.
Als je dat praten noemtquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik denk dat Marlies nog niet gaat want ze kan praten,dat scheelt:)
'Ik stond gisteren bij de bushalte, en wat denk je (ghegheghee) stond daar een pingoewing... En wwet je wat die pingoewing zei? (ghee ghe) TSJILLUUPP!!! (Gheeee, gheeee ghee)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik vind het ook walgelijk, maar ................je zegt zzelf "zonder mijn toestemming"en volgens mij laat sa het wel toequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef Coraatje het volgende:
i ben etien ook zat met dat geknuf met sabrina ,ok we kunnen wel zeggen zij doet ook mee ,maar ik vind haar in dit geval een beetje naief een gozer die bij mij ana me tieten komt of tussen me benen (GR) aait zonder mijm toestemming had al 2 blauwen ogen en liep een beetje moelijk ongeacht of het nu me maatje was of niet ook maatjes moeten luisteren als het antwoord nee is
Ja, maar jij bent oud.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik raak er door ontroerd. Hoe erg is dat?![]()
Heb jij wel eens van punten en hoofdletters gehoord? Dat leest wat prettiger.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef Coraatje het volgende:
i ben etien ook zat met dat geknuf met sabrina ,ok we kunnen wel zeggen zij doet ook mee ,maar ik vind haar in dit geval een beetje naief een gozer die bij mij ana me tieten komt of tussen me benen (GR) aait zonder mijm toestemming had al 2 blauwen ogen en liep een beetje moelijk ongeacht of het nu me maatje was of niet ook maatjes moeten luisteren als het antwoord nee is
Had je eerst 5 m3 water uit dat bad moeten laten lopen !quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
zeker weten....heb hem nog niet horen zeuren ook...had je hilde is in de boot moeten stoppen.![]()
Als tie nou maar uitkijkt met dat bestek in die boot.![]()
Van ellende.quote:
de meesten kennen me typ gebrek wel hierzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:14 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van punten en hoofdletters gehoord? Dat leest wat prettiger.
Vechteh?quote:
Laat ik het dan anders zeggen,er komen meer teksten uit dan bij de kampers.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dat praten noemt.... Ik noemt het meer met heel veel lucht praten zodat het hopelijk wat hijgerig klinkt.
Ik stond laatst bij de tramhalte en toen zag ik een hele lelijke vrouw met een beest op haar schouder. Dus ik zeg: "Wat is dat van beest?" Zegt ze: "Als je het raadt dan mag je met me naar bed". Nou, gheghe, ik ben niet gek he, dus ik zeg: "Een roze olifant!". Zegt zei: "Nou, dat reken ik ook goed"quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
'Ik stond gisteren bij de bushalte, en wat denk je (ghegheghee) stond daar een pingoewing... En wwet je wat die pingoewing zei? (ghee ghe) TSJILLUUPP!!! (Gheeee, gheeee ghee)
Storm "Shredder gekocht uit oost duitsland"quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet die DVD's maar weer eens bekijken, heel was leuker als die streams.
Schredddddddddddddder!
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
de meesten kennen me typ gebrek wel hierzo
Burgermans ventjequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef T-lex het volgende:
Beetje offtopic dit "Debiteuren Crediteuren" maar de beste aflevering ooit blijft toch die met Hans Teeuwen als Sinterklaas.----Zie hier ---- (hoop dat het werkt)
Ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij wordt het, als je mazzel hebt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef T-lex het volgende:
Beetje offtopic dit "Debiteuren Crediteuren" maar de beste aflevering ooit blijft toch die met Hans Teeuwen als Sinterklaas.----Zie hier ---- (hoop dat het werkt)
Heaumeau allert!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
Hey! iemand die foto van e10 waar zijn enorme leuter ook uitvergroot op staat ( die foto die ik hier al 20 keer voorbij heb zien komen) ?
Je bent toch geen homo he edgar, want daar heeft sinterklaas een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
JAAAA, 'Maar daar wordt sinterklaar helemaal niet vrolijk van!. Maar sinterklaas is op vele manieren te troosten...'
nou hilde er net uit is ,zal het wel even duren voor er weer echte irritaties komen,meestal na een exit en/of nominatie doen ze tijdelijk poeslief tegen elkaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:19 schreef ruby het volgende:
Ik wil gewoon irritaties in het huis maar alles lijkt zo vredig.
En wat wil je er dan mee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
Hey! iemand die foto van e10 waar zijn enorme leuter ook uitvergroot op staat ( die foto die ik hier al 20 keer voorbij heb zien komen) ?
En nee...tis niet voor mezelf dus kappe met die onzin! !!!!!!!!!!!
Puber.quote:
Ik hoop het, ik hoop het... Maar ik had al gelezen dat men denkt dat er complotten zijn dus dat is goed voor de paranoia.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou hilde er net uit is ,zal het wel even duren voor er weer echte irritaties komen,meestal na een exit en/of nominatie doen ze tijdelijk poeslief tegen elkaar
Wil jij mijn Sabrina zijn?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Puber.![]()
Het verbaast me dat Eggie nog zo opgewekt is, om maar een onbenullige OT te plaatsen als er niks gebeurt. En het eten is echt het saaiste van de dag.
een bb volgende vriendin van me geleufde me nietquote:
Maar dat is goed!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst wel een walgelijke harmonieuze sfeer in huis.
Ik krijg geen luch man ! ik krijg geen luch !!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je bent toch geen homo he edgar, want daar heeft sinterklaas een broertje dood aan.
Laat je haar reactie ff wetenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
een bb volgende vriendin van me geleufde me niet![]()
Staat die niet ergens dan in een fake topic met helmpje op?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
een bb volgende vriendin van me geleufde me niet![]()
nee kon hem er echt niet vinden, heb zelfs de 3 topics e10 doorgeworsteldquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Laat je haat reactie ff weten![]()
stond de foto niet in mannelijk naakt ?
Mag hopen van niet, bij de gedachte alleen al ....... hoppa doar goat me vretuh!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik hoop het... Maar ik had al gelezen dat men denkt dat er complotten zijn dus dat is goed voor de paranoia.
Maar zo iemand als Hilde....die komt niet meer.![]()
Laten we het daar op houden. Want als ik ergens niet tegen kan, is het een goeie sfeer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is goed!
Na zonneschijn komt altijd regen...
Ik help je zoeken. Het is immers voor een goed doel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee kon hem er echt niet vinden, heb zelfs de 3 topics e10 doorgeworsteld![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, bij de gedachte alleen al ....... hoppa doar goat me vretuh!!!
ja graag, het is iig weer goed voor een lachquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik help je zoeken. Het is immers voor een goed doel.
Dat is inderdaad de beste!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef T-lex het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou vooruit dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thnx Sonique...jij bent de bestequote:
Toepasselijk ja !quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
Ik zie nu Tijn z'n shirt pas goed: I Did Your Mum![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef Coraatje het volgende:
boven beeld van het bootje gaat er wat gebeuren?
de laatste tijd gooit hij er een paar behoorlijke opmerking doorquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Micheline. Rik je gaat altijd weg als ik erbij komt".
Rik "vind je het gek, heb je zelf wel eens geroken "
Tijn heeft wel altijd ijzersterke teksten op z'n shirts hoor. Pfieuw.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
Ik zie nu Tijn z'n shirt pas goed: I Did Your Mum![]()
![]()
Nou ja, is die gozer niet helemaal wijs ofzo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline mocht niet aan haar billen zit van Semih.
Dus ze haalde haar hand van haar billen af.
Anal+ (canal+)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Tijn heeft wel altijd ijzersterke teksten op z'n shirts hoor. Pfieuw.![]()
Maar dan zit er niemand meer in de COSquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Als mensen over Jiskefet willen babbelen kunnen ze in het Radio en TV forum terecht
Dat heeft ze niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef Sonique het volgende:
Milica: 'ze hebben allemaal op jou genomineerd'
gestemt heet dat milica, en degene met de meeste stemmen zijn genomineerd om er uit te gaan.
Doe ff niet, Bor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Maar dan zit er niemand meer in de COS![]()
Flugetlje, ik had je al eerder verwacht met deze opmerking.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Als mensen over Jiskefet willen babbelen kunnen ze in het Radio en TV forum terecht
Dat zal ze leren dat gajes!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
KEihard, net als BB dit jaar...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zal ze leren dat gajes!
De moddiemods moeten gewoon eens wat harder optreden tegen dit soort excessen!![]()
![]()
![]()
Hey daar zal je juffrouw Jannie hebben met de koffie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Dus jij zegt dat Flugie een softie is?quote:
wat ben jij een botte lulquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:46 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wat is Mo toch ook een speelse kut
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:47 schreef Sonique het volgende:
LOL
Milica : 'wil je dat ik het huis uit ga'
Rik: 'Ja'
Jeroen: 'Hij mag niet liegen van z'n moeder'
Rik: 'Je bent gewoon te dik om jezelf op TV te vertonen'
Aanvulling :"Egbert mag in je bek scheiten."quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Triiiiiiiiing triiiiiiiiingggg, de telefoon gaat en dappre E10 neemt de rode telefoon op.
E10 "Hallo met de bolle van zwolle"
BB "Beste bewoner, jouw BB avondtuur gaat nu werkelijk beginnen. Je moet de komende dagen in het tentje van Egbert slapen. Je moet minimaal 8 uur slaap per dag in het tentje door brengen. Je mag je medebewoners niets over deze opdracht vertellen. Als je niet slaagt moet je linearecta het huis verlaten. Succes"
Ja maar die is zo preuts met zijn naaktheid maar met zijn seksualiteit heeft hij zogenaamd geen probleem!?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Anal+ (canal+)
Anal Planet (Animal Planet)
Ghehehe Ghehequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Triiiiiiiiing triiiiiiiiingggg, de telefoon gaat en dappre E10 neemt de rode telefoon op.
E10 "Hallo met de bolle van zwolle"
BB "Beste bewoner, jouw BB avondtuur gaat nu werkelijk beginnen. Je moet de komende dagen in het tentje van Egbert slapen. Je moet minimaal 8 uur slaap per dag in het tentje door brengen. Je mag je medebewoners niets over deze opdracht vertellen. Als je niet slaagt moet je linearecta het huis verlaten. Succes"
Met zn zwemshorts onder de douche.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar die is zo preuts met zijn naaktheid maar met zijn seksualiteit heeft hij zogenaamd geen probleem!?![]()
Het is gewoon klets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |