Ze geeft toch aerobic lesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef Capaja het volgende:
sjeeeeeeesssssss wat is die mo lenig zeg, valt me nu pas ECHT op
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:38 schreef Yugor het volgende:
En die gozers maken er gretig gebruikmisbruik van![]()
Jogaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef Capaja het volgende:
sjeeeeeeesssssss wat is die mo lenig zeg, valt me nu pas ECHT op
In je bedje kun je van houding wisselen, Egbert ligt de hele dag in een houding, en het water van het zwembad is daarbij ook nog erg koud.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus als ik een paar dagen (vanwege ziekte of voor mijn part luiheid) doorbreng in mijn waterbedje kan me dat mijn leven kosten? Ik kan het me niet voorstellen, maar goed ik ben dan ook geen medicus.
werkt dat ook als je iemand op je bek laat zitten ? zomaar een vraag hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
Ga maar eens 5minuten op je handen zitten en je dan aftrekken, is het net alsof er vreemde handen aan je tampeloerus ligt te sjorren.
O sjit, nu verraad ik mezelf.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
Ga maar eens 5minuten op je handen zitten en je dan aftrekken, is het net alsof er vreemde handen aan je tampeloerus ligt te sjorren.
In Talpa´s gevalkomt Boks, Martin Boks de moord onderzoeken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zeker omdat Egbert ook rookt is dit echt niet overdreven. Vindt het wel goed wat ze doen. Wat heb je aan een lijk in een banaan. Komt straks de Cock met c o c k nog binnen en daar zit ik echt niet op te wachten![]()
Ik teken er voor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BBoon het volgende:
[afbeelding]
Janine zit het dichtste bij:
Beste bewoner , jij mag nog iemand op de bank zetten
Janine: doe E10 maar![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
werkt dat ook als je iemand op je bek laat zitten ? zomaar een vraag hoor![]()
Jij bent zeker heel eenzaam en wanhopig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
dan zou ze door de mand vallen, want janine was vol lof over e10 afgelopen dagen! Zou me niets verbazen van die hypocriete dakdebiel!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BBoon het volgende:
[afbeelding]
Janine zit het dichtste bij:
Beste bewoner , jij mag nog iemand op de bank zetten
Janine: doe E10 maar![]()
Okay dan wordt het Martin Boks en het lijk in de banaan....sms boks naar 1010 en voorspel wie de dader isquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
In Talpa´s gevalkomt Boks, Martin Boks de moord onderzoeken.
Sjaan is gewoon niet te vertrouwen maar dat wisten we toch al....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zou ze door de mand vallen, want janine was vol lof over e10 afgelopen dagen! Zou me niets verbazen van die hypocriete dakdebiel!
Hij is er al hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef CartWOman het volgende:
Etiënne heeft nog niet in de gaten dat Sabrina in bed ligt, en nu moet 'ie zo eerst eten, arme jongen.
en dan, jezelf pijpen? ben je zo lenig danquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
werkt dat ook als je iemand op je bek laat zitten ? zomaar een vraag hoor![]()
Het verbaast me al niet eens meer.quote:
Ik niet, maar misschien had hij het is geprobeerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
en dan, jezelf pijpen? ben je zo lenig dan![]()
Ik begin Monique steeds meer te waarderen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zus Mo is er ook al Die houdt haar zussie goed in de gaten en terecht !!!
Ik ook ...Met die ronde van een negatief en een positief ding zeggen tegen de genomineerde was zij wel de eerlijkste. Hoe zij communiceert in een discussie vindt ik echt goed. Ze is echt niet dom hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin Monique steeds meer te waarderen.
Ze is een van de eerlijkste in het huis
Zolang je nog niet kunt bellen volgens de Talpa site, is er een kans dat er nog wijzigingen komen in de nominaties.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef mazaru het volgende:
Als Janine zou moeten kiezen, dan denk ik dat Marlies de lul is
Haar eq lijkt me redelijk hoog, maar haar iq bereikt wel degelijk het niveau van de primaten.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
Wie kent hier Jiskefet, crediteuren debiteuren. Daar had je Storm, Egbert is net zo.
Een aflevering dat Storm zich laat afdekken zonder zuurstof in een archiefkast. Dat ie s´Nachts inzichzelf roept: Hier commando, charlie checkpoint bravo, alles onder controle.
Egbert sluit zich ook s'Nachts af van die wereld, dat vertelde hij net aan Marlies Kattepies.
Ja het kwam zomaar in me op, best dom eigenlijk. Maargoed het staat er nu eenmaal.
In dat gesprek tussen haar en Millica was ze ook weer zo heerlijk recht voor zijn raap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook ...Met die ronde van een negatief en een positief ding zeggen tegen de genomineerde was zij wel de eerlijkste. Hoe zij communiceert in een discussie vindt ik echt goed. Ze is echt niet dom hoor...
Zeker, en een hele lieve vrouw.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin Monique steeds meer te waarderen.
Ze is een van de eerlijkste in het huis
Hij zal wel achter de deur staan wachten tot Monique weg isquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef wolferl het volgende:
Waar is die strontvlieg nu trouwens?
'vroeger, bij de commandos deden we een spel.... het amputatiespel'quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
Wie kent hier Jiskefet, crediteuren debiteuren. Daar had je Storm, Egbert is net zo.
Een aflevering dat Storm zich laat afdekken zonder zuurstof in een archiefkast. Dat ie s´Nachts inzichzelf roept: Hier commando, charlie checkpoint bravo, alles onder controle.
Egbert sluit zich ook s'Nachts af van die wereld, dat vertelde hij net aan Marlies Kattepies.
Ja het kwam zomaar in me op, best dom eigenlijk. Maargoed het staat er nu eenmaal.
Klopt wel ... In een discussie is zij echt de meerdere hoor. Maar heb haar ook met haar zus horen praten over een assertiviteits training. Heb ik ook gedaan en daar leer je echt goed een discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Haar eq lijkt me redelijk hoog, maar haar iq bereikt wel degelijk het niveau van de primaten.
Storm met Egbert vergelijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
Een aflevering dat Storm zich laat afdekken zonder zuurstof in een archiefkast. Dat ie s?Nachts inzichzelf roept: Hier commando, charlie checkpoint bravo, alles onder controle.
Daar baal ik ook van, die glibbert straks zo de finale in.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet kunt bellen volgens de Talpa site, is er een kans dat er nog wijzigingen komen in de nominaties.
Van mij mag Marlies er ook bij ja. Maar ja, mevrouw slijm-met-iedereen heeft wel een joker natuurlijk.
Dat staat los van je IQ.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
Klopt wel ... In een discussie is zij echt de meerdere hoor. Maar heb haar ook met haar zus horen praten over een assertiviteits training. Heb ik ook gedaan en daar leer je echt goed een discussie aan te gaan.
kan ze haar joker gebruiken om janine op de bank te zetten, die er dan keihard uitvliegtquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet kunt bellen volgens de Talpa site, is er een kans dat er nog wijzigingen komen in de nominaties.
Van mij mag Marlies er ook bij ja. Maar ja, mevrouw slijm-met-iedereen heeft wel een joker natuurlijk.
Wedje maken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal wel achter de deur staan wachten tot Monique weg is![]()
Vieze gluiperige strontvliegquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef wolferl het volgende:
Strontvliegje komt elk moment binnen bij Sabrina, kijken of Monique echt pleite is.....Ja ze is even weg, mooi nu kan hij naar binnen.
Niet vergelijken, hij zegt exact hetzelfde als Storm.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Storm met Egbert vergelijken.
Storm bestaat niet echt hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Niet vergelijken, hij zegt exact hetzelfde als Storm.
Trouwens je ehbt wel gelijk in je zin, Eg mag niet eens Storm's teennagels knippen.
Ik denk nog tijdens het etenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wedje maken?![]()
Ik zeg: als 'ie z'n laatste hap eten nog niet heeft doorgeslikt.
*geeft een bus mentholpoeder aan n1ek*quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef n1ek het volgende:
volgens mij wordt Rik zn jeuk veroorzaakt door Marlies, dat geslijm die kakstem dat....ik hou me in..
ik krijg er jeuk van ;o
Wij noemen dat: krolsquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef Addi het volgende:
Vroeger noemden ze zo'n uitsloverig grietje als Milica een jongensgek,ze scheeuwt om aandacht.
Nog steeds retorischquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef arneaux het volgende:
Nog steeds kut?
Kijk ff zelf !quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef arneaux het volgende:
Nog steeds kut?
je vergeet nog : mo ben jij OOK gaan vragen bij sa, och wilde je ook wat aandachtquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10: "We hadden het er zo over, dat als je verliefd op elkaar bent, maar het is niet wederzijds...." (toen geluid weg
Hij krijgt al dezelfde uitspraken als Jeroen![]()
Moest er wel ff om lachen...Hij vol met z'n mond op d'r buik en blazen. (dat er zo'n scheetgeluid komt zeg maar)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef schatje het volgende:
Milica is aan het stoeien met Tijn.
Leuk pak,is dat uit de dessert Storm?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
klopt jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Leuk pak,is dat uit de dessert Storm?
volgens mij ben jij ram storm ehhh storm ram ehh, ghihihi hij snapt hem niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Leuk pak,is dat uit de dessert Storm?
Brave borst.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Agossie, zie die Eg toch zitten met z'n bordje eten.![]()
Huh? Ik volg het ff niet meer. Was er wrijving?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
je vergeet nog : mo ben jij OOK gaan vragen bij sa, och wilde je ook wat aandachtof in ieder geval woorden van die strekking
iig respect voor eggiequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Agossie, zie die Eg toch zitten met z'n bordje eten.![]()
wishfull thinking...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:08 schreef wolferl het volgende:
Ik had liever gezien dat Strontvlieg in dat knootje zat, och en dan 2 weken lang zonder aanraken van Saa.
eindelijk eens een punt waar ik met je eens benquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt die achterbakse Marlies eens genomineerd. Dat mens moet echt nodig gewoon even naar huis gaan.
Als Juffrouw Jannie op de grond ligt te kreunen van de pijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ram storm ehhh storm ram ehh, ghihihi hij snapt hem niet.
Ik denk dat Marlies nog niet gaat want ze kan praten,dat scheelt:)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt die achterbakse Marlies eens genomineerd. Dat mens moet echt nodig gewoon even naar huis gaan.
Ik raak er door ontroerd. Hoe erg is dat?quote:
ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als Juffrouw Jannie op de grond ligt te kreunen van de pijn.
En Stormmet zijn hand drukt op haar onderrug.
Edgar: Ik denk een Wervel Storm.![]()
Hou op.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als Juffrouw Jannie op de grond ligt te kreunen van de pijn.
En Stormmet zijn hand drukt op haar onderrug.
Edgar: Ik denk een Wervel Storm.![]()
helaas niet echtquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
Huh? Ik volg het ff niet meer. Was er wrijving?
Buikrampen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef ruby het volgende:
Waarom ligt Sabrina al in bed?
zeker weten....heb hem nog niet horen zeuren ook...had je hilde is in de boot moeten stoppen.quote:
Ok, bedankt. Jammer....quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
helaas niet echt![]()
ze stonden in de keuken, er werd gevraagd of er een bordje voor sa apart moest waarop mo en e10 bijna tegelijk zeiden : nee ze wil niet eten
e10 pakt een bord ( of meer, weet ik niet) loopt met mo stukje richting de laounche en vraagt : ben jij ook bij sa geweest, wilde je aandacht ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |