Weet ik , zo ben ik mn vader verloren. Eggie moet echt bewegen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Trombose kan dodelijk zijn, als een bloedpropje los komt en in je hart of hersens komt...
Ja, dat vergeten ze duidelijk ja....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:16 schreef natronic het volgende:
ze vergeten een ding.... wij kijken mee
Psies...GO TIJN GO!!! Laat ze maar in hun broek schijten......quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef CartWOman het volgende:
Whaahahaha wat een jaloers pubergedrag!![]()
![]()
Die voelen zich echt bedreigd door Tijn. En terecht.![]()
En met zo weinig woorden ook. Hij hoeft alleen maar gedag te zeggen, en ze poepen in hun broek.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef CartWOman het volgende:
Whaahahaha wat een jaloers pubergedrag!![]()
![]()
Die voelen zich echt bedreigd door Tijn. En terecht.![]()
daar kijken jij en ik anders tegenaan, maar dat mag hier op Fokquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:19 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen en Etienne hebben wel gelijk mbt Tijn
Misschien niet netjes, maar uiteraard mag dat. It's all in the game.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar kijken jij en ik anders tegenaan, maar dat mag hier op Fok
maar ook al hebben ze gelijk (in jou ogen), dan mogen ze nog niet malica opstoken om tijn weg te slaan als hij een nachtkus komt brengen
Sorry Scan, ook jij bent gewoon kansloos geworden op dit forum. Kampertquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig Jeroen.... Eindelijk hebben ze Tijn door
Heerlijk dit..
Heeft die eikel dat gezegt... Nou ja zeg....Ik weet niet hoe erg je hier mag vloeken op dit forum Ik doe het ff netjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef BorTheWolf het volgende:
wat ik grappig vind is dat E10 gister nog tegen sabrina zei. Pas op voor dat groepje waar ik mee omga" Je hebt niks teveel gezegd dikke dikke hond
Dat proberen ze dus ECHT hè?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar kijken jij en ik anders tegenaan, maar dat mag hier op Fok
maar ook al hebben ze gelijk (in jou ogen), dan mogen ze nog niet malica opstoken om tijn weg te slaan als hij een nachtkus komt brengen
Wie reageert er nou kansloos? 3x radenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Sorry Scan, ook jij bent gewoon kansloos geworden op dit forum. Kampert
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig Jeroen.... Eindelijk hebben ze Tijn door
Heerlijk dit..
was vandaag nog in de uitzendingquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef BBoon het volgende:
[..]
Heeft die eikel dat gezegt... Nou ja zeg....Ik weet niet hoe erg je hier mag vloeken op dit forum Ik doe het ff netjes
&%(^$($#$@#^$#$&$&^ ......................![]()
zit ie wel bij de verkeerden te lobbieen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef BBoon het volgende:
Denkt Jeroen met zijn "nieuwe" image stemmen te winnen????? Valt wel erg op he
Als een blad aan de boom verandert na zijn nominatie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef BBoon het volgende:
Denkt Jeroen met zijn "nieuwe" image stemmen te winnen????? Valt wel erg op he
jij in 1 x goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Wie reageert er nou kansloos? 3x raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |