abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41970666
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:10 schreef zjroentje het volgende:
Dat geluidsbandje met gejuich net bij Achilles - Volendam.

Leek wel of die beslissende penalty in een vol San Siro was.
Idd
Hoi.
pi_41970692
Bas Wijnen
pi_41970778
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef zjroentje het volgende:
Was dat nou een kunstgrasveld waar Den Bosch moest ballen?
Ja zuur, vrijdag weer
  woensdag 20 september 2006 @ 00:19:34 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41970803
heb gewoon alles gemist behalve aswh
pi_41970852
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
heb gewoon alles gemist behalve aswh
In slaap gevallen ?
pi_41971189
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
Cambuur
Ja, ons zoveelste overbruggingsjaar

Maar financieel zijn we bijna op orde hoor. Godsamme, het is niet wat, het wut niet wat en t sal ook noait wat wurre ook
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_41971264
Zeker als je 0-2 voorkomt mag je het niet meer weggeven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 20 september 2006 @ 01:19:01 #258
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_41971986
MM zal wel in alle staten zijn nu ASWH door is.
  woensdag 20 september 2006 @ 02:42:00 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41973005
Mag ik de groeten doen aan fortuna sittard en MM feliciteren?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41973119
Ach het niveauverschil is echt niet zo groot als men denkt. Zeker met aardig wat eerste divisieclubs zouden de topclubs van de hoofdklasses zich goed kunnen meten.

Als ik de wedstrijd nou zie tegen NAC, dat zelfs eredivisie speelt, sta ik toch wel te kijken van hun niveau. Ik vond NAC echt van een heel laag niveau, alleen door Leonardo hebben ze de wedstrijd nog redelijk makkelijk kunnen winnen. De rest van de spelers zijn echt niet heel veel beter en met meer inzet zelfs zo goed als gelijkwaardig.

Tuurlijk zijn de uitschakelingen van de eerste divisie clus verrassend maar heel gek moet je er ook niet van staan te kijken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41973931
Wat een avond zeg, ik ben compleet schor en heb een kater.

MM zal wel met een uitgebreid verslag komen!
  woensdag 20 september 2006 @ 08:48:52 #262
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41974430
quote:
Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef F1Bas het volgende:
Ach het niveauverschil is echt niet zo groot als men denkt. Zeker met aardig wat eerste divisieclubs zouden de topclubs van de hoofdklasses zich goed kunnen meten.

Als ik de wedstrijd nou zie tegen NAC, dat zelfs eredivisie speelt, sta ik toch wel te kijken van hun niveau. Ik vond NAC echt van een heel laag niveau, alleen door Leonardo hebben ze de wedstrijd nog redelijk makkelijk kunnen winnen. De rest van de spelers zijn echt niet heel veel beter en met meer inzet zelfs zo goed als gelijkwaardig.

Tuurlijk zijn de uitschakelingen van de eerste divisie clus verrassend maar heel gek moet je er ook niet van staan te kijken.
Het blijft natuurlijk wel bekervoetbal he, waarin kleine clubs kunnen winnen op inzet. Ik denk niet dat veel van de hoofdklassers structureel mee zouden kunnen doen in de JupilerLeague. Er zijn er natuurlijk wel wat die er zodanig bovenuit steken dat ze er prima in zouden kunnen meedraaien (zie AGOVV, Omniworld).
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41976686
quote:
Het niveauverschil tussen de Hoofdklasse en de Eerste Divisie is net zo groot als het verschil tussen de Eredivisie en de Eerste Divisie. Van mij mag het naar beneden open gegooid worden, als het dan ook maar naar de Eredivisie opener wordt.

Opmerkelijk detail aan deze dinsdag: alle ku(ns)tgrasploegjes zijn eruit! Dag Omniworld, AGOVV, Cambuur, Volendam en Heracles
  woensdag 20 september 2006 @ 11:29:46 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41977981
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:02 schreef Panic_A het volgende:

Congrats!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 20 september 2006 @ 12:45:52 #265
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41980053
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:02 schreef Panic_A het volgende:

Van Harte Geficiteerd!
overigens wil ik jullie deze verslagen niet onthouden...

wedstrijdverslag op de supporterssite: http://www.cambuurleeuwarden.nl/
wedstrijdverslag op de clubsite: http://www.cambuur.nl/infotype/newspage/viewitem.asp?objectID=928
Neerkomen wel!
  woensdag 20 september 2006 @ 12:46:42 #266
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41980079
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:44 schreef DRD het volgende:

[..]

Het niveauverschil tussen de Hoofdklasse en de Eerste Divisie is net zo groot als het verschil tussen de Eredivisie en de Eerste Divisie. Van mij mag het naar beneden open gegooid worden, als het dan ook maar naar de Eredivisie opener wordt.

Opmerkelijk detail aan deze dinsdag: alle ku(ns)tgrasploegjes zijn eruit! Dag Omniworld, AGOVV, Cambuur, Volendam en Heracles
verrek, dat was mij nog niet eens opgevallen...
Neerkomen wel!
pi_41981449
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:45 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Van Harte Geficiteerd!
overigens wil ik jullie deze verslagen niet onthouden...

wedstrijdverslag op de supporterssite: http://www.cambuurleeuwarden.nl/
wedstrijdverslag op de clubsite: http://www.cambuur.nl/infotype/newspage/viewitem.asp?objectID=928
Bedankt!

Ik heb de verslagen al met veel plezier gelezen. Ook het forum op de supporterssite is het lezen waard.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:25:58 #268
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41982757
dan is je waarschijnlijk wel opgevallen dat er om het hoofd van de trainer gevraagd wordt.

is er al een trainer uit de eerste divisie ontslagen bij zijn club ?
ik krijg het idee dat Wesseling wel eens de eerste kan worden, zijn krediet is (bijna) op!
Neerkomen wel!
pi_41985287
Arme Roy Wesseling.... Niet dus, ouwe taxichauffeur.

Hier het verslag:

ASWH VERSLAAT CAMBUUR OP MEMORABELE AVOND

Na de winst op WSV in de eerste ronde van de KNVB-beker eind augustus, werd er al stiekem over gedroomd: een stunt van ASWH tegen de profs van Cambuur Leeuwarden. Die droom werd gisteravond werkelijkheid op een memorabele avond op sportpark Schildman. Trainer Bill Tukker liet dezelfde elf spelers starten als tegen DOTO. De oefenmeester van de bezoekers, Roy Wesseling, was zaterdag nog op bezoek bij die wedstrijd en moet dus geweten hebben waar de eventuele mogelijkheden voor zijn ploeg lagen. Helaas voor Wesseling en het groepje trouwe supporters dat de lange reis uit Friesland had ondernomen, troffen zij een ASWH dat boven zichzelf uitsteeg en op grandioze wijze de onvrede over een teleurstellende competitiestart van zich afspeelde.

Toch zag het er na iets meer dan een half uur spelen nog niet echt naar uit dat ASWH zou gaan stunten. Er werd goed weerwerk geboden aan de Friezen, maar Cambuur ging efficiënt met de kansen om. Overtuigen deden de profs gisteravond zelden, maar na 33 minuten stond er wel 0-2 op het bord. Beide keren kwam de voorzet van de rechterflank en werd er vervolgens koppend gescoord. Martijn Roosenburg was de eerste die mocht juichen, spits Jeroen Ketting nam de felicitaties bij de tweede goal in ontvangst. Die tussenstand was zuur voor ASWH, maar de ploeg toonde veerkracht. Kort na de 0-2 kwam het al dichtbij de aansluitingstreffer. Een mooie steekbal van Johan Sturrus stelde Marphe Redjosetiko in staat om met een schuiver het doel te bestoken, maar zijn inzet rolde helaas voorlangs. In de slotminuut van de eerste helft was het echter wel raak. Op dit psychologisch goede moment kreeg ASWH de verdiende treffer en het mocht geen verrassing heten dat de ijzersterk spelende Arjan Human die goal maakte. Hij ging op kracht door in de zestien en schoot via de paal binnen.

Na rust kwam er zo mogelijk een nog feller ASWH, met Danny Versluis voor Derk Schut, de kleedkamer uit. Waar in de eerste helft door iedereen al keihard gewerkt werd, leek het na rust of alle spelers nog een paar stappen extra konden zetten. Cambuur kreeg het er behoorlijk benauwd van, gezien de vele verloren duels en de hoeveelheid slechte passes die de bezoekers gaven. Doelman Peter van der Vlag voelde de bui ongetwijfeld al hangen, want hij begon acht minuten na rust al met tijdrekken. Ook verdediger Jayson Trommel zette enkele keren op professionele wijze de vertragingstactiek in, maar het mocht niet baten voor de Friezen. Waar Arjan eerder een prachtig schot uit de draai nog op de vuisten van de doelman zag stranden, mocht ASWH twintig minuten na de pauze de verdiende gelijkmaker vieren. Boudy Hoogendoorn kreeg op rechts de bal, passeerde een tegenstander en gaf een prima voorzet die door Ferry van Lare werd binnengewerkt.

Vanaf toen gebeurde er erg veel. Waar je zou verwachten dat Cambuur wellicht het heft in handen zou nemen, bleef ASWH de bovenliggende partij en kreeg het meer kansen op een derde goal dan de bezoekers. Nixon Dias kwam enkele malen goed mee op en dwong na één zo’n rush doelman Van der Vlag tot een redding, een inzet van Arjan na een corner werd van de lijn gehaald, de naar de spitspositie doorgeschoven Stefan van Dam had bijna succes met een mooie lob en in de slotfase passeerde Arjan een paar spelers op de achterlijn, maar kon Van der Vlag een goal voorkomen. De profs waren vooral gevaarlijk via uitbraken, maar vonden vrijwel steeds een Ambachtse verdediger of de prima keepende Joan van Belzen op hun weg. Een vrije trap op de lat en vooral een open kans die door Jeroen Ketting op hopeloze wijze naast werd getikt waren de voornaamste wapenfeiten van Cambuur. Beide teams slaagden er niet in een verlenging te voorkomen.

In die verlenging kwamen er nog meer krachten los bij ASWH. De ploeg, waar Jerry de Jong kort voor het eindsignaal Roël Gorré had afgelost, kende een perfecte start van de verlenging. Arjan Human ontving de bal in het strafschopgebied, wipte die over een verdediger en haalde vervolgens met links prachtig uit. Doelman Van der Vlag was kansloos en ASWH kwam voor het eerst aan de leiding. Gedurende de hele verlenging bleef ASWH de betere ploeg. Nadat de wederom onvermoeibare Izaäk Verhoeven een kans op 4-2 miste, gaf hij kort voor het eind van de eerste verlenging een prachtige voorzet op Arjan Human. De spits controleerde, kapte een verdediger uit en schoot zijn derde treffer van de avond binnen.

Cambuur was toen definitief geslagen en het moet voor de Friezen ontluisterend zijn geweest om mee te maken hoe ASWH in de tweede helft van de verlenging heer en meester was. Een vijfde Ambachtse goal was dichterbij dan een aansluitingstreffer van Cambuur, maar ondanks enkele kansjes hierop viel deze niet meer. Arjan had inmiddels al een publiekswissel gekregen, zodat ook Danny Slingerland speeltijd kreeg. Het besluit om heel ASWH tot man of the match uit te roepen was de perfecte bekroning voor een fantastische voetbalavond, waarin werkelijk iedere speler zich van zijn beste kant liet zien. De profs van Cambuur verlieten na het laatste fluitsignaal met het schaamrood op de kaken het veld in het vooruitzicht een ongetwijfeld lange en pijnlijke terugreis naar Leeuwarden te moeten maken. Een groot compliment aan de spelers en de technische staf van ASWH is bij deze dan ook zeker op zijn plaats!

ASWH – Cambuur Leeuwarden 4-2 n.v. (2-2, 1-2)
16. 0-1 Martijn Roosenburg 33. 0-2 Jeroen Ketting 45. 1-2 Arjan Human 65. 2-2 Ferry van Lare 91. 3-2 Arjan Human 103. 4-2 Arjan Human

ASWH: Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn, Nixon Dias, Roël Gorré (88. Jerry de Jong), Johan Sturrus; Stefan van Dam, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Marphe Redjosetiko; Arjan Human (107. Danny Slingerland) en Derk Schut (46. Danny Versluis)

Cambuur Leeuwarden: Peter van der Vlag; Joris van Rooijen, Rick Hooijboer, Koen Stam, Jayson Trommel; Martijn Roosenburg, John Stegeman (46. Bovar Karim), Arnold Herder (80. Shutlan Axwijk); René van de Weij, Jeroen Ketting en Paul Mulders

En enkele foto's:

Was wel geweldig hoor, bijna net zo mooi als de landstitel! Sneu voor die ene fanatieke Cambuur-fan met sjaal en pet, mooi om die gasten flink af te zeiken achter de goal. Ketting huilend de bus in naar verluidt, wegens die gemiste kans.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41985400
Speelt die Schuiteman daar niet meer?
pi_41985629
Nee, die is tijdens het vorige seizoen al vertrokken volgens mij.

Rijnsburgse Boys overigens wat ik verwacht had, ook gestunt. Genemuiden en Achilles vind ik verrassender.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 september 2006 @ 16:29:13 #272
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41986579
Bernard Schuiteman is samen met zijn vriendin (een Oostenrijkse) naar Oostenrijk gegaan en speelt daar in een competitie, weet zo niet welke. Ook weet ik niet voor welke club hij speelt..

MM, dank voor je verslag, je bent nog mild geweest voor Cambuur en daarnaast de felicitaties. Ik hoop dat er voor jullie een leuk reisje inzit!
Neerkomen wel!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:32:39 #273
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41986677
Owh en wat bedoel je met taxichauffeur ? je wil toch niet beweren dat Roy Wesseling vroeger zo z'n centjes verdiende ?
Neerkomen wel!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:33:12 #274
139407 jorienvdherik
pi_41986695
Hup JONG RKC !
pi_41986750
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef Freeflyer het volgende:
Owh en wat bedoel je met taxichauffeur ? je wil toch niet beweren dat Roy Wesseling vroeger zo z'n centjes verdiende ?
Mild voor Cambuur, ach ja... Ik richt me als verslaggever liever op onze prima prestatie.

Taxichauffeur noemen wij hem hier sinds Huizen - ASWH in 2002. Heeft een beetje het uiterlijk van een taxichauffeur, zo'n glad mannetje. Was daar toen trainer en gedroeg zich uiterst irritant. Ze wonnen toen overigens wel van ons voor de zaterdagtitel. Hij werd toen nog bekogeld met bier geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 september 2006 @ 16:44:10 #276
139407 jorienvdherik
pi_41986943
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup JONG RKC !
pi_41987230
Die beker gaat nog eens leuk worden zo. Nu alle BVO's in de eerste ronde laten instromen en het wordt nog leuker
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:56:30 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41987292
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup VEENDAM !
Planning:
-
pi_41987373
Jong RKC gaat er vanavond dik aan. "Wij zijn niks", aldus de hoofdscout van RKC.

Wel een slimme opmerking natuurlijk. Als ze er inderdaad aan gaan, zegt ie gewoon "zei ik toch!", en als ze per ongeluk heel schlemielig winnen kan ie morgen een grote bek hebben .
  woensdag 20 september 2006 @ 17:00:28 #280
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41987414
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:56 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys overigens wat ik verwacht had, ook gestunt. Genemuiden en Achilles vind ik verrassender.
Wel erg dat je een stunt van RBB verwacht tegen fortuna... Ik had 'm ook verwacht, maar dat laat dus echt zien wat voor trieste bedoeling het daar momenteel is. En voor de fans die nog blijven komen is de gifbeker nog lang niet leeg denk ik...
Planning:
-
pi_41987990
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Yeahinho het volgende:
Jong RKC gaat er vanavond dik aan. "Wij zijn niks", aldus de hoofdscout van RKC.

Wel een slimme opmerking natuurlijk. Als ze er inderdaad aan gaan, zegt ie gewoon "zei ik toch!", en als ze per ongeluk heel schlemielig winnen kan ie morgen een grote bek hebben .
Jij ook altijd met die connecties van je
pi_41988032
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij ook altijd met die connecties van je
Zoveel connecties heb ik niet. Tis altijd dezelfde RKC-er hoor .
pi_41988370
Mijn hemel

Dat wordt een walk-over voor Feyenoord dus. Veendam is uberhaupt blij dat ze mogen spelen tegen het 'grote' Feyenoord
pi_41988428
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wel erg dat je een stunt van RBB verwacht tegen fortuna... Ik had 'm ook verwacht, maar dat laat dus echt zien wat voor trieste bedoeling het daar momenteel is. En voor de fans die nog blijven komen is de gifbeker nog lang niet leeg denk ik...
Ik hoorde Frans Korver na afloop zelfs zeggen dat dit een vrij normale en te verwachten uitslag was. En daar heeft hij helemaal gelijk in.
Christian Gyan Ole Ole
pi_41989124
quote:
Oei, dat is wel een beetje triest. Of ze denken echt dat ze gaan winnen.
pi_41989326
Ik was erbij.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 20 september 2006 @ 18:15:57 #288
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41989825
Ik ga het nu dan best wel zielig vinden als Veendam morgen met 7-0 verliest. . Laat ze maar winnen, hoeft het t-shirt en de sjawl ook niet in de prullenmand.
Hoi.
pi_41990113
Straks naar Kozakken Boys - PSV.

Ben benieuwd of het dubbele cijfers worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_41990166
quote:
Dat is één van de redenen waarom er een derde divisie komt.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41990191
Die komt er niet hoor. Krijgen ze er nooit door.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 september 2006 @ 18:50:41 #293
139407 jorienvdherik
pi_41990259
Wel een tyfus end morgen naar veendam
pi_41990262
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef methodmich het volgende:
Die komt er niet hoor. Krijgen ze er nooit door.
Gebaseerd op wat?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41990294
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:50 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat?
Gebaseerd op het feit dat zo'n 90 % van de hoofdklassers daar tegen is.
www.thuisuiteten.nl
pi_41990670
dan moeten die 'stadions' ook aan de eisen voldoen
het zou wel leuk zijn, nu kun je maar wat aan kloten in de 1e divisie, je degradeert toch niet
  woensdag 20 september 2006 @ 19:47:20 #297
139407 jorienvdherik
pi_41992043
zometeen 30 minuten kijken, daarna zelf trainen. laatste keer kopenhagen won ook van ajax toen ik weg was naar trainen
pi_41992347
Forza Vites ole ole
pi_41992543
Gooi deze vast vol dan
  woensdag 20 september 2006 @ 20:00:25 #300
139407 jorienvdherik
pi_41992558
COME ON RKC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: