Verschillende wedstrijden zijn live te volgen via talpa.tv voor 2.90 per wedstrijd. Verder is er een wedstrijd elke speeldag live op Talpa om 20.00. Vandaag [Live Beker] FC Utrecht - AGOVV / De Graafschap - VVV.quote:Programma tweede ronde KNVB beker
Veendam – Feyenoord (donderdag 21 september, 19.45 uur)
Jong RKC – Ajax (woensdag 20 september, 19.45 uur)
DOTO – FC Twente (woensdag 20 september, 20.00 uur)
Argon – Vitesse (woensdag 20 september, 20.00 uur)
FC Groningen – TOP Oss (woensdag 20 september, 20.00 uur)
Kozakken Boys – PSV (woensdag 20 september, 19.45 uur)
Sc Heerenveen – Roda JC (donderdag 21 september, 19.45 uur)
Bennekom – AZ (donderdag 21 september, 20.00 uur)
Ter Leede – Stormvogels Telstar (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
ONS Sneek – Jong AZ (woensdag 20 september, 20.00 uur)
Flevo Boys – Willem II (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
HHC – MVV (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
FC Utrecht – AGOVV Apeldoorn (dinsdag 19 september, 19.45 uur)
Türkiyemspor – ADO Den Haag (woensdag 20 september, 20.00 uur)
De Graafschap – VVV-Venlo (dinsdag 19 september, 19.45 uur)
ASWH – Cambuur Leeuwarden (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
Sc Genemuiden – FC Omniworld (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
Excelsior’31 – Go Ahead Eagles (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
RKC Waalwijk – FC Dordrecht (donderdag 21 september, 20.00 uur)
FC Eindhoven – Heracles Almelo (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
IJsselmeervogels – NAC Breda (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
FC Emmen – FC Zwolle (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
HSC’21/Brein – FC Den Bosch (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
Achilles’29 – FC Volendam (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
RBC Roosendaal – Helmond Sport (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
Sparta Nijkerk – Haarlem (dinsdag 19 september, 20.00 uur)
Sv Meerssen – WHC (woensdag 20 september, 20.00 uur)
EVV – NEC (woensdag 20 september, 20.00 uur)
Schijndel – Excelsior (donderdag 21 september, 20.00 uur)
De Treffers/Kegro – Sparta Rotterdam (woensdag 20 september, 20.00 uur)
Be Quick’28 – VVOG (woensdag 20 september, 20.00 uur)
Rijnsburgse Boys – Fortuna Sittard (dinsdag 19 september, 20.00 uur).
Dus het lijkt me dat die rode kaart telt voor de competitie Robbie.quote:Twee spelers missen de wedstrijd om de Johan Cruiff Schaal: Jason Culina (PSV) en Klaas-Jan Huntelaar (Ajax). Beide spelers hebben nog een wedstrijd schorsing open staan. Huntelaar kreeg afgelopen seizoen in de bekerfinale tegen PSV zijn tweede gele kaart van het bekertoernooi, waardoor een automatische schorsing volgt.
Culina liep in de laatste competitiewedstrijd van het vorige seizoen een schorsing op.
Of Gomes (PSV) meespeelt is afhankelijk van het mogelijke beroep dat PSV nog tot en met vandaag (donderdag 10 augustus) kan instellen tegen de schorsing die de tuchtcommissie de doelman heeft opgelegd.
Mocht scheidsrechter Temmink in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal gele kaarten uitdelen, dan tellen die voor Ajax mee voor het KNVB bekertoernooi. Voor de spelers van PSV zal dit consequenties voor de competitie hebben. Een schorsing naar aanleiding van een directe rode kaart geldt voor alle competities.
Die heb ik ook. Met grotere wedstrijden (UEFA, CL) echt supersnel, en een handig pingeltje, dus je kan hem lekker op de achtergrond open zetten.quote:
Nee ik hoop dat ze er uit gaan. Kut beker, winnen we toch nooit. Schieten we dus niks mee op. We hebben onze kracht en spelers hard nodig in de strijd om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Billenknijpen Robbie!
daar staat het inmiddels 2-2quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:44 schreef chrisgyan het volgende:
ASWH 0 - 2 achter tegen Cambuur
Michael Dingsdag mag anders donderdag tegen Roda niet meedoen ivm de rode kaart die hij vorig jaar tegen AGOVV opliep (2e ronde beker oid), ik vraag me dus af of die rode kaart wel voor de competitie telt... Denk het eerlijk gezegd van niet...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus het lijkt me dat die rode kaart telt voor de competitie Robbie.
Laat ze maar na verlenging doorgaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef chrisgyan het volgende:
Willem II blameert zich overigens behoorlijk. Met nog 25 minuten 0-0 tegen Flevo Boys
Huntelaar was dan wel weer geschorst tegen PSV voor de JC-schaal...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Michael Dingsdag mag anders donderdag tegen Roda niet meedoen ivm de rode kaart die hij vorig jaar tegen AGOVV opliep (2e ronde beker oid), ik vraag me dus af of die rode kaart wel voor de competitie telt... Denk het eerlijk gezegd van niet...
terwijl Lamey rood kreeg in de bekerfinale en die moest een wedstrijd in de competitie brommen geloof ik, want die deed wel mee aan de JC schaalquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Huntelaar was dan wel weer geschorst tegen PSV voor de JC-schaal...
Vaag is het wel.
23.00 Talpa.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Leuke wedstrijden! zijn de samenvattingen vanavond?
23.00 meen ik op Talpa.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Leuke wedstrijden! zijn de samenvattingen vanavond?
is dat een nieuwe regel?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:38 schreef Freeflyer het volgende:
kaarten voor de competitie tellen niet in de beker en andersom.
alleen de goals jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Zullen wel samenvattinkjes van 30 sec zijn.
Dat was altijd al zo.quote:
Kun jij niet dood gaan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef pfaf het volgende:
Kan HSC niet nog even een doelpunt maken?
ASWH staat op 2-2quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
maar nog altijd 1-2 he
Dennis van Dijk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet voordat HSC gescoord heeft.
Het liefst door een doelpunt van Dennis. ( Speelt tie?)
Damn. Gefeli TR.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
HCS 21 3-4 (2-4) Den Bosch AFGELOPEN
Stoer!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dennis van Dijk?
Die heeft de 2 de goal gemaakt.
wahahquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef Freeflyer het volgende:
ASWH - Cambuur 2-2. er is net afgefloten, verlenging dus.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef Freeflyer het volgende:
RBC - Helmond Sport net 3-1 geworden
tsja... ach overeenkomsten zijn er ook tussen cambuur en feyenoord... financienquote:
Heel graagquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat had hoofdcoach van psv moeten worden ?![]()
Robbertquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Eindhoven - Heracles Almelo 1-2 (Schilder '94)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Freeflyer het volgende:
ASWH - Cambuur 3-2 in de eerste verlenging
nu was de trainer al niet geliefd... na vandaag kan ie denk ik inpakken
Mooi!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Eindhoven - Heracles Almelo 1-2 (Schilder '94)
ASWH is de beste regio club van rotterdam + Barendrechtquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ojee, nu zullen we Methodmich weer moeten aanhoren.
Mee eens!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef chrisgyan het volgende:
Ik vind dit vanavond al leuker dan de laatste 10 KNVB-bekers bij elkaar
+ ASWHquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
FT De Graafschap 3-1 (1-0) VVV Venlo
FT Emmen 1-0 (0-0) Zwolle
FT Excelsior 31 0-1 (0-1) Go Ahead Eagles
FT Flevo Boys 0-2 (0-0) Willem I
FT HCS 21 3-4 (2-4) Den Bosch
FT HHC 1-4 (0-1) MVV Maastricht
FT IJsselmeervogels 2-4 (1-4) NAC Breda
FT RBC Roosendal 4-1 (1-0) Helmond Sport
FT Rijnsburgse Boys 1-0 (0-0) Fortuna Sittard
FT Sparta Nijkerk 1-6 (1-3) Haarlem
Das nog bezig hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ ASWH
dus 2 amateurs die winnen
Tsjah er zijn niet veel betere amateursclub's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Freeflyer het volgende:
ASWH - Cambuur 3-2 in de eerste verlenging
nu was de trainer al niet geliefd... na vandaag kan ie denk ik inpakken
Daar kunnen Achilles' 29, SC Genemuiden en Ter Leede nog bijkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ ASWH
dus 2 amateurs die winnen
Als je het over het ASWH van 2 jaar terug heb niet, nu zeker welquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah er zijn niet veel betere amateursclub's.
Zijn ook veel ervaren spelers kwijt geraakt sinds hun gloriejaren natuurlijk. Geen ondankbare taak voor Boeve hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef Damzkieee het volgende:
HSC had ik er wel onder geschaart, maar sinds die Peter Boeve daar rondhangt is het niks meer
Het stadion.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet wat Fortuna nog in de eerste divisie doet.
Ik vind het geen toptrainer, maar dat was wel duidelijk uit die post... Natuurlijk hebben ze veel ervaring moeten inleveren, maar wat ze dit seizoen (en vorig seizoen) doen is ver onder de maat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zijn ook veel ervaren spelers kwijt geraakt sinds hun gloriejaren natuurlijk. Geen ondankbare taak voor Boeve hoor.
Hij blijft een communicatief wrak natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind het geen toptrainer, maar dat was wel duidelijk uit die post... Natuurlijk hebben ze veel ervaring moeten inleveren, maar wat ze dit seizoen (en vorig seizoen) doen is ver onder de maat.
Turkiyemsporquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef chrisgyan het volgende:
Hier alvast het programma voor morgen. De kans op verassingen is dan wat minder groot, maar als het gebeurt zou het een regelrechte sensatie zijn. 2 amateurclubs gaan in ieder geval zeker door.
DOTO - FC Twente
Argon - Vitesse
FC Groningen - TOP Oss
Kozakken Boys - PSV
ONS Sneek - Jong AZ
Türkiyemspor - ADO Den Haag
sv Meerssen - WHC
EVV - NEC
De Treffers/Kegro - Sparta Rotterdam
Be Quick'28 - VVOG
Jong RKC Waalwijk - Ajax
Super trouwens dat ze bij Talpa alle samenvattingen hebben. Tenminste dat zeggen ze![]()
Wat heb jij als blauwogige robuustlichamige blondharige grove Fries met Turkiyemspor dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Turkiyemspor
Ik ben wel benieuwd wat ONS sneek gaat doen tegen Jong AZ. Ik woon er namelijk in de buurt![]()
Hoe weet jij dat ik een robuustlichamige blondharige grove Fries ben?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heb jij als blauwogige robuustlichamige blondharige grove Fries met Turkiyemspor dan?
Leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef Me_Wesley het volgende:
4-2 ASWH!
Haha, dat is inderdaad balen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Damzkieee het volgende:
TsjongejongeEerst 3-0 winnen van Utrecht, en dan 3-2 verliezen van Eindhoven
Ajax-syndroom?
hahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:19 schreef chrisgyan het volgende:
Heracles 3-2 achter
En sta niet raar te kijken als ze dan zaterdag bij Vitesse weer winnenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef chrisgyan het volgende:
Had ik niet verwacht van Heracles. Blijkt dus wel dat ze nog geen enkele ploeg kunnen onderschatten.
Och de hele avond zie je hem niet, en daar staat het 3-2 en komt de Heracles-basher weer uit de grot. Succes morgen!quote:
Ik was aan het trainen grote vriendquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Och de hele avond zie je hem niet, en daar staat het 3-2 en komt de Heracles-basher weer uit de grot. Succes morgen!
Zoals ik al zei: succes morgenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik was aan het trainen grote vriend
Goed zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef chrisgyan het volgende:
Einde wedstrijd: Heracles uitgeschakeld door Eindhoven: 3-2
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Nou begrijp ik ook waarom de KNVB een semi-professionele divisie onder de Eerste Divisie wil starten.
Sommige amateurs kunnen zich best meten met Eerste divisie clubs dus.
Dan win je nog eens watquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als ik een speler van Fortuna zou zijn zou ik liever bij een top amateur onder contract staan dan bij Fortuna.
Ik wist alle termen toen het fragment 10 seconden bezig wasquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kk beelden op talpa
hehe zometeen echte beeldenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik wist alle termen toen het fragment 10 seconden bezig was
Mooie beelden![]()
Dat gaan ook genoeg mooie beelden worden trouwens!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe zometeen echte beelden
Inderdaad. Maar is het niveau van de Eerste Divisie achteruit gegaan, of zijn de amateurs beter geworden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Nou begrijp ik ook waarom de KNVB een semi-professionele divisie onder de Eerste Divisie wil starten.
Sommige amateurs kunnen zich best meten met Eerste divisie clubs dus.
ik ook, ff gebak nog halenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat gaan ook genoeg mooie beelden worden trouwens!
Ik ga lekker op bed verder kijken, tot morgenavond mensen!
Beiden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar is het niveau van de Eerste Divisie achteruit gegaan, of zijn de amateurs beter geworden?
Donderdag na de samennvattingen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer os de loting?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja
Ron de Rijk die jarenlang de CL en Eredivisie heeft gedaan op de radio moet naar Flevo Boys - Willem II; geniaal
Moet wel, een grasmat ziet er niet zo uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef zjroentje het volgende:
Was dat nou een kunstgrasveld waar Den Bosch moest ballen?
Achilles '29 dacht ikquote:Op woensdag 20 september 2006 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar speelt die nu? keek ff niet
Iddquote:Op woensdag 20 september 2006 00:10 schreef zjroentje het volgende:
Dat geluidsbandje met gejuich net bij Achilles - Volendam.
Leek wel of die beslissende penalty in een vol San Siro was.
Ja zuur, vrijdag weerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef zjroentje het volgende:
Was dat nou een kunstgrasveld waar Den Bosch moest ballen?
In slaap gevallen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
heb gewoon alles gemist behalve aswh
Ja, ons zoveelste overbruggingsjaarquote:
Het blijft natuurlijk wel bekervoetbal he, waarin kleine clubs kunnen winnen op inzet. Ik denk niet dat veel van de hoofdklassers structureel mee zouden kunnen doen in de JupilerLeague. Er zijn er natuurlijk wel wat die er zodanig bovenuit steken dat ze er prima in zouden kunnen meedraaien (zie AGOVV, Omniworld).quote:Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef F1Bas het volgende:
Ach het niveauverschil is echt niet zo groot als men denkt. Zeker met aardig wat eerste divisieclubs zouden de topclubs van de hoofdklasses zich goed kunnen meten.
Als ik de wedstrijd nou zie tegen NAC, dat zelfs eredivisie speelt, sta ik toch wel te kijken van hun niveau. Ik vond NAC echt van een heel laag niveau, alleen door Leonardo hebben ze de wedstrijd nog redelijk makkelijk kunnen winnen. De rest van de spelers zijn echt niet heel veel beter en met meer inzet zelfs zo goed als gelijkwaardig.
Tuurlijk zijn de uitschakelingen van de eerste divisie clus verrassend maar heel gek moet je er ook niet van staan te kijken.
Het niveauverschil tussen de Hoofdklasse en de Eerste Divisie is net zo groot als het verschil tussen de Eredivisie en de Eerste Divisie. Van mij mag het naar beneden open gegooid worden, als het dan ook maar naar de Eredivisie opener wordt.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef F1Bas het volgende:
Ach het niveauverschil is echt niet zo groot als men denkt. Zeker met aardig wat eerste divisieclubs zouden de topclubs van de hoofdklasses zich goed kunnen meten.
Congrats!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:02 schreef Panic_A het volgende:
Wat een avond zeg, ik ben compleet schor en heb een kater.
MM zal wel met een uitgebreid verslag komen!
Van Harte Geficiteerd!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:02 schreef Panic_A het volgende:
Wat een avond zeg, ik ben compleet schor en heb een kater.
MM zal wel met een uitgebreid verslag komen!
verrek, dat was mij nog niet eens opgevallen...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:44 schreef DRD het volgende:
[..]
Het niveauverschil tussen de Hoofdklasse en de Eerste Divisie is net zo groot als het verschil tussen de Eredivisie en de Eerste Divisie. Van mij mag het naar beneden open gegooid worden, als het dan ook maar naar de Eredivisie opener wordt.
Opmerkelijk detail aan deze dinsdag: alle ku(ns)tgrasploegjes zijn eruit! Dag Omniworld, AGOVV, Cambuur, Volendam en Heracles![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:45 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Van Harte Geficiteerd!
overigens wil ik jullie deze verslagen niet onthouden...
wedstrijdverslag op de supporterssite: http://www.cambuurleeuwarden.nl/
wedstrijdverslag op de clubsite: http://www.cambuur.nl/infotype/newspage/viewitem.asp?objectID=928
Mild voor Cambuur, ach ja... Ik richt me als verslaggever liever op onze prima prestatie.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef Freeflyer het volgende:
Owh en wat bedoel je met taxichauffeur ? je wil toch niet beweren dat Roy Wesseling vroeger zo z'n centjes verdiende ?
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup VEENDAM !
Wel erg dat je een stunt van RBB verwacht tegen fortuna... Ik had 'm ook verwacht, maar dat laat dus echt zien wat voor trieste bedoeling het daar momenteel is. En voor de fans die nog blijven komen is de gifbeker nog lang niet leeg denk ik...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:56 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys overigens wat ik verwacht had, ook gestunt. Genemuiden en Achilles vind ik verrassender.
Jij ook altijd met die connecties van jequote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Yeahinho het volgende:
Jong RKC gaat er vanavond dik aan. "Wij zijn niks", aldus de hoofdscout van RKC.
Wel een slimme opmerking natuurlijk. Als ze er inderdaad aan gaan, zegt ie gewoon "zei ik toch!", en als ze per ongeluk heel schlemielig winnen kan ie morgen een grote bek hebben.
Zoveel connecties heb ik niet. Tis altijd dezelfde RKC-er hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij ook altijd met die connecties van je![]()
Ik hoorde Frans Korver na afloop zelfs zeggen dat dit een vrij normale en te verwachten uitslag was. En daar heeft hij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel erg dat je een stunt van RBB verwacht tegen fortuna... Ik had 'm ook verwacht, maar dat laat dus echt zien wat voor trieste bedoeling het daar momenteel is. En voor de fans die nog blijven komen is de gifbeker nog lang niet leeg denk ik...
Oei, dat is wel een beetje triest. Of ze denken echt dat ze gaan winnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:31 schreef Erasmusch het volgende:
Na dé sjaal nu ook hét shirt
http://www.bvveendam.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=1327&Itemid=2
Dat is één van de redenen waarom er een derde divisie komt.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef F1Bas het volgende:
Gebaseerd op wat?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef methodmich het volgende:
Die komt er niet hoor. Krijgen ze er nooit door.
Gebaseerd op het feit dat zo'n 90 % van de hoofdklassers daar tegen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |