quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Nou begrijp ik ook waarom de KNVB een semi-professionele divisie onder de Eerste Divisie wil starten.
Sommige amateurs kunnen zich best meten met Eerste divisie clubs dus.
Dan win je nog eens watquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als ik een speler van Fortuna zou zijn zou ik liever bij een top amateur onder contract staan dan bij Fortuna.
Ik wist alle termen toen het fragment 10 seconden bezig wasquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kk beelden op talpa
hehe zometeen echte beeldenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik wist alle termen toen het fragment 10 seconden bezig was
Mooie beelden![]()
Dat gaan ook genoeg mooie beelden worden trouwens!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe zometeen echte beelden
Inderdaad. Maar is het niveau van de Eerste Divisie achteruit gegaan, of zijn de amateurs beter geworden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Nou begrijp ik ook waarom de KNVB een semi-professionele divisie onder de Eerste Divisie wil starten.
Sommige amateurs kunnen zich best meten met Eerste divisie clubs dus.
ik ook, ff gebak nog halenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat gaan ook genoeg mooie beelden worden trouwens!
Ik ga lekker op bed verder kijken, tot morgenavond mensen!
Beiden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar is het niveau van de Eerste Divisie achteruit gegaan, of zijn de amateurs beter geworden?
Donderdag na de samennvattingen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer os de loting?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja
Ron de Rijk die jarenlang de CL en Eredivisie heeft gedaan op de radio moet naar Flevo Boys - Willem II; geniaal
Moet wel, een grasmat ziet er niet zo uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef zjroentje het volgende:
Was dat nou een kunstgrasveld waar Den Bosch moest ballen?
Achilles '29 dacht ikquote:Op woensdag 20 september 2006 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar speelt die nu? keek ff niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |