quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Betuttelen!
Dokter: "Ja meneertje u heeft kankertje, maar daar gaan we morgen met een operatietje wat aan proberen te doen"
Dankjewelletjes.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Betuttelen!
Dokter: "Ja meneertje u heeft kankertje, maar daar gaan we morgen met een operatietje wat aan proberen te doen"
yeah way betterquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef Ricky_ het volgende:
's Ochtends zeg ik altijd "Ik ga naar schooltje,". Dat klinkt toch veel toffer dan "Ik ga naar school."
Nee, absoluut. Je kunt er ook een eenheid van maken. 3 tof, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
yeah way better![]()
'tof' is een relatief begrip he
Ik moest lachen ook nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Betuttelen!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef kanaiken het volgende:
En noem je dat 'kleineren'? Ik zeg altijd 'verkleinen'.
Gemiddelde woordenschat van een ADO-supporterquote:
'je jasje doen ophangen' ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef bolletje_25 het volgende:
Zal ik even je jasje doen ophangen? Kan jij je tandjes gaan borstelen.
Nooit gehoord?quote:
Klopt wel aardig ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gemiddelde woordenschat van een voetbal-supporter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |