quote:Je kwam voor me zitten met je boek, ik hoop dat wij later de hoofdrolspelers worden van ons eigen boek.
KANSLOOSquote:Op vrijdag 21 augustus kwam jij de trein binnen. Je lachte naar me, dus ik denk dat je met mij wilt trouwen. Pas toen ik de trein uitstapte drong tot mij door dat ik de vrouw van mijn dromen verloor
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef BiMeWet het volgende:
Nee, dan een SMS'je aan een vriendin van me laatst.
"Elke keer als ik je zie gaat mn hart sneller kloppen".
Ze kon maar niet bevatten dat het écht zo is dat die gozer alleen maar tussen haar benen wilt, verder niets meer.Muts.
Maargoed, nu lig ik ertussen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tnx, dat je mijn klacht ondersteund door met een vrouw te......
![]()
Ja, dat klopt als een bus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..].
Nee maar serieus, die gasten willen alleen hard neuken. Het zijn van die ideale zinnetjes om bij naieve meisjes te gebruiken.
Jij Gquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..].
Nee maar serieus, die gasten willen alleen hard neuken. Het zijn van die ideale zinnetjes om bij naieve meisjes te gebruiken.
groene trui, paarse broek en een bril?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef Lanvin het volgende:
Ik, groene trui, paarse broek, nike air max, witte sokken en bril
zag jou..
sexy kort rokje, haltertopje, mooie schoenen
je zat voor me in de trein naar utrecht![]()
![]()
Toont het niet aan dat veel mensen laf zijn. Als iemand je afwijst.... LEKKER BOEIEND, je ziet de persoon in kwestie toch nooit meer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die oproepjes vind ik juist het leukste van dat hele blad
Veel mannen hebben dat nog niet geleerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Toont het niet aan dat veel mensen laf zijn. Als iemand je afwijst.... LEKKER BOEIEND, je ziet de persoon in kwestie toch nooit meer.
Meer 'Sex in the city' kijken en de Flair, Viva, Vriendin lezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:25 schreef seto het volgende:
[..]
Veel mannen hebben dat nog niet geleerd.
Ik heb inderdaad bijna nooit iemand die bladen zien lezen. Zal er volgende week eens op letten wanneer we samen in de trein zittenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:33 schreef Ferdo het volgende:
Hoeveel mensen lezen dat blad überhaupt? Kan niet zeggen dat ik op mijn wekelijkse treintripjes Utrecht-Groningen v.v. heel veel mensen met hun neus in dat blad gedoken zie.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad bijna nooit iemand die bladen zien lezen. Zal er volgende week eens op letten wanneer we samen in de trein zitten
Kijk daarnaar uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad bijna nooit iemand die bladen zien lezen. Zal er volgende week eens op letten wanneer we samen in de trein zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |