Is het echt...is het echt???? Vertel, vertel, vertel!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:16 schreef Troel het volgende:
Ik gok dat er snel genoeg vers baby nieuws zal komen![]()
Dat doet mijn moeder ookquote:Op donderdag 21 september 2006 11:28 schreef PM-girl het volgende:
En met name schoonmoeder kan ik op een of andere manier niet goed verdragen, dat heb ik voorheen nooit gehad. Ze maakt het in mijn ogen zo haar ding, terwijl het MIJN zwangerschap is, van ons.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Hier veel last van menstruatiebuikpijn en rugpijn. Maar allemaal vrij constant, dus nog niets alarmerends denk ik. Ik verlies wat vocht zo nu en dan, maar geen vruchtwater.
Nee, geen foto. Hij voelde zich al zo gepikeerd als er voor de zoveelste keer werd gelachen om zijn ongeluk. Dus dat heb ik hem maar niet aan gedaan...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:28 schreef PM-girl het volgende:
.....
En chaca, goed dat lijstjes prettig werken voor je. Heb je geen foto van jij en je buik en je man en de rolstoel??
Hier veel last van menstruatiebuikpijn en rugpijn. Maar allemaal vrij constant, dus nog niets alarmerends denk ik. Ik verlies wat vocht zo nu en dan, maar geen vruchtwater.
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:47 schreef chacama het volgende:
Enne....dat wat je omschrijft....noem jij niets.... GRRRR. Ik noem dat rommelen en het beter voorbereidende werk..... Ik heb nog steeds een tweede bevalling te goed voor deze week. Dus het is aan jullie om uit te vechten wie de komende dagen nog even de planning op scherp zet......
Heb ik gisteren ook gedaan. Had ik wat te doen in de auto. Maar misselijk...........ohhhhhhquote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef linda856763 het volgende:
En waarom schep ik nou een zak snoep bij de Kruitvat? Ik zit me hier helemaal misseljik te snoepen![]()
Hier.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
En waar o waar zijn PM-girl en Bass Miss?
Pepernoten zeg ik je, pepernotenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef linda856763 het volgende:
En waarom schep ik nou een zak snoep bij de Kruitvat? Ik zit me hier helemaal misseljik te snoepen![]()
Toch weer die zolder he...Moonah. Dus het lijkt me logisch. Jij moet naar zolder om te kunnen beginnen. WIe had dat ook al weer gedroomd????quote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef Moonah het volgende:
En de combinatie 'pepernoten' en 'rommelen' maakt dat ik nu een fucking Sinterklaasliedje in mijn hoofd heb.![]()
![]()
Rommeldebooooommel, wat een gestoooommel, hoor ik me daar op de zoooholder...
Zo, nu hebben jullie hem ook in je hoofd.![]()
Gelukkig heb ik van de teckel geen last. Het ging om de kat, lieve schatquote:Op donderdag 21 september 2006 11:28 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, onze teckel is er kort voor mijn zwangerschap pas bijgekomen, dus ik heb geen tips. Ik kan nl niet zeggen dat hij anders doet dan anders daarom.
Tips die ik gehoord heb: laten ruiken aan luier ed. Als je naar het zkh gaat, zorgen dat de hond thuis is als de baby aankomt ipv andersom. Meteen laten snuffelen zodat het niet iets verbodens wordt.
Tegelijk aandacht geven, maar soms ook alleen de hond.
Ben erg benieuwd hoe het hier zal gaan.
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:02 schreef chacama het volgende:
[..]
Toch weer die zolder he...Moonah. Dus het lijkt me logisch. Jij moet naar zolder om te kunnen beginnen. WIe had dat ook al weer gedroomd????
Nee het is veel te warm vandaag!quote:En veel boodschappen in huis gehaald...........Jipppppppieeeeeeeee......laat het puffen maar beginnen....
Mag bestquote:Op donderdag 21 september 2006 12:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oei pepernoten.... lekkkkkkuuuuuurrrr !!! maar mag niet he??? teveel kaneel zit erin... beetje mag he???![]()
![]()
Ik ken hem lekker nietquote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef Moonah het volgende:
En de combinatie 'pepernoten' en 'rommelen' maakt dat ik nu een fucking Sinterklaasliedje in mijn hoofd heb.![]()
![]()
Rommeldebooooommel, wat een gestoooommel, hoor ik me daar op de zoooholder...
Zo, nu hebben jullie hem ook in je hoofd.![]()
En ik ben vanochtend ook al fanatiek de zolder aan het opruimen...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:02 schreef chacama het volgende:
[..]
Toch weer die zolder he...Moonah. Dus het lijkt me logisch. Jij moet naar zolder om te kunnen beginnen. WIe had dat ook al weer gedroomd????
Misschien niet de meest katvriendelijk methode, maar blijkbaar wel de meest effectieve.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:17 schreef cattie het volgende:
1 van mijn katten wilde de hele zwangerschap op me zitten. Gek werd ik ervan! Ook wel lief hoor.![]()
Ive hebben ze de eerste week gemeden als de pest, in een grote boog liepen ze om hem heen. Nu negeren ze hem gewoon, heel soms komen ze even snuffelen. Ze vinden ook alle babyspullen niet interessant, behalve de box (lekker zacht kleed), maar daar heb ik in 1 dag een einde aan gemaakt. Ik was namelijk chagerijnig en toen sprongen ze in de box (Ive lag er niet in) en ik was zo boos dat ik naar ze geschreeuwd heb en ze eruit gegooid heb.Ze hebben het nooit meer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |