Het staat er wat verkeerd wat ik bedoel. Ik bedoel niet dat ik noodzakelijk hulpbehoevend ben, maar het is nu meer de twijfel en angst of het wel gaat lukken (ik weet dat het voorbarig is om zo te denken, maarja zo ben ik.) En als het niet lukt of er dan geen andere mogelijkheden zijn dan meteen lenen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef Neuk het volgende:
[..]
Misschien onaardig van mij te reageren hoor.. maar ik vind jouw gedachtengang ook een beetje krom. Je bent zwanger en daarmee niet gelijk hulpbehoevend. Tuurlijk wil je het beste voor je kind (en voor jezelf) op lange termijn maar misschien is het verstandig eerst eens op de korte termijn oplossingen te zoeken?
Wij hebben ook niet gekozen voor ons kind maar zijn er, net als jullie, hartstikke blij mee. Ik doe naast mijn baan ook een studie en daar steek ik eigen geld in. En wij moeten dus ook dingen laten die we anders wel zouden (kunnen) doen. En ik denk dat dat bij veel meer mensen dan jij denkt zo is... Dat wil niet zeggen dat het kind niet groot wordt! We moeten er alleen wat harder voor werken dan iemand die zijn zaakjes wel op orde heeft.
Succes!
ps hoe denk je dat dat in andere landen gaat eigenlijk?
Nou, dat mormel hier doet nu al vreemder dan normaal. Ik word echt moedeloos van dat gezeik in de hondenmand bv. Elke dag kunnen we het kussentje van onze teckel in de biotex zetten omdat de kat erin zeikt...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef Suzanna het volgende:
Neuk, bedoel je als de baby geboren is? Ik heb daar een tijdje geleden veel tips over gelezen, dus er zijn vast wel experts hier!! (of in het babietjestopic)
Gaf ik die tip hier niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef snoopy het volgende:
Ik heb wel eens de tip gehoord om voordat de baby er is, de box te vullen met ballonnen. Dat vinden katten meestal eng en zo leren ze er uit te blijven.
kop onder de kraan en zelf half opengekrabt worden lijkt me niet verstandig ook ivm toxoplasmose niet. Daarbij helpt het niet en maak je ze alleen onzeker en bang. Plantenspuit? Yeps die kent ie wel, maar hij doet het altijd als je het niet ziet. Want hij weet heus wel dat het niet hoort. En zijn poepbak is ook echt schoon! Ik heb zelfs gecontroleerd! Dus daar kan het ook niet aan liggen, helaas...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:52 schreef minoes_ het volgende:
En de kat met de kop onder de kraan zetten,als ze heeft gepiest?Of met de plantenspuit erachteraan?Schijnt ook te helpenSucces!
Greotjes,Minoes![]()
Ik heb hetzelfde gevoel, dit aangeleerde gedrag (want dat is het gewoon) dat leert hij hier in huis nooit meer af.... Niet als je er al zo veel geld in hebt gestoken dat je eigenlijk al lang een oplossing had moeten hebben. Maar het is verder zo'n leukerd!quote:Op donderdag 21 september 2006 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik had ook zo'n jaloerse kat. ik heb het bijna een jaar volgehouden, maar kon bijna doorlopend dweilen.
op een gegeven moment werd ik er hypernerveus van. ik was de hele dag aan het opletten of katlief ergens overheen/tegenaan aan het zeiken was.
toen heb ik de knoop doorgehakt en hem opgegeven voor herplaatsing.
dat is uiteindelijk niet doorgegaan omdat ik zelf een ander huis voor hem vond.
maar ik ben bang dat het niet over gaat.
Grote mensenpampers om!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, hier ligt mini niet meer dwars! Gister gevlost, en de nacht ervoor was mijn buik één grote pulserende bult. Is ze ws toen goed gaan liggen zodat vlos gister keurig kontje omhoog koppie naar beneden kon constateren.
Ik moet nu elk half uur plassen.![]()
Vlekken gaan er met verven niet uit hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:51 schreef minoes_ het volgende:
Eerst maar even in de was dus en als t er niet uit wil,dan ga ik ze proberen te verfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |