quote:Op woensdag 20 september 2006 03:58 schreef mjammetje het volgende:
Joehoe![]()
![]()
![]()
Vruchtwater is net geknapt.
quote:mijn kerel is al half ingestort geloof ik...hij puft en zucht en drinkt warme melk.
Was ik Appelsap vergeten!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef Suzanna het volgende:
Appelsap, wat leuk dat je je kindje gaat voelen! Wel apart hoor, dat het kindje echt aan één kant lag. Ik heb dat zelf zo vroeg niet gevoeld volgens mij. Lijkt me wel gaaf!
Dát lijkt me raar!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef Suzanna het volgende:
Bij de bevalling van Noa was het vruchtwater zowat 'weg' leek het wel (na 24 uur gebroken vliezen en weeën) en zag ik haar heel duidelijk 'liggen' als ik naar m'n buik keek.
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:32 schreef PM-girl het volgende:
Kastone, ook jij voelt leven! Leuk he!
Het moet er toch echt van komen, dus toe dan maar...quote:inwendig onderzoek, tsja, het is voor het goede doel he!
Ach, heel herkenbaar PM! Alles is klaar, en staat klaar, dus laat maar komen. Maar shit, ben je zelf klaar voor wat gaat gebeuren, en durf je wel...Kan je lichaam het wel aan, is het kindje sterk genoeg...quote:Hier gaat het wel. Voel me niet optimaal, misselijk al een paar dagen en benauwd. Gisteren bij de vk goed nagekeken, alles ok. Ze gaf aan dat ze nu een gewicht verwachtte van 7,5 a 8 pond, en aangezien ik niet veel ruimte heb, daarom die klachten krijg.
Ik ben het op zich niet zat (fysiek), maar heb wel erg last van angst dat er iets mis zal gaan. Zeker nu het klaar is allemaal, laat het maar komen. Vk heeft me wel gerust gesteld door te zeggen dat ik altijd mag bellen als ik het op wat voor manier dan ook zat ben. Daarna in de auto even een potje zitten huilen.
Dus het kan beter.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef Moonah het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:47 schreef Rottdog het volgende:
Er komt een baby aan *roert in de pan* Er komt een baby aan roert in de pan
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:47 schreef Rottdog het volgende:
Er komt een baby aan *roert in de pan* Er komt een baby aan roert in de pan
Da was mijn dansmovequote:
Mag je hier geen dokter voor bellen? Mss een andere praktijk dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef Suzanna het volgende:
Weet iemand van jullie welke kinderziektes gevaarlijk kunnen zijn voor het ongeboren kindje?? Mijn jongste dochtertje Emma heeft nu vlekjes op haar gezicht en lijfje (van het weekend had ze koorts/'verhoging en was ze erg hangerig, nu niet meer eigenlijk) en ik vraag me af of het gevaarlijk kan zijn. Iemand? (ben te laat om de dokter te bellen... )
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:35 schreef poemojn het volgende:
Mjammetje succes!
Vandaag in de krant: 'Kraamafdelingen moeten rekenen met wensen gezin'
Kinderziektes tijdens de zwangerschap (Google..)quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef Suzanna het volgende:
Weet iemand van jullie welke kinderziektes gevaarlijk kunnen zijn voor het ongeboren kindje?? Mijn jongste dochtertje Emma heeft nu vlekjes op haar gezicht en lijfje (van het weekend had ze koorts/'verhoging en was ze erg hangerig, nu niet meer eigenlijk) en ik vraag me af of het gevaarlijk kan zijn. Iemand? (ben te laat om de dokter te bellen... )
Ach gosh...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben het op zich niet zat (fysiek), maar heb wel erg last van angst dat er iets mis zal gaan.
Er gaan verhalen over de 5e ziekte. Die zou schadelijk kunnen zijn voor je in de eerste helft van je zwangerschap. Ik zou even de dokter bellen voor je dochter en de vk voor jezelf. De VK kan je hier een beter antwoord op geven dan ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef Suzanna het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:13 schreef Moonah het volgende:
En Linda, is je man niet gewoon vreselijk onzeker en maakt hij daarom zo'n stennis? Het is voor hem ook lastig om alles vanaf de zijlijn mee te maken.
quote:Neemt natuurlijk niet weg dat dat gezeur reteirritant kan zijn...
Mijn dokter heeft maar een beperkt telefonisch spreekuur en is na een bepaalde tijd niet meer bereikbaar voor afspraken. Voor spoed kun je dan een ander nummer bellen, maar dit is niet echt spoed te noemen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:09 schreef Moonah het volgende:
Mag je hier geen dokter voor bellen? Mss een andere praktijk dan?
Och, dat zeggen ze je dan vanzelf wel... Je zo'n zorgen maken is ook niets. Maar ik snap je ook wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft maar een beperkt telefonisch spreekuur en is na een bepaalde tijd niet meer bereikbaar voor afspraken. Voor spoed kun je dan een ander nummer bellen, maar dit is niet echt spoed te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |