abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41974607
Succes Mjammetje!
pi_41974622
Mjammetje succes!!!!
  woensdag 20 september 2006 @ 09:05:48 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41974683
Oe spannend!
  woensdag 20 september 2006 @ 09:25:35 #54
103793 kozakken
Living the life
pi_41975009
mjammietje
Puf je maar een weg naar je mooie kindje
  woensdag 20 september 2006 @ 09:26:02 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_41975019
Go Mjam! Go Mjam! Go Mjam! Go Mjam!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41975113
Joepie Mjammetje gaat beginnen
Dan gooien we er snel een paar van deze tegenaan
Veel sucses!

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 09:33:37 #57
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41975180
mjammetje zet em op
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 20 september 2006 @ 09:35:10 #58
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41975214
mjammetje suc6 we denken aan je!!
pi_41975311
Karin,lekker dat alles goed is en dat je je beepje hebt gehoord,lief hé?

Sweaty,yeah,ook al goed nieuws,geweldig dat de baby is gedraaid.

Hier krijg ik vrijdag een gesprek op mijn werk.Het gaat beroerd in de nachtdienst en loop nog steeds met mijn teiltje in de rondte.Ik merk het al,als ik thuis een slecht nacht heb,dan heb ik geheid een beroerde dag erachteraan.
Heb nu de halve nacht lopen En dan had ik een paar uur kunnen slapen en er om half 1 uitgemoetten,want vergadering op het werk En dan nog een nachtdienst......ik heb me maar weer voor 100% ziekgemeld,dit werkt niet
Gelukkig ging ik niet naar die vergadering,want 1 van de buren had besloten om de hele wc te gaan verbouwen en ik zat dus om half 11 alweer rechtop in bed van de enorme herrie die dat teweeg bracht
Tot overmaat van ramp was mijn hubbie gister ook de hele dag beroerd en stond ook een keer boven de pot.
Jesses,zegt ie,nou weet ik wat je voelt Ja,zei ik en nou ff tien weken achter elkaar volhouden,dan weet je het echt
Daar bedankte hij me toch feestelijk voor Watje............
Morgen 16 weken,zou het daarna dan eindelijk eens gaan afnemen?We wachten af,maar ik krijg er een hard hoofd in....

Groetjes,Minoes
pi_41975530
quote:
Op woensdag 20 september 2006 03:58 schreef mjammetje het volgende:
Joehoe
Vruchtwater is net geknapt.
quote:
mijn kerel is al half ingestort geloof ik...hij puft en zucht en drinkt warme melk .

Heel veel succes Mjammetje

En Anne Chris is jarig?

Minoes, ik hoop ook voor je dat het eindelijk over gaat hoor. Misschien is wat meer rust wel bevorderlijk ervoor. Ik hoop dat je er uit komt met je werk.

En meld maar weer Hoe lang duurt het ongeveer na de bevalling tot je bekken wat minder pijnlijk is (die breinaald enzo) Ik vind het nu toch wel erg akelig worden hoor, vannacht was het erger dan ooit.
Beebje is trouwens heel erg beweeglijk de laatste dagen. Niet draaierig, dat is dan wel weer jammer, maar het schopt voortdurend

zometeen naar het zkh voor de wekelijkse controle
Eva
pi_41976255
Oeh, mjammetje is bezig!
You go girl!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41976328
Whoehoe Mjammetje, zet hem op!
pi_41976576
Mjammetje, succes!!!! (ook sterkte voor je vent )

Bass-Miss, hier doen we niet echt aan geboortelijsten. Zal dan wel echt Belgisch zijn! Opzich wel handig natuurlijk, maar ik wacht het liever af wat ik krijg. Hou ook niet van verlanglijstjes met verjaardagen etc....

Linda, je bekkenpijn kán na de bevalling meteen over zijn, het is in ieder geval gelijk een stuk minder normaalgesproken (bij mij twee keer gebeurd, bijna geen last meer van mijn bekken, alleen nog met bepaalde bewegingen) ...dus dat is hoopgevend he?

Appelsap, wat leuk dat je je kindje gaat voelen! Wel apart hoor, dat het kindje echt aan één kant lag. Ik heb dat zelf zo vroeg niet gevoeld volgens mij. Lijkt me wel gaaf!

Sweaty, wat heerlijk dat je kindje gedraaid is. Geeft vast wel wat rust!

Minoes, wat naar voor je die akelige misselijkheid...en dan die nare nachtdiensten er nog bij! Ik weet ook goed hoe jij je voelt, want bij mij is het drie keer raak geweest met de misselijkheid (waarom noemen ze dat ochtendmisselijkheid als het de hele dag duurt???! ) en heeft het ook lang geduurd. Veel sterkte!
pi_41976582
Ook ik gooi er een succes tegenaan!
Syllables govern the world
pi_41976741
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef Suzanna het volgende:
Appelsap, wat leuk dat je je kindje gaat voelen! Wel apart hoor, dat het kindje echt aan één kant lag. Ik heb dat zelf zo vroeg niet gevoeld volgens mij. Lijkt me wel gaaf!
Was ik Appelsap vergeten!
Leuk he, je kindje voelen!
Overigens ligt mijn kind ook aan één kant, rechts. Heel maf, een harde buik is dus ook alleen maar rechts, met enorme bobbel!
pi_41976957
Mjammetje!! heel veel succes en zet hem op!!!

Appelsap: GAAAAAAAAAAAAAAAF zeg!! en best wel vroeg toch dat je je kindje voelt?
Tegen mij zeiden ze 22-25 weken.... (misschien om me koest te houden, anders maak ik me weer ongerust...)
Maar geweldig leuk voor je!

Jee Minoes, daar word je niet vrolijk van zo he..... voor jou.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_41977061
Grappig he, Moonah. Bij de bevalling van Noa was het vruchtwater zowat 'weg' leek het wel (na 24 uur gebroken vliezen en weeën) en zag ik haar heel duidelijk 'liggen' als ik naar m'n buik keek. Heel vreemd! dat was ook echt niet in het midden, maar naar één kant toe.
pi_41977316
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef Suzanna het volgende:
Bij de bevalling van Noa was het vruchtwater zowat 'weg' leek het wel (na 24 uur gebroken vliezen en weeën) en zag ik haar heel duidelijk 'liggen' als ik naar m'n buik keek.
Dát lijkt me raar!
Je zag de contouren van je kind maar dan met jóuw vel er omheen begrijp ik???
pi_41977532
Klopt helemaal! Ik was ook een beetje geschokt toen en dacht dat er iets niet goed zat, maar de uitleg was dat er gewoon al een heel aantal uren vruchtwater was gelekt en dat er wel genoeg werd aangemaakt, maar niet om de vruchtzak weer te vullen. (wat staat dat woord raar trouwens, vruchtzak zit me ineens af te vragen of de term wel klopt )
  woensdag 20 september 2006 @ 11:23:39 #70
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41977790
Mjammetje, het is begonnen (of misschien al voorbij!!) Zet hem op meid

Linda, fijn dat je je weer beter voelt! Wel even aangeven bij de controle he!

Sweaty, wat een opluchting moet dat zijn, je kindje gedraaid!

Karin, fijn dat je gerustgesteld bent, goed dat je gebeld hebt naar je vk.

Moonah, lekker geshopt! Heerlijk he! Je hebt je geld zolang in de knip moeten houden, laat nu maar rollen!

Appelsap, al weer een stap verder in de zwangerschap. Het blijft mooi, die bewegingen. Hoe verder je komt, hoe beter je het lichaampje leert herkennen. (billen, knie, voet etc.)
De vk vertelde pas eens dat de meeste kindjes (zeker later in de zwangerschap) in eenzelfde positie liggen. Hoofdje naar beneden, kont links en voeten rechts. Dit omdat ze makkelijker de maag opzij duwen met hun kontje dan de lever. Ik voel de billetjes ook al twee maanden als een bol linksboven zitten.

Popples, als het je niet duidelijk was, kun je nog even bellen toch? Om extra uitleg te vragen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41978075
En weer terug van het zkh.... Waarom maken ze een afspraak met mij om 10.35, als ze me dan pas om 11.05 roepen.. Ik stel me tegenwoordig maar in op een wachttijd.

Ze vroegen zelf al naar hoofdpijn en sterretjes, maar het is nu echt over. Een avondje vroeg naar bed, lang doorslapen en de ramen goed open doet wonderen blijkbaar. Bloeddruk was ook prima 120-75. Ik ben ook maar met de auto gegaan vandaag, ik wilde wel even duidelijk hebben of een evt hoge bloeddruk 'echt' was, of van het fietsen komt. Maar het is goed dus.
Kindje 'zit' op zijn/haar hurkjes, dus voetjes wsl naar beneden. Of die er dan ook het eerst uitkomen is nog niet zeker, omdat het kontje nog niet vast ligt, dus de voetjes kunnen nog omhoog klappen. Als het wel met de voetjes eerst komt, is dat wat nadelig, omdat de ontsluiting dan minder goed vordert (vanwege minder druk op de baarmoedermond) en ik eerder persdrang krijg, omdat de voetjes er dan al uitkomen. Maar ja, daar heb ik me al op ingesteld.
En ik heb maar eens voorzichtig gevraagd hoe ze denken over inleiden. Ze doen het liever niet, ook niet bij hoofdligging, maar ze hebben me nogmaals verzekerd dat ze me in dit geval ook niet tot 43 weken door laten lopen. Volgende week gaan ze inwendig onderzoek doen (1e keer ) om te kijken of er al iets gaande is, want dat is in ieder geval nodig om daarna wat 'kunstgrepen' toe te passen. Hopelijk is het niet nodig!

Ik voel beebje ook altijd aan 1 kant, rechts. Hard koppie, ruggetje is ook goed te voelen. vind het ook leuk dat hij het hoofdje zo goed kan voelen, dat is dan het voordeel van een stuit, hoofdje ligt mooi ergens bovenin.

PM-girl, hoe gaat het met jou?
Eva
pi_41978101
Mjammetje!!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41978262
Mjammetje sterkte

Hier is verder alles goed. Ben nu op de helft en ik voel "eindelijk" dat er wat leuks in m'n buik zit.

Verder iedereen sterkte met de laatste laatste loodjes en de kwaaltjes
(heb helaas niet zo erg veel tijd om te posten, maar ik probeer wel op de hoogte te blijven)
pi_41979463
[klaag]
ik word soms zo moe van . Ik heb even hem verslag gedaan van de controle in het ziekenhuis, en hij is teleurgesteld en verontwaardigd, want er is geen nieuws. En waarom doen ze nu al niet inwendig onderzoek, en wel pas volgende week. En het kan hem niet meer schelen hoe het geboren wordt, en of er al een beginnetje is, voor ze gaan 'helpen', als het nu maar snel komt. (let wel, we zitten nog vóór de uitgerekende datum hè. En Mjammetje moet eerst ook nog )
Dat ze zeggen dat het toch het allerbest is als je lichaam en het kindje zelf signalen gaat afgeven dat het tijd is, kan hem blijkbaar niet meer schelen. Dat de kans bij het inleiden des te groter is dat ik toch een ks zal moeten, maakt hem ook niet meer uit, als het NU maar komt.
Hij doet net of het ziekenhuis er op uit is om hem zoveel mogelijk dwars te zitten. En ik ben een beetje bang dat als de bevalling niet voorspoedig loopt, hij nog gaat denken/zeggen: zie je wel, ik had het wel gezegd.
En dat tegen alle adviezen en gesprekken in, alleen gebaseerd op: ik wil duidelijkheid, ik heb geen geduld meer. Ik voel me nu even heel alleen staan in mijn mening dat we voor zo ver mogelijk de natuur zijn gang moeten laten gaan

En nu heb ik even geen geduld meer met hem en dat heb ik ook gezegd. Stomme man!!!
ik begrijp zijn ongeduld ook wel een beetje, heb ik óók! Maar dat verongelijkte, daar kan ik niet tegen
[/klaag]

[ Bericht 1% gewijzigd door linda856763 op 20-09-2006 13:04:38 ]
Eva
  woensdag 20 september 2006 @ 12:32:41 #75
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41979756
Kastone, ook jij voelt leven! Leuk he!

Linda, die mannen soms ook. Ik had gisteren wat buikpijn, dat meldt ik dan. Krijg ik de reactie: je moet me niet laten schrikken he! Ik moest het toch juist melden als ik iets voelde.
Wel fijn dat bij jou alles verder ok was. En inwendig onderzoek, tsja, het is voor het goede doel he!

Hier gaat het wel. Voel me niet optimaal, misselijk al een paar dagen en benauwd. Gisteren bij de vk goed nagekeken, alles ok. Ze gaf aan dat ze nu een gewicht verwachtte van 7,5 a 8 pond, en aangezien ik niet veel ruimte heb, daarom die klachten krijg.
Ik ben het op zich niet zat (fysiek), maar heb wel erg last van angst dat er iets mis zal gaan. Zeker nu het klaar is allemaal, laat het maar komen. Vk heeft me wel gerust gesteld door te zeggen dat ik altijd mag bellen als ik het op wat voor manier dan ook zat ben. Daarna in de auto even een potje zitten huilen.
Dus het kan beter.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')