wat is volgens jouw een solide taal dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:43 schreef soppig het volgende:
elke mbo-er kan het
maar er zijn er niet zo veel die het echt kunnen
ga voor een solide taal en niet zo een kinder taaltje als php (let the flaming begin)
Dat wilde ik eigenlijk niet zeggen, maar het was wel het eerste dat in me op kwamquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef me-elsjuh het volgende:
ik hoop van niet
Naast een portfolio zijn contacten en het gebruikelijke 'netwerken' nog wel veel belangrijker. Je moet de goede mensen kennen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef captainkid het volgende:
Portfolio is waar het om draait. Een opleiding is gewoon een bonus.
(Zover ik weet)
... en die leveren me toch een brakke code op... dat is werkelijk niet te gelovenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef DiRadical het volgende:
Ik zou bij de grote IT bedrijven wegblijven (Atos Origin, Logica CMG, Cap Gemini, Sogeti,Getronics/PR,. e.d.).
Die nemen alleen mensen met een afgeronde HBO/Academische opleiding aan.
De studierichting is minder van belang dus, als je toevallig wel zo'n papiertje hebt kan het wel.![]()
Klinkt een beetje tegenstrijdigquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:43 schreef soppig het volgende:
elke mbo-er kan het
maar er zijn er niet zo veel die het echt kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |