Gefeliciteerd! Er wordt nog geteld makker.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:24 schreef PatriotOnline het volgende:
ik had een puntje in het vorige topic![]()
Ik ben nog aan het tellenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:24 schreef PatriotOnline het volgende:
ik had een puntje in het vorige topic![]()
Gedonder met het evenwicht ook over? Gelukkig, en beterschap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:28 schreef MaJo het volgende:
Ja gaat wel redelijk Gooitzen, heb een beetje een griepjeVerder gaat het geweldig
Doe maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef PatriotOnline het volgende:
Nieuwe vraag?
Ja dat is helemaal voorbij gelukkigquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Gedonder met het evenwicht ook over? Gelukkig, en beterschap.
Hij heeft wel vaker rake oneliners maar die is zeker mooi jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef Gooitzen het volgende:
'Het is net Lourdes, het UWV tegenwoordig.' Eerste keer dat ik Marijnissen een mooie grap hoor maken.
Nee hoor hij ligt volgens wikipedia in een andere plaats begraven als hij overleden isquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:34 schreef Neleos het volgende:
Volgens wikipedia heeft PatriotOnline het trouwens wel goed, maar wikipedia is niet helemaal zeker van zichzelf, zeggen ze.
Volgens mijn Wikipedia niet, en volgens mijn eigen ogen ook niet trouwens...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:34 schreef Neleos het volgende:
Volgens wikipedia heeft PatriotOnline het trouwens wel goed, maar wikipedia is niet helemaal zeker van zichzelf, zeggen ze.
goed bedacht door zijn adviseurs inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef Gooitzen het volgende:
'Het is net Lourdes, het UWV tegenwoordig.' Eerste keer dat ik Marijnissen een mooie grap hoor maken.
Ik vind hem altijd een beetje eng, en verdenk hem dat hij nog steeds een portret van Mao boven zijn bed heeft hangen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker rake oneliners maar die is zeker mooi ja
En er is dus geen enkele reden om een nieuwe vraag te stellen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:37 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Volgens mijn Wikipedia niet, en volgens mijn eigen ogen ook niet trouwens...
damn bijna goed, Amboise was het dus...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:37 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ohja, zal ook wel, ik lees alles maar half vandaag...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:37 schreef NoSigar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef NoSigar het volgende:
[..]
En er is dus geen enkele reden om een nieuwe vraag te stellen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
damn bijna goed, Amboise was het dus...
vrienden aan het maken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Je hebt het dus opgezocht? Waar slaat dit nou eigenlijk op?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Leuk dat je het antwoord geeft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef PatriotOnline het volgende:
ik wist wel dat die vraag nog openstond, maar omdat iedereen opeens aan het Wiki'en was geslagen heb ik hem (per ongeluk) weggegeven. Ik stel voor dat NoSigar een nieuwe vraag opgeeft, sollyquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:41 schreef MaJo het volgende:
Omdat jij lang wegbleef en het daardoor doodsloeg NoSigar. Daarom stelde PatriotOnline een nieuwe vraag en wist blijkbaar niet dat die andere nog openstond.
Nee hoor, ik had allang weer gereageerd, maar goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:41 schreef MaJo het volgende:
Omdat jij lang wegbleef en het daardoor doodsloeg NoSigar. Daarom stelde PatriotOnline een nieuwe vraag en wist blijkbaar niet dat die andere nog openstond.
Met goedkeuring:quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:44 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had allang weer gereageerd, maar goed.
Patriot, jouw vraag dan maar?
Allang valt ook wel mee, je bent een half uur nergens te bekennen geweest, ruim boven de 10 minuten regel en een nieuwe vraag is dan terecht. Dat OP het antwoord weggeeft is een beetje stom maar laten we nu gewoon weer verdergaan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:44 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had allang weer gereageerd, maar goed.
Patriot, jouw vraag dan maar?
Om maar een 'klok horen luiden' opmerking te maken: King Kong (echte naam weet ik niet) kreeg ook de zwarte piet, maar ik heb geen idee of dat een Poolse commandant wasquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef PatriotOnline het volgende:
Met goedkeuring:
Wie was de Poolse commandant die bij de Slag om Arnhem was betrokken en later van de Engelsen de zwart Piet toegeschoven kreeg voor het verlies van de slag?
Hou er dan over op, lukt je dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Allang valt ook wel mee, je bent een half uur nergens te bekennen geweest, ruim boven de 10 minuten regel en een nieuwe vraag is dan terecht. Dat OP het antwoord weggeeft is een beetje stom maar laten we nu gewoon weer verdergaan?
Lief zijn!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Hou er dan over op, lukt je dat?
ksssst!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik geef je alleen antwoord hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef NoSigar het volgende:
[..]
erg close, spelfouten mogen maar fonetisch moet het een beetje kloppen (owski is goed)quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:47 schreef NoSigar het volgende:
Zbrowski? (sp?)
Tja, nee verder kom ik nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:52 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
erg close, spelfouten mogen maar fonetisch moet het een beetje kloppen (owski is goed)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef dartfanaat het volgende:
Sosabowski
Oja, Goedemiddag allemaal
die dus..quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef dartfanaat het volgende:
Sosabowski
Oja, Goedemiddag allemaal
Dubbele puntenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Helemaal goed +1 dartfanaat
Nog niet zo heel lang geleden een documentaire over gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Sosobowski...nooit van gehoord. Hoi dartfanaat![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Helemaal goed +1 dartfanaat
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Neleos het volgende:
Javier Guzman?
Hij is relatief onbekend, iig niet zo bekend als de namen die voorbij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:01 schreef erkel het volgende:
Zo'n onbekende...laatst gehoord bij DWDD geloof ik, dus niet blijven hangen![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:04 schreef erkel het volgende:
Iets mee 'Zee' in de naam ofzo...als ik diep graaf :S?
Ja, die is hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:06 schreef Homdeck het volgende:
Vincent bijlo?
SuperSheep +2quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:06 schreef Supersheep het volgende:
Bijlo?
jeej! kwam net op tijd binnengestormdquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
SuperSheep +2
Ben weer weg.... Tot later
Neleos +2quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:09 schreef Neleos het volgende:
Een schaap?
Oh. Nou, de volgende is een Beatles vraag. Dus zorg maar dat je dan online bentquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef MaJo het volgende:
Gemene NeleosDoe maar een Beatles vraag dan
Laat het niet waar zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:17 schreef PatriotOnline het volgende:
toevallig gisteren geweest Hengelo
Ohja? Ik zit hier de hele dag op dat gebouw te kijken, dus misschien heb ik je wel gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:17 schreef PatriotOnline het volgende:
toevallig gisteren geweest Hengelo
Hiep Hoi!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef PatriotOnline het volgende:
+2 Gooitzen
sorry MaJo, 4 keer misschien?
Mozart klopt, KV.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Voor die van Mozart staat vaak K of KV.
Bach weet ik niet. BV?
goede gokquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:37 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ja hooor!
Welkom, goede binnenkomer.
Etcetera +2
Bronquote:vier looppoten en twee tasterpoten
Volgens mij worden zijn scharen ook meegeteld.. maar net hoe je er tegenaan kijkt. Vraagsteller beslist.quote:
IMPREGNEREN!!!quote:
Pa en zoon Kraaykamp? (beiden Johnny)quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:45 schreef Homdeck het volgende:
Welk duo schreef "Het zonnetje in huis"?
Ik keek op de engelse wiki en daar staat het wat onduidelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:45 schreef PatriotOnline het volgende:
Een schorpioen heeft vijf paar gesegmenteerde poten (wiki bron)
Ik weet er denk ik ook éénquote:
Waar 2 dames vechten om een been gaat dartfanaat er mee heenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef dartfanaat het volgende:
Ger Apeldoorn en Harm Edens?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waar 2 dames vechten om een been gaat dartfanaat er mee heen
dartfanaat +2
Oeh, jammer. Thom speelt 'm dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef Homdeck het volgende:
thom hofman?
dat heb ik toevallig gelezen in een interviewquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oeh, jammer. Thom speelt 'm dit seizoen.
Nee. niet EDSquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:57 schreef MaJo het volgende:
Oeh even graven... Ik weet wie bij de laatste Eliza speelde maar wie was Higgins ook alweer... Ernst Daniël Smid? Over die hele oude moet ik echt even nadenken.
Ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef MaJo het volgende:
wim sonneveld natuurlijk!
Een hele oude (jaren 60), een midden jaren 90.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef PatriotOnline het volgende:
2 keer? ik weet er maar 1... (kopen voor 1 punt?)
Vera speelde idd Eliza, die vraag had ik eigenlijk later willen stellen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef MaJo het volgende:
Maar wie speelde ook alweer met Vera Mann?
Sorryquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:00 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Vera speelde idd Eliza, die vraag had ik eigenlijk later willen stellen....
Et voila.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zo oud al
Nou Paul van Vliet komt bij me op.
Echt waar?quote:
Ik heb nu een cd van een theaterprogramma van Paul opstaan...... Daarin vertelt hij over My Fair Lady, erg leukquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef MaJo het volgende:
Ja en Paul van Vliet zat in de versie van de jaren '90 en niet de jaren '60 zoals jij volgens mij dacht
Drie goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:08 schreef Etcetera het volgende:
rode hond
witte pest (nu TBC)
blauw tong
gele ziekte
-lama-quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef MaJo het volgende:
Ja en Paul van Vliet zat in de versie van de jaren '90 en niet de jaren '60 zoals jij volgens mij dacht
Vier goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef Neleos het volgende:
Zwarte Pest
Blauwtong
Geelzucht
Rode Hond
ik doelde op gele koorts, begon te twijfelen en maakte er later geelzucht vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vier goed
Tenzij etcetera me kan vertellen wat 'gele ziekte' is (het juiste woord is geelzucht en er bestaat ook zoiets als gele koorts).
+1 Neleos
Maar je was wèl heel snel zeg!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:12 schreef Etcetera het volgende:
ik doelde op gele koorts, begon te twijfelen en maakte er later geelzucht van
maar Neleos was eerder
Lekker aan het zeuren?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef MaJo het volgende:
Kom je nu met de beloofde Beatlesvraag Neleos?
bedanktquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je was wèl heel snel zeg!Ik wilde er eerst 5 van maken, maar dacht dat het dan te moeilijk zou worden. Niet dus
quote:blauwtong, blauwziekte (symptoom van verschillende ziekten met als gevolg donkerblauwe kleur mondholte, lippen en vingertoppen), blauwzucht (blauwachtige verkleuring van huid of slijmvliezen, bijv. bij longziekte)
bruinrot (niet alleen het rottingsproces van hout, ook een ziekte bij aardappels)
geelzucht, gele koorts
groenblindheid (vorm van blindheid waarbij oranje, rood, geel en groen als één kleur wordt waargenomen en blauwgroen, blauw en violet als een tweede), groenoog (gebrek aan het oog van een paard; pupil krijgt een groenachtige kleur)
roodvonk of roodjonk, rodehond, roodblindheid, roodwaterkoorts (door teken overgebrachte zeer besmettelijke veeziekte), roodziekte of roodzucht (visziekte, vooral optredend bij aal en zalm)
scharlakenkoorts of purperkoorts (zware roodvonk met koorts)
wittepuntziekte (of stippelziekte, veel voorkomende ziekte bij vissen, veroorzaakt door het wimperdiertje)
zwartbenigheid (plantenziekte), zwartekoppenziekte (door een parasiet veroorzaakte zeer besmettelijke en veelal dodelijke ziekte onder kalkoenen, die paarsrode nek krijgen), zwartnervigheid (ziekte bij bloemkool), zwartsnot (plantenziekte), zwartwaterkoorts (gevaarlijke vorm tropische malaria; urine zeer donker, soms zwart gekleurd), zwartzucht (hoge graad van geelzucht), zwarte pest
Maar hij had het beloofdquote:
heb ff gezocht: nasty vraag Neleosquote:
Goed he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb ff gezocht: nasty vraag Neleos![]()
OMGquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goed he.![]()
Maar ik vind wel dat MaJo dit moet weten.
Ja het zit wel ergensquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goed he.![]()
Maar ik vind wel dat MaJo dit moet weten.
Nee, denk nog eens even aan de vorige vraag...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het zit wel ergensThe Rifle Man?
Het was wel iets met Beatles jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Het was ook iets met Beatles! Maar ik weet niet wat
The Four Beatles?
Ooit in een grijs verleden gelezen en dat viel me toen op. Hoe & wat verder: geen flauw idee meer.quote:
The Green Beatlesquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:31 schreef NoSigar het volgende:
the silver beatles
Ik lees het net ook voor het eerstquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:35 schreef MaJo het volgende:
Wow wist ik niet, cool!
Neuh niet echt, je kunt toch niet alles weten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:36 schreef PatriotOnline het volgende:
that's gotta hurt
The Beatles?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef NoSigar het volgende:
Wie schreef c.q. schreven de eerste hit van de Rolling Stones in Engeland?
Dit is toch een beter antwoord dan de Beatles.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Isabeau het volgende:
En dan natuurlijk John Lennon en Paul McCartney, de schrijvers van de band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |