Lucky youquote:
Vergeet niet dat je recht hebt op extra begeleiding op school vanwege je operatie! Kwamen ye bij mij veels te laat mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier ook een nieuwe weegschaal
Vandaag een lijstje gehad van mijn slb-er wat er nog geregeld moet worden![]()
Het is een hoop... komt er ook nog eens bij terwijl ik me echt niet goed voel... maar we zullen doorgaan, ik kijk maandag nog wele ven of ik naar school ga of niet.
Volgens mij kunnen injecties voor de meeste vitamines wel, maar dat levert nogal wat praktische bezwaren op. "Eens in de paar dagen" is denk ik niet wat je voor ogen hebt bij "eens in de zoveel tijd". Bij de vitamine K-groep doet een injectie domweg pijn en kan je dat alleen met zeer trage iv-toediening geven. Of oraal. Injecties van vitamine C bevatten sulfiet en daar kan iemand allergisch op reageren, maar dit soort injecties ken ik alleen bij zuigelingen en dan dagelijks. B-vitamines worden wel bij hoge uitzondering middels injectie gegeven, maar dan 2-3 keer per week. Vitamine D per injectie wordt eigenlijk alleen bij hemodialysepatiënten gegeven en dan 2-4x per week.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:22 schreef Troel het volgende:
Vraagje aan Isabeau: in hoeverre is er een verschil in opname tussen vitamines en mineralen geinjecteerd/via infuus dan wel door te slikken. Die aerts wil mij dus aan tig verschilelnde supplementen hebben en ik lees uit haar verhaal dat slikken nog wel goed you gaan, maar als ik you mogen kieyen, vind ik injecties veeeel handiger, dat vergeet je tenminste niet, want dat is maar een keer in de yoveel tijd. Heb jij daar verstand van en kan je me daarover inlichten:?
Nee, dank je. Die heb ik al.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Wie wil het hebben? Ik eh...hecht er niet zo'n waarde aan
Hmmm, gipsloos in ieder gevalquote:Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Ye yit op een Duits toetsenbord, freecell
Ik ga zo maar eens richting peut, eens kijken of de pijn in mijn been de pijn in mijn buik kan overtreffen
Ik weet dat ik het niet mag vragen maar hoe is het met je arm?
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Hier wordt het een kant-en-klaargeval van kipherrie, aangevuld met extra kip, champignons en fruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |