Niet alleen je broer denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:45 schreef Twin1983 het volgende:
33
32-50 very high.
Hmmmm..
Mijn broer heeft het syndroom van asperger.
![]()
Je hebt een relatie met een autistische man?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:49 schreef releaze het volgende:
Ik had 18, mijn autistische vriend had 39
Maar ik had 3-4 jaar terug waarschijnlijk een stuk hoger gescoord, toen ik nog mega met mezelf in de knoop zat. Maar toen scoorde ik ook hoog op borderlinetesten enzo![]()
Dat betekend dat je geen nummerfixatie hebt, schijnt typisch iets voor authisten te zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef Gripper het volgende:
13. Ik ben inderdaad een sociaal dier, en ik vergeet verjaardagen
Ik vergeet ook altijd verjaardagen en heb score 4. Nu heb ik wel een excuus als ik weer mijn vrouw haar verjaardag of onze trouwdag vergeet (niet zo moeilijk als ze op dezelfde dag vallen). Ik zeg gewoon dat ik geen nummerfixatie hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Dat betekend dat je geen nummerfixatie hebt, schijnt typisch iets voor authisten te zijn.
Zelf zou ik mijn eigen verjaardag nog vergeten als het niet op 1 jan. zou zijn.... ik scoor dan ook een nette 8
broodje_poep tegen zijn vrouw:"Wat denk je wel dat ik ben, een authist ofzo? Ik heb toch zeker geen nummerfixatie!!"quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:29 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Ik vergeet ook altijd verjaardagen en heb score 4. Nu heb ik wel een excuus als ik weer mijn vrouw haar verjaardag of onze trouwdag vergeet (niet zo moeilijk als ze op dezelfde dag vallen). Ik zeg gewoon dat ik geen nummerfixatie heb![]()
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:45 schreef VrijeVal het volgende:
19..
Zit er een negatief verband tussen de score uit deze test en die van het IQ?
Yep. Hij heeft het syndroom van Asperger.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt een relatie met een autistische man?
Idd, score 25 en PDD-NOSquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, het viel me gewoon op dat mensen die van zichzelf weten autisme te hebben, lager scoren.![]()
Maar ik zit er niet echt mee, hoor!![]()
Heb 't prima naar m'n zin!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |