3x eerlijk invullen en 3 maal 37 gehaald.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
maar met eerlijk invullen kun je hoog scoren hoor.
Woh, jij bent best wel ultiemk niet-autist zeg maar.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Wat een rare test![]()
ik heb 5 punten terwijl ik weer dat ik een nogal anti-sociaal persoon ben.![]()
heb je iedere keer (keer opkeer) hetzelfde antwoord gegeven?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Wat een rare test![]()
ik heb 5 punten terwijl ik weer dat ik een nogal anti-sociaal persoon ben.![]()
Nee, ik ben zelfs nogal eerlijk geweest.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je iedere keer (keer opkeer) hetzelfde antwoord gegeven?
Wat maakt het nou uit voor het eerlijk antwoorden of je de test doorziet of niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelfs nogal eerlijk geweest.![]()
Ik weet wel wat het probleem is met dit soort tests, buiten de IQ test zijn e meeste psychologische tests alleen geschikt voor mensen met een gemiddelde of beneden-gemiddelde intelligentie, iedereen die daar boven zit is instaat de test te doorzien.
Iedereen is in staat sociaal wenselijke antwoorden te geven op zo'n test.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelfs nogal eerlijk geweest.![]()
Ik weet wel wat het probleem is met dit soort tests, buiten de IQ test zijn e meeste psychologische tests alleen geschikt voor mensen met een gemiddelde of beneden-gemiddelde intelligentie, iedereen die daar boven zit is instaat de test te doorzien.
Ik heb er wel eens aan gedacht om me eens echt te laten testen. Maar ja, wat schiet je ermee op? Ik functioneer prima, kan goed leven met mijn rare trekjes.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:38 schreef Cassiopeia het volgende:
ik had dus 34, moet ik me nu ook officieel laten testen, of schiet ik daar niks mee op?![]()
Heb je er zelf last van of zeg je dit nav dit testje?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:38 schreef Cassiopeia het volgende:
ik had dus 34, moet ik me nu ook officieel laten testen, of schiet ik daar niks mee op?![]()
Whehe ik dacht bij mezelf dat je ook meer nerd ben dan autist als je liever in een bibliotheek zit dan op een feest.quote:
geen zak, maar ik heb hem nog een keer gedaan, nu niet zo eerlijk en ik kan dus ook boven de 40 scoren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit voor het eerlijk antwoorden of je de test doorziet of niet?
Nou, de enige reden voor een officiele test is dat het een hoop duidelijkheid zou kunnen geven voor mijn omgeving. Vooral vroeger werd er vaak met onbegrip gereageerd op dingen die ik deed/zei omdat het niet bekend was. Vaak werd gedacht dat ik arrogant was ofzo. Inmiddels heb ik mezelf nogal wat sociale etiquette aan moeten leren en kan ik er prima mee leven eigenlijk, met nog wat rare "stuiptrekjes" somsquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je er zelf last van of zeg je dit nav dit testje?
Als je zelf goed mee kunt komen en geen problemen hebt op sociaal gebied, waarom zou je jezelf dan een label op laten plakken?
Ach, veel mensen stellen zich ook te veel aan hoor. IK heb ook zovaak iets dat mensne het asociaal vinden. Een beetje grfheid moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:46 schreef Cassiopeia het volgende:
[..]
Nou, de enige reden voor een officiele test is dat het een hoop duidelijkheid zou kunnen geven voor mijn omgeving. Vooral vroeger werd er vaak met onbegrip gereageerd op dingen die ik deed/zei omdat het niet bekend was. Vaak werd gedacht dat ik arrogant was ofzo. Inmiddels heb ik mezelf nogal wat sociale etiquette aan moeten leren en kan ik er prima mee leven eigenlijk, met nog wat rare "stuiptrekjes" soms![]()
Dan zou ik het niet doen, de omgeving is het niet waard om zo'n diagnose over jezelf te laten stellen als ze onderhand nog niet aan je stuiptrekjes zijn gewend, ze nemen je maar zoals je bent!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:46 schreef Cassiopeia het volgende:
[..]
Nou, de enige reden voor een officiele test is dat het een hoop duidelijkheid zou kunnen geven voor mijn omgeving. Vooral vroeger werd er vaak met onbegrip gereageerd op dingen die ik deed/zei omdat het niet bekend was. Vaak werd gedacht dat ik arrogant was ofzo. Inmiddels heb ik mezelf nogal wat sociale etiquette aan moeten leren en kan ik er prima mee leven eigenlijk, met nog wat rare "stuiptrekjes" soms![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |