Ja, maar ik speel dan ook valsch. Nu echt wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:11 schreef clauwheee het volgende:
Jij had dan ook de laatste post, meneer Sandje
Werkse![]()
Werkschuwquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Trix mag Clau dan wel korten, als ze werkschuw is.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Trix mag Clau dan wel korten, als ze werkschuw is.
Misschien in het buitengebied, hier niet namelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:46 schreef DarkShine het volgende:
Fok! = reteslooooooooommmm
idd Fok is niet sloomquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:46 schreef DarkShine het volgende:
Fok! = reteslooooooooommmm
Kleurdesign is kick!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Nu is het helemaal af; de Spyker F1 in de Spyker kleuren![]()
Coolquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Nu is het helemaal af; de Spyker F1 in de Spyker kleuren![]()
Hij heeft een bootquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Is dat je nieuwe bootje eend?
En d'r is nog veel voetbal ook in 't 'weekend'...quote:
Was het zo erg ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:46 schreef lookinforyou het volgende:
middag Hoolsjes![]()
Weer heelhuids terug uit Grunn,pfff
Toevallig hequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En d'r is nog veel voetbal ook in 't 'weekend'...
Maar waar ga je de A28 dan op??quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Op de A28 na, viel het heel erg mee.
Lekker weekend tochquote:
Na Assen zijn ze met de weg bezig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar waar ga je de A28 dan op??
Prima hoor, met een beetje schuiven kan je tot een goed rooster komenquote:
Vanuit Groningen kan dat heel eenvoudig vanaf de ringweg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar waar ga je de A28 dan op??
Goede morgen dan maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk geslapen
Wat moet jij veel werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk geslapen
Ik heb nu tot 1 oktober de tijd om uit te rustenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet jij veel werken!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Mn mail ontvangen Jawi?
Have funquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, eten en dan naar het sportpark.
Hopelijk een mooie avond!
Groeten!
Met vriend en 2 kindjes?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:33 schreef DeTolk het volgende:
Femke.... Volgens mij is het zo'n broekpak-pot
En dat zegt natuurlijk ook niet altijd alles. Hoeveel mensen worden geen homo/lesbie nadat ze al getrouwd zijn geweest met iemand van het ander geslacht (plus kinderen uit dat huwelijk).quote:
Slikken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat doet clau niet?
Ik zap altijd weg als ze op TV is, wat een vreselijke teef vind ik dat zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:33 schreef DeTolk het volgende:
Femke.... Volgens mij is het zo'n broekpak-pot
quote:
Hoezo bang?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef borisz het volgende:
quote van de dag: "Balkende IV, ik heb er dr kracht niet meer voor " van Femke 'kijk ik hoe goed ik ben ik bachen' Halsema![]()
al ben ik bang dat er wel een balkie IV aan komt
Femke vind ik ook niks
bang in de zin van, ik denk dat er een balkie 4 aan komt en daar heb ik geen zin in, in nog 4 jaar jpquote:
Groen, naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Whehehe DIGGER. Thanx![]()
* clauwheee gaat haartjes kleuren!
De vorige keren kwam niet vaak tot 4 jaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
bang in de zin van, ik denk dat er een balkie 4 aan komt en daar heb ik geen zin in, in nog 4 jaar jp
Ah ja. Duidelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
bang in de zin van, ik denk dat er een balkie 4 aan komt en daar heb ik geen zin in, in nog 4 jaar jp
das waarquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vorige keren kwam niet vaak tot 4 jaar.
[Politiek cafe modus]quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef pascalheister het volgende:
avond
even de binnengekomen dvd's inventariseren
OKeequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nu nog even toevoegen in de profiler
moet er nog 15quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Pascal wanneer ga je de 500 halen. Dit jaar nog![]()
Okeequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet er nog 15![]()
![]()
zie link in m'n sig
inmiddels 485 dusquote:Geplaatst: 02-01-2006 18:31
ook hier de kijkachterstand weer een beetje bijwerken
zit nu op de 330, zal de 400 wel ruim doorbreken, maar ik verwacht niet zo veel aankopen als afgelopen jaar. ik zeg dus 440
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:13 schreef pascalheister het volgende:
trouwens leuk die uitspraken in het begin van het jaar
[..]
inmiddels 485 dus![]()
Heb je een keer zaterdag vrij?quote:
een keer wel waarschijnlijk, maar niet komende zaterdag.quote:
Alles, valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk je geen voetbal Bos? Ik mis je in de topics, normaal kijk jij toch ook alles?
Omdat je nog maar 2 1/2 dag hoefde te werken, dacht ik zoietsquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een keer wel waarschijnlijk, maar niet komende zaterdag.
Nee, ik zei dat ik nog 2 hele en 2 halve moest werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat je nog maar 2 1/2 dag hoefde te werken, dacht ik zoiets
Had ik ook met m'n Coca Cola verzameling. Zou minder kopen dit jaar. Collectie is van 305 naar 351 gegaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
inmiddels 485 dus![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik nog 2 hele en 2 halve moest werken
Dus woensdag en donderdag een hele dag. Vrijdag en zaterdag een halve![]()
quote:
quote:
Hey Beschouw!quote:
Ik net ook, wel lekker, even een half uurtje liggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef borisz het volgende:
ik val nu in slaap, ik duik mijn nest in
truste![]()
Ja, daarna riepen Xena en ik nog even driewerf Hoer(a)!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Heeft Bluezz de Hoolsrede al gehouden?
De meest gefotografeerde kat van Nederland ken jij niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie de neuk is Xena nou weer?
De hoolspoes, altijd liggend op haar rugquote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie de neuk is Xena nou weer?
Maar zijn en blijven kudt beestenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef VoreG het volgende:
Honden zijn veruit superieur aan katten.
Neem er een, kun je het zelf ondervinden...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er zo leuk aan een huisdier?
Neujquote:Op woensdag 20 september 2006 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar zijn en blijven kudt beesten.
Ik geloof dat je niet eens een mug durft dood te slaan laat staan een huisdierquote:Op woensdag 20 september 2006 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, want als ze niet bevallen en ik open een topic op fok dat ik ze dood ga maken, dan is iedereen weer in rep en roer. Wil ik Danny niet aandoen.
Is dit een never ending story?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet eens een mug durft dood te slaan laat staan een huisdier
Je bent Cambuur supporterquote:Op woensdag 20 september 2006 00:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mien Cambuur
Doe mij even veel bier
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit een never ending story?
Waarom hebben jouw ouders ooit kinderen genomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er zo leuk aan een huisdier?
Om geen huisdieren te hoeven nemen.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom hebben jouw ouders ooit kinderen genomen.
Net zo'n vraag.![]()
8 jaar lang seizoenkaart gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 00:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent Cambuur supporter
Ik dacht dat jij objectief was, of is dit gewoon sympathie voor de zwakkeren?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:49 schreef VoreG het volgende:
Een begrotingsoverschot, doet Zalm toch weer goed!
honden zijn zelfs superieur aan hun baasje............. dat zegt genoeg. Kom zeg, hje loopt achter zo'n ding aan en je ruimt zn poep op...................quote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef VoreG het volgende:
Honden zijn veruit superieur aan katten.
Heel naar inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Glenn heeft flinke koorts en was de halve nacht wakker en jengelend.
Zo'n zielig gezicht zieke kleintjes
Goeie tip!quote:
ik zal ook weer is een foto van mijn poes plaatsenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hoolspoes, altijd liggend op haar rug
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:07 schreef borisz het volgende:
ik zal ook weer is een foto van mijn poes plaatsen![]()
Gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef borisz het volgende:
trouwens rondje van mijn opa, Broertje + Opa is jarig![]()
en ook een neefje en een kennis is vandaag jarig![]()
Hoezo? Wordt er in geneukt?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:20 schreef Bluezz het volgende:
SCH, heb je het nieuwe kameleon boek al???? Is een must voor je![]()
ze hebben altijd lekkere hapjesquote:
Moggûhquote:
Ik heb er denk ik in heel m'n leven 3 gekocht of zo, van U2 (Slane Castle) Bottom en een kinderDVD voor Glenn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
inmiddels 485 dus![]()
Misschien hadden ze dat dan achteraf juist beter wel kunnen doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Om geen huisdieren te hoeven nemen.
Glenn is eigenlijk zelden ziek, dit is pas de 2e keer in z'n leventje tot nu toe.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel naar inderdaadGelukkig is Axel alweer een tijdje niet ziek geweest.
kinderen kunnen dan ook wonderbaarlijk snel beter wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn is eigenlijk zelden ziek, dit is pas de 2e keer in z'n leventje tot nu toe.
Maar hij was vanmorgen al weer flink aan de babbel, aan het eten en aan het spelen. Dus dat klonk me goed in de oren.
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
I thought I saw a pussycat........
Ik heb geen buks dus de katten moeten het doen met de tuinslangquote:Op woensdag 20 september 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik schiet het liefst met de luchtbuks op katten, die exemplaren die denken dat mijn tuin een kattentoilet is dan.
Tering beesten, van die irrittante exemplaren die net zo lekker opgevoed zijn als hun baasje
Waar ken ik het van. Had er laatst een op mijn kamer zitten, dat beest heeft gerend voor zijn leven!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik schiet het liefst met de luchtbuks op katten, die exemplaren die denken dat mijn tuin een kattentoilet is dan.
Tering beesten, van die irrittante exemplaren die net zo lekker opgevoed zijn als hun baasje
Je hoeft mij niet te geloven als ik het zeg, maar mijn katten zijn opgegroeit in een flat (ik woonde destijds in een flatje)nu heb ik een huis heb met grote tuin , en geloof hett of niet als ze moeten plassen of drukken komen ze dat in de kattenbak thuis doen, tis niet elke kat gegeven mijn buurkaten doet het in zijn en mijn tuin, maar ik heb nooit de neiging gehad om ze neer te schieten of nat te spuiten , in tegendeel vind het ook wel leuk als ze op visite komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
En jij de troep maar opruimen...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef maril het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven als ik het zeg, maar mijn katten zijn opgegroeit in een flat (ik woonde destijds in een flatje)nu heb ik een huis heb met grote tuin , en geloof hett of niet als ze moeten plassen of drukken komen ze dat in de kattenbak thuis doen, tis niet elke kat gegeven mijn buurkaten doet het in zijn en mijn tuin, maar ik heb nooit de neiging gehad om ze neer te schieten of nat te spuiten , in tegendeel vind het ook wel leuk als ze op visite komen.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef maril het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven als ik het zeg, maar mijn katten zijn opgegroeit in een flat (ik woonde destijds in een flatje)nu heb ik een huis heb met grote tuin , en geloof hett of niet als ze moeten plassen of drukken komen ze dat in de kattenbak thuis doen, tis niet elke kat gegeven mijn buurkaten doet het in zijn en mijn tuin, maar ik heb nooit de neiging gehad om ze neer te schieten of nat te spuiten , in tegendeel vind het ook wel leuk als ze op visite komen.![]()
Visite is 1 ding maar met kleine kids in m'n tuin hoef ik geen kattenschijt.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef maril het volgende:
[..]
In het begin wel heb nu slijtageproblemen met mijn rug en heup, dus ik heb al zo,n 2 jaar niets aan mijn tuin gedaan , tis dat ik mij schaam anders zou ik een foto plaatsen van mijn verwaarloosde tuin, maar binnenkort komen ze mijn tuin schoonmaken, en wil iemand het voor mij bijhouden , hij wil dan zelf een moestuintje maken, hij mag van mij, we zien wel hoe dat gaat verlopen, alleen mijn vlinderstruik en mijn kersenboom moet blijven staanquote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij de troep maar opruimen...
Hallo poes!quote:
Idiootquote:Op woensdag 20 september 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Houd die kutkinderen dan ook bij je.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Visite is 1 ding maar met kleine kids in m'n tuin hoef ik geen kattenschijt.
jij wil ook geen olifant van een ander die in je tuin komt poepenquote:
een olifant past geeneens in mijn tuin!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij wil ook geen olifant van een ander die in je tuin komt poepen
dan kunnen Suijk en Vaduz ook wel terug!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zeg het zelf vaak.
'ow je wilt staken en geen mod meer zijn?... dan nie...'
en nu komt er weer een rel...
ik zal zo mn ontbijt maar eens te grazen nemen.quote:
Denk aan je ritmequote:Op woensdag 20 september 2006 13:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik zal zo mn ontbijt maar eens te grazen nemen.
Ja hoor.quote:
Nou, absoluut wel dus!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, eten en dan naar het sportpark.
Hopelijk een mooie avond!
Groeten!
ja inderdaad, net als na ipv naar.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Al die mensen die is gebruiken ipv eens...![]()
Geen beginnen aan, dat wordt alleen maar erger..quote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja inderdaad, net als na ipv naar.![]()
![]()
Wat verwacht je dan ook met onderwijzers die tegenwoordig niet eens meer kunnen hoofdrekenen of spellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Geen beginnen aan, dat wordt alleen maar erger...
Alvast voor morgen?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Hup Veendam!
Ik dacht dat die vanavond wasquote:Op woensdag 20 september 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alvast voor morgen?
Thuis, nu eten bij een jarige Job (goed geregeld) en dan anar de Euroborg
Uitgeslapen?quote:
Ah, over werk mopperen, daar heb ik ook even zin in:quote:Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk zo'n chef die bijna bij elke fout die gemaakt is mijn naam als eerste standaard roept als schuldige....
Maandag stond ik even op m'n "oude" afdeling (was er pas een week weg :")). Roepen ze me vandaag op kantoor, begon ie over een fout waarop een andere collega meteen zegt "Dat kan Matthijs niet gedaan hebben..."
En dat komt nu elke week minstens 1x voor, de volgende keer roep ik hem en de bedrijfleider erbij, mag ie gaan uitleggen wat ie tegen me heeft...
Nu ging ook het gerucht dat ik m'n best niet deed op zijn afdeling (waar ie net 5 weken is en er geen fuck van het hele proces afweet, op een functionerings gesrpek kreeg ik het ook te horen..).
Ben iig blij dat m'n collega's beter weten, en dat een andere mij graag op zijn afdeling erbij ziet komen..
Trieste ******
ik geef je geen ongelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
maar je bedoelt vast het bekerduel detolk? die vind ik niet boeiend genoeg om er voor thuis te blijven
ziet ze er een beetje lekker uit?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:00 schreef appelsientje het volgende:
hehe een vriendin van me is nu op Ned3
Juf Maaike
Leuker dan Donner op Nederland 1 in ieder gevalquote:Op woensdag 20 september 2006 18:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ziet ze er een beetje lekker uit?
Moet je maar kijken op Ned3quote:Op woensdag 20 september 2006 18:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ziet ze er een beetje lekker uit?
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leuker dan Donner op Nederland 1 in ieder geval
Zie je mij niet schreeuwen danquote:Op woensdag 20 september 2006 18:15 schreef pascalheister het volgende:
jij zit ook in die klas sien?
quote:
Kun je mooi je auto omkatten.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef DarkShine het volgende:
Over katten gesproken, heb er net nog ene bijna plat gereden. Kwam onder me auto uitgerend toen ik wou wegrijden. Ga toch niet eerst kijken of er zo'n beest onder me auto ligt voor ik vertrek!
Pijnlijk, ik ben druk bezig met werk aan het zoeken in de ICT, ben ik ook voor opgeleid maar ben bij het huidige blijven plakken omdat ik het er zo naar m'n zin had..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, over werk mopperen, daar heb ik ook even zin in:
Van hoger hand is er bij ons een upgrade van het CRM pakket doorheen geramd. Wij zijn daar als ICT afdeling compleet buiten gehouden op het plaatsen van de server na.
Maandag zijn wij 'opeens' live gegaan (afdelingshoofden waren 'vergeten' dit door te spelen) en de gebruikers doen natuurlijk wat ze standaard (behoren te) doen: klagen bij ICT.
Alleen weten wij geen ruk van dat hele pakket, dus wij schoppen ze weer door naar de projectleider die het weer naar de externe, Ierse, partij doorspeelt.
Gevolg is nu een gefrustreerde organisatie en gefrustreerde klanten, want ons callcenter kan niet goed werken met de neiuwe applicatie waardoor de wachtrijen uit de klauwen lopen.
Om nog maar niet te spreken over 150 orders die ik maar niet in dit systeem krijg....
Een biertje gaat er ook wel in dan![]()
AutoCad?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef DarkShine het volgende:
Over katten gesproken, heb er net nog ene bijna plat gereden. Kwam onder me auto uitgerend toen ik wou wegrijden. Ga toch niet eerst kijken of er zo'n beest onder me auto ligt voor ik vertrek!
Geen SAPje?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, over werk mopperen, daar heb ik ook even zin in:
Van hoger hand is er bij ons een upgrade van het CRM pakket doorheen geramd. Wij zijn daar als ICT afdeling compleet buiten gehouden op het plaatsen van de server na.
Maandag zijn wij 'opeens' live gegaan (afdelingshoofden waren 'vergeten' dit door te spelen) en de gebruikers doen natuurlijk wat ze standaard (behoren te) doen: klagen bij ICT.
Alleen weten wij geen ruk van dat hele pakket, dus wij schoppen ze weer door naar de projectleider die het weer naar de externe, Ierse, partij doorspeelt.
Gevolg is nu een gefrustreerde organisatie en gefrustreerde klanten, want ons callcenter kan niet goed werken met de neiuwe applicatie waardoor de wachtrijen uit de klauwen lopen.
Om nog maar niet te spreken over 150 orders die ik maar niet in dit systeem krijg....
Een biertje gaat er ook wel in dan![]()
Volgens mij was dat slechts een illusie.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef borisz het volgende:
iig, hans klok kwam ook eten vanavond.
opeens stond er een biertje voor zijn neusquote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij was dat slechts een illusie.
Een tent waar Hans Klok ook komt, daar wil ik niet in gezien worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef borisz het volgende:
iig, hans klok kwam ook eten vanavond. in Driehuis kan hij ongestoord eten zonder gestoord te worden
![]()
Dat zou wel fokking makkelijk zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef borisz het volgende:
[..]
opeens stond er een biertje voor zijn neus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |