En eten.. dat willen ze ook nog..quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:40 schreef wunderbaum het volgende:
Of ze komen alleen voor het gratis bier
Das een goeie strandbal!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef borisbanaan het volgende:
Gewoon goed onthouden, je kunt ze altijd wel weer een keer terugpakken
Klootzakken!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:03 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd,ze hoeven niet te denken dat ik tijd heb om te helpen als ze zelf ook gaan verhuizen oid![]()
terechtquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:03 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd,ze hoeven niet te denken dat ik tijd heb om te helpen als ze zelf ook gaan verhuizen oid![]()
goed ideequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
tip: zoek vrienden.
Whehehe, geen echte vrienden dan Jquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef JvdK het volgende:
Herken je dit? :
Je gaat verhuizen en al je "vrienden" zeggen je te gaan helpen. Dat gaat dan op de volgende manier:"Ja op mij kun je rekenen dat weet je toch"
En als het dan zover is.... is IEDEREEN op vakantie, of nergens meer te vinden.
Telefoons spontaan afgesloten, rouwen omdat goudvissen dood zijn, of andere kut smoesjes.
Mijn klacht is: Zeg niet dat je komt helpen verhuizen als je toch niet komt!![]()
Waren welgeteld 3 zinnenquote:
Lijken wel Mexikanen, die zijn ook zo.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef JvdK het volgende:
Herken je dit? :
Je gaat verhuizen en al je "vrienden" zeggen je te gaan helpen. Dat gaat dan op de volgende manier:"Ja op mij kun je rekenen dat weet je toch"
En als het dan zover is.... is IEDEREEN op vakantie, of nergens meer te vinden.
Telefoons spontaan afgesloten, rouwen omdat goudvissen dood zijn, of andere kut smoesjes.
Mijn klacht is: Zeg niet dat je komt helpen verhuizen als je toch niet komt!![]()
Ja.. vind ik wel hoor.. Ik laat het ze allemaal ook goed weten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:28 schreef Morrigun99 het volgende:
Dan weet je wel meteen wie je vrienden zijn. Uit zulke situaties hebben wij ook wel eens conclusies getrokken.
Ja dat kan eauk nog gebeuren natuurlijk..quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Ik wil 'em omdraaien:
Regelmatig gaan maten van mij verhuizen, en ik bied mijn hulp aan... hebben ze het niet nodig! Meerdere keren al overkomen! Nouja!!!!!11!!1!Einz!!
WHAHA! Jij moet helemaal je muil houden!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:23 schreef borisbanaan het volgende:
Gewoon binnenlaten bij je party, en dan ineens als ze het niet verwachten van acht hoog naar beneden pleuren [afbeelding]
Wahaha... zo zijn mensen he!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef xman het volgende:
Haha doet me denken aan m'n broer. Die heeft me welgeteld 0 (nul) keer geholpen tijdens m'n verhuizing. Maar ik wist al dat hij zo was, desondanks belde ik hem elke dag of hij me even kon helpen met iets. Belde hij op het laatst m'n moeder op om te zeggen dat ik op moest houden met bellen.
Eergister belde hij. Hij wilde ff dringend geld lenen.
Oh! Zo handig!!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb geen vrienden dus kunnen ze dat ook niet zeggen
Zonde dat het verhaal van jou af komt, anders had ik best geloofdquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vriend van me had dat ook bij me geflikt. Kwam ie helpen met verhuizen, het enige wat ie deed was de minst zware dingen in de wagen tillen; Na een uur was ie weg.
Dag later hoorde ik dattie tegen iedereen had gezegd dat ik geen zak had uitgevoerd en dat hij al het werk had moeten doen.
Heb hem een week lang de stuipen op het lijf gejaagd met anonieme telefoontjes naar zijn huisadres en dan 10 seconden niets zeggen en ophangen, heb om 01:00 eens keihard bij hem aangeklopt en weggerend en verder had ik een breekijzer voor zijn voordeur gelegd.
Niet dat dat geholpen heeft met zn grote bek, maar bang wassie wel
quote:Op donderdag 21 september 2006 08:39 schreef JvdK het volgende:
[..]
Wat moet je ook met vrienden als je een hendig sjieke fox hebt...
Wat liev, een bitchfightquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef SchizoDH het volgende:
Wat een kuttopic
Ik spreek met je af om maandag 25 en dinsdag 26 september te komen helpen, want dan heb ik vakantie, en dan ga je de huilie uit lopen hangen omdat je je eigen eneco-scheurkalender niet snapt.
Zal zaterdag je ikea-kliklaminaat onderkotsen.
we bellen!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
tip: zoek vrienden.
Wat liev, iemand die is aangereden op de meppelwegquote:
jij bent relaxedquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:29 schreef Berkery het volgende:
....omdat je bij je vorige verhuizing niet eens het fatsoen had om een grote bus te huren, en alles in 14 keer over moest met die Berlingo van je oom en die Astra station van je broer. En je de helft van de spullen nog niet had ingepakt, en je teveel mensen had gevraagd die elkaar maar in de weg liepen, je toen niet voor broodjes & koffie gezorgd had.
Daarom
Denk ik.
Zoals je ziet ben ik reeds immuun bewezenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef Nawien het volgende:
Ga jij eerst, jij hebt de 1e poging al achter de rugDan kan ik ff zien hoe de "master" het doet
![]()
Manse praatjes voor iemand met een bijna dood ervaringquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Zoals je ziet ben ik reeds immuun bewezen![]()
Verkapt "kijk ik ken fok users ook in het echte leven"quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat liev, iemand die is aangereden op de meppelweg![]()
sorry kan het niet laten bananenbei![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIC..AR..A..GUA. Agua....Agua for my bunghole.... bunnnghooooole!
Are you threatening me? I AM CORNHOLIO!
...you have T.P.? T.P. for my bunghole?
Are you threatening me? You will give my T.P. ... bungholio!
Als je maar niet over zijn bank Sven heen kotstquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef SchizoDH het volgende:
Zal zaterdag je ikea-kliklaminaat onderkotsen.
we bellen!![]()
Oh daar kan ik status mee krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 03:26 schreef JvdK het volgende:
[..]
Verkapt "kijk ik ken fok users ook in het echte leven"
Johnny![]()
Hippie? Moet jij zeggen met je drugsgebruikquote:Op donderdag 28 september 2006 10:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh daar kan ik status mee krijgen![]()
enne, noem je mij johnny? In welke periode ben je blijven hangen hippie J?![]()
En wat weet jij daar precies van? Doe nou niet alsof je mij kentquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Hippie? Moet jij zeggen met je drugsgebruik
Heel FOK! kent jouw drugsgebruikquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
En wat weet jij daar precies van? Doe nou niet alsof je mij kent![]()
Tsja, ik verhuis alleen s'avonds.. Het is bijna klaar allemaal..quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:40 schreef Kiteless het volgende:
Ook vervelend, als je iemand hebt verteld dat je best wilt helpen met verbouwen / verhuizen,
dat zo iemand er dan vanuit gaat dat je altijd kunt, wanneer het hun uitkomt.
"Ja hoezo je moet naar school, je zou toch helpen ?"
Helpen okee, maar doe daniet moeilijk over een paar dagen eerder of later,
of doe het 'savonds - de meeste mensen moeten overdag naar school of hebben een baan, pannekoek.
Helaas, er zijn ook dingen die ik voor mezelf hou , maar tog beantwoordt je me vraag niet en omzeil je em, zegt genoeg imhoquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:35 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Heel FOK! kent jouw drugsgebruik
Deze kneusjes zaten op mijn school vandaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zelfs hier wordt je al niet meer serieus genomen, Nawien.![]()
![]()
Goed gedaan, knakker.
On-topic:
Lijkt me echt irritant, vooral als ze het zo zeggen dat je er al helemaal op rekent. Gelukkig werden wij ook wel echt geholpen tijdens onze verhuizing.
JIj hebt een hoog HAP gehalte Nawien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Deze kneusjes zaten op mijn school vandaarEn ja, mensen die ik niet mag provoceer ik zoveel mogelijk. Gek genoeg lukt mij dat altijd
![]()
Een hoog hap gehalte enzo![]()
Precies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef Bilbao het volgende:
[..]
JIj hebt een hoog HAP gehalte Nawien.
Mijn tobo heeft mij geflashed
Klopt, ik hap ook graagquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef Bilbao het volgende:
[..]
JIj hebt een hoog HAP gehalte Nawien.
Mijn tobo heeft mij geflashed
Idem voor jouquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies.![]()
@Nawien: Je hapt hier ook weer trouwens.
Precies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:21 schreef Grimm het volgende:
Zo hebben mijn broer en ik zowat de hele familie verhuist.
Zal mij benieuwen of ze met 20 man sterk mij straks ook verhuizen
Ik vrees dat er dan ook een massale vakantie epidemie uitbreekt
En klagen dat wij persoonlijk worden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat laat ik aan je vader over, die geeft daar de voorkeur aan
Oh nu kan het opeens niet als het tegen je gebruikt wordt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:37 schreef Bilbao het volgende:
[..]
En klagen dat wij persoonlijk worden?
het is te gek voor woorden.
Kijk naar jezelf kind
Als anderen het bij mij doen, schiet ik er nix mee op om wel gewoon netjes te blijvenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:48 schreef Bilbao het volgende:
Nee je hebt gewoon veloren.
Als jij er zo'n schijthekel aan hebt om persoonlijke dingen tegen je kop geslingerd te krijgen hou dan de eer aan je jezelf door het niet te doen.
Dus jou verhalen over bla bla bla persoonlijke shit slaat nergens op omdat je het zelf ook doet.
Dus ga ergens anders domme confrontatie verzinnen.
Want het slaat compleet nergens op.
Als jij het vervelend vindt moet je het zelf ook niet doen.
Ik ben 20quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:49 schreef Bilbao het volgende:
En aan je foto te zien ben jij iets van 16 ofzo want je durft je leeftijd ook niet op te geven.
Dus je verhaaltjes over leidingevende dit en dat gaa bij mij erniet in
jij betn een klein kindje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben 20
Maargoed dan geloof je tog niet dat ik teamleider ben, mijn salaris blijft hetzelfde![]()
Ik zou nu ook kunnen neerschrijven wat mijn verantwoordelijkheden en taken zijn, maar dat gaat me iets te ver voor een mannetje dat vlucht voor een medelander![]()
Daarnaast schiet ik er nix mee op om zoiets te verzinnen. Wat wil je daarmee bereiken, populairiteit op fok?![]()
nee als ik daar op uit was provoceerde ik niet zoveel![]()
Nee ik begin niet over mijn salaris, anders had ik getallen neergezet. Ik wilde alleen maar aangeven dat OF je het nou wel OF niet gelooft, mijn salaris gelijk blijft. In andere woorden; i don't give a flying fuck. Dat wilde ik duidelijk maken, maar dat snap je natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:56 schreef Bilbao het volgende:
[..]
jij betn een klein kindje.
Nu gaat hij over zijn salaris beginnen.
Het intreseert me niet hoe hoog jou uitkering is.
en kom nou maar naar DHCS dan praten we verder
Ach, pc's blijven aan staan en webpagina's open, maar dat kan er niet in bij jou? (Je pindabrein bedoel ik dan)quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:57 schreef Bilbao het volgende:
En trouwens,
Ik ga geen woorden meer vuil maken aan jou.
en ik zie dat je al de hele dag op FOK zit.
Dus volgens mij heb je ook geen leven.
Misselijke imbeciel dat je bent.
Boeie, ik lach me suf. Beter posten die paupers verder. Van het team is er maar 1 overquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:58 schreef chiren het volgende:
What the fuck is dit nou weer voor shit
[afbeelding]
Magnefique!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vriend van me had dat ook bij me geflikt. Kwam ie helpen met verhuizen, het enige wat ie deed was de minst zware dingen in de wagen tillen; Na een uur was ie weg.
Dag later hoorde ik dattie tegen iedereen had gezegd dat ik geen zak had uitgevoerd en dat hij al het werk had moeten doen.
Heb hem een week lang de stuipen op het lijf gejaagd met anonieme telefoontjes naar zijn huisadres en dan 10 seconden niets zeggen en ophangen, heb om 01:00 eens keihard bij hem aangeklopt en weggerend en verder had ik een breekijzer voor zijn voordeur gelegd.
Niet dat dat geholpen heeft met zn grote bek, maar bang wassie wel
Aye Aye cap'n, don't want any ban !quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:14 schreef Snakey het volgende:
Bilbao en Nawien. Kunnen jullie je ondelinge strijd elders aangaan ajb. Wat mij betreft op MSN ofzo, jullie gaan nu hard naar een ban toe voor het verzieken van topics met jullie strijdje.
Provoceren kan leuk zijn, maar er moet wel een grens aan zitten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aye Aye cap'n, don't want any ban !
Akoordquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Provoceren kan leuk zijn, maar er moet wel een grens aan zitten.![]()
Thanks.
Gister tot in de diepe uren laminaat geklikt! Met één vriendquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef jimjim1983 het volgende:
dit zijn idd geen echte vrienden dan.
mijn verhuizing waren we met zn 6en, terwijl we maar 3 man nodig hadden
Via Peak-IT bij Q-magic? wat een carrierequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ach, pc's blijven aan staan en webpagina's open, maar dat kan er niet in bij jou? (Je pindabrein bedoel ik dan)
En nee ik heb geen leven man. Heb alleen veel vrienden, een leuke vriendin, woon in een groot huis, heb een grote kamer met een douche, relaxte ouders en zit goed in me vel en hoef niet op een paar centen te kijken. Nee je hebt gelijk, wat een kutleven
![]()
Ohja, ik ben ook al begonnen met carriere maken![]()
Kappen met je slowchat en offtopic bagger. Ik heb net je rommel verwijderd en hoop dat niet nog een keer te hoeven doen. Laatste kans, je het hier al eerder een waarschuwing voor gehad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:12 schreef Nawien het volgende:
Jongen wees blij, dankij mijn aanwezigheid krijgt je topic tenminste meer views/posts![]()
Kijk anders 3 posts boven die van jouw fuckin hypocrietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kappen met je slowchat en offtopic bagger. Ik heb net je rommel verwijderd en hoop dat niet nog een keer te hoeven doen. Laatste kans, je het hier al eerder een waarschuwing voor gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |