Nee, dat het een knullige actie isquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus je klacht is, dat je gewoon dom bent?
Zelfs zonder te blowen steek ik kwa stoerheid boven de gemiddelde mensch uit, duss...quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef koemleit het volgende:
verkapt ik-ben-stoer-want-ik-blow topic
toetsenbord, like duh!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is een tobo?
Ik gok op toetsenbord.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is een tobo?
Serieus he, ik dacht dat tobo een surinaams woord voor jonko was ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat is nerdstuff, net als graka en mobo enzo![]()
ja swa ik space hem nog dik van die boterham met pindakaas van 10 minuten terugquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Serieus he, ik dacht dat tobo een surinaams woord voor jonko was ofzo
wehehehehquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Serieus he, ik dacht dat tobo een surinaams woord voor jonko was ofzo
Jij bent echt dom hequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef jaguar het volgende:
[..]
ja swa ik space hem nog dik van die boterham met pindakaas van 10 minuten terug![]()
zijn en fuwakka woorden voor boterham? botohamma ofzo?
neuh daar is weinig slang aan idd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt dom he. Woorden zoals graka, tobo en mobo zijn jargon. Daar is nix slang aan
![]()
Mnee. Mijn tarrels hebben zelfs een hogere Steven Seagal gehalte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs zonder te blowen steek ik kwa stoerheid boven de gemiddelde mensch uit, duss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |