Nee, dat het een knullige actie isquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus je klacht is, dat je gewoon dom bent?
Zelfs zonder te blowen steek ik kwa stoerheid boven de gemiddelde mensch uit, duss...quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef koemleit het volgende:
verkapt ik-ben-stoer-want-ik-blow topic
toetsenbord, like duh!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is een tobo?
Ik gok op toetsenbord.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is een tobo?
Serieus he, ik dacht dat tobo een surinaams woord voor jonko was ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat is nerdstuff, net als graka en mobo enzo![]()
ja swa ik space hem nog dik van die boterham met pindakaas van 10 minuten terugquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Serieus he, ik dacht dat tobo een surinaams woord voor jonko was ofzo
wehehehehquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij bent echt dom hequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef jaguar het volgende:
[..]
ja swa ik space hem nog dik van die boterham met pindakaas van 10 minuten terug![]()
zijn en fuwakka woorden voor boterham? botohamma ofzo?
neuh daar is weinig slang aan idd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt dom he. Woorden zoals graka, tobo en mobo zijn jargon. Daar is nix slang aan
![]()
Mnee. Mijn tarrels hebben zelfs een hogere Steven Seagal gehalte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs zonder te blowen steek ik kwa stoerheid boven de gemiddelde mensch uit, duss...
Hier ging het al fout ...... stoer knulletjequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef Nawien het volgende:
Jaa ik zat dus ff een blow te roken
Er zit volgens mij op elk toetsenbord nog een < boven je comma. Je bent gewoon domquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier ging het al fout ...... stoer knulletje
![]()
Comma of komma? Wie was er ook weer dom?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zit volgens mij op elk toetsenbord nog een < boven je comma. Je bent gewoon dom![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Comma of komma? Wie was er ook weer dom?
Dus? Dan zou er geen vuiltje op kunnen zitten? en ik begin niet eens over je commaquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zit volgens mij op elk toetsenbord nog een < boven je comma. Je bent gewoon dom![]()
Ik vind je ook dom.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus? Dan zou er geen vuiltje op kunnen zitten? en ik begin niet eens over je comma![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus? Dan zou er geen vuiltje op kunnen zitten? en ik begin niet eens over je comma![]()
Je hebt het tog mis helaasquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt
Tjah lullig iemand aanvallen en dan zelf zoiets posten
![]()
Ik vindt Nawien ook een wannabe popi-jopie met z'n wieriequote:
Ik een wannabequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:17 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik vindt Nawien ook een wannabe popi-jopie met z'n wierie
Er staat me iets bij van een topic waarin je ook al zo hard afgaf op iedereen en je superieur voelde aan de nederlandse mensch...quote:Op zondag 24 september 2006 04:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik een wannabeIk geef de richtlijnen aan kill
![]()
Ok, ik geef toe dat ik niet thuis ben in straattaal, maar heb je nou net een joint gerookt met iemand zijn string?quote:Op zondag 24 september 2006 04:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net zo'n tanga met wie ik had gesmoked, 'hey vuurwerk! ohnee, 't is de tram'![]()
![]()
.
Nee, met een chickyquote:Op zondag 24 september 2006 04:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe dat ik niet thuis ben in straattaal, maar heb je nou net een joint gerookt met iemand zijn string?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef Nawien het volgende:
Jaa ik zat dus ff een blow te roken en wat te leren en op een gegeven moment zie ik iets op mijn toetsenbord liggen. Dus ik denk wat is dat nou? Dus ik probeer het weg te vegen maar het ging niet. Dus een beetje krabben, maar dat hielp ook niet. Toen ik dacht van "laat maar hangen" realiseerde ik mij dat ik de komma weg probeerde te krassen![]()
daar ga je al, dat denken doet je niet zo goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat lukt me uitstekend.quote:Op zondag 24 september 2006 09:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
daar ga je al, dat denken doet je niet zo goed![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 10:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat lukt me uitstekend.
oh ik zie nu pas dat jij die knul bent waar ik een topic van sloot, vandaar dat je me nu in elk topic volgt en quote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |