En eten.. dat willen ze ook nog..quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:40 schreef wunderbaum het volgende:
Of ze komen alleen voor het gratis bier
Das een goeie strandbal!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef borisbanaan het volgende:
Gewoon goed onthouden, je kunt ze altijd wel weer een keer terugpakken
Klootzakken!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:03 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd,ze hoeven niet te denken dat ik tijd heb om te helpen als ze zelf ook gaan verhuizen oid![]()
terechtquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:03 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd,ze hoeven niet te denken dat ik tijd heb om te helpen als ze zelf ook gaan verhuizen oid![]()
goed ideequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
tip: zoek vrienden.
Whehehe, geen echte vrienden dan Jquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef JvdK het volgende:
Herken je dit? :
Je gaat verhuizen en al je "vrienden" zeggen je te gaan helpen. Dat gaat dan op de volgende manier:"Ja op mij kun je rekenen dat weet je toch"
En als het dan zover is.... is IEDEREEN op vakantie, of nergens meer te vinden.
Telefoons spontaan afgesloten, rouwen omdat goudvissen dood zijn, of andere kut smoesjes.
Mijn klacht is: Zeg niet dat je komt helpen verhuizen als je toch niet komt!![]()
Waren welgeteld 3 zinnenquote:
Lijken wel Mexikanen, die zijn ook zo.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef JvdK het volgende:
Herken je dit? :
Je gaat verhuizen en al je "vrienden" zeggen je te gaan helpen. Dat gaat dan op de volgende manier:"Ja op mij kun je rekenen dat weet je toch"
En als het dan zover is.... is IEDEREEN op vakantie, of nergens meer te vinden.
Telefoons spontaan afgesloten, rouwen omdat goudvissen dood zijn, of andere kut smoesjes.
Mijn klacht is: Zeg niet dat je komt helpen verhuizen als je toch niet komt!![]()
Ja.. vind ik wel hoor.. Ik laat het ze allemaal ook goed weten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:28 schreef Morrigun99 het volgende:
Dan weet je wel meteen wie je vrienden zijn. Uit zulke situaties hebben wij ook wel eens conclusies getrokken.
Ja dat kan eauk nog gebeuren natuurlijk..quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Ik wil 'em omdraaien:
Regelmatig gaan maten van mij verhuizen, en ik bied mijn hulp aan... hebben ze het niet nodig! Meerdere keren al overkomen! Nouja!!!!!11!!1!Einz!!
WHAHA! Jij moet helemaal je muil houden!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:23 schreef borisbanaan het volgende:
Gewoon binnenlaten bij je party, en dan ineens als ze het niet verwachten van acht hoog naar beneden pleuren [afbeelding]
Wahaha... zo zijn mensen he!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef xman het volgende:
Haha doet me denken aan m'n broer. Die heeft me welgeteld 0 (nul) keer geholpen tijdens m'n verhuizing. Maar ik wist al dat hij zo was, desondanks belde ik hem elke dag of hij me even kon helpen met iets. Belde hij op het laatst m'n moeder op om te zeggen dat ik op moest houden met bellen.
Eergister belde hij. Hij wilde ff dringend geld lenen.
Oh! Zo handig!!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb geen vrienden dus kunnen ze dat ook niet zeggen
Zonde dat het verhaal van jou af komt, anders had ik best geloofdquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vriend van me had dat ook bij me geflikt. Kwam ie helpen met verhuizen, het enige wat ie deed was de minst zware dingen in de wagen tillen; Na een uur was ie weg.
Dag later hoorde ik dattie tegen iedereen had gezegd dat ik geen zak had uitgevoerd en dat hij al het werk had moeten doen.
Heb hem een week lang de stuipen op het lijf gejaagd met anonieme telefoontjes naar zijn huisadres en dan 10 seconden niets zeggen en ophangen, heb om 01:00 eens keihard bij hem aangeklopt en weggerend en verder had ik een breekijzer voor zijn voordeur gelegd.
Niet dat dat geholpen heeft met zn grote bek, maar bang wassie wel
quote:Op donderdag 21 september 2006 08:39 schreef JvdK het volgende:
[..]
Wat moet je ook met vrienden als je een hendig sjieke fox hebt...
Wat liev, een bitchfightquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef SchizoDH het volgende:
Wat een kuttopic
Ik spreek met je af om maandag 25 en dinsdag 26 september te komen helpen, want dan heb ik vakantie, en dan ga je de huilie uit lopen hangen omdat je je eigen eneco-scheurkalender niet snapt.
Zal zaterdag je ikea-kliklaminaat onderkotsen.
we bellen!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
tip: zoek vrienden.
Wat liev, iemand die is aangereden op de meppelwegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |