Ik hoef gelukkig niet vroeg op dus kan straks de was nog in de droger doen en lekker uitslapenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:53 schreef Inodder het volgende:
wacht nog steeds op de droger ben dronken en moet morgen om 5.55 uur op niet dat t iemand intereseerd maar kom aandacht te kort hier nu iedereen gaat slapen doe ik hilde maar na en ga in mn zelf praten 10 vinger typen weer is op niveaux proberen te brengen
Daar is de SC ook voor bedoeld, beetje lullen en af en toe een beetje pestenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:04 schreef Inodder het volgende:
ik heb nog geen moment t idee gehad dat t er hard tegen aan ging (lees als sinds begin bb6 mee) maar kan natuurlijk wat gemist hebben. Vind t allemaal wel gerappig beetje dom ouwehoeren/stoken af en toe leuke steek onder water (of is dat nou een steek onder de grodel) nou ja je snapt wat ik bedoel
Ik kijk gen streams en ook niet naar de uitzendingen op tv dus ik kan niet eens ON-topic postenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:06 schreef Inodder het volgende:
Ik ben de off topic koning van BB 2005 en ben er trots op!
FOKkers die daar niet tegen kunnen: LEES MIJN BERICHTJES NIET EN NOG BETER, REAGEER ER NIET OP!!
hoeveel heb ik nu al wel niet oftoppic gepost lol
sorry bommie heb mn best gedaan maar mn conversatie partners laten het afweten en hou het alleen niet vol zou ook niet weten hoe ik n nieuwe moet openen dusssssss. spijtig maar helaasquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters!
![]()
Bij deze het verzoek om de slowchat te vullen vannacht, en bij een vol topic te beginnen met een nieuwe Versabommies Isoleertopic 5. Eventueel de OP overnemen. Dit om Jappie terecht te wijzen voor zijn belachelijke gedrag. Jappie is een slecht mensch en elke keer als Jappie erin slaagt om een slowchattopic te starten, zal er een engeltje zijn vleugels verliezen en uit de hemel pleuren.
Jappie is de lucifer der fora en iedereen dient een steentje bij te dragen om dit kwaad te stoppen!
Bij voorbaat dank voor jullie goede wil en gevoel voor rechtvaardigheid!
Stop de Jappies!
bedankt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:15 schreef Inodder het volgende:
damm sorry dat ik t zeg maar ik vind dat oog van me echt mooi (met mobiel foto gemaakt) ik begin haast wat in haar te zien. of deed ik dat nou stiekem al. mhwa alcohol
Whehehe...E10wannabee...quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:50 schreef Inodder het volgende:
[serious mode] heb genoeg mee gemaakt in mn korte leven om me niet zomaar af te laten schrikken/van de wijs te laten brengen door niet serieus bedoelde opmerkingen![]()
ach, ik hou het op een maandagnacht moeheid..normaliter weten ze wie de slechtheid zelf is en geven ze graag gehoor aan mijn oproep tot rechtvaardigheid!quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:41 schreef Jappie het volgende:
Attentie BB Fokkers
![]()
Bij deze wil ik toch een klein bericht van dank van mijn zijde uit laten gaan voor jullie nimmer aflatende steun om Bommies leven hier op FOK tot een ware hel te maken. Ook deze minne actie van hem is dankzij jullie inzet gelukkig niet van de grond kunnen komen.
Op dit moment kunnen jullie er nog niet zo veel mee maar geloof me...eenmaal aan de andere zijde zullen jullie hiervoor rijkelijk beloont worden; een ieder neme zoveel maagden tot zich als hij/zij wenst teveroberen.![]()
quote:
Hilde was al bijna net zo lame als Jappiequote:Op dinsdag 19 september 2006 07:56 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Hilde eruit!![]()
naja, ze kon nog amper een pas verzetten, dus veel leven in de brouwerij had ze vast niet kunnen brengen.
zo, en nu snel naar het SV topic. ff bijlezen!
Morguh Oorties!quote:
Sinds wanneer mag een psychiater uitspraken doen over religie?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er sterker door geworden, komt ook omdat de psychiater me heeft kunnen overtuigen dat Bommie niet de duivel was![]()
Vanaf het moment dat God des mensenziel beroert.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag een psychiater uitspraken doen over religie?![]()
Wie?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat God des mensenziel beroert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |