abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:58:06 #151
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_41940925
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:53 schreef Inodder het volgende:
wacht nog steeds op de droger ben dronken en moet morgen om 5.55 uur op niet dat t iemand intereseerd maar kom aandacht te kort hier nu iedereen gaat slapen doe ik hilde maar na en ga in mn zelf praten 10 vinger typen weer is op niveaux proberen te brengen
Ik hoef gelukkig niet vroeg op dus kan straks de was nog in de droger doen en lekker uitslapen
Mijn vrouw loopt 's ochtends altijd met de hond
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_41940998
ik heb nog geen moment t idee gehad dat t er hard tegen aan ging (lees als sinds begin bb6 mee) maar kan natuurlijk wat gemist hebben. Vind t allemaal wel gerappig beetje dom ouwehoeren/stoken af en toe leuke steek onder water (of is dat nou een steek onder de grodel) nou ja je snapt wat ik bedoel
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_41941016
Ik ben de off topic koning van BB 2005 en ben er trots op!
FOKkers die daar niet tegen kunnen: LEES MIJN BERICHTJES NIET EN NOG BETER, REAGEER ER NIET OP!!

hoeveel heb ik nu al wel niet oftoppic gepost lol
pi_41941024
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 86 (gemiddeld 83 per dag)
  dinsdag 19 september 2006 @ 02:08:48 #155
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_41941040
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 02:04 schreef Inodder het volgende:
ik heb nog geen moment t idee gehad dat t er hard tegen aan ging (lees als sinds begin bb6 mee) maar kan natuurlijk wat gemist hebben. Vind t allemaal wel gerappig beetje dom ouwehoeren/stoken af en toe leuke steek onder water (of is dat nou een steek onder de grodel) nou ja je snapt wat ik bedoel
Daar is de SC ook voor bedoeld, beetje lullen en af en toe een beetje pesten
Er zijn in vergelijk met andere fora hier heel weinig mensen met lange tenen en dat maakt het zo leuk hier
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_41941118
damm sorry dat ik t zeg maar ik vind dat oog van me echt mooi (met mobiel foto gemaakt) ik begin haast wat in haar te zien. of deed ik dat nou stiekem al. mhwa alcohol
  dinsdag 19 september 2006 @ 02:16:03 #157
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_41941126
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 02:06 schreef Inodder het volgende:
Ik ben de off topic koning van BB 2005 en ben er trots op!
FOKkers die daar niet tegen kunnen: LEES MIJN BERICHTJES NIET EN NOG BETER, REAGEER ER NIET OP!!

hoeveel heb ik nu al wel niet oftoppic gepost lol
Ik kijk gen streams en ook niet naar de uitzendingen op tv dus ik kan niet eens ON-topic posten
Gelukkig zijn er weinig regels in SC
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 19 september 2006 @ 02:17:42 #158
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_41941145
Mijn slaappil begint te werken dus ik sluit snel af voordat ik op de trap inslaap val!!
Met dank aan Laysa.
pi_41941213
zo droger klaar ga nu niet meer aan t vouwen flikker alles wel over t traphek
hoezo off toppic
welk toppic
biertje opdrinken en slape over over 3 1/2 uur gaat de wekker
kribbet welterusten (en anderen die stiekum nog meelezen)
pi_41941274
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters!

Bij deze het verzoek om de slowchat te vullen vannacht, en bij een vol topic te beginnen met een nieuwe Versabommies Isoleertopic 5. Eventueel de OP overnemen. Dit om Jappie terecht te wijzen voor zijn belachelijke gedrag. Jappie is een slecht mensch en elke keer als Jappie erin slaagt om een slowchattopic te starten, zal er een engeltje zijn vleugels verliezen en uit de hemel pleuren.

Jappie is de lucifer der fora en iedereen dient een steentje bij te dragen om dit kwaad te stoppen!

Bij voorbaat dank voor jullie goede wil en gevoel voor rechtvaardigheid!

Stop de Jappies!

bedankt
sorry bommie heb mn best gedaan maar mn conversatie partners laten het afweten en hou het alleen niet vol zou ook niet weten hoe ik n nieuwe moet openen dusssssss. spijtig maar helaas
pi_41941282
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 02:15 schreef Inodder het volgende:
damm sorry dat ik t zeg maar ik vind dat oog van me echt mooi (met mobiel foto gemaakt) ik begin haast wat in haar te zien. of deed ik dat nou stiekem al. mhwa alcohol
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41941664
Ik kreeg net van Hobje op m'n flikker dat ik in het streamverslagentopic bagger Morwen, sorry hoor
Powered by JanetjeŽ
pi_41942060
zo dan ik was er nog weer op tijd uit ook
ik zie dat eggie nog dobbert dusssss off to work
  dinsdag 19 september 2006 @ 07:32:29 #164
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41942288
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:50 schreef Inodder het volgende:
[serious mode] heb genoeg mee gemaakt in mn korte leven om me niet zomaar af te laten schrikken/van de wijs te laten brengen door niet serieus bedoelde opmerkingen
Whehehe...E10wannabee...
  dinsdag 19 september 2006 @ 07:41:18 #165
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41942344
Attentie BB Fokkers

Bij deze wil ik toch een klein bericht van dank van mijn zijde uit laten gaan voor jullie nimmer aflatende steun om Bommies leven hier op FOK tot een ware hel te maken. Ook deze minne actie van hem is dankzij jullie inzet gelukkig niet van de grond kunnen komen.

Op dit moment kunnen jullie er nog niet zo veel mee maar geloof me...eenmaal aan de andere zijde zullen jullie hiervoor rijkelijk beloont worden; een ieder neme zoveel maagden tot zich als hij/zij wenst teveroberen.
  dinsdag 19 september 2006 @ 07:48:39 #166
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41942397
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 07:41 schreef Jappie het volgende:
Attentie BB Fokkers

Bij deze wil ik toch een klein bericht van dank van mijn zijde uit laten gaan voor jullie nimmer aflatende steun om Bommies leven hier op FOK tot een ware hel te maken. Ook deze minne actie van hem is dankzij jullie inzet gelukkig niet van de grond kunnen komen.

Op dit moment kunnen jullie er nog niet zo veel mee maar geloof me...eenmaal aan de andere zijde zullen jullie hiervoor rijkelijk beloont worden; een ieder neme zoveel maagden tot zich als hij/zij wenst teveroberen.
ach, ik hou het op een maandagnacht moeheid..normaliter weten ze wie de slechtheid zelf is en geven ze graag gehoor aan mijn oproep tot rechtvaardigheid!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41942486
Goedemorgen deze morgen!
Hilde eruit!
naja, ze kon nog amper een pas verzetten, dus veel leven in de brouwerij had ze vast niet kunnen brengen.
zo, en nu snel naar het SV topic. ff bijlezen!
Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:02:28 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_41942547
Je vergist je Sassefras, met haar geroddel, gestook, gekreun, gehijg, geklaag en sterke one-liners kon ze nog veel teweeg brengen.

Maar ja, het volk heeft anders besloten. We moeten het er maar mee doen.

Moguh trouwens.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_41943316
goeiemorgen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_41943333
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:07 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen
Hey daar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:55:55 #171
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41944052
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 07:56 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Hilde eruit!
naja, ze kon nog amper een pas verzetten, dus veel leven in de brouwerij had ze vast niet kunnen brengen.
zo, en nu snel naar het SV topic. ff bijlezen!
Hilde was al bijna net zo lame als Jappie
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:56:10 #172
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41944055
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:07 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen
Morguh Oorties!
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:59:19 #173
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41944109
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik ben er sterker door geworden, komt ook omdat de psychiater me heeft kunnen overtuigen dat Bommie niet de duivel was
Sinds wanneer mag een psychiater uitspraken doen over religie?
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:42:44 #174
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41944938
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag een psychiater uitspraken doen over religie?
Vanaf het moment dat God des mensenziel beroert.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:44:52 #175
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41944973
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef PH52 het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat God des mensenziel beroert.
Wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')