Bier is nog niet opquote:
Tuurlijk, zou natuurlijk te gek zijn als Jappert morgen inlogged en hij is al twee versabommies isoleers te laat hahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe je wel weer een oproep, anders blijft er helemaal niks van over hier![]()
Maar zou je d'r niet even willen shaggen dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:55 schreef Inodder het volgende:
Zullen we deze hele ongein dan maar afsluiten dan ik probeerde te veinzen dat ik vrouw was maar goed dat ging niet meer lukken natuurlijk nadat ik zo snel door had hoe een foto te posten.
of lag het aan t feit dat ik bier ging halen en een motor als avater had.
goed t is dus gewoon een vriendin die heb ik ook verder niets tussen ons
Bij mij al een paar dagen maar gelukkig lust ik ook Sambucaquote:
is t nie NiInordequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:55 schreef Inodder het volgende:
Zullen we deze hele ongein dan maar afsluiten dan ik probeerde te veinzen dat ik vrouw was maar goed dat ging niet meer lukken natuurlijk nadat ik zo snel door had hoe een foto te posten.
jij hebt toch maar 1 ban gehad?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik stel voor om een ban voortaan een "LS' je" te noemen![]()
nix, niet dat ik weet...maar hij zei "ships zeg wie zegt dat ik geen vriend heb" ....dus ik dacht misschien is hij homo...ik vraag het gewoon...kan ook bi zijn hoor....haalt mij niet uit!!!quote:
En sinds wanneer doe ik dat wel dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef Inodder het volgende:
mischien is ze wel vrijgezel ik praat over vriendinnen als vriendinnen niet als in partner
ssssttttttt de muren hebben orenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar zou je d'r niet even willen shaggen dan ?
ik doe ook af en toe een ouzo-colaquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij mij al een paar dagen maar gelukkig lust ik ook Sambuca(past wel niet in het Sonja Bakker dieet maar dat is dan jammer
)
Mag ik ze dan een keer shaggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
ssssttttttt de muren hebben oren![]()
Dit is wel een erg vrouwonvriendelijke post hoor en de meeste modjes zijn vrouw..............Tot over 48 uurquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:55 schreef Inodder het volgende:
is trouwens lang heur, 48 uur om de faq te lezen en berouw te tonen ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit is wel een erg vrouwonvriendelijke post hoor en de meeste modjes zijn vrouw..............Tot over 48 uur![]()
![]()
WEL GODVERDEGODVERquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:55 schreef Inodder het volgende:
IKKE ????????????? Kom nou zeg, dat kan niemand zich hier voorstellen en ik ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij hebt toch maar 1 ban gehad?
damm je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
En sinds wanneer doe ik dat wel dan?
Als jij het over een vriendin heb, dan ga ik er vanuit dat je het over een vriendin van jou hebt en niet over de vriendin van een willekeurige voorbijganger
Damn die kutnoobs ook altijd![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nix, niet dat ik weet...maar hij zei "ships zeg wie zegt dat ik geen vriend heb" ....dus ik dacht misschien is hij homo...ik vraag het gewoon...kan ook bi zijn hoor....haalt mij niet uit!!!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit is wel een erg vrouwonvriendelijke post hoor en de meeste modjes zijn vrouw..............Tot over 48 uur![]()
![]()
puntoren?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
ssssttttttt de muren hebben oren![]()
excuses aanvaard ( of hoe je dat ook schrijft)quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk begreep je verkeerd, sorry en hierbij gelijk mijn excuses
![]()
quote:
...( heb ik weer iets gedaan....sorry)quote:
quote:
Zonde zeg, die cola erbijquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe ook af en toe een ouzo-colatrekt lekker weg!
Maar niemand gelooft nog dat jij en je vriendin niks hebben hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:05 schreef Inodder het volgende:
sorry iedereen die ik er mee voor het hoofd stote ik bedoele t aleen maar grappig vroeg me wel serieus ff af waarom niemand ook maar n moment de optie dan ik vrouw zou zijn in overwging had genomen
niets dan respect voor vrouwen ik zou nergens zijn zonder ze![]()
ja sorry, ik vind vrouwen met puntoren gewoon niet mooi, ik ga ervan uit dat je geen echte puntoren hebt heur!quote:
ACH lieve Day, heb medelijden met de nieuwelingquote:
JALOERS????quote:
Maakt niet uit hoe je het schrijft als je er maar echt achterstaatquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
excuses aanvaard ( of hoe je dat ook schrijft)![]()
Ja wat denk jij, dat was ooit mijn levelmaatjequote:
omdat in je profiel staat man! Anders had ik je allang oneerbare voorstellen gedaan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:05 schreef Inodder het volgende:
sorry iedereen die ik er mee voor het hoofd stote ik bedoele t aleen maar grappig vroeg me wel serieus ff af waarom niemand ook maar n moment de optie dan ik vrouw zou zijn in overwging had genomen
niets dan respect voor vrouwen ik zou nergens zijn zonder ze![]()
nee geen echte...zou er vreemd uitzien!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sorry, ik vind vrouwen met puntoren gewoon niet mooi, ik ga ervan uit dat je geen echte puntoren hebt heur!
hm heb ik iets ingevuld in mn profiel danquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat in je profiel staat man! Anders had ik je allang oneerbare voorstellen gedaan!
je zal het er wel naar gemaakt hebben dat ze dat niet meer isquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, dat was ooit mijn levelmaatje![]()
WAS???quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, dat was ooit mijn levelmaatje![]()
(((((((((((((((((((((day))))))))))))))))quote:
Ik dacht dat je even iets te vaak niet op me reageerde, maar ik was gewoon weer een beetje para dusquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters!
![]()
Bij deze het verzoek om de slowchat te vullen vannacht, en bij een vol topic te beginnen met een nieuwe Versabommies Isoleertopic 5. Eventueel de OP overnemen. Dit om Jappie terecht te wijzen voor zijn belachelijke gedrag. Jappie is een slecht mensch en elke keer als Jappie erin slaagt om een slowchattopic te starten, zal er een engeltje zijn vleugels verliezen en uit de hemel pleuren.
Jappie is de lucifer der fora en iedereen dient een steentje bij te dragen om dit kwaad te stoppen!
Bij voorbaat dank voor jullie goede wil en gevoel voor rechtvaardigheid!
Stop de Jappies!
bedankt
Nietesquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters!
![]()
Bij deze het verzoek om de slowchat te vullen vannacht, en bij een vol topic te beginnen met een nieuwe Versabommies Isoleertopic 5. Eventueel de OP overnemen. Dit om Jappie terecht te wijzen voor zijn belachelijke gedrag. Jappie is een slecht mensch en elke keer als Jappie erin slaagt om een slowchattopic te starten, zal er een engeltje zijn vleugels verliezen en uit de hemel pleuren.
Jappie is de lucifer der fora en iedereen dient een steentje bij te dragen om dit kwaad te stoppen!
Stop de Jappies!
bedankt
Sorry!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je even iets te vaak niet op me reageerde, maar ik was gewoon weer een beetje para dus
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters!
![]()
Stop de Jappies!
bedankt
als ik wist hoe deed ik hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters!
![]()
Stop de Jappies!
bedankt
Zal een hele klus worden en ik weet niet of ik je dat plezier welquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters!
![]()
Stop de Jappies!
bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |