Hehehe dat was nou precies mijn puntquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry!
Heb het te druk met Bommie en consorten in de gaten te houden.![]()
Komop Kribbet, als je jappie breekt, breek je automatisch ook zijn demonische maatje APK voor een deel!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal een hele klus worden en ik weet niet of ik je dat plezier welgun
quote]Op dinsdag 19 september 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry!
Pardon???quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry!
wie is de molquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:23 schreef Inodder het volgende:
heb mn profiel maar n beetje verder ingevuld
(waarheidsgetrouw)
Lastige keus zeg, Jappie en APK en aan de andere kant Bommie.................quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Kribbet, als je jappie breekt, breek je automatisch ook zijn demonische maatje APK voor een deel!
Benny?quote:
aaaaaaaah, doe eens lief?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nietes, Jappie is lief
![]()
Mensen stop de persen, zit Bommie dwars, niet posten.
Hou wel van gevallen engeltjes trouwens![]()
APK stukmaken was je streven he!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lastige keus zeg, Jappie en APK en aan de andere kant Bommie.................![]()
Waarom niet?quote:
Bommie slopen heb je meer eer vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lastige keus zeg, Jappie en APK en aan de andere kant Bommie.................![]()
Ik voel een LS'je aankomenquote:
Maar Bommies zijn lief!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bommie slopen heb je meer eer van![]()
Altijd voor het hoogste gaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK stukmaken was je streven he!
Omdat ik je dan heel dankbaar zou zijn en nog liever tegen je zou gaan doen !quote:
Ik heb helemaal niets met die twee, die zijn slecht, dus je bereikt er niets mee als je tegen mij keert!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Altijd voor het hoogste gaanMaar het jaar is nog niet voorbij
![]()
Heb ik een medestander in de sloop / strijdquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bommie slopen heb je meer eer van![]()
Nee hoor, Bommie overschrijdt de grens net niet. Toch Bommie?quote:
Maar jij bent vanaf het begin al gemeen tegen me, maanden ben ik niet meer op FOK! geweest uit angstquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die twee, die zijn slecht, dus je bereikt er niets mee als je tegen mij keert!
Jij en lief doen , right!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ik je dan heel dankbaar zou zijn en nog liever tegen je zou gaan doen !![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik een medestander in de sloop / strijd![]()
Ik zou niet durven lieverd. Ik weet dat de moddiemods lief en rechtvaardig zijn en ik zou noooooooooooooooit iets doen om ze te moeten dwingen impopulaire maatregelen te moeten nemen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, Bommie overschrijdt de grens net niet. Toch Bommie?
En willen jullie a.u.b. niet beginnen met LS? Ik heb er de kracht niet voor.![]()
Bommie tart jullie modjes dag in en dag uit, eens moet het Bommetje barstenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, Bommie overschrijdt de grens net niet. Toch Bommie?
En willen jullie a.u.b. niet beginnen met LS? Ik heb er de kracht niet voor.![]()
Op zijn minst doe ik dan mijn best ok ?quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bommie tart jullie modjes dag in en dag uit, eens moet het Bommetje barsten![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
Ik ga pitten trusten allemaal lieve mensjes..!
Aangezien hij toch gaat slapen kunnen we wel wat plannen makenquote:
Nou vooruit dan, omdat je zo hard je best doetquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op zijn minst doe ik dan mijn best ok ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven lieverd. Ik weet dat de moddiemods lief en rechtvaardig zijn en ik zou noooooooooooooooit iets doen om ze te moeten dwingen impopulaire maatregelen te moeten nemen!![]()
En nu naar je nest hork!quote:
U bent ook welerg snel over te halen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat je zo hard je best doet![]()
Trusten hoor
Truste ga maar lekker op 1 (punt)oor liggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:36 schreef puntoortje het volgende:
...alles in huis weer rustig....dus ik ga ook lekker slapen
![]()
![]()
Nee hoor, maar dan gaat ie tenminste slapen.. Anders blijft ie nog vervelen ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
U bent ook welerg snel over te halen hoor![]()
Werkse allemaal, ik ga morgen weer wat leuks doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:38 schreef Day het volgende:
Kom Bommie, we gaan naar bed! Morgen werken!
OH wat doortraptquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan gaat ie tenminste slapen.. Anders blijft ie nog vervelen ook.
Jij ook alvast en hoop dat je je niet hebt laten afschrikken door dat verschrikkelijke jong van een Bommiequote:
Payback Timequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij ook alvast en hoop dat je je niet hebt laten afschrikken door dat verschrikkelijke jong van een Bommie![]()
Na maanden van 's nachts zwetend wakker worden van zijn teksten kan ik het na vele bezoeken aan de psychiater weer een beetje aan![]()
Ik ben er sterker door geworden, komt ook omdat de psychiater me heeft kunnen overtuigen dat Bommie niet de duivel wasquote:
Het was ook niet echt serieus bedoeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:50 schreef Inodder het volgende:
[serious mode] heb genoeg mee gemaakt in mn korte leven om me niet zomaar af te laten schrikken/van de wijs te laten brengen door niet serieus bedoelde opmerkingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |