Dan heeft de systeembeheerder in de gaten dat er iemand buitensporig internetgebruik doet voor privé doeleinden, met ander woorden hij heeft je door en afgesneden!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:54 schreef ruby het volgende:
Hoiiii.
Ik kan via m'n werk niet meer op Fok komen. Is dat omdat Fok overdag niet bereikbaar is om één of andere reden of omdat m'n werk deze site geblokkeerd heeft? Het is al twee dagen zo (en daarvoor was ik drie weken vrij).![]()
Dank uquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee gelukkig maar...kijk is voor jou ook een bakkie![]()
Hij is idd niet bang die inolde!quote:
Maar dat is gelukkig niet levensbedreigend... stel je voor dat ziekenhuispersoneel dit soort geintjes fliktquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan heeft de systeembeheerder in de gaten dat er iemand buitensporig internetgebruik doet voor privé doeleinden,
kijk is bommie....lekker bakkiequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij is idd niet bang die inolde!
Je bent het nu inmiddels aan zoveel mensen aan het aanbieden dat ik zo langzamerhand begin te twijfelen of je niet gewoon een ordinaire gifmengster bent...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk is bommie....lekker bakkievoor je..
![]()
Komtiedan:quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ja Jezus! al dat gedoe met die klonen...snap er geen reet meer van.
kan iemand mij misschien heel zachtjes even vertellen wie nu eigenlijk de klonen zijn van wie? Mailen mag ook![]()
Ja.......*aarzelen*....ik hoef er nix voor te doen toch? TOCH?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk is bommie....lekker bakkievoor je..
![]()
Naar verluid was Luciano een superrelaxte forumgast tot hij een bakkie van Oorties op hadquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent het nu inmiddels aan zoveel mensen aan het aanbieden dat ik zo langzamerhand begin te twijfelen of je niet gewoon een ordinaire gifmengster bent...![]()
wat denk je wel niet van mequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent het nu inmiddels aan zoveel mensen aan het aanbieden dat ik zo langzamerhand begin te twijfelen of je niet gewoon een ordinaire gifmengster bent...![]()
nee hoor....helemaal voor nix...laat het lekker smakenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.......*aarzelen*....ik hoef er nix voor te doen toch? TOCH?![]()
Oortjes ? ...............................OORTJES ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van me...ik probeer lief te zijn
.... dan zal ik zelf ook maar een bakkie
nemen...
![]()
he ik ben echt geen kloonquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komtiedan:
Kloonen van Jappert:snaptnix APK Kribbet LS Inolde Luciano Peter6000
Kloonen Basje aka sabientje:Scanman PH52 Oorties demins Tahiltadingus
Of het exact kloonen zijn weet ik niet, volgens mij zijn het gewoon schizo's met een gezonde dosis mps!
Het komt er eigenlijk op neer, dat we hier ongeveer met 6 á 7 man posten door die 2![]()
Ik ga eerst ff kijken of mijn gezin nog wat geld overhoud als ik de pijp uit gaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor....helemaal voor nix...laat het lekker smaken![]()
Goed idee...ik zit ook al te kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
Jappert!
Ik heb echt totaal geen zin om nu weer als een mythil te gaan wachten tot ik een topic kan openen, daarnaast speelt Utreg voor de beker nu. Doe dus maar met het topictitel wat je wilt.![]()
Er staat toch kloonen VAN, henkie dyslectie!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik ben echt geen kloon![]()
Nouja, lijkt me wel dat ze de reeks nu blijven continueren, en anders hoop ik dat ze net zo'n golf krijgen als degene die vorig jaar probeerde sErvival goed gespelt te krijgenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee...ik zit ook al te kijken
Misschien wil een van de jongelui het er eens een keertje op wagen?
ook niet vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er staat toch kloonen VAN, henkie dyslectie!![]()
wat is er schat....quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oortjes ? ...............................OORTJES ?.......... OORTJES!!!!!!!!
........ OH MY GOD!!!
![]()
Joh schei toch uit basje, of moet ik zeggen PH52?quote:
Dat je hem om het leven probeert brengen met je "koffie"quote:
hihihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komtiedan:
Kloonen van Jappert:snaptnix APK Kribbet LS Inolde Luciano Peter6000
Kloonen Basje aka sabientje:Scanman PH52 Oorties demins Tahiltadingus
Of het exact kloonen zijn weet ik niet, volgens mij zijn het gewoon schizo's met een gezonde dosis mps!
Het komt er eigenlijk op neer, dat we hier ongeveer met 6 á 7 man posten door die 2![]()
je doet maar, maar ik zou niet eens weten hoe je kloontquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh schei toch uit basje, of moet ik zeggen PH52?
Pfoe...gelukkig...ik was ff bang dat je er in bleefquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pfoe...gelukkig...ik was ff bang dat je er in bleef.....is toch wel een paardenmiddel he zo'n bronwatertje?
stookhond....dan moet je rechtachterin zijn daar is de openhaard...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Bocaj het volgende:
Hoi hoi
Bocaj 'de Stookhond' ist wieder da!
En van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Bocaj het volgende:
Hoi hoi
Bocaj 'de Stookhond' ist wieder da!
Ja, klodder, Jappert is idd je verdwenen gewaande Pa!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
hm ik lees dat ik n kloon ben interesant
is jappert dan mn pappa?
Van Teamlead!quote:
Helaas jongen.............ik moet je teleurstellen.......ik heb je negen maanden als een onwelkom glaucoom onder mijn hart gedragen......maar toen de mogelijkheid eenmaal daar was heb ik je direct te vondeling gelegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
hm ik lees dat ik n kloon ben interesant
is jappert dan mn pappa?
Hoho...slechts door het bloed he.............ik heb in al die jaren nimmer mijn verantwoordelijkheid genomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, klodder, Jappert is idd je verdwenen gewaande Pa!![]()
Goedzo pik, ik verwacht van jou dan ook niet anders dan dat je het goede doetquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho...slechts door het bloed he.............ik heb in al die jaren nimmer mijn verantwoordelijkheid genomen.![]()
huh?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
15 postings nog luitjes dus maak ff een fatsoenlijek op als jullie willen
Kom klodder, geef Jappie eens een goede knuffel, houdt hij wel van !quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:29 schreef Inodder het volgende:
hoi pap had niet gedacht je ooit weer te zien![]()
laat maar niet grappig![]()
huh?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
godver maak ik ook 1 typoquote:
Versabommies isoleertopic 5 ???quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
Zit 'ie weer fussbal te kijken!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 tegen het altijd lastige agovv!
ja graag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |