En van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Bocaj het volgende:
Hoi hoi
Bocaj 'de Stookhond' ist wieder da!
Ja, klodder, Jappert is idd je verdwenen gewaande Pa!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
hm ik lees dat ik n kloon ben interesant
is jappert dan mn pappa?
Van Teamlead!quote:
Helaas jongen.............ik moet je teleurstellen.......ik heb je negen maanden als een onwelkom glaucoom onder mijn hart gedragen......maar toen de mogelijkheid eenmaal daar was heb ik je direct te vondeling gelegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
hm ik lees dat ik n kloon ben interesant
is jappert dan mn pappa?
Hoho...slechts door het bloed he.............ik heb in al die jaren nimmer mijn verantwoordelijkheid genomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, klodder, Jappert is idd je verdwenen gewaande Pa!![]()
Goedzo pik, ik verwacht van jou dan ook niet anders dan dat je het goede doetquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho...slechts door het bloed he.............ik heb in al die jaren nimmer mijn verantwoordelijkheid genomen.![]()
huh?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
15 postings nog luitjes dus maak ff een fatsoenlijek op als jullie willen
Kom klodder, geef Jappie eens een goede knuffel, houdt hij wel van !quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:29 schreef Inodder het volgende:
hoi pap had niet gedacht je ooit weer te zien![]()
laat maar niet grappig![]()
huh?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
godver maak ik ook 1 typoquote:
Versabommies isoleertopic 5 ???quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
Zit 'ie weer fussbal te kijken!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 tegen het altijd lastige agovv!
ja graag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |