Hoe bedoel je, zonder avaquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorrymaar ik ken geen mensen zonder ava
![]()
En je sloeg hem onderhand een wak in zijn weke schedel![]()
Beroerd! Mijn lief is er uit gestemd en nou heb ik geen ankerpunt meer! Ik voer steeds volledig op de streams met Hilde, mijn duifje. Gevlogen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heej Demins- veel te - lang niet gezien, wie gehts ?
Hoi lieverd, ik zie je avatar ook niet, maar ik weet hem nog wel!!!quote:
morgen zelfs al ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:10 schreef PH52 het volgende:
nog een klein weekje en dan thuis kermis
Het is zover ??![]()
![]()
Heb je hem dan ook nog ergens op je computer staan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi lieverd, ik zie je avatar ook niet, maar ik weet hem nog wel!!!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je hem dan ook nog ergens op je computer staan?![]()
Laptop gecrasht, geen backups, alles weg![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Tante-Beppie dr u2u box heeft leeggemaakt, dus misschien kun je daar terecht voor een liefdevolle opvangquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Beroerd! Mijn lief is er uit gestemd en nou heb ik geen ankerpunt meer! Ik voer steeds volledig op de streams met Hilde, mijn duifje. Gevlogen...![]()
....kijk niet zo boos!!!quote:
Je spreekt in raadselen.quote:
Ik had de post met het rooie mannetje geëdit, waardoor de posten eronder ietwat andere context kregen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je spreekt in raadselen.Ik ben niets aan het editten hoor.
Ben wel weg trouwens.
Hoiquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:54 schreef ruby het volgende:
Hoiiii.
Ik kan via m'n werk niet meer op Fok komen. Is dat omdat Fok overdag niet bereikbaar is om één of andere reden of omdat m'n werk deze site geblokkeerd heeft? Het is al twee dagen zo (en daarvoor was ik drie weken vrij).![]()
Nee, ik doe alsof ik gek ben. We hebben een systeembeheerder rondlopen maar die vertrouw ik ook niet helemaal. Dus ik vraag niets. Ik verwacht er verder ook geen gezeik over ofzo. En zo ja, dan zeg ik dat het voor m'n algehele ontwikkeling is en dat het m'n werk alleen maar ten goede komt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef PH52 het volgende:
HoiDa's lullig, heb je al stiekum weg hier en daar geïnformeerd ?
Willen ze gericht Fok blokkeren dan moeten ze toch aardig "bij"zijn, er zijn zoveel sites waar mensen naartoe surfen. Is er een bedrijfspolicy mbt internetgebruik ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof ik gek ben. We hebben een systeembeheerder rondlopen maar die vertrouw ik ook niet helemaal. Dus ik vraag niets. Ik verwacht er verder ook geen gezeik over ofzo. En zo ja, dan zeg ik dat het voor m'n algehele ontwikkeling is en dat het m'n werk alleen maar ten goede komt.![]()
Maar ja gelukkig kan ik op VOL de streamverslagen lezen, dus dat is wel weer mooi.
En m'n werk lijdt/leed er ook niet onder aangezien we alles netjes af hebben/hadden en het voor m'n vakantie zeer rustig was. Fok doe ik gewoon ff tussendoor. Deed moet ik nu zeggen.![]()
Ik denk dat die systeembeheerder van VOL komt ofzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof ik gek ben. We hebben een systeembeheerder rondlopen maar die vertrouw ik ook niet helemaal. Dus ik vraag niets. Ik verwacht er verder ook geen gezeik over ofzo. En zo ja, dan zeg ik dat het voor m'n algehele ontwikkeling is en dat het m'n werk alleen maar ten goede komt.![]()
Maar ja gelukkig kan ik op VOL de streamverslagen lezen, dus dat is wel weer mooi.
En m'n werk lijdt/leed er ook niet onder aangezien we alles netjes af hebben/hadden en het voor m'n vakantie zeer rustig was. Fok doe ik gewoon ff tussendoor. Deed moet ik nu zeggen.![]()
Hij begint al gelijk te rellenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef Jappie het volgende:
Oh neee hè.Daar heb je die jongen met die enorme snottebel weer...
![]()
Dat valt wel mee...maar dat aanhankelijke gedoe de hele tijd...ik kan niet eens ff rustig een biertje uit de ijskast pakken of dat jong staat al weer achter me..."waarom dit ? waarom dat? " ....dodelijk vermoeiend.quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:19 schreef Inodder het volgende:
dag jappie jij ook een goeden avond gewenst thnx trouwens voor je enthousiaste welkom
Niets mijn jongen...niets...laat maar zitten.....Jappie heeft gewoon een beetje een drukke dag op het werk gehad.....ga maar lekker op de bank zitten dan zet ik de TV wel even voor je aan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:22 schreef Inodder het volgende:
ja jappie vertel eens waarom is dat zo vermoeiend waarom heb je nu al bier nodig waarom sta ik achter je
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...wil je ook een koppie koffie?
quote:
Is dat geen kloon van Jappert danquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zij was toch de buurvrouw van luciano?
geen idee...maar ik lijk beet te hebben...geef me heel ff de ruimte...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zij was toch de buurvrouw van luciano?
ja Jezus! al dat gedoe met die klonen...snap er geen reet meer van.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat geen kloon van Jappert dan
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
geen idee...maar ik lijk beet te hebben...geef me heel ff de ruimte...![]()
Ech wel!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:44 schreef Jappie het volgende:
Peter6000 schijnt de nieuwste kloon van static te zijn maar verder dan dat weet ik het eerlijk gezegd ook niet.
Ik zie LS overal... maar daar word ik voor behandeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ja Jezus! al dat gedoe met die klonen...snap er geen reet meer van.
kan iemand mij misschien heel zachtjes even vertellen wie nu eigenlijk de klonen zijn van wie? Mailen mag ook![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat geen kloon van Jappert dan
ben ook wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ja Jezus! al dat gedoe met die klonen...snap er geen reet meer van.
kan iemand mij misschien heel zachtjes even vertellen wie nu eigenlijk de klonen zijn van wie? Mailen mag ook![]()
das wel te hopen jaquote:
Ik had het niet over jou, meissiequote:
beet idd is wel een beetje heet hoor... jequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
geen idee...maar ik lijk beet te hebben...geef me heel ff de ruimte...![]()
okee gelukkig maar...kijk is voor jou ook een bakkiequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, meissie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |