Vlak bij grillroom de Pyramiden, beste shoarma van Utregquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef ioko het volgende:
Leuk voor je Speknek, welkom in de buurt! (ik woon vlak achter het viaduct op de amsterdamsestraatweg)
Yep, das op loopafstand, maar er is sowieso belachelijk veel keus hier op de amsterdamsestraatweg voor take-away food. Ow, the temptationsquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vlak bij grillroom de Pyramiden, beste shoarma van Utreg![]()
Klopt, das een hele goeie, andere goede (late) shoarma tent ligt een stukje achter het viaduct rechts.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:15 schreef speknek het volgende:
Harem heeft lekkere Döner Dürüm. (vlak voor het viaduct)
Shoarma/pizzaboer aan het eind van mijn straat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
Weinig afhaal in Transwijk geloof ik....
Vind je? Ik vind het veels te bewolk en drukkend, te temperatuur is wel lekker, das waar....quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:30 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben nu in de stad, wat een drukte wat een drukte, kinderwagens.
Wel fijn weer.
Ik doel op de temperatuur, ja. Gister was het wel echt onwijs lekker. Na school uren op 't terrasje van King Arthur gehangen met studiegenootjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het veels te bewolk en drukkend, te temperatuur is wel lekker, das waar....
En daarna buiten ineens de concentratie hoofddoekjes zien oplopen en merken dat je langs een LIDL looptquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:37 schreef zatoichi het volgende:
Overigens mensen nog naar 90's now geweest gisteren? Ik was eerst ff eten bij de griek ernaast, maar had nog geen kaartje; blijkt dat hele feest praktisch uitverkocht te zijn... Gelukkig konden we kwart voor bij de kassa staan, dus is het nog wel gelukt.
Ik moet zeggen dat die feesten toch een stuk minder zijn, nu ze zo druk zijn. Het was echt te warm; en er lopen toch ook wel een hoop foute dertigers rond. Ook erg jammer dat het toch iedere keer weer precies hetzelfde is, terwijl er zoveel meer leuke en foute muziek was in de jaren 90. Maar verder heb ik me prima vermaakt!
Heb je het nou over het weer of over de wijk zelfquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:47 schreef releaze het volgende:
En een live groet vanuit het grijze bedrukkende Hoograven..
Ik las het te laat, maar had wel gewildquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
Zijn er nog Utrechtse fokkers die een downtime-biertje willen komen drinken vanavond?.
Ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
Zijn er nog Utrechtse fokkers die een downtime-biertje willen komen drinken vanavond?.
Misschien gaat het forum nog wel een keer down binnenkort.quote:Op zondag 24 september 2006 01:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik las het te laat, maar had wel gewild
Das goedquote:Op zondag 24 september 2006 11:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien gaat het forum nog wel een keer down binnenkort.
Ik ben laatst ook argeloos bij Hing Kee naar binnen gevallen (het is echt 20 meter van mijn huis), en idd, wat een goeie Chinees! Ik werd vooral blij toen ik na mijn bestelling daadwerkelijk kookgeluiden uit de keuken hoorde komen (sissende wok, chopchop op een hakblok), want bij de gemiddelde Chinees betwijfel ik nog wel eens of het eten bereiden meer behelst dan een paar drukken op een paar knoppen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Klopt, das een hele goeie, andere goede (late) shoarma tent ligt een stukje achter het viaduct rechts.
Maar mijn grootste favoriet is Hing Kee, het kleine chinese (kantonese) afhaalrestuarant vlak achter het viaduct (100 meter ofzo) rechts. Daar hebben ze echt chinees eten (ik ben er geweest, dus heb het kunnen checken). Kies het combinatiegerecht met cha siew (babi pangang, kantonese style) en ku lu yuk (of iets anders wat je lekker vind, met bami (in dit geval meer noedels dan de bami die je meestal krijgt) --> echt super!
![]()
Oh, thanx. Ik zag 'm laatst zitten en het ziet er wel gemoedelijk uit enzo. Maar als het geen goed eten is, laat maar zitten dan!quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Over de Bemuurde Weerd gesproken, er zit daaro ergens een Curry 2 Carry. Die kan ik NIET aanraden. M'n vriendin en ik hebben van ongeveer 3 uur 's nachts elk half uur naar de wc gerend om te diarreen..
Dan krijg je wel je beweging.quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Over de Bemuurde Weerd gesproken, er zit daaro ergens een Curry 2 Carry. Die kan ik NIET aanraden. M'n vriendin en ik hebben van ongeveer 3 uur 's nachts elk half uur naar de wc gerend om te diarreen..
Tja als je niet tegen de kruiden kan....quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Ik vond die geroosterde eenden die voor 't raam hangen altijd een beetje vies, dus nooit naar binnen geweestquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:24 schreef ioko het volgende:
Maar mijn grootste favoriet is Hing Kee, het kleine chinese (kantonese) afhaalrestuarant vlak achter het viaduct (100 meter ofzo) rechts. Daar hebben ze echt chinees eten (ik ben er geweest, dus heb het kunnen checken). Kies het combinatiegerecht met cha siew (babi pangang, kantonese style) en ku lu yuk (of iets anders wat je lekker vind, met bami (in dit geval meer noedels dan de bami die je meestal krijgt) --> echt super!
![]()
Was nog in de stad zaterdag avond/nacht, geen Fokkers gezien!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
De eend vind ik ook minder lekker, maar die bestel ik dan ook nooit. (ik ben met je eens dat het er wat ranzig uitziet, maar daar wen je aan)quote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vond die geroosterde eenden die voor 't raam hangen altijd een beetje vies, dus nooit naar binnen geweest
Drie minuten vertraging. Dat was te overzien.quote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We proberen hier nu een bedrijfsauto los te peuteren bij facilitair..
Smooth as silk. Het was zelfs lekker rustig in de treinquote:Op maandag 25 september 2006 18:19 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga maar eens een poging wagen, volgens TT geen vertraging
Utrechter!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef Kleibintje het volgende:
Ik kom me even melden als gloedjenieuwe Utrechtenaar. Ik heb een kamer(tje) in Oog in Al geregeld, de wijk lijkt me alvast helemaal super![]()
Morgen contract tekenen en de hele meuk. Ik heb er zin in!
Twee zelfsch.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
Zodra ik m'n bank heb.
Heb jij een bank?
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Burgerlijk.
Is dat leuk?quote:http://utrecht.hyves.nl/index.php?l1=local&l2=events&l3=item&id=377576&local=1511232
Na een goede zomer met hete dagen en zwoele nachten is het weer tijd om een frisse breeze te brengen naar de clubs. Fris’n Fruitig presenteert 29 september wederom een fantastische en verfrissende line-up van dj’s en artiesten in de onlangs verbouwde en nu splinternieuwe Club Storm. Na de vorige keer moest de club noodgedwongen verbouwen want het dak ging eraf!
Laat je ook deze keer meeslepen op de te gekke beats van de dj’s, de live entertainment en geniet van de super lekkere cocktails gemaakt van vers fruit en diverse soorten drank. De ongedwongen sfeer en het gezellige publiek zullen deze nacht helemaal compleet maken.
De line-up:
Fedde le Grand
BeatRockerz
Eltonio Estavez
Franklin Rodriques
Danii Roxx
Jerony (Percussie)
Nick Star (Keys)
Miss Chianty (Vocals)
MC Boogshe
Wanneer: 29 September
Tijd: 23.00 – 05.00
Entree: 8 EURO (deur)
Aan de Bemuurde Weerd, de sluis in de Oudegracht. Een kruispunt oostelijk van Oudenoord.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef The6thgate het volgende:
waar zit die il mulino zaak? woon niet zo ver van speknek dus dan moet het in de buurt zijn?
Zoals al gezegd, aan de bemuurde weerd. De zaak is in de zomer te herkennen aan de enorme rij die er voor de deur staatquote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef The6thgate het volgende:
waar zit die il mulino zaak? woon niet zo ver van speknek dus dan moet het in de buurt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |