De eend vind ik ook minder lekker, maar die bestel ik dan ook nooit. (ik ben met je eens dat het er wat ranzig uitziet, maar daar wen je aan)quote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vond die geroosterde eenden die voor 't raam hangen altijd een beetje vies, dus nooit naar binnen geweest
Drie minuten vertraging. Dat was te overzien.quote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We proberen hier nu een bedrijfsauto los te peuteren bij facilitair..
Smooth as silk. Het was zelfs lekker rustig in de treinquote:Op maandag 25 september 2006 18:19 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga maar eens een poging wagen, volgens TT geen vertraging
Utrechter!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef Kleibintje het volgende:
Ik kom me even melden als gloedjenieuwe Utrechtenaar. Ik heb een kamer(tje) in Oog in Al geregeld, de wijk lijkt me alvast helemaal super![]()
Morgen contract tekenen en de hele meuk. Ik heb er zin in!
Twee zelfsch.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
Zodra ik m'n bank heb.
Heb jij een bank?
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Burgerlijk.
Is dat leuk?quote:http://utrecht.hyves.nl/index.php?l1=local&l2=events&l3=item&id=377576&local=1511232
Na een goede zomer met hete dagen en zwoele nachten is het weer tijd om een frisse breeze te brengen naar de clubs. Fris’n Fruitig presenteert 29 september wederom een fantastische en verfrissende line-up van dj’s en artiesten in de onlangs verbouwde en nu splinternieuwe Club Storm. Na de vorige keer moest de club noodgedwongen verbouwen want het dak ging eraf!
Laat je ook deze keer meeslepen op de te gekke beats van de dj’s, de live entertainment en geniet van de super lekkere cocktails gemaakt van vers fruit en diverse soorten drank. De ongedwongen sfeer en het gezellige publiek zullen deze nacht helemaal compleet maken.
De line-up:
Fedde le Grand
BeatRockerz
Eltonio Estavez
Franklin Rodriques
Danii Roxx
Jerony (Percussie)
Nick Star (Keys)
Miss Chianty (Vocals)
MC Boogshe
Wanneer: 29 September
Tijd: 23.00 – 05.00
Entree: 8 EURO (deur)
Aan de Bemuurde Weerd, de sluis in de Oudegracht. Een kruispunt oostelijk van Oudenoord.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef The6thgate het volgende:
waar zit die il mulino zaak? woon niet zo ver van speknek dus dan moet het in de buurt zijn?
Zoals al gezegd, aan de bemuurde weerd. De zaak is in de zomer te herkennen aan de enorme rij die er voor de deur staatquote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef The6thgate het volgende:
waar zit die il mulino zaak? woon niet zo ver van speknek dus dan moet het in de buurt zijn?
Less is more.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:23 schreef speknek het volgende:
Da's nog van de vorige bewoonster.
Onze inrichting is een stuk rustiger.
We hebben namelijk nog geen inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |