Ik ben er ook heilig van overtuigd dat er ontzettend veel leuke Marokkanen zijn, ik wil ze alleen dan ook weleens tegenkomen. Gewoon om mijn geloof in de goedheid van de mens te bevestigen. Ofzo.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Mjam het volgende:
Door mijn werk kom ik vaak in aanraking met Marokkanen en ik ken een heleboel leuke!![]()
Neuh. Een beetje zoals ik ook met vlees doe. Ik eet al sinds mijn tiende geen vlees meer, maar ik eet sinds een jaar of drie weer vis. Dit alles zonder principiële reden ofzo, gewoon als gewoonte. En het is ook wel een gezonde gewoonte enzo, dus ik houd het lekker aan. En soms vraag ik dan aan vrienden die vlees eten of ik iets van ze mag proeven, gewoon voor de smaak, maar ik vind het niet zo lekker meestal.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Svyatagor het volgende:
Ik weet dat (te)veel alcohol bar slecht voor je is enzo, maar stoppen met drinken...Als in, echt nooit meer?
Ik zwem idd wel in mijn bikini. Maar dat is omdat ik een rare cupmaat heb, en geen leuk badpak (of bikini for that matter) kan vinden. En ik heb sowieso geen geld voor leuke badkleding, laat staan in mijn maat dus ik zwem inderdaad in een suffe blauwe H&M triangelbikini. Sorry hee.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef ioko het volgende:
Wat ben je goed bezig! Ik zou je toch minstens 1 keer moeten zijn tegen gekomen, ik zwem er ook 2 keer per week, al ga ik meestal wat later. (wat wel weer problemen opleverd met ruimte idd) Ik hoop dat ik over een half jaar ook kan zeggen dat ik 8 kilo kwijt ben. Je zwemt toch niet in bikini he? Dat vind ik altijd zo vreemd, vrouwen die in hun loret-outfit baantjes gaan zwemmen.............
Voetbalquote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef Build.1984 het volgende:
Ik woon sinds kort ook in Utrecht en zoek nog een goede fitnessclub niet al te duur en dichtbij het centrum en/of overvecht. Weet iemand een goede fitnessclub of een andere leuke sport in Utrecht?
Good for you.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Neuh. Een beetje zoals ik ook met vlees doe. Ik eet al sinds mijn tiende geen vlees meer, maar ik eet sinds een jaar of drie weer vis. Dit alles zonder principiële reden ofzo, gewoon als gewoonte. En het is ook wel een gezonde gewoonte enzo, dus ik houd het lekker aan. En soms vraag ik dan aan vrienden die vlees eten of ik iets van ze mag proeven, gewoon voor de smaak, maar ik vind het niet zo lekker meestal.
En zo voelt het met drank ook een beetje.
Wijn dronk ik nog wel eens, maar die kwaliteit is zo ontzettend slecht dat dat voor mij eigenlijk de reden was om ermee te stoppen. Altijd hetzelfde in cafe's. Ermee stoppen is dan ook niet zo erg.
Verder, waar ik normaal bier zou drinken drink ik tegenwoordig spa rood. Dit met name omdat ik al met al eigenlijk nogal weinig slaap. En dat hakte er deze zomer wel erg in. Ik ga nu eenmaal veel en laat weg 's avonds, maar heb wel 's ochtends college nu, en dat trek ik gewoon niet als ik zoveel bier drink. Geloof me, als je een avond spa rood ipv bier drinkt, dan weet je meteen wat ik bedoel. Ook heb nu eenmaal niet zoveel geld, en is het ook wel fijn dat spa minder kost, en dat je dat minder snel drinkt..
En sterk dronk ik sowieso eigenlijk al nooit. Ik heb een teringhekel aan zoete mixjes, vandaar. En van gin tonic (niet zoet) ben ik een keer zo gigantisch over mijn nek gegaan dat ik zo slecht op de geur alleen al reageer dat ik de glazen tegenwoordig op een meter afstand houd als ik een gin tonic moet maken, laat staan dat ik er eentje drink.
En fris ook eigenlijk, ik vind het ook allemaal veel te zoet en ranzig. Cola gaat dan nog wel, maar daar ga je geen liters van drinken op een avond als je uit bent. Spa rood is prima, en een avondje spa rood drinken is eigenlijk alleen maar goed voor je. (En ja, ik klink als een non nu..)
Het enige aan alcohol dat ik nog weleens zou willen drinken qua smaak enzo, is wodka met cranberrysap. (. Cranberrysap.
.) Maar dat kan je nergens krijgen. Dus dan houdt het op.
.
Olympos is het studentensportcentrumquote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef Build.1984 het volgende:
ik loop momenteel stage in Utrecht, studeer in Groningen. Wat hout Olympos precies in?
Studentensportcomplex op de Uithof.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef Build.1984 het volgende:
ik loop momenteel stage in Utrecht, studeer in Groningen. Wat hout Olympos precies in?
Dat dacht ik eerst wel. Maar dat valt harstikke mee in de praktijk, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Good for you.Maar mis je dan niet die semi-aangeschoten roes van een paar biertjes/wijntjes? Ik ben wel veel minder gaan drinken sinds ik niet meer studeer, maar toch geniet ik wel erg van af en toe tot laat in de kroeg hangen, slap ouwehoeren en net teveel bier drinken. Met spa rood alleen zou ik me de hele avond de bob voelen, ook al ben ik op de fiets.
![]()
Qua gewicht ben ik wel gestopt met at random thuis bier drinken als ik er zin in had, en dat scheelt wel aanzienlijk. Maar ik denk niet dat ik het ooit helemaal zal opgeven, als ik dat al zou willen, natuurlijk.
De Uithof is 15 minuutjes fietsen vanaf het centrumquote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Build.1984 het volgende:
de uithof is mij iets te ver...weet iemand ook iets dichterbij? centrum/overvecht...
Dat hangt er vanaf hoe je het interpreteert. Ik woon in Oudwijk, maar ik zwem in Overvecht, en als ik dan daar heen gefietst ben, gezwommen heb en weer terug ben, dan heb ik mijn beweging er voor die dag ook weer opzitten. Is toch fijn ? En als het regent, dan neem je toch een keertje de bus ? Lekker boek mee.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Build.1984 het volgende:
de uithof is mij iets te ver...weet iemand ook iets dichterbij? centrum/overvecht...
In Overvecht zelf zitten David Lloyd ( luxe, maar duuuur)`en boven zwembad de Kwakel zit Family Fitness(niet heel bijzonder), dan heb je nog in Zuilen All inn Fitness, in het centrum zit aan de Oudegracht De Workout (veel studenten), op de Biltstraat The Fitnessfactory (nog meer studenten) en op de Breedstraat heb je nog Sportschool Zazen (klein, niet luxe en ook veel studenten). Oh ja, en op de Herenstraat en Herenweg zit Sportschool Herenstraat 33, maar daar kan je geloof ik alleen verschillende lessen (steps, aerobics, spinning etc.) volgen. Pfff... klaar.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef Build.1984 het volgende:
Ik woon sinds kort ook in Utrecht en zoek nog een goede fitnessclub niet al te duur en dichtbij het centrum en/of overvecht. Weet iemand een goede fitnessclub of een andere leuke sport in Utrecht?
Nu heb ik ook zin in een Italiaans broodje.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef Stansfield het volgende:
Vanmiddag een broodje gekocht bij een broodjeszaak die italiaanse broodjes verkoopt. Ik weet alleen niet meer precies hoe die zaak heet. Er tegenover zat een delicatesse zaakje met dezelfde naam en je komt er door langs de winkel van sinkel te lopen en dan door lopen meer uit het centrum zeg maar en dan bij een grieks restaurantje links het zijstraatje in.
Was echt een heerlijk broodje.
Een dubbele is nog lekkerder!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
de enige broodjes die in Utrecht verkocht mogen worden zijn natuurlijk van Mario
Broodje Mario
Ben stiekem meer fan van Tricolore op de Uithofquote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
de enige broodjes die in Utrecht verkocht mogen worden zijn natuurlijk van Mario
Broodje Mario
Ach ja, ik zwem zelf ook in een short, wat dan ook weer niet erg logisch is. Ik heb trouwens niet gezegd dat het er niet leuk uitziet, alleen dat het niet erg practisch isquote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zwem idd wel in mijn bikini. Maar dat is omdat ik een rare cupmaat heb, en geen leuk badpak (of bikini for that matter) kan vinden. En ik heb sowieso geen geld voor leuke badkleding, laat staan in mijn maat dus ik zwem inderdaad in een suffe blauwe H&M triangelbikini. Sorry hee.. Gelukkig heb ik wel een bijkleurend zwembrilletje.
.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben stiekem meer fan van Tricolore op de Uithof.
Dude, anders ga je vrouwen zoiets ongeils als een badpak aanpratenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef ioko het volgende:
Ach ja, ik zwem zelf ook in een short, wat dan ook weer niet erg logisch is. Ik heb trouwens niet gezegd dat het er niet leuk uitziet, alleen dat het niet erg practisch is. Brilletjes zijn erg fijn idd, was hem vorige keer vergeten
, dus toen maar een uur schoolslag gezwommen.....
Ach het is Au3, die doet toch wat ze zelf wilt. Sommige vrouwen wil je echt niet in een bikini zien hoor, in het zwembad....quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Dude, anders ga je vrouwen zoiets ongeils als een badpak aanpraten.
die op het janskerkhof zijn hetzelfde alleen goedkoperquote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
Broodje Mario
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach het is Au3, die doet toch wat ze zelf wilt.
eerst lezen Astridquote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
Tricolore op de uithof, of die keet op het Janskerhof
Ik ben echt te kneuzig voor klonen.quote:
Vind ik nietquote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die op het janskerkhof zijn hetzelfde alleen goedkoper
Dat zou best kunnen ja. Bininni ofzo heet het. Ik weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef Undergod het volgende:
is dat die straat die dan uitkomt op het neude naast de beurs?
Daar weet ik wel dat er 2 dezelfde broodjeszaken tegenover elkaar zitten.
Dat doet me denken aan de infomarkt tijdens de UIT. Daar stonde een enorm lange kerel met een leren hesje kaartjes uit te delen. Hij duwde een kaartje in mijn hand en zei: "wellicht is dat iets voor jou?" ik zei: "wat is het?" hij zei: "een kaartje van het COC". Waarop ik hem vertelde dat dat absoluut niks voor mij is, maar toen was zijn antwoord iets als: "neem het toch maar mee, wie weet komt het nog"quote:
Je moet ook niet hand in hand lopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Christine het volgende:
Nee, maar ik liep samen met een ander meisje. Misschien zagen we er lesbisch uit samen.
Homo's zijn voor verenigingen?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Niet.
Serieus, meisjes komen daarmee weg. Dat zijn gewoon 'goede vriendinnen'. Gearmd idem.quote:
Zijn voor verenigingen wat? Een doelgroep? Dunno.quote:
Sorry, het was een erg slechte woordgrap.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn voor verenigingen wat? Een doelgroep? Dunno.
Zag je hoe ik geforceerd niet-hapte.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef speknek het volgende:
Sorry, het was een erg slechte woordgrap.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
1 verkeerd woord over Broodjes Mario en en en jullie krijgen met mij te maken
de broodjes zijn lekker maar die op nhet janskerkhof net zo goed en das mijn meningquote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
1 verkeerd woord over Broodjes Mario en en en jullie krijgen met mij te maken
Met extra salamiquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Intergalactrick het volgende:
Een dubbele is nog lekkerder!![]()
Dat is gewoon NOG toffer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
Ik ben al wat over m'n Wilhelminapark-echec heen. We hebben nu eerste keus voor een woning aan de Bermuurde Weerd.
Goeie buurt, lekker dicht bij Pijlsweerdquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
Ik ben al wat over m'n Wilhelminapark-echec heen. We hebben nu eerste keus voor een woning aan de Bermuurde Weerd.
IJsjes eten en aan de sluis zittenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
IJsjes eten en aan de sluis zitten![]()
Ja, ik zie het, zo door mijn morsige kantoorraam heen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef Q. het volgende:
[..].
Daar is het vandaag weer mooi weer voor trouwens.
/jaloersquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
IJsjes eten en aan de sluis zitten![]()
Dat is hiero:quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:03 schreef Undergod het volgende:
Bij deze dan ook een felicitatie onder voor behoud.![]()
Moet wel eerst opzoeken waar die bemuurde weerd zit, maar de anderen zijn enthausiast enthosiast enthousiast positief.
Nouja of het echt toffer is weet ik niet. Ik vind het Wilhelminapark heel tof om in te zitten als het een warme dag is. We hebben geen balkon, dus dan zit je hier iets minder natuurlijk. Aan de andere kant, aan de gracht zitten is ook lekker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:34 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, Spek!Echt recht aan de Bemuurde Weerd zelf? Dat is nog veel toffer dan bij het Wilhelminapark.
Ja het is echt zestig meter van m'n vriendin vandaan. Verhuizen met een auto en een bak huren is zo wel een beetje knulligquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:44 schreef zatoichi het volgende:
Gefeliciteerd! We zullen elkaar vast nog vaak tegenkomen; als het mooi weer is, loop ik graag even langs il mulino. Ook heb je een goedkope kapper in de buurt zitten; Buch!
Nou ja ik hoef het je ook niet uit te leggen; je kent de buurt al...
Donderdag ofzo, ik ga niet in dezelfde fout vallen, eerst wachten tot we het contract ondertekend hebbenquote:Waar blijven de pics?
Ik wilde net zeggen, het is echt geweldig nuquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:44 schreef speknek het volgende:
Zelfs de lucht boven utrecht is prachtig.
Ja, wat een waanzinnig mooie rode lucht was dat! Ik ben er echt even voor op m'n balkon gaan staan kijken, al was het aan de andere kant van m'n flat eigenlijk mooier. Het duurde maar heel kort eigenlijk, een kwartier later was het weg en al bijna donker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ik wilde net zeggen, het is echt geweldig nu
Inderdaad! Zat in de stad, bij een vriend op z'n dakterras een wok-to-go'tje naar binnen te smikkelen. Erg goeie avondquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ik wilde net zeggen, het is echt geweldig nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |