abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41995386
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Mjam het volgende:
Door mijn werk kom ik vaak in aanraking met Marokkanen en ik ken een heleboel leuke!
Ik ben er ook heilig van overtuigd dat er ontzettend veel leuke Marokkanen zijn, ik wil ze alleen dan ook weleens tegenkomen. Gewoon om mijn geloof in de goedheid van de mens te bevestigen. Ofzo. .
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Svyatagor het volgende:
Ik weet dat (te)veel alcohol bar slecht voor je is enzo, maar stoppen met drinken... Als in, echt nooit meer?
Neuh. Een beetje zoals ik ook met vlees doe. Ik eet al sinds mijn tiende geen vlees meer, maar ik eet sinds een jaar of drie weer vis. Dit alles zonder principiële reden ofzo, gewoon als gewoonte. En het is ook wel een gezonde gewoonte enzo, dus ik houd het lekker aan. En soms vraag ik dan aan vrienden die vlees eten of ik iets van ze mag proeven, gewoon voor de smaak, maar ik vind het niet zo lekker meestal.

En zo voelt het met drank ook een beetje.

Wijn dronk ik nog wel eens, maar die kwaliteit is zo ontzettend slecht dat dat voor mij eigenlijk de reden was om ermee te stoppen. Altijd hetzelfde in cafe's. Ermee stoppen is dan ook niet zo erg.

Verder, waar ik normaal bier zou drinken drink ik tegenwoordig spa rood. Dit met name omdat ik al met al eigenlijk nogal weinig slaap. En dat hakte er deze zomer wel erg in. Ik ga nu eenmaal veel en laat weg 's avonds, maar heb wel 's ochtends college nu, en dat trek ik gewoon niet als ik zoveel bier drink. Geloof me, als je een avond spa rood ipv bier drinkt, dan weet je meteen wat ik bedoel. Ook heb nu eenmaal niet zoveel geld, en is het ook wel fijn dat spa minder kost, en dat je dat minder snel drinkt. .

En sterk dronk ik sowieso eigenlijk al nooit. Ik heb een teringhekel aan zoete mixjes, vandaar. En van gin tonic (niet zoet) ben ik een keer zo gigantisch over mijn nek gegaan dat ik zo slecht op de geur alleen al reageer dat ik de glazen tegenwoordig op een meter afstand houd als ik een gin tonic moet maken, laat staan dat ik er eentje drink.

En fris ook eigenlijk, ik vind het ook allemaal veel te zoet en ranzig. Cola gaat dan nog wel, maar daar ga je geen liters van drinken op een avond als je uit bent. Spa rood is prima, en een avondje spa rood drinken is eigenlijk alleen maar goed voor je. (En ja, ik klink als een non nu. .)

Het enige aan alcohol dat ik nog weleens zou willen drinken qua smaak enzo, is wodka met cranberrysap. ( . Cranberrysap. .) Maar dat kan je nergens krijgen. Dus dan houdt het op. .
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef ioko het volgende:
Wat ben je goed bezig! Ik zou je toch minstens 1 keer moeten zijn tegen gekomen, ik zwem er ook 2 keer per week, al ga ik meestal wat later. (wat wel weer problemen opleverd met ruimte idd) Ik hoop dat ik over een half jaar ook kan zeggen dat ik 8 kilo kwijt ben . Je zwemt toch niet in bikini he? Dat vind ik altijd zo vreemd, vrouwen die in hun loret-outfit baantjes gaan zwemmen.............
Ik zwem idd wel in mijn bikini. Maar dat is omdat ik een rare cupmaat heb, en geen leuk badpak (of bikini for that matter) kan vinden. En ik heb sowieso geen geld voor leuke badkleding, laat staan in mijn maat dus ik zwem inderdaad in een suffe blauwe H&M triangelbikini. Sorry hee. . Gelukkig heb ik wel een bijkleurend zwembrilletje. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 20 september 2006 @ 21:45:12 #82
80023 Build.1984
Shut the fuck up, Donny.
pi_41996938
Ik woon sinds kort ook in Utrecht en zoek nog een goede fitnessclub niet al te duur en dichtbij het centrum en/of overvecht. Weet iemand een goede fitnessclub of een andere leuke sport in Utrecht?
Let me explain something to you. Um, I am not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing.
pi_41997058
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef Build.1984 het volgende:
Ik woon sinds kort ook in Utrecht en zoek nog een goede fitnessclub niet al te duur en dichtbij het centrum en/of overvecht. Weet iemand een goede fitnessclub of een andere leuke sport in Utrecht?
Voetbal

Als je studeert moet je eens op Olympos kijken, erg veel sporten voor een lage prijs.
  woensdag 20 september 2006 @ 21:53:22 #84
80023 Build.1984
Shut the fuck up, Donny.
pi_41997363
ik loop momenteel stage in Utrecht, studeer in Groningen. Wat hout Olympos precies in?
Let me explain something to you. Um, I am not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing.
pi_41997694
Als je studeert is het meer dan de moeite waard om eens bij Olympos een foldertje te halen of op hun site te kijken. Waarschijnlijk nergens anders zulke aantrekkelijke prijzen voor zowel sporten als fitnessen.

.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:00:11 #86
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_41997777
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:

Neuh. Een beetje zoals ik ook met vlees doe. Ik eet al sinds mijn tiende geen vlees meer, maar ik eet sinds een jaar of drie weer vis. Dit alles zonder principiële reden ofzo, gewoon als gewoonte. En het is ook wel een gezonde gewoonte enzo, dus ik houd het lekker aan. En soms vraag ik dan aan vrienden die vlees eten of ik iets van ze mag proeven, gewoon voor de smaak, maar ik vind het niet zo lekker meestal.

En zo voelt het met drank ook een beetje.

Wijn dronk ik nog wel eens, maar die kwaliteit is zo ontzettend slecht dat dat voor mij eigenlijk de reden was om ermee te stoppen. Altijd hetzelfde in cafe's. Ermee stoppen is dan ook niet zo erg.

Verder, waar ik normaal bier zou drinken drink ik tegenwoordig spa rood. Dit met name omdat ik al met al eigenlijk nogal weinig slaap. En dat hakte er deze zomer wel erg in. Ik ga nu eenmaal veel en laat weg 's avonds, maar heb wel 's ochtends college nu, en dat trek ik gewoon niet als ik zoveel bier drink. Geloof me, als je een avond spa rood ipv bier drinkt, dan weet je meteen wat ik bedoel. Ook heb nu eenmaal niet zoveel geld, en is het ook wel fijn dat spa minder kost, en dat je dat minder snel drinkt. .

En sterk dronk ik sowieso eigenlijk al nooit. Ik heb een teringhekel aan zoete mixjes, vandaar. En van gin tonic (niet zoet) ben ik een keer zo gigantisch over mijn nek gegaan dat ik zo slecht op de geur alleen al reageer dat ik de glazen tegenwoordig op een meter afstand houd als ik een gin tonic moet maken, laat staan dat ik er eentje drink.

En fris ook eigenlijk, ik vind het ook allemaal veel te zoet en ranzig. Cola gaat dan nog wel, maar daar ga je geen liters van drinken op een avond als je uit bent. Spa rood is prima, en een avondje spa rood drinken is eigenlijk alleen maar goed voor je. (En ja, ik klink als een non nu. .)

Het enige aan alcohol dat ik nog weleens zou willen drinken qua smaak enzo, is wodka met cranberrysap. ( . Cranberrysap. .) Maar dat kan je nergens krijgen. Dus dan houdt het op. .
Good for you. Maar mis je dan niet die semi-aangeschoten roes van een paar biertjes/wijntjes? Ik ben wel veel minder gaan drinken sinds ik niet meer studeer, maar toch geniet ik wel erg van af en toe tot laat in de kroeg hangen, slap ouwehoeren en net teveel bier drinken. Met spa rood alleen zou ik me de hele avond de bob voelen, ook al ben ik op de fiets.
Qua gewicht ben ik wel gestopt met at random thuis bier drinken als ik er zin in had, en dat scheelt wel aanzienlijk. Maar ik denk niet dat ik het ooit helemaal zal opgeven, als ik dat al zou willen, natuurlijk.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_41997786
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef Build.1984 het volgende:
ik loop momenteel stage in Utrecht, studeer in Groningen. Wat hout Olympos precies in?
Olympos is het studentensportcentrum .
Volgens mij kan je ook als 'buitenstadse' student je daar inschrijven
pi_41997790
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef Build.1984 het volgende:
Studentensportcomplex op de Uithof.

Ze hebben er een paar grote zalen die voor alles van fitness tot volleybal, van capoera tot kickboksen gebruikt worden, een paar tennisvelden, hockeyvelden en wat al niet meer.
pi_41997886
www.olympos.nl trouwens
pi_41997892
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Good for you. Maar mis je dan niet die semi-aangeschoten roes van een paar biertjes/wijntjes? Ik ben wel veel minder gaan drinken sinds ik niet meer studeer, maar toch geniet ik wel erg van af en toe tot laat in de kroeg hangen, slap ouwehoeren en net teveel bier drinken. Met spa rood alleen zou ik me de hele avond de bob voelen, ook al ben ik op de fiets.
Qua gewicht ben ik wel gestopt met at random thuis bier drinken als ik er zin in had, en dat scheelt wel aanzienlijk. Maar ik denk niet dat ik het ooit helemaal zal opgeven, als ik dat al zou willen, natuurlijk.
Dat dacht ik eerst wel. Maar dat valt harstikke mee in de praktijk, moet ik zeggen. .
  woensdag 20 september 2006 @ 22:06:23 #91
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_41998095
Olympos is een sportzaal+ vele buitenvelden bij de uithof.
Sinds kort rugby ik daar, en das erg leuk, ook al ben ik 1,75 lang (kort) en 66 kg.
Noise is all relative to the silence preceding it
  woensdag 20 september 2006 @ 22:08:01 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_41998191
Ik sport zelf bij Herenstraat 33 (http://www.hrnstr33.nl), die heeft ook heel aardige studentenprijzen. Een twaalfrittenkaart voor twaalf keer een uur begeleid les is 40 euro. En tussen vijf en zes kun je er zelfs voor twee euro een uur sporten.

Vestiging de herenstraat ligt trouwens in het centrum, en de herenweg iets ten noorden daarvan.

[ Bericht 17% gewijzigd door speknek op 20-09-2006 22:14:22 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:09:08 #93
80023 Build.1984
Shut the fuck up, Donny.
pi_41998250
de uithof is mij iets te ver...weet iemand ook iets dichterbij? centrum/overvecht...
pi_41998315
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Build.1984 het volgende:
de uithof is mij iets te ver...weet iemand ook iets dichterbij? centrum/overvecht...
De Uithof is 15 minuutjes fietsen vanaf het centrum

Als dat al te ver is moet je niet sporten .
pi_41998383
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Build.1984 het volgende:
Dat hangt er vanaf hoe je het interpreteert. Ik woon in Oudwijk, maar ik zwem in Overvecht, en als ik dan daar heen gefietst ben, gezwommen heb en weer terug ben, dan heb ik mijn beweging er voor die dag ook weer opzitten. Is toch fijn ? En als het regent, dan neem je toch een keertje de bus ? Lekker boek mee. .
  woensdag 20 september 2006 @ 22:14:42 #96
157178 framboos
fris en fruitig
pi_41998595
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef Build.1984 het volgende:
In Overvecht zelf zitten David Lloyd ( luxe, maar duuuur)`en boven zwembad de Kwakel zit Family Fitness(niet heel bijzonder), dan heb je nog in Zuilen All inn Fitness, in het centrum zit aan de Oudegracht De Workout (veel studenten), op de Biltstraat The Fitnessfactory (nog meer studenten) en op de Breedstraat heb je nog Sportschool Zazen (klein, niet luxe en ook veel studenten). Oh ja, en op de Herenstraat en Herenweg zit Sportschool Herenstraat 33, maar daar kan je geloof ik alleen verschillende lessen (steps, aerobics, spinning etc.) volgen. Pfff... klaar.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:19:24 #97
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_41998880
Ver? uithof is pas ver als je in Zuidwest woont.
Maarja dan heb je ook wat he
pi_41999900
Ik sport bij All Inn Fitness. Daar kun je 10- of 20-rittenkaarten nemen, dat vind ik erg handig omdat ik niet per se iedere week tijd en/of zin heb.
pi_42000305
Vanmiddag een broodje gekocht bij een broodjeszaak die italiaanse broodjes verkoopt. Ik weet alleen niet meer precies hoe die zaak heet. Er tegenover zat een delicatesse zaakje met dezelfde naam en je komt er door langs de winkel van sinkel te lopen en dan door lopen meer uit het centrum zeg maar en dan bij een grieks restaurantje links het zijstraatje in.

Was echt een heerlijk broodje.
pi_42000524
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef Stansfield het volgende:
Vanmiddag een broodje gekocht bij een broodjeszaak die italiaanse broodjes verkoopt. Ik weet alleen niet meer precies hoe die zaak heet. Er tegenover zat een delicatesse zaakje met dezelfde naam en je komt er door langs de winkel van sinkel te lopen en dan door lopen meer uit het centrum zeg maar en dan bij een grieks restaurantje links het zijstraatje in.

Was echt een heerlijk broodje.
Nu heb ik ook zin in een Italiaans broodje.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:52:32 #101
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_42000589
is dat die straat die dan uitkomt op het neude naast de beurs?
Daar weet ik wel dat er 2 dezelfde broodjeszaken tegenover elkaar zitten.
pi_42000611
de enige broodjes die in Utrecht verkocht mogen worden zijn natuurlijk van Mario

Broodje Mario
pi_42000778
Ik heb vorige week een krankzinnig lekkere ijscoupe achterovergeslagen bij La Venezia in de Voorstraat. *kreun*
  woensdag 20 september 2006 @ 22:57:44 #104
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_42000847
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
de enige broodjes die in Utrecht verkocht mogen worden zijn natuurlijk van Mario

Broodje Mario
Een dubbele is nog lekkerder!
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 20 september 2006 @ 22:59:55 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_42000962
quote:

Broodje Mario
Ben stiekem meer fan van Tricolore op de Uithof .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:04:30 #106
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42001128
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:

Ik zwem idd wel in mijn bikini. Maar dat is omdat ik een rare cupmaat heb, en geen leuk badpak (of bikini for that matter) kan vinden. En ik heb sowieso geen geld voor leuke badkleding, laat staan in mijn maat dus ik zwem inderdaad in een suffe blauwe H&M triangelbikini. Sorry hee. . Gelukkig heb ik wel een bijkleurend zwembrilletje. .
Ach ja, ik zwem zelf ook in een short, wat dan ook weer niet erg logisch is. Ik heb trouwens niet gezegd dat het er niet leuk uitziet, alleen dat het niet erg practisch is . Brilletjes zijn erg fijn idd, was hem vorige keer vergeten , dus toen maar een uur schoolslag gezwommen.....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42001139
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Ben stiekem meer fan van Tricolore op de Uithof .
. Dat durf je zeker nooit hard op te zeggen?
  woensdag 20 september 2006 @ 23:06:56 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_42001219
Jawel. Hun Tomaat/Mozarella/Pesto zijn gewoon goeier .
  woensdag 20 september 2006 @ 23:07:37 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_42001252
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef ioko het volgende:
Ach ja, ik zwem zelf ook in een short, wat dan ook weer niet erg logisch is. Ik heb trouwens niet gezegd dat het er niet leuk uitziet, alleen dat het niet erg practisch is . Brilletjes zijn erg fijn idd, was hem vorige keer vergeten , dus toen maar een uur schoolslag gezwommen.....
Dude, anders ga je vrouwen zoiets ongeils als een badpak aanpraten .
  woensdag 20 september 2006 @ 23:13:05 #110
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_42001451
Ik kan niet wachten om in Utrecht te gaan wonen.
Volgend jaar ga ik eindelijk studeren (als het goed is) en kan ik op kamers in die geweldige stad.
pi_42002245
Broodje Mario is zwaar overrated die bonken jonge kaas die je er daar op krijgt Die chorizo is ook niets bijzonders.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:53:28 #112
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_42002784
Tricolore op de uithof, of die keet op het Janskerhof
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 20 september 2006 @ 23:58:02 #113
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42002915
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Dude, anders ga je vrouwen zoiets ongeils als een badpak aanpraten .
Ach het is Au3, die doet toch wat ze zelf wilt. Sommige vrouwen wil je echt niet in een bikini zien hoor, in het zwembad....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42002943
quote:

Broodje Mario
die op het janskerkhof zijn hetzelfde alleen goedkoper
pi_42003082
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef ioko het volgende:

[..]

Ach het is Au3, die doet toch wat ze zelf wilt.
. . .
Your kisses are wasted on me.
pi_42003093
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
Tricolore op de uithof, of die keet op het Janskerhof
eerst lezen Astrid ik ahd daar vanmiddag nog broodje gehaald bij JK
pi_42003114
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:04 schreef Bergamot het volgende:

[..]

. . .
Ik ben echt te kneuzig voor klonen. .

Sorry. Dat was ik dus.
pi_42003257
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die op het janskerkhof zijn hetzelfde alleen goedkoper
Vind ik niet
pi_42003308
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef VoreG het volgende:

[..]

Vind ik niet
heb vorige week broodje mario gehad en nu daar en ik prief geen noemenwaardig verschil
pi_42012773
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef Undergod het volgende:
is dat die straat die dan uitkomt op het neude naast de beurs?
Daar weet ik wel dat er 2 dezelfde broodjeszaken tegenover elkaar zitten.
Dat zou best kunnen ja. Bininni ofzo heet het. Ik weet het niet meer precies.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:01:23 #121
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_42021121
SGS is een enorm leuke vereniging. Dat jullie het even weten .
pi_42021451
Verenigingen zijn voor homo's.
For great justice!
  donderdag 21 september 2006 @ 18:13:15 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_42021545
Dat kan ook ja, maar de SGS is vooral bedoeld voor leuke, spontane, niet-heel-erg-conventionele studenten. Die iets sociaals studeren en van bier houden. .
pi_42021698
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:10 schreef Q. het volgende:

Verenigingen zijn voor homo's.
Niet.
Alleen dan 't COC.
  donderdag 21 september 2006 @ 19:15:54 #125
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_42023347
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Niet.
Alleen dan 't COC.
Dat doet me denken aan de infomarkt tijdens de UIT. Daar stonde een enorm lange kerel met een leren hesje kaartjes uit te delen. Hij duwde een kaartje in mijn hand en zei: "wellicht is dat iets voor jou?" ik zei: "wat is het?" hij zei: "een kaartje van het COC". Waarop ik hem vertelde dat dat absoluut niks voor mij is, maar toen was zijn antwoord iets als: "neem het toch maar mee, wie weet komt het nog" .
pi_42023384
Whehe, misschien kon hij je nog 'genezen'.

Ohnee, wacht, dat ging anders... .
  donderdag 21 september 2006 @ 19:18:34 #127
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_42023440
Hij vond mij eruit zien als een verkapte lesbiënne.
pi_42023510
Was het je tuinbroek-dag?
  donderdag 21 september 2006 @ 19:21:20 #129
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_42023533
Nee, maar ik liep samen met een ander meisje. Misschien zagen we er lesbisch uit samen.
pi_42023582
Pfff... ik loop ook wel 's samen met een meisje, dat maakt me ook niet lesbisch. .
  donderdag 21 september 2006 @ 19:28:16 #131
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_42023742
Whehe. Ik heb echt zinniger dingen te doen, eigenlijk. .
pi_42025108
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Christine het volgende:
Nee, maar ik liep samen met een ander meisje. Misschien zagen we er lesbisch uit samen.
Je moet ook niet hand in hand lopen.
For great justice!
  donderdag 21 september 2006 @ 20:33:06 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_42025943
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Niet.
Homo's zijn voor verenigingen?
pi_42027575
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Q. het volgende:

Je moet ook niet hand in hand lopen.
Serieus, meisjes komen daarmee weg. Dat zijn gewoon 'goede vriendinnen'. Gearmd idem.
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef speknek het volgende:

Homo's zijn voor verenigingen?
Zijn voor verenigingen wat? Een doelgroep? Dunno.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:53:44 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_42029206
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn voor verenigingen wat? Een doelgroep? Dunno.
Sorry, het was een erg slechte woordgrap.
pi_42029358
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef speknek het volgende:

Sorry, het was een erg slechte woordgrap.
Zag je hoe ik geforceerd niet-hapte. .

Maar misschien moet ik me ook maar weer 's aanmelden bij een vereniging, in Utrecht.
pi_42031286
1 verkeerd woord over Broodjes Mario en en en jullie krijgen met mij te maken
Iedereen is uniek, behalve ik.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:51:50 #138
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42032120
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:56:47 #139
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_42036371
nobelstraat was is dat toch geweldig
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_42036610
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
de broodjes zijn lekker maar die op nhet janskerkhof net zo goed en das mijn mening
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:00:53 #141
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42041509
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Intergalactrick het volgende:
Een dubbele is nog lekkerder!
Met extra salami
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42044111
Ja verdomme nu heb ik honger..
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:41:18 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_42046041
Ik ben al wat over m'n Wilhelminapark-echec heen. We hebben nu eerste keus voor een woning aan de Bermuurde Weerd .
pi_42046134
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
Ik ben al wat over m'n Wilhelminapark-echec heen. We hebben nu eerste keus voor een woning aan de Bermuurde Weerd .
Dat is gewoon NOG toffer.
For great justice!
pi_42047231
Op kotsafstand van EKKO. .

* AudreyHepburn duimt voor speknek. (Mits huiswarming. .)
pi_42047289
quote:
Goeie buurt, lekker dicht bij Pijlsweerd
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:00:12 #147
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42048078
quote:
IJsjes eten en aan de sluis zitten
Check mijn band Glorybox
pi_42048226
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

.
Daar is het vandaag weer mooi weer voor trouwens.
For great justice!
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:07:33 #149
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42048293
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef Q. het volgende:

[..]

.
Daar is het vandaag weer mooi weer voor trouwens.
Ja, ik zie het, zo door mijn morsige kantoorraam heen.

Gelukkig is het vrijdag en wordt er straks bier gedronken alhier
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:49:48 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_42049358
Zei ik dat we eerste keus hadden? Ik zeg we hebben hem . Ik houd nu natuurlijk een slag om de arm totdat we de sleutel hebben, ik geinstalleerd ben en mezelf vastgeketend heb aan een verwarmingsbuis, maar goed.
Het bedrijf ging akkoord met de gegevens van m'n vriendin, en deze keer geen nukkige eigenaar die ook nog moet beslissen.
Oh ik ga zo dik worden van elke dag langs Il Mulino rollen voor een ijsje .
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:03:37 #151
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_42049715
Bij deze dan ook een felicitatie onder voor behoud.

Moet wel eerst opzoeken waar die bemuurde weerd zit, maar de anderen zijn enthausiast enthosiast enthousiast positief.
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:18:37 #152
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42050117
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
/jaloers

M'n ex woonde aan de Adelaarstraat, en we gingen daar vaak rose drinken in de zomer toen we mekaar nog leuk vonden enzo
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42050509
Gefeliciteerd, Spek! Echt recht aan de Bemuurde Weerd zelf? Dat is nog veel toffer dan bij het Wilhelminapark.
For great justice!
pi_42051864
Gefeliciteerd! We zullen elkaar vast nog vaak tegenkomen; als het mooi weer is, loop ik graag even langs il mulino. Ook heb je een goedkope kapper in de buurt zitten; Buch!

Nou ja ik hoef het je ook niet uit te leggen; je kent de buurt al...

Waar blijven de pics?
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:24:16 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_42052896
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:03 schreef Undergod het volgende:
Bij deze dan ook een felicitatie onder voor behoud.

Moet wel eerst opzoeken waar die bemuurde weerd zit, maar de anderen zijn enthausiast enthosiast enthousiast positief.
Dat is hiero:
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:34 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, Spek! Echt recht aan de Bemuurde Weerd zelf? Dat is nog veel toffer dan bij het Wilhelminapark.
Nouja of het echt toffer is weet ik niet. Ik vind het Wilhelminapark heel tof om in te zitten als het een warme dag is. We hebben geen balkon, dus dan zit je hier iets minder natuurlijk. Aan de andere kant, aan de gracht zitten is ook lekker.
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:44 schreef zatoichi het volgende:
Gefeliciteerd! We zullen elkaar vast nog vaak tegenkomen; als het mooi weer is, loop ik graag even langs il mulino. Ook heb je een goedkope kapper in de buurt zitten; Buch!

Nou ja ik hoef het je ook niet uit te leggen; je kent de buurt al...
Ja het is echt zestig meter van m'n vriendin vandaan. Verhuizen met een auto en een bak huren is zo wel een beetje knullig .
quote:
Waar blijven de pics?
Donderdag ofzo, ik ga niet in dezelfde fout vallen, eerst wachten tot we het contract ondertekend hebben .
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:44:40 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_42055180
Zelfs de lucht boven utrecht is prachtig .
pi_42055257
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:44 schreef speknek het volgende:
Zelfs de lucht boven utrecht is prachtig .
Ik wilde net zeggen, het is echt geweldig nu
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:33:19 #158
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42058835
Leuk voor je Speknek, welkom in de buurt! (ik woon vlak achter het viaduct op de amsterdamsestraatweg)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42060595
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:

Ja, wat een waanzinnig mooie rode lucht was dat! Ik ben er echt even voor op m'n balkon gaan staan kijken, al was het aan de andere kant van m'n flat eigenlijk mooier. Het duurde maar heel kort eigenlijk, een kwartier later was het weg en al bijna donker.
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:30:02 #160
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42065496
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:
Inderdaad! Zat in de stad, bij een vriend op z'n dakterras een wok-to-go'tje naar binnen te smikkelen. Erg goeie avond

Oh, en feli spek! Erg goeie plek om te wonen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')