Je moet ook niet hand in hand lopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Christine het volgende:
Nee, maar ik liep samen met een ander meisje. Misschien zagen we er lesbisch uit samen.
Homo's zijn voor verenigingen?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Niet.
Serieus, meisjes komen daarmee weg. Dat zijn gewoon 'goede vriendinnen'. Gearmd idem.quote:
Zijn voor verenigingen wat? Een doelgroep? Dunno.quote:
Sorry, het was een erg slechte woordgrap.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn voor verenigingen wat? Een doelgroep? Dunno.
Zag je hoe ik geforceerd niet-hapte.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef speknek het volgende:
Sorry, het was een erg slechte woordgrap.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
1 verkeerd woord over Broodjes Mario en en en jullie krijgen met mij te maken
de broodjes zijn lekker maar die op nhet janskerkhof net zo goed en das mijn meningquote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
1 verkeerd woord over Broodjes Mario en en en jullie krijgen met mij te maken
Met extra salamiquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Intergalactrick het volgende:
Een dubbele is nog lekkerder!![]()
Dat is gewoon NOG toffer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
Ik ben al wat over m'n Wilhelminapark-echec heen. We hebben nu eerste keus voor een woning aan de Bermuurde Weerd.
Goeie buurt, lekker dicht bij Pijlsweerdquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
Ik ben al wat over m'n Wilhelminapark-echec heen. We hebben nu eerste keus voor een woning aan de Bermuurde Weerd.
IJsjes eten en aan de sluis zittenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
IJsjes eten en aan de sluis zitten![]()
Ja, ik zie het, zo door mijn morsige kantoorraam heen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef Q. het volgende:
[..].
Daar is het vandaag weer mooi weer voor trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |