abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 23:26:17 #251
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_42185165
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef -Elanor- het volgende:
Het contract is getekend .

Bemuurde Weerd, 55 m2.

Omgeving:
[afbeelding]

[afbeelding]

Woonkamer:
[afbeelding]

Slaapkamer:
[afbeelding]

Oh ja, ik ben de vriendin van speknek dus .
Daar heb je toch best een leuk plekkie gevonden

Utrecht
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_42191383
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef speknek het volgende:
Tenks allemaal! Ik ga je helaas niet uit het raam zien zaitochi, want het appartement zit aan de achterkant (check ook het mooie uitzicht van de slaapkamer ). Aan de ene kant jammer, aan de andere kant natuurlijk wat rustiger, want het is 's nachts best druk daar.
Ik denk inderdaad dat je daar beter mee uit bent; alhoewel het wel verdomd jammer is dat je niet vanuit je raam de intoch van sinterklaas kan zien...
pi_42192108
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef -Elanor- het volgende:
Het contract is getekend .

Bemuurde Weerd, 55 m2.

Omgeving:
[afbeelding]

[afbeelding]

Woonkamer:
[afbeelding]

Slaapkamer:
[afbeelding]

Oh ja, ik ben de vriendin van speknek dus .
oe, ziet er mooit uit!
  donderdag 28 september 2006 @ 13:41:13 #254
21865 WaVe
WaVe detected
pi_42197830
Nu het toch over wonen en verhuizen in Utrecht gaat...

Ik ben zelf langzaam aan het kijken naar een koopflatje in Utrecht. Nu kan ik alleen de minder gewilde buurten betalen, maar ik ben zelf eigenlijk wel nieuwsgierig naar de meningen en vooroordelen van jullie naar de verschillende wijken in Utrecht. Ben een paar weken terug in Transwijk wezen kijken, vanmiddag is Tolsteeg aan de beurt. Verder kan ik kanaleneiland, overvecht, zuilen en misschien lunetten betalen.

Ik zou zeggen, spui ze!
pi_42198083
Transwijk is okay, lekker rustig, de helft van dit topic (waaronder ik) woont er. Dicht bij het station en 10 minuten vanaf de Oude Gracht: ik zit er prima. .
For great justice!
pi_42198494
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:41 schreef WaVe het volgende:

Ik ben zelf langzaam aan het kijken naar een koopflatje in Utrecht. Nu kan ik alleen de minder gewilde buurten betalen, maar ik ben zelf eigenlijk wel nieuwsgierig naar de meningen en vooroordelen van jullie naar de verschillende wijken in Utrecht. Ben een paar weken terug in Transwijk wezen kijken, vanmiddag is Tolsteeg aan de beurt. Verder kan ik kanaleneiland, overvecht, zuilen en misschien lunetten betalen.

Ik zou zeggen, spui ze!
Ik heb ook een koopflatje in Transwijk, ik woon er al zes jaar met veel plezier. Je fietst in ca. tien minuten naar het centrum, via een andere route fiets je eveneens in tien minuten naar Tolsteeg (waar een filmhuis zit en een aantal cafés), er is een redelijk groot winkelcentrum op loopafstand met een grote Albert Heijn, Edah, HEMA, drogisterijen, Free Record Shop, kledingzaken, opticiens, Kijkshop etc etc en de trams naar Nieuwegein en IJsselstein en naar het station rijden er langs. In de zomer heb je het Strijk Viertel (zo'n mini-meertje) op tien minuten fietsafstand en zwembad Den Hommel zit nog dichterbij (daar zit ook een fitnesszaal en sauna bij in). Verder is er een park dat onlangs helemaal vernieuwd is. Transwijk is verder vrij rustig. Het enige geluid dat ik van buiten hoor zijn voetballende en basketballende kinderen in m'n straat. Verder is het voor als je hier zou komen wonen handig om te weten dat er ook een Praxis en Ikea om de hoek zitten.

De tippelzone voor de ingang van de Praxis laat ik in dit wervende stukje maar even buiten beschouwing. Of misschien gaat daar voor jou juist een extra positieve stimulans vanuit, je weet het niet.
pi_42198646
Voor zover ik weet gaat de tippelzone volgend jaar toch weg, ze gaan daar (naast de Praxis) ook bouwen: studenten/starterscomplex:

http://www.citycampusmax.nl/max/
For great justice!
pi_42199088
Wat ik vreemd vind eigenlijk, is dat ik bijna nooit sirenes hoor, terwijl ziekenhuis Oudenrijn er toch op de hoek zit... Hoe kan dat? Zetten ze die op tijd uit? Of rijden er geen ambulances naartoe?

Jammer vind ik dat het centrum te ver lopen is.
Voordeel is dat de sneltramhalte erg dichtbij is (3 haltes vanaf CS).

Verder ehm... alle huurflatjes gaan in rap tempo in de verkoop, dus het ehm... 'type bewoners' is wat aan het veranderen volgens mij.
Nooit last van hangjongeren, waarschijnlijk omdat pappa te dichtbij is in dat multiculturele koffiehuis.

Er staan regelmatig 's nachts fietsen (van bewoners) voor de deur, met simpel slot. En 's ochtends staan ze er nog steeds. .
pi_42199108
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Q. het volgende:
Voor zover ik weet gaat de tippelzone volgend jaar toch weg, ze gaan daar (naast de Praxis) ook bouwen: studenten/starterscomplex:

http://www.citycampusmax.nl/max/
O dat wist ik helemaal niet. Klinkt meer als iets voor de Catherine Keijl-doelgroep.
pi_42199126
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
Wat ik vreemd vind eigenlijk, is dat ik bijna nooit sirenes hoor, terwijl ziekenhuis Oudenrijn er toch op de hoek zit... Hoe kan dat? Zetten ze die op tijd uit? Of rijden er geen ambulances naartoe?

Jammer vind ik dat het centrum te ver lopen is.
Voordeel is dat de sneltramhalte erg dichtbij is (3 haltes vanaf CS).

Verder ehm... alle huurflatjes gaan in rap tempo in de verkoop, dus het ehm... 'type bewoners' is wat aan het veranderen volgens mij.
Nooit last van hangjongeren, waarschijnlijk omdat pappa te dichtbij is in dat multiculturele koffiehuis.

Er staan regelmatig 's nachts fietsen (van bewoners) voor de deur, met simpel slot. En 's ochtends staan ze er nog steeds. .
Sirenes worden alleen aangezet als dat nodig is. Het mag geen onnodig overlast veroorzaken
pi_42199175
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:

Sirenes worden alleen aangezet als dat nodig is. Het mag geen onnodig overlast veroorzaken
Mja, maar ik neem aan dat het voor ambulances toch heel vaak nodig is... Of is dat voornamelijk naar ziekenhuizen met een afdeling EersteHulp en heeft Oudenrijn die niet?
  donderdag 28 september 2006 @ 14:40:39 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_42199208
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:41 schreef WaVe het volgende:

Ik zou zeggen, spui ze!
Ik zou voor Tolsteeg en Lunetten gaan. De eerste omdat je tegen het centrum aanzit (en de flats daar zijn best heel aardig), de tweede omdat het een superrustige buurt is, waar het gemiddelde appartement ook nog eens vrij ruim is.
Transwijk vind ik zelf een randgeval (nouja, een rand-Kanaleneilandgeval), maar je hoort dat een aantal fokkers er hier goed over te spreken zijn. Kanaleneiland zou ik toch echt niet doen. Niet omdat het supergevaarlijk is ofzo, maar het is gewoon pauper. Reed er laatst weer eens doorheen met de bus, en sommige straten zijn eigenlijk prima, maar een blokje om en je lijkt in de ghetto's van Detroit, Rio de Janeiro of Gouda te zitten.
Overvecht is ook een randgeval, opzich heb je er ruime, goedkope appartementen, maar het is een en al treurnis. Het is misschien wel de troostelooste wijk die ik ooit gezien heb, kaal beton zover als het oog reikt. Dus tenzij je mazzel hebt en iets leuks vindt, zou ik het mijden.
Zuilen is dan wel weer aardig, grote huizen enzo, maar je moet hier wel een goede straat hebben, een beetje Kanaleneiland idee zeg maar (maar dan minder erg), ga dus niet blind op iets af, maar fiets er eerst even rond. Zelf zou ik het niet doen, het is mij wat te ver weg van alles.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42199219
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mja, maar ik neem aan dat het voor ambulances toch heel vaak nodig is... Of is dat voornamelijk naar ziekenhuizen met een afdeling EersteHulp en heeft Oudenrijn die niet?
Nee dat is neit vaak nodig. Sirenes worden gebruikt om andere weggebruikers te waarschuwen, vaak zijn alleen de lichtsignalen gebruikelijk.
Bij echte spoedgevallen worden de sirenes gebruikt.
pi_42199772
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

O dat wist ik helemaal niet. Klinkt meer als iets voor de Catherine Keijl-doelgroep.
Het is voor de gemiddelde student wel een redelijk eindje vanaf de Uithof.
For great justice!
  donderdag 28 september 2006 @ 15:17:27 #265
21865 WaVe
WaVe detected
pi_42200189
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zou voor Tolsteeg en Lunetten gaan. De eerste omdat je tegen het centrum aanzit (en de flats daar zijn best heel aardig), de tweede omdat het een superrustige buurt is, waar het gemiddelde appartement ook nog eens vrij ruim is.
Transwijk vind ik zelf een randgeval (nouja, een rand-Kanaleneilandgeval), maar je hoort dat een aantal fokkers er hier goed over te spreken zijn. Kanaleneiland zou ik toch echt niet doen. Niet omdat het supergevaarlijk is ofzo, maar het is gewoon pauper. Reed er laatst weer eens doorheen met de bus, en sommige straten zijn eigenlijk prima, maar een blokje om en je lijkt in de ghetto's van Detroit, Rio de Janeiro of Gouda te zitten.
Overvecht is ook een randgeval, opzich heb je er ruime, goedkope appartementen, maar het is een en al treurnis. Het is misschien wel de troostelooste wijk die ik ooit gezien heb, kaal beton zover als het oog reikt. Dus tenzij je mazzel hebt en iets leuks vindt, zou ik het mijden.
Zuilen is dan wel weer aardig, grote huizen enzo, maar je moet hier wel een goede straat hebben, een beetje Kanaleneiland idee zeg maar (maar dan minder erg), ga dus niet blind op iets af, maar fiets er eerst even rond. Zelf zou ik het niet doen, het is mij wat te ver weg van alles.
Ik moet zeggen dat de wijken waar ik me toch het meest op richt transwijk en tolsteeg zijn, lunetten is vaak toch net te duur, kanaleneiland en overvecht zie ik ook niet echt zitten (en dat beeld wordt hier ook wel wat versterkt), zuilen is me eigenlijk net te ver weg, maar is indien er echt een mooi appartementje is nog wel te overwegen .

Woon momenteel bij een hospita in Oog-in-Al en daar hou ik het op zich nog best een tijdje vol . Zie af en toe ook in oog in al nog wel wat appartementjes voorbij komen die nog net wel/net niet te betalen zijn..

Iig bedankt voor jullie meningen .
pi_42200790
Wéér een oud-Enschede'er... .
pi_42200868
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:42 schreef DennisMoore het volgende:
Het is een ziekte.
For great justice!
  donderdag 28 september 2006 @ 16:46:26 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42202887
quote:
Heh, ik ook. Ik had in Utrecht moeten gaan studeren i.p.v. Enschede, da's gewoon de meest suffe studentenstad van Nederland.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42204403
Hey! Niets tegen Enschede hè?
For great justice!
  donderdag 28 september 2006 @ 17:59:18 #270
21865 WaVe
WaVe detected
pi_42205167
quote:
Schuldig...

Ik gok dat Utrecht de eerste fatsoenlijke stad in de randstad is als je vanaf enschede komt en daarom alle enschedeers hier stranden?
pi_42205238
Utrecht is de enige fatsoenlijke stad in de randstad!
pi_42205825
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

misschien dat echt ernstige gevallen direct naar het UMC gebracht worden ofzo?
Too much is never enough!
pi_42206783
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef Q. het volgende:
Hey! Niets tegen Enschede hè?
Behalve dat het zo'n takke eind weg ligt
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_42206872

Voor wie zich vanavond verveeld, goedkoop bierdrinken 14.gif
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_42208762
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:49 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Behalve dat het zo'n takke eind weg ligt
Het is maar 150 km hoor.
For great justice!
pi_42208934
Ik liep net in de stad en dacht: "Waarom gaan die winkels nou niet dicht?"
En toen bleek het donderdag te zijn. .
pi_42208964
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Heh, ik ook. Ik had in Utrecht moeten gaan studeren i.p.v. Enschede, da's gewoon de meest suffe studentenstad van Nederland.
Zitten alleen maar nurts.
pi_42209058
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ik liep net in de stad en dacht: "Waarom gaan die winkels nou niet dicht?"
En toen bleek het donderdag te zijn. .
Dat kennen ze niet in andere steden hè?
For great justice!
pi_42209078
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef Nolius het volgende:

[..]

Zitten alleen maar nurts.
Nee hoor: die verhuizen naar Utrecht.
For great justice!
pi_42209104
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef Q. het volgende:

Dat kennen ze niet in andere steden hè?
Donderdagen? ?
pi_42211091
Dagen in het algemeen.
For great justice!
pi_42211159
Nu daagt het in het Oosten. .
pi_42212733
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee hoor: die verhuizen naar Utrecht.
Maar naast nerts zitten er ook heeel veel mooie vrouwen in Utrecht.
Partyagenda;
Outdated....
  donderdag 28 september 2006 @ 21:16:09 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_42212837
nert met mooie vrouw meldt.

.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42213059
Alhier, de nerts:

donderdag 28 september 2006 @ 21:36:21 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_42213895
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
Alhier, de nerts:

[afbeelding]
.
pi_42213944
Da's wel een érg lelijke.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:38:00 #288
8369 speknek
Another day another slay
pi_42213964
Ik zou het er wel op kunnen.
pi_42213967
Filmfestival
pi_42214011
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef speknek het volgende:

Ik zou het er wel op kunnen.
In slaap vallen?
pi_42214891
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

In slaap vallen?
Stampen. Ik zo van mn lelijke vrouw wat doe je?
Jij zo van ik heb haar toch genertst whehehe.
For great justice!
pi_42215017
Heb de hele dag door de stad gewandeld, moest postertjes ophangen voor mijn toneelclub, gezellig langs de kroegen. Gelunched bij Toque toque, naar de film in 't Hoogt, koffie bij de Winkel van Sinkel.

Wat een heerlijke stad is het toch

Hoogtepunt is de blinde man ter hoogte van Toque toque een fictief orkest stond te dirigeren.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:13:56 #293
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_42215677
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef SCH het volgende:
Hoogtepunt is de blinde man ter hoogte van Toque toque een fictief orkest stond te dirigeren.
Whehe die staat er elke dag. Met z'n hond.
pi_42215773
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Whehe die staat er elke dag. Met z'n hond.
dat figuur ja en die arme hond
  donderdag 28 september 2006 @ 22:18:24 #295
8369 speknek
Another day another slay
pi_42215870
Zwerver met hond, ik moet dan altijd aan die gast denken met z'n lange baard op HC. Die dan tijdens kerst altijd met een kerstmanpak aanstaat .
pi_42217613
Of de man die alleen maar "no limit" kon op zijn blokfluit!

Utrechtse zwervers
pi_42218060
Ah, het is alweer bijna tijd voor een nieuw deel.
For great justice!
pi_42218076
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef zatoichi het volgende:
Of de man die alleen maar "no limit" kon op zijn blokfluit!
Die is geweldig

Vroeger had je die dwarsfluitist op het bankje bij de Oudegracht. Die was eigenlijk miljonair met een villa.
  donderdag 28 september 2006 @ 23:07:26 #299
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42218126
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Ah, het is alweer bijna tijd voor een nieuw deel.
Ik help wel ff
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42218146
ik ook
pi_42218401
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: