Waarschijnlijk één waarbij je fan nog harder gaat draaienquote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Hopen dat mijn MacBook het volhoudt de komende tijd. Iemand enige idee over de firmware update waar die gast bij A-Mac het over had?
Check je software update eens?quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Hopen dat mijn MacBook het volhoudt de komende tijd. Iemand enige idee over de firmware update waar die gast bij A-Mac het over had?
Ik heb de nieuwste firmware (van augustus) al, volgens die A-Mac gast zou er binnen enkele dagen/weken een nieuwe aankomen die de shutdowns zou moeten verhelpen.quote:
Het zou me niets verbazen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk één waarbij je fan nog harder gaat draaien
ik heb het over software matige fouten... dus het geluid is super.quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
De meeste kuren van iTunes 7 hebben dacht ik te maken met een Creative geluidskaart. En volgens mij hebben Macs geen creative geluidskaarten.
quote:Op maandag 18 september 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg binnenkort een heel mooi s-video adaptertje.
Nu vroeg ik mij af: Kan ik OS-X verticaal "platdrukken" zodat het er goed uit ziet als ik hem op mijn 16:9 TV weer horizontaal uitrek?
Programmatjes als VLC kunnen handmatig de aspect-ratio aanpassen, maar als dit voor het hele systeem automatisch gaat lijkt mij dat ook wel handig
In de preferences van Safari kan je de primary browser instellen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Blupp het volgende:
hallo,
kan ik hier ff snel een vraag stellen?
indien ik in mn mail een link aanklik, opent Internet Explorer,
echter ik wil dat Safari dan geopend wordt,
waar kan ik dat instellen?
bvd Blupp
Ik ben vandaag ook al bij de Macboer geweest, deed ook niets meer op een gegeven moment.quote:Op maandag 18 september 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
De macbook start niet meer op. Iemand een idee wat ik kan doen?
Ik heb al de powerknop 10 sec ingedrukt, pram geprobeert te resetten etcetc.
Dit is meteen de laatste keer dat ik een macbook koop, wat een kutproblemen opeens
quote:[message=26508135,noline]Blaxje schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:37[/message]:
[...]
P-ram resetten, maar dat kun je blijven doen. Symptoom van het random shutdown probleem. Terugsturen, helaas.
Meen je dat? Ik zie alleen de backlight van de monitor, de dvd-drive kan wel opspinnen (en heeft de macosx dvd opgegeten). Damn, wtf?quote:Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook al bij de Macboer geweest, deed ook niets meer op een gegeven moment.![]()
Wat een drama allemaal.
Dit kreeg ik:quote:Op maandag 18 september 2006 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie alleen de backlight van de monitor, de dvd-drive kan wel opspinnen (en heeft de macosx dvd opgegeten). Damn, wtf?
Ik kan hier ook niks serieus zeggen he..quote:Op maandag 18 september 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten. Je kan wat variëren met resoluties, de ene tv heeft een wat betere weergave dan de ander maar je komt vrijwel zeker uit op 800x600 of 1024x768.
Je tv zal zelf al wat scalewerk doen dus het beeld is niet vervelend gerekt als het goed is. Als je er echt last van hebt ben je wel een enorme mierenneuker.
hey thanks, tis geregeld!quote:Op maandag 18 september 2006 19:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
In de preferences van Safari kan je de primary browser instellen.
Vorig jaar heb ik er ook naar lopen zoeken in System Preferences omdat ik dacht dat dit wel centraal geregeld zou kunnen worden, maar het moet dus in Safari![]()
Misschien dat de lamp soort, Q., misschien.quote:
Ik heb het nu aangekregen (vraag niet hoe). _Arual_ blij , want er staan 2 weken werk op dat ding. Ze mag nu álles gaan backuppen, morgen gaat het boekje terug naar de shop. Zo, weer een deuk in het imago van Applequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |