koffie, telt dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben jullie al ontbeten?
Thee met 2 broodjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben jullie al ontbeten?
Ik ben nu even potje thee aan het zetten, beschuitje met aardbeien en eentje met hagelslag....dus heb zo een lekker ontbijtje op bedquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar ik drink hem wel zo duur mogelijk (suiker en melk) maar dan alleen sigaretten, en veul
Nee joh...die heb ik dan allang weggehaald. Laat ik echt niet liggen want dan pikt ze mijn plekje in en ze heeft er al zo'n handje van om me het bed uit te werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
goed bezig, en als je dochter vanavond de kruimels voelt gewoon keihard ontkennen
Slaapsequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre..genoeg geluld! Ik ga lekker mijn mandje in. Succes zo met je bespreking over je studie enzo
![]()
![]()
Nee, ik denk het nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Zouden ze straks boos op ons worden als ze zien dat we het topic bijna volgeluld hebben?![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit voor een slowchat gebagger?
Nou en? Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:21 schreef Chowi het volgende:
Slowchatten mag!
Daar heb je een puntntntnt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Dat zeg ik toch ook niet?.
I know, toch NET genoeg koffie op vandaagquote:
IRL moet nog leuker worden hoorquote:
Nou nouquote:
Nog leuker? Dat moet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IRL moet nog leuker worden hoor.
We zullen zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog leuker? Dat moet mogelijk zijn.
Het was pas de 271e post hoor, die je maakte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen guys!!
en nee ik maak geen topic aan als deze post hem sluit
edit: thank god
Ah, tja, ik ben dan weer niet zo nerdig dat ik het ga zitten tellen en bijhoudenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was pas de 271e post hoor, die je maakte.
En mogeh..
Whehe tellen. Dat zie je in de TL en in je MyAt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, tja, ik ben dan weer niet zo nerdig dat ik het ga zitten tellen en bijhouden
Goed idee, die ga ik ook maar eens terugluisterenquote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef RealZeus het volgende:
* zit nu een oude aflevering van Action Radio te luisteren.Over de onzinmeet in april.
Ik heb er zo ongelooflijk veel zin in.
![]()
Zullen we vragen of strairway een hoop bagger in de kroeg wilt gooien zodat we ons thuisvoelen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:33 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik krijg er steeds meer zin in om irl te baggeren![]()
Ik denk dan meteen hieraan:quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen we vragen of strairway een hoop bagger in de kroeg wilt gooien zodat we ons thuisvoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |