Slaapsequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre..genoeg geluld! Ik ga lekker mijn mandje in. Succes zo met je bespreking over je studie enzo
![]()
![]()
Nee, ik denk het nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Zouden ze straks boos op ons worden als ze zien dat we het topic bijna volgeluld hebben?![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit voor een slowchat gebagger?
Nou en? Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:21 schreef Chowi het volgende:
Slowchatten mag!
Daar heb je een puntntntnt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Dat zeg ik toch ook niet?.
I know, toch NET genoeg koffie op vandaagquote:
IRL moet nog leuker worden hoorquote:
Nou nouquote:
Nog leuker? Dat moet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IRL moet nog leuker worden hoor.
We zullen zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog leuker? Dat moet mogelijk zijn.
Het was pas de 271e post hoor, die je maakte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen guys!!
en nee ik maak geen topic aan als deze post hem sluit
edit: thank god
Ah, tja, ik ben dan weer niet zo nerdig dat ik het ga zitten tellen en bijhoudenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was pas de 271e post hoor, die je maakte.
En mogeh..
Whehe tellen. Dat zie je in de TL en in je MyAt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, tja, ik ben dan weer niet zo nerdig dat ik het ga zitten tellen en bijhouden
Goed idee, die ga ik ook maar eens terugluisterenquote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef RealZeus het volgende:
* zit nu een oude aflevering van Action Radio te luisteren.Over de onzinmeet in april.
Ik heb er zo ongelooflijk veel zin in.
![]()
Zullen we vragen of strairway een hoop bagger in de kroeg wilt gooien zodat we ons thuisvoelen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:33 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik krijg er steeds meer zin in om irl te baggeren![]()
Ik denk dan meteen hieraan:quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen we vragen of strairway een hoop bagger in de kroeg wilt gooien zodat we ons thuisvoelen?
Net zo gezellig als irlquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gister ook veel baggermeet mensen op de skype
En ik was er weer natuurlijkquote:
Zijn dat groepsgesprekken die worden gehouden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gister ook veel baggermeet mensen op de skype
Was weer een leuke uitzendingquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik was er weer natuurlijk
Neen alleen individueelquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Zijn dat groepsgesprekken die worden gehouden?
Het was zeker een goede / leuke uitzending.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was weer een leuke uitzending.
Kon alleen die domme opmerkingen van Sunchaser niet waarderen.
Ja over het onderwerp wel, maar dat bashen aan het begin was minder.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het was zeker een goede / leuke uitzending.
En ach, ik vond het wel fair enough wat hij over het algemeen zei
Ach, zie meer FOK!kers.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja over het onderwerp wel, maar dat bashen aan het begin was minder.
Beetje kinderachtig voor een volwassen man.
Je mag er vaker zijn hoor, vooral als we sjow samen doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik was er weer natuurlijk
Wat zei die dan psies want de stream staat er nog niet bijquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja over het onderwerp wel, maar dat bashen aan het begin was minder.
Beetje kinderachtig voor een volwassen man.
Het is best moeilijk om een aandachtshoertje te zijn zonder tieten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat zei die dan psies want de stream staat er nog niet bij
Edit: heb het vernomen van pdl wat die zei
Hij laat wel heel erg doorschemeren dat ie jaloers is dat ik een betere radiostem heb als hij heeft![]()
en daarbij zijn mijn tieten lekkerder dan die van hem
(mantitties
)
Tja, vadsige mannetjes hebben 9 van de 10x mantittiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
- edit - Hoor net dat hij wel degelijk tieten heeft.
Oh joh ik heb zo'n klotenacht gehadquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt wel je best erop gedaan vannochtend!
ik kreeg van onverwachte hoeken complimenten over mijn radiooptredenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |