quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
bedrijfseconomie op het heao en mijn favoriete kleur is blauw of gaylord-fout-turquoise![]()
Yepzquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
past zo goed bij mijn ogen hè
Ik ben ook helemaal hyper....geloof dat ik al zo'n 12 bakkie's op hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:32 schreef opgebaarde het volgende:
ja ik doe mee, alsof ik nog strakker kan komen te staan dan ik al ben
Wat liefquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:45 schreef opgebaarde het volgende:
om jou te steunen in deze loodzware minuten. Nog 15 om precies te zijn als die taxi op tijd is
Ohhh nog 8 minuten dan gaan we naar beneden... en met een beetje mazzel lig ik over een kwartier in bedquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:52 schreef opgebaarde het volgende:
hij wil laten zien dat zijn horloge dubbelglas heeft? paupert ist het![]()
je verheugt je er gewoon op om mij te verlaten hè, alsof ik geen gevoelens hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh nog 8 minuten dan gaan we naar beneden... en met een beetje mazzel lig ik over een kwartier in bed![]()
Ik verheug me op mijn bed vooral... je mag wel mee met me, heb een lekker bedjequote:Op dinsdag 19 september 2006 07:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je verheugt je er gewoon op om mij te verlaten hè, alsof ik geen gevoelens heb![]()
Nou niet helemaal met al die koffiequote:Op dinsdag 19 september 2006 07:55 schreef opgebaarde het volgende:
je hebt je in ieder geval goed voorbereid om zometeen in de comatueze toestand te geraken![]()
bagger? Dit moet voor jou hoogstaande kwaliteitspostings zijn hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:56 schreef SnowDoggg het volgende:
Zo jullie zijn druk geweest hier: twee hele pagina's volgebaggerd
egwelquote:Op dinsdag 19 september 2006 07:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
bagger? Dit moet voor jou hoogstaande kwaliteitspostings zijn hoor
koffie, telt dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben jullie al ontbeten?
Thee met 2 broodjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben jullie al ontbeten?
Ik ben nu even potje thee aan het zetten, beschuitje met aardbeien en eentje met hagelslag....dus heb zo een lekker ontbijtje op bedquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar ik drink hem wel zo duur mogelijk (suiker en melk) maar dan alleen sigaretten, en veul
Nee joh...die heb ik dan allang weggehaald. Laat ik echt niet liggen want dan pikt ze mijn plekje in en ze heeft er al zo'n handje van om me het bed uit te werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
goed bezig, en als je dochter vanavond de kruimels voelt gewoon keihard ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |