Had ik helemaal niet gezien dezequote:
Ik had er ook Excelsior is de club van Rotterdam van kunnen maken. De best presterende Rotterdamse club momenteel. Maar vond deze TT toch iets beterquote:
eenschquote:
Wel actueel.quote:
Nee, een dag te laat.quote:
en Sparta is natuurlijk de club van Rotterdamquote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik had er ook Excelsior is de club van Rotterdam van kunnen maken. De best presterende Rotterdamse club momenteel. Maar vond deze TT toch iets beter
Nee, gisteren was het helemaal niets voor Ajax in Kerkradequote:
quote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
en Sparta is natuurlijk de club van Rotterdam
1 2 3 | 12. Feyenoord 4 1 1 2 4 5- 6 16. Sparta R'dam 4 0 1 3 1 4- 9 |
scorebord-opmerkingquote:Op maandag 18 september 2006 15:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Lijkt er momenteel niet op.
quote:
* Diepe, heeeeeeeeeeeule diepe zucht van verlichting*quote:Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had ik helemaal niet gezien deze
Ben niet zo snel boos heur.
Gekeusde ribben doen zo'n pijn.quote:
Is gekeusd erger dan gekneusd?quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Gekeusde ribben doen zo'n pijn.
Ik leef met je mee.
Het is voor mij al de tweede keer .... de eerste keer waren het meer ribben en was de kneuzing erger .. maar het doet zeer ja ... misschien moet ik maar aan een andere sport gaan denkenquote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Gekeusde ribben doen zo'n pijn.
Ik leef met je mee.
eeuh een user die hier soms komt en voor PSV is en daar regelmatig komtquote:Op maandag 18 september 2006 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is lookinforyou dan?
Dan pak een weekendtas.quote:Op maandag 18 september 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
Drie dagen voor mijn werk in Engeland voor een training en meeting, maar zal waarschijnlijk soms nog wel online kunnen
Ik heb zo'n hekel aan koffers pakken![]()
Ga je spullen pakken, smurf!quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DS is echt in een bijgoochem-bui na die overwinning gisteren
hee Bert, zullen we een spelletje spelen Bert?quote:
Nee, tochquote:Op maandag 18 september 2006 18:17 schreef maril het volgende:
Avond! het weer is niet te voorspellen ff omdat "Gordon"op ons af komt stormen.![]()
Ik twijfelde nog of ik een topic zou openen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:17 schreef maril het volgende:
Avond! het weer is niet te voorspellen ff omdat "Gordon"op ons af komt stormen.![]()
Wat een kut dieet TV kijk jij zeg, zo zonder voetbalquote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
TV-avondje begint met RTL-Boulevard. Dan BB. Dan DWDD. Vervolgens weer BB, met aansluitend ER. Snel door naar VI. waarna nog gekeken zal gaan worden naar het opgenomen Holland Sport.
Ik zag het bij het journaal.quote:Op maandag 18 september 2006 18:17 schreef maril het volgende:
Je blijft een halve Italiaan hč ? Eten en voetballenquote:Op maandag 18 september 2006 18:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat een kut dieet TV kijk jij zeg, zo zonder voetbal
(Kijken naar) lullen over voetbal is net zoiets als lezen over lekkere koekjes![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eeuh een user die hier soms komt en voor PSV is en daar regelmatig komt
maar op welke zender komt het nouquote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef Eilanden het volgende:
Heel verhaal,
rtl4, 23:00 uurquote:Op maandag 18 september 2006 19:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
maar op welke zender komt het nou?
Was die maar zo snel op het veldquote:Op maandag 18 september 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Hee Isles,
Wist je dat Alje Schut zich zaterdag blijkbaar ook nog had kunnen verkleden voor, tijdens of na zijn rit van Pernis naar Almelo. Toch best knap van hem.
Wie zegt dat ik het daar als Limburger mee oneens ben?quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft een halve Italiaan hč ? Eten en voetballen
Da's waar ja. Komt hopelijk voor hem nog!quote:Op maandag 18 september 2006 19:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was die maar zo snel op het veld![]()
Wat is er met die kut-knvb'er?quote:Op maandag 18 september 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Pieter Vink!
Een Belg Duitser Limburger zou eens tegen eten zijnquote:Op maandag 18 september 2006 19:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het daar als Limburger mee oneens ben?
Alles prima, ben zelf dol op koken (en lekker eten), heb het niet op pakjes, hou van een goed gedekte tafel, mooi servies etc. maar entertainment om de tafel heen? Het plezier maak je zelf, niemand buiten de gasten voor nodig. Ze zouden eens bij een feestmaal van m'n schoonfamilie moeten kijkenquote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef Eilanden het volgende:
Van TVgids.nl
Voor de één is koken bijna een straf en is zelfs het bakken van een eitje al te ingewikkeld. Anderen vinden het een feest om iets lekkers te bereiden - helemaal wanneer de kookkunsten geproefd worden door vrienden en familie. De deelnemers aan het Britse programma De Eetclub zijn ook dol op koken en dus binden zij maar al te graag de strijd met elkaar aan. Wie maakt het lekkerste hapje?
Vijf personen gaan om beurten proberen om het meest lekkere diner op tafel te toveren. Maar daar blijft het niet bij. Ook de rest van de organisatie is in handen van de kandidaten. Zo moeten ze zelf de inkopen doen, zorgen voor een feestelijke locatie en een sfeervol gedekte tafel en als klap op de vuurpijl moeten de gasten ook nog geėntertaind worden. Een hele klus voor één man, maar daar zit 'm nu net de uitdaging: Na afloop wordt het hele plaatje beoordeeld door de dinergasten. De kandidaat met het hoogste gemiddelde wint.
Benieuwd hoe de kandidaten het er vanaf brengen? Allemaal halen ze het onderste uit de kan, maar voor sommigen blijkt de organisatie van dit diner toch niet zo eenvoudig. Er moet immers aan van alles worden gedacht. En de jury bestaat uit echte fijnproevers, die ook over de locatie kritisch zijn. Ranzige kunst aan de muur wordt dus absoluut niet gewaardeerd en sausjes uit een pakje zijn helemįįl uit den boze. Dat worden hopelijk dus klasse-etentjes...
ik mis de optie niet kijkenquote:Op maandag 18 september 2006 19:49 schreef maril het volgende:
[..]
Of zappen(met Pauw & witteman) of opnemen dus.
Daarom pleit ik voor een fatsoenlijk restaurant in het Roda stadion!quote:Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een Belg Duitser Limburger zou eens tegen eten zijn
Na 9 jaar middelbare school zei een medeleerling U tegen me.quote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef DeTolk het volgende:
Als je collega's "U" tegen je zeggen ben je óf de directeur óf je wordt, in mijn geval, te oud.
quote:Op maandag 18 september 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 9 jaar middelbare school zei een medeleerling U tegen me.
Of je bent lid van de pedo partij en hebt net een welpje geconsumeerd.quote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef DeTolk het volgende:
Als je collega's "U" tegen je zeggen ben je óf de directeur óf je wordt, in mijn geval, te oud.
Toen zat je toch nog steeds in de brugklas?quote:Op maandag 18 september 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
Na 9 jaar middelbare school zei een medeleerling U tegen me.
Dan kan ie wel fatsoenlijk zijn boekentas dragen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen zat je toch nog steeds in de brugklas?![]()
Maar als je steeds je tong uitsteekt, mis je natuurlijk de helft van de lessenquote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kan ie wel fatsoenlijk zijn boekentas dragen.
Ik vind hem nog steeds actueel eigenlijk.quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Ik zie nu pas de nieuwe Hools - het leuke van Hools vind ik altijd dat het niet zoveel uitmaakt van welke club je bent. Elkaar hier een beetje sarren is aardig maar over het algemeen valt dat fanatieke clubgedoe hier meestal weg.
Misschien heb je dat niet helemaal begrepen DarkShine, gezien je topictitel. Ik moet gelukkig morgen de hele dag op Beatrix passen dus zal niet zoveel in dit topic posten. Je kan ook een moderator vragen de TT te wijzigen!!!
Hoezo, hij klopt toch als een bus mbt prinsjesdag, die topictitel?quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Misschien heb je dat niet helemaal begrepen DarkShine, gezien je topictitel.
Je voelt de sfeer hier niet zo aan blijkbaar. Is me wel vaker opgevallen. Jammer.quote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds actueel eigenlijk.
Alsof jij niets over Foeke aan me vroeg in Hoolsquote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je voelt de sfeer hier niet zo aan blijkbaar. Is me wel vaker opgevallen. Jammer.
Zeg ik toch, een beetje sarren is okay, maar zo'n TT vind ik echt heel matig.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof jij niets over Foeke aan me vroeg in Hools![]()
Niet zo schijnheilig SCH!
Laat dat maar aan mij over!quote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeg ik toch, een beetje sarren is okay, maar zo'n TT vind ik echt heel matig.
Maar ik verzin zondagavond wel een leuke Eilantsie.
Een felicitatietitel naar Eilanden toe is inderdaadquote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
* Eilanden schuift Bos een biertje toequote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een felicitatietitel naar Eilanden toe is inderdaad![]()
Prinsjesdaghoolsquote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vol?quote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prinsjesdaghools
Maar hij moet dan wel vol vanavond. Misschien moet rubbereend eens over carnaval beginnen.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden schuift Bos een biertje toe![]()
Omdat ze 1 doelpunt minder tegen krijgen dan tegen Heracles?quote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een felicitatietitel naar Eilanden toe is inderdaad![]()
Waar is Sien als je hem echt nodig hebtquote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prinsjesdaghools
Maar hij moet dan wel vol vanavond. Misschien moet rubbereend eens over carnaval beginnen.
Zou kunnen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ze 1 doelpunt minder tegen krijgen dan tegen Heracles?
ik las je bericht niet goed, dacht dat je vanvaond een nieuwe topictitel zou verzinnenquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Prinsjesdaghools is een toptitel![]()
kut TT inderdaadquote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Prinsjesdaghools is een toptitel![]()
is die Noord-Zuidlijn al klaar?quote:
Preciesquote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Utreg er dan net zoveel maakt als Heracles dan is dat![]()
Ook dat hoef je niet op iedere pagina te herhalenquote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef DarkShine het volgende:
Zoals eerder gezegd over de TT heb ik er ook aan gedacht om erin te zetten 'Excelsior is de club van Rotterdam'. De gedoodverfde degradatiekandidaat is momenteel wel de beste Rotterdamse club...
Maar met al die frusti ajaxfans op de maandagmorgen was deze ook niet verkeerd.
Ga je dit nou in werkelijk elk topic posten?quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef DarkShine het volgende:
De gedoodverfde degradatiekandidaat is momenteel wel de beste Rotterdamse club...
quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit SCH Darkshine weer te snuiven?
Maar er bleef er ene doorzeuren over die TT dus hij zal er waarschijnlijk wel overheen geleSCHen hebbenquote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook dat hoef je niet op iedere pagina te herhalen
Sjek er ff 1 boven. Ik heb dat in het begin van dit topic gezegd (en het fnrd en excelsior topic okquote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga je dit nou in werkelijk elk topic posten?![]()
Is dat niet Baronie?quote:Op maandag 18 september 2006 20:51 schreef Superheld het volgende:
Wij zijn de beste Bredaase club!
Wat is er morgen?quote:Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Eilanden het volgende:
Zit je al met met chips en coke op de bank klaar voor morgen SCH?
Je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik las je bericht niet goed, dacht dat je vanvaond een nieuwe topictitel zou verzinnenen dan had deze eerst vol gemoeten ofzo.
Hools-titels gaan niet over die onzinquote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef DarkShine het volgende:
Zoals eerder gezegd over de TT heb ik er ook aan gedacht om erin te zetten 'Excelsior is de club van Rotterdam'. De gedoodverfde degradatiekandidaat is momenteel wel de beste Rotterdamse club...
Maar met al die frusti ajaxfans op de maandagmorgen was deze ook niet verkeerd.
Ik hoorde dat ze pas 2 jaar bezig zijnquote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
is die Noord-Zuidlijn al klaar?
Ik kom uit Amsterdam?quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sjek er ff 1 boven. Ik heb dat in het begin van dit topic gezegd (en het fnrd en excelsior topic ok) maar schijnbaar blijft men zeuren om de TT.
De frustratie zat behoorlijk diep in Amsterdam, anders was deze tt er niet eens gekomen.
Wederom verkeerd gelezen. Ga er verder niet meer op in.quote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam?
Ga anders even buiten spelen
of je hebt mensen die abn zijn opgevoed de tolkquote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef DeTolk het volgende:
Heb alleen nog Jup uit de tapquote:
Ja, bijnaquote:
DS... wist je niet dat alle Hools titels eerst in drievoud schriftelijk bij SCH ingediend moeten worden voordat ze uberhaupt gepubliceerd mogen worden?quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Hools-titels gaan niet over die onzin![]()
Jij komt ze altijd voorlezen hierquote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DS... wist je niet dat alle Hools titels eerst in drievoud schriftelijk bij SCH ingediend moeten worden voordat ze uberhaupt gepubliceerd mogen worden?![]()
![]()
Feit!quote:Op maandag 18 september 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok weer eens kenkertraag.
Ik kom daar niet graag sinds ik er 1x geweest ben.quote:
In kerkrade schijnbaar ook, aan al dat beschilderde beddengoed te zienquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef DarkShine het volgende:
De frustratie zat behoorlijk diep in Amsterdam
Reactie op het beddengoed van jullie vorig seizoenquote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
In kerkrade schijnbaar ook, aan al dat beschilderde beddengoed te zien.
Liever wel, maar het was niet zo... KJH lag toen niet zo aan de ketting als gister...quote:En helemaal niets, ach nee die KNVB beker hadden jullie liever ook niet gehad.
We winnen zondag (hopelijk) ook van AZ. Dan loopt die omhooggevallen club niet verder uit op jullie.quote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef JaWi het volgende:
Ach, ik heb het al enigzins verwerkt... Op naar de aankomende toppers.
Nu ben ik een jood en normaal ben ik een Duitser? Je weet toch dat die 2 niet samengaan.quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach jullie blijven allebei joden.
Zou mooi zijn... Inderdaad, AZquote:Op maandag 18 september 2006 21:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We winnen zondag (hopelijk) ook van AZ. Dan loopt die omhooggevallen club niet verder uit op jullie.
Zal wel moeten want dat is tegen die tijd de enige manier om nog een prijsje te halenquote:Op maandag 18 september 2006 21:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We winnen zondag (hopelijk) ook van AZ. Dan loopt die omhooggevallen club niet verder uit op jullie.
Over een paar jaar het grootste stadion van de Jupiler League (als de geschiedenis zich herhaalt).quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn... Inderdaad, AZ. Ken iemand die daar al een tijdje meeloopt en die vind het toch ook af en toe triest. Hoorde vandaag zelf iets over uitbreiding naar 35.000 plaatsen
?
Ik hoop van niet, maar verwacht dat wel.quote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel moeten want dat is tegen die tijd de enige manier om nog een prijsje te halen
quote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HEy als we het over de duivel hebben
Scheringa wil een 2e ring hoorde ik jaquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn... Inderdaad, AZ. Ken iemand die daar al een tijdje meeloopt en die vind het toch ook af en toe triest. Hoorde vandaag zelf iets over uitbreiding naar 35.000 plaatsen
?
Je kan toch asiel aanvragen, of ik kan je als koe binnensmokkelen.quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef DarkShine het volgende:
Kan donderdag zelf helaas niet naar Friesland, heb geen visum
Willie Wartaal.quote:Op maandag 18 september 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok weer eens kenkertraag.
En 1 minuut later je 2e postquote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef Bananenman het volgende:
Ik weiger hier te posten met zo'n titel.
...kut.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Eilanden het volgende:
Zit je al met met chips en coke op de bank klaar voor morgen SCH?
De 25e dinsdag van september.quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet? Wat is er morgen?
o.a. ASWH - Cambuurquote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
En 1 minuut later je 2e post
Post dan even door, we hebben hem zo vol![]()
Dat vraag ik me ook af, ik zie alleen dat je nog bier mistquote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Politiek asiel, zolang de CDA & VVD tezamen nog in het kabinet zitten.quote:Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan toch asiel aanvragen, of ik kan je als koe binnensmokkelen.
Ik denk,.. dat de kans groot aanwezig is dat er een balkenende IV komt. Al zou ik dat niet willenquote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Politiek asiel, zolang de CDA & VVD tezamen nog in het kabinet zitten.
Mag ik vragen wat die fakkels gekost hebben? Vond ze niet echt denderend uitzien op de foto's.quote:Op maandag 18 september 2006 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Zag je ons met fakkels enzo he, vet gaaf enzo
Niks. Ze waren niet super, maar een gegeven paard nooit in de bek kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat die fakkels gekost hebben? Vond ze niet echt denderend uitzien op de foto's.
Die wat wij op Kaalhei bij het 2de elftal van Roda gebruikte kostte 15 euro per 3 bij Decathlon (en sindsdien mag Decathlon ze ook ineens niet meer verkopen mag politie & brandweer Kerkrade)...
Als er niemand heen gaat niet hequote:Op maandag 18 september 2006 21:54 schreef Superheld het volgende:
Ijselmeervogels-NAC, spannend
Feit.quote:Op maandag 18 september 2006 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks. Ze waren niet super, maar een gegeven paard nooit in de bek kijken.
Nou, ik vind teleteksten toch behoorlijk spannend.quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als er niemand heen gaat niet he. Spakenburg kan leuk zijn hoor
.
Hetzelfde als BS, nachtreceptionist. Alleen dan in een hotel waar je wel de hele nacht werktquote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor kudtwerk heb je dant?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hetzelfde als BS, nachtreceptionist. Alleen dan in een hotel waar je wel de hele nacht werkt.
WMP speelt hier nu Rammstein van Rammstein afquote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef borisz het volgende:
en ja hoor winamp tovert Charly Lownoise en Mental theo uit de platenlijst![]()
dat heeft ie wel vaker hequote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WMP speelt hier nu Rammstein van Rammstein af![]()
pas 3 keer eerder voorgekomen in 11 maandenquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat heeft ie wel vaker he
quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
pas 3 keer eerder voorgekomen in 11 maanden
hopelijk niet lang meerquote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Politiek asiel, zolang de CDA & VVD tezamen nog in het kabinet zitten.
Wat betekende dat gister die "uitval "naar mij toe?, ik moet dit gewoon voor mij gevoel vragen , het zit mij dwars.quote:
Ze heeft gewoon gelijk, er is een opmerking over haar geplaatst die niet bepaald positief was. Dus mag ze gerust weten waarom BS dit gezegd heeftquote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga ergens anders ouwewijven a.u.b
Dat had ik toch wel gezegd in het vorige topic dacht ik, of ben ik aan het aftakelen...quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag
Woon jij in de buurt van de RAI ?
nog maar 2 jaar denk je?? Optimistquote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze pas 2 jaar bezig zijnik dit tempo duurt het nog wel 2 jaar
Hehe sorry dan had ik over je vorige post heen gelezenquote:Op maandag 18 september 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat had ik toch wel gezegd in het vorige topic dacht ik, of ben ik aan het aftakelen...
Maar ik woon niet echt in de buurt van de RAI nee, ik woon zo ongeveer naast station Lelylaan
[..]
nog maar 2 jaar denk je?? Optimist
quote:Op maandag 18 september 2006 23:16 schreef rubbereend het volgende:
dat zet me meteen aan het denken; loopt die AMD nog rond op Fok! ?
Ja... tijdje geleden kwam hij hier onder een andere naam... daarna nooit meer wat van gehoor..quote:Op maandag 18 september 2006 23:16 schreef rubbereend het volgende:helemaal gemist hebben we tegenwoordig rellen in hools?
quote:Op maandag 18 september 2006 23:16 schreef rubbereend het volgende:helemaal gemist hebben we tegenwoordig rellen in hools?
oja dat was de naam die ik moet ontwijkenquote:
Ze zijn nu nog alleen met de stations bezig, de hele tunnelbuis moet nog gegraven worden!quote:Op maandag 18 september 2006 23:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe sorry dan had ik over je vorige post heen gelezen
ach 2 jaar ... moet toch lukken.... volgens mij zijn ze er bijna (loopt toch tot station RAI ?)
Ik ga trouwens slapen
Clauwtje nog wakker?quote:Op maandag 18 september 2006 23:53 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi!
tis weer wachten op Nocaquote:
ja, tot de zak leeg is bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef Noca het volgende:
Ow eend, Poker op Veronica.
Heb je het zelfde tijdsbesef als BBquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef clauwheee het volgende:
We zijn ons ritme een beetje kwijt de laatste tijd
Ow das minder.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die doet het natuurlijk weer niet op mn kamer hier. Welke ETP aflevering vandaag?
volgens mij heb ik die ook al gezien. Maar nu krijg ik meteen weer zin om te pokerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Ow das minder.
Het is Londen vandaag.
Ik kijk nog even verderquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die ook al gezien. Maar nu krijg ik meteen weer zin om te pokeren
Ik vind dat een goed ideequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kijk nog even verder
Ga wel alvast offline
Ik heb geen idee. Maar ik ben het helemaal kwijt, dat weet ik welquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je het zelfde tijdsbesef als BB
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
Anders val ik even halverwegen de avond in slaap en word wakker van een terugspoelende video.
VI gemist.Gebeurt normaal nooit
Ja zoietsquote:
Ja ik wacht ook op de bakker.quote:Op dinsdag 19 september 2006 05:12 schreef VoreG het volgende:
Pfoe wat een arbeid, eindelijk rust.
Wachten op de bakker
quote:
maar wat was nou het goede antwoord?quote:
Fok was goed!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wat was nou het goede antwoord?
Daar had ik net ook niet op gerekendquote:
Hier is het lekker weer...quote:
Het is bijna tijd voor een nieuwequote:Op dinsdag 19 september 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand die TT aanpassen alstublieft...
Nog ff doorpostenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand die TT aanpassen alstublieft...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:52 schreef clauwheee het volgende:
Tuurlijk
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Helpt er nog iemand mee of niet?
Van hetzelfdequote:
Doe ik zo even, ding ligt bovenquote:
Dacht ik alquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe ik zo even, ding ligt boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |