De 1e penaltie was zeker onterecht, de tweede reglementair terecht, maar makkelijk gegeven. Reken je in je omschrijving van een terechte uitschakeling ook de arbitrale dwalingen van de 1e wedstrijd mee?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef MaxPower het volgende:
2 belachelijke penalties en dus een terechte uitschakeling. Desondanks wel zuur denk ik.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef The_Verve het volgende:
De penalty's vanaf de curve...
Van de Laak (YouTube)
Cornelisse (YouTube)
quote:Inzet Paul Matthijs nog niet in zicht
GRONINGEN - De liesklachten van Paul Matthijs zijn op korte termijn niet voorbij.
Dat heeft de aanvoerder van FC Groningen te horen gekregen na onderzoek in het ziekenhuis. Het probleem is de aanhechting van de spieren. In het slechtste scenario is Matthijs nog enkele maanden niet inzetbaar.
Bron: Rtvnoord
Ik geloofde daar ook nooit in. Totdat me twee weken geleden precies hetzelfde overkwam als Yuri. En ik miste ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef S-Two het volgende:
Jans zegt trouwens wel dat Cornelisse die penal inderdaad had moeten nemen, maar het lijkt mij toch echt lekkerder als je in je wedstrijdritme zit om dan die penal te nemen. Maarja, dat is achteraf praten.
idd, stelletje paupers.quote:
Aldus een Partizan supporter.quote:i admit that the atmosphere on euroborg was fantastic. i also stand corrected regarding my statement that fans on their own cannot win the match - at least 1 of the penalties would not have been awarded if it wasnt for the pressure from the stands.
truly, youve got some of the best fns ive ever seen.
all in all, youve got my congratulations for the fighting spirit of the team, and for the atmosphere u created last night. its not very often that im amazed by the opponents supporters.
29-09, 10:50 195.229.242.*
Dit was een echte europa-cup westrijd waar alles in zat en die spannend was tot het einde, tel daarbij op een geweldige sfeer en je hebt een heerlijke pot voetbal!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat stoorde mij ook. Het was de leukste wedstrijd op papier, en dat is ook gebleken. Rare inschattingsfout van de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |