abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42216014
Nou de teleurstelling is er eerder groter dan kleiner om... Potje drama erbij maakt het voor mij nou niet echt mooier...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  donderdag 28 september 2006 @ 22:24:30 #242
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42216125
Jammer FCG! Waren inderdaad dichtbij ... maar als je zo dichtbij bent kan ik me inderdaad voorstellen dat de teleurstelling eerder groter dan kleiner is
pi_42218367
Wat een prachtige pot, ik herken de wedstrijd aan de samenvatting niet terug.
In vak B2 (hoofdtribune) zat een groep Grobari. Na de wedstrijd nog even vlag mee gewisseld, dus nu in bezit van een Partizanvlag. Die mannen beleven de wedstrijd echt met flink veel emotie, alhoewel ze wel wat agressie uitdragen

Jammer voor ons, maar wel echt genoten!
pi_42218452

Foto van het fcgforum

[ Bericht 16% gewijzigd door venomsnake op 28-09-2006 23:35:11 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42218509
2 belachelijke penalties en dus een terechte uitschakeling. Desondanks wel zuur denk ik.
pi_42219017
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef MaxPower het volgende:
2 belachelijke penalties en dus een terechte uitschakeling. Desondanks wel zuur denk ik.
De 1e penaltie was zeker onterecht, de tweede reglementair terecht, maar makkelijk gegeven. Reken je in je omschrijving van een terechte uitschakeling ook de arbitrale dwalingen van de 1e wedstrijd mee?
pi_42219364
Die waren inderdaad ook niet mals.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:17:12 #248
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_42220528
Zonde. Maar toch een mooie avond gehad.

De penalty's vanaf de curve...
Van de Laak (YouTube)
Cornelisse (YouTube)

Misschien zet ik ze morgen wel even in betere kwaliteit online.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_42220826
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef The_Verve het volgende:

De penalty's vanaf de curve...
Van de Laak (YouTube)
Cornelisse (YouTube)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42222015
ook nog een penalty gemist

echt jammer dat groningen eruit ligt het was ze zeker gegund om door te gaan naar de volgende ronde , volgend jaar beter dan maar

Tot zondag
pi_42222032
35 jaar trots bezit van stad en ommeland!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_42222052
Ik zeg verder even niks...bijna...bijna.
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:39:18 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42223040
Jammer van het de uitschakeling, maar volgend seizoen krijgen jullie gegarandeerd een nieuwe kans!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42223558
Verdomme, net thuis van een feestje. Terug op fiets blijft de misser van Yuri steeds maar weer door mn kop spoken.

Desondanks genoten van de sfeer. Jammer, toch echt verneukt in de eerste pot.
pi_42227454
quote:
Inzet Paul Matthijs nog niet in zicht

GRONINGEN - De liesklachten van Paul Matthijs zijn op korte termijn niet voorbij.

Dat heeft de aanvoerder van FC Groningen te horen gekregen na onderzoek in het ziekenhuis. Het probleem is de aanhechting van de spieren. In het slechtste scenario is Matthijs nog enkele maanden niet inzetbaar.
Bron: Rtvnoord
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:32:36 #256
82589 S-Two
barba macacu
pi_42228211
Erg jammer dat jullie het net niet gered hebben. Zoals eerder al gezegd is waren de penalty's mijns inziens niet terecht of in ieder geval makkelijk gegeven, maar dat was bij de uitwedstrijd hetzelfde geval. Blijft erg jammer, maar goed, in deze wedstrijd is het niet verloren. Dat was in de uitwedstrijd.

Jans zegt trouwens wel dat Cornelisse die penal inderdaad had moeten nemen, maar het lijkt mij toch echt lekkerder als je in je wedstrijdritme zit om dan die penal te nemen. Maarja, dat is achteraf praten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:03:23 #257
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_42229749
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef S-Two het volgende:

Jans zegt trouwens wel dat Cornelisse die penal inderdaad had moeten nemen, maar het lijkt mij toch echt lekkerder als je in je wedstrijdritme zit om dan die penal te nemen. Maarja, dat is achteraf praten.
Ik geloofde daar ook nooit in. Totdat me twee weken geleden precies hetzelfde overkwam als Yuri. En ik miste ook .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:56:46 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_42230325
Ach.. de penalty

Als Salmon er had gestaan en gemist, was Salmon weer de grootste pauperspits ter wereld, als Nevland/Fledderus/Silva hem gemist had, was dat omdat ze te moe waren en dit nooit mochten doen..

Het enige wat ik niet snap, is dat Yuri -met zijn traptechniek- de bal laag linksonder in de hoek wil trappen.. Hij is toch meer iemand voor rechtsboven
pi_42230866
Jammer, had ze wel in de groepsfase willen zien
pi_42230939
Ok. Na een toffe avond, slechte nacht en hoofdpijnochtend, trek ik een beeeeeetje bij. Beetje dan hè

Ik voelde me zo kut na het laatste fluitsignaal. We waren er zo dichtbij. De jongens hebben het goed gedaan gisteren, maar net niet goed genoeg. Trots ben ik wel. De sfeer was prima, acties top.

O, en fuck NOS.
pi_42230987
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef clauwheee het volgende:

O, en fuck NOS.
idd, stelletje paupers.
Hebben ze wel reclameborden staan..

pi_42230990
Hoe kom je eigenlijk zo boos op de NOS, dat ze het niet uitzonden? Dan ben ik boos met je mee...
In Southern Sun
pi_42231155
-Het niet live uitzenden van de wedstrijd'
-maar wel NOS reclameborden in het stadion
-Een povere samenvatting
-domme tenenkrommende vragen aan Jans stellen

Maar vooral het niet live uizenden stoort me.

Eredivisie voetbal mag van mij dan weer wel naar de NOS
pi_42231195
Dat stoorde mij ook. Het was de leukste wedstrijd op papier, en dat is ook gebleken. Rare inschattingsfout van de NOS.
In Southern Sun
pi_42231258
Nou ik weet niet eens wat ze verder hebben uitgezonden, maar gelijk na de wedstrijd in het home zag ik een samenvatting van onze wedstrijd. Van wel 3 hele minuten. Het ging ongeveer zo:

FC Groningen speelde vanavond de return. Eerste helft kwamen ze er niet aan te pas, Belgrado verdedigde goed. FC Groningen kreeg 2 penalty's. Vd Laak scoorde en Cornelisse miste. Groningen ligt eruit. Dan gaan we nu verder met volleybal.

pi_42231286
En dan die samenvatting... ik zat echt verbaasd te kijken naar een praktisch stille Euroborg, terwijl ik uit de verslagen begrijp dat het geweldig was. Erg jammer, een sfeervolle reportage kijkt toch lekkerder weg.
pi_42231316
Ja precies, dat vergat ik dan even voor het gemak. Hoe krijgen ze het voor elkaar. We hebben dik 90 minuten gestaan, geschreeuwd, ik heb last van mn keel en oren. Maar ze krijgen het voor elkaar om het niet over te laten komen.

Fuck NOS.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:35:52 #269
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42231321
quote:
i admit that the atmosphere on euroborg was fantastic. i also stand corrected regarding my statement that fans on their own cannot win the match - at least 1 of the penalties would not have been awarded if it wasnt for the pressure from the stands.
truly, youve got some of the best fns ive ever seen.
all in all, youve got my congratulations for the fighting spirit of the team, and for the atmosphere u created last night. its not very often that im amazed by the opponents supporters.
29-09, 10:50 195.229.242.*
Aldus een Partizan supporter.
pi_42231354
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat stoorde mij ook. Het was de leukste wedstrijd op papier, en dat is ook gebleken. Rare inschattingsfout van de NOS.
Dit was een echte europa-cup westrijd waar alles in zat en die spannend was tot het einde, tel daarbij op een geweldige sfeer en je hebt een heerlijke pot voetbal!
Dat was het dus ook.

Maargoed, Groningen is ligt nogal ver van de bewoonde wereld he.

Die samenvattig ging nergens over, gaf totaal het beeld (en vooral de sfeer) van de wedstrijd niet weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')