abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42222032
35 jaar trots bezit van stad en ommeland!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_42222052
Ik zeg verder even niks...bijna...bijna.
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:39:18 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42223040
Jammer van het de uitschakeling, maar volgend seizoen krijgen jullie gegarandeerd een nieuwe kans!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42223558
Verdomme, net thuis van een feestje. Terug op fiets blijft de misser van Yuri steeds maar weer door mn kop spoken.

Desondanks genoten van de sfeer. Jammer, toch echt verneukt in de eerste pot.
pi_42227454
quote:
Inzet Paul Matthijs nog niet in zicht

GRONINGEN - De liesklachten van Paul Matthijs zijn op korte termijn niet voorbij.

Dat heeft de aanvoerder van FC Groningen te horen gekregen na onderzoek in het ziekenhuis. Het probleem is de aanhechting van de spieren. In het slechtste scenario is Matthijs nog enkele maanden niet inzetbaar.
Bron: Rtvnoord
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:32:36 #256
82589 S-Two
barba macacu
pi_42228211
Erg jammer dat jullie het net niet gered hebben. Zoals eerder al gezegd is waren de penalty's mijns inziens niet terecht of in ieder geval makkelijk gegeven, maar dat was bij de uitwedstrijd hetzelfde geval. Blijft erg jammer, maar goed, in deze wedstrijd is het niet verloren. Dat was in de uitwedstrijd.

Jans zegt trouwens wel dat Cornelisse die penal inderdaad had moeten nemen, maar het lijkt mij toch echt lekkerder als je in je wedstrijdritme zit om dan die penal te nemen. Maarja, dat is achteraf praten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:03:23 #257
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_42229749
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef S-Two het volgende:

Jans zegt trouwens wel dat Cornelisse die penal inderdaad had moeten nemen, maar het lijkt mij toch echt lekkerder als je in je wedstrijdritme zit om dan die penal te nemen. Maarja, dat is achteraf praten.
Ik geloofde daar ook nooit in. Totdat me twee weken geleden precies hetzelfde overkwam als Yuri. En ik miste ook .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:56:46 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_42230325
Ach.. de penalty

Als Salmon er had gestaan en gemist, was Salmon weer de grootste pauperspits ter wereld, als Nevland/Fledderus/Silva hem gemist had, was dat omdat ze te moe waren en dit nooit mochten doen..

Het enige wat ik niet snap, is dat Yuri -met zijn traptechniek- de bal laag linksonder in de hoek wil trappen.. Hij is toch meer iemand voor rechtsboven
pi_42230866
Jammer, had ze wel in de groepsfase willen zien
pi_42230939
Ok. Na een toffe avond, slechte nacht en hoofdpijnochtend, trek ik een beeeeeetje bij. Beetje dan hè

Ik voelde me zo kut na het laatste fluitsignaal. We waren er zo dichtbij. De jongens hebben het goed gedaan gisteren, maar net niet goed genoeg. Trots ben ik wel. De sfeer was prima, acties top.

O, en fuck NOS.
pi_42230987
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef clauwheee het volgende:

O, en fuck NOS.
idd, stelletje paupers.
Hebben ze wel reclameborden staan..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42230990
Hoe kom je eigenlijk zo boos op de NOS, dat ze het niet uitzonden? Dan ben ik boos met je mee...
In Southern Sun
pi_42231155
-Het niet live uitzenden van de wedstrijd'
-maar wel NOS reclameborden in het stadion
-Een povere samenvatting
-domme tenenkrommende vragen aan Jans stellen

Maar vooral het niet live uizenden stoort me.

Eredivisie voetbal mag van mij dan weer wel naar de NOS
pi_42231195
Dat stoorde mij ook. Het was de leukste wedstrijd op papier, en dat is ook gebleken. Rare inschattingsfout van de NOS.
In Southern Sun
pi_42231258
Nou ik weet niet eens wat ze verder hebben uitgezonden, maar gelijk na de wedstrijd in het home zag ik een samenvatting van onze wedstrijd. Van wel 3 hele minuten. Het ging ongeveer zo:

FC Groningen speelde vanavond de return. Eerste helft kwamen ze er niet aan te pas, Belgrado verdedigde goed. FC Groningen kreeg 2 penalty's. Vd Laak scoorde en Cornelisse miste. Groningen ligt eruit. Dan gaan we nu verder met volleybal.

pi_42231286
En dan die samenvatting... ik zat echt verbaasd te kijken naar een praktisch stille Euroborg, terwijl ik uit de verslagen begrijp dat het geweldig was. Erg jammer, een sfeervolle reportage kijkt toch lekkerder weg.
pi_42231316
Ja precies, dat vergat ik dan even voor het gemak. Hoe krijgen ze het voor elkaar. We hebben dik 90 minuten gestaan, geschreeuwd, ik heb last van mn keel en oren. Maar ze krijgen het voor elkaar om het niet over te laten komen.

Fuck NOS.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:35:52 #269
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42231321
quote:
i admit that the atmosphere on euroborg was fantastic. i also stand corrected regarding my statement that fans on their own cannot win the match - at least 1 of the penalties would not have been awarded if it wasnt for the pressure from the stands.
truly, youve got some of the best fns ive ever seen.
all in all, youve got my congratulations for the fighting spirit of the team, and for the atmosphere u created last night. its not very often that im amazed by the opponents supporters.
29-09, 10:50 195.229.242.*
Aldus een Partizan supporter.
pi_42231354
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat stoorde mij ook. Het was de leukste wedstrijd op papier, en dat is ook gebleken. Rare inschattingsfout van de NOS.
Dit was een echte europa-cup westrijd waar alles in zat en die spannend was tot het einde, tel daarbij op een geweldige sfeer en je hebt een heerlijke pot voetbal!
Dat was het dus ook.

Maargoed, Groningen is ligt nogal ver van de bewoonde wereld he.

Die samenvattig ging nergens over, gaf totaal het beeld (en vooral de sfeer) van de wedstrijd niet weer.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:41:15 #271
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_42231430
het is in de eerste helft na een kwartiertje een moment even stil geweest, omdat iedereen denk ik dacht dat we weer hard genaaid zouden worden door een oostblokscheids, dat viel achteraf wel mee.
Ook was de FC nog een beetje zoekende toen, maar vervolgens heb ik 1 van de mooiste avonden in de Euroborg meegemaakt. Misschien wel beter dan AZ en Ajax thuis in de playoffs.
De sfeer was echt overweldigend, de tifoactie briljant! en de wedstrijd van de spelers de beste van dit seizoen. Het was al snel duidelijk Partizan alleen was gekomen om te verdedigen en te duikelen. Wat een pauperteam is het eigenlijk zeg.

Gisteravond werd duidelijk dat we het voor 100% hebben laten liggen in Belgrado. Krappere zege van Partizan en ze zouden ook nu moeten aanvallen en was er meer ruimte geweest, nu kregen de spitsen minimaal 2 spelers bij zich.

Samenvatting NOS niet gezien, maar ze zullen wel gedaan hebben alsof we "per ongeluk" Europa ingerold zijn en dat het "logisch" is dat we er uit liggen
pi_42231558
En er schijnt een serv te zijn die een vuurwerkbom heeft laten ontploffen in zijn hand in het uitvak, hij wou dat ding tussen de Groningen supporters gooien maar dat ''feestje'' ging dus mooi niet door.
Dag vingertjes.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:50:45 #273
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_42231658
ik zal er geen traan om laten
pi_42231720
Leuk dat je als uitsupporter gewoon fakkels mee mag nemen in de Euroborg.
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:03:31 #275
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_42231994
elke supporter lukt het om fakkels mee te nemen, zolang hij niet bij Ingang 1 naar binnen moet..

De enige ingang waar iedereen die geen grijs haar heeft of vrouw is gefouilleerd wordt..
pi_42232047
Ben ik ook 1x door naar binnen geweest ja, wat een verschrikking is dat. Varkens die naar de slachterij moeten worden nog fatsoenlijker behandeld. En het uiteindelijke fouilleren is een aaitje over de rug.
pi_42234493
Gek genoeg ben ik gisteren eruit gepikt bij ingang 2. Nog nooit daar een controle meegemaakt. Maar goed ik ben dan ook erg sexy. Ik neem het ze niet kwalijk mij even aan te willen raken.
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:59:52 #278
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_42234650
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:03 schreef Prosac het volgende:
elke supporter lukt het om fakkels mee te nemen, zolang hij niet bij Ingang 1 naar binnen moet..

De enige ingang waar iedereen die geen grijs haar heeft of vrouw is gefouilleerd wordt..
Inderdaad en wat heb ik me daaraan weer geergert gisteren, wat duurt het daar allemaal fucking lang, ongekend. En ook IEDEREEN moet gefoulieerd worden, ook mensen die op AA of HH zitten

Maar goed, de sfeer was echt super, prachtige TIFO actie
In de rust, toen die beveiliging-gastjes dat megaspandoek weg wilden halen Dat ging mooi niet door suckers
pi_42234684
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:54 schreef Ungeheuer het volgende:
Maar goed ik ben dan ook erg sexy.
pi_42234714
RTV Noord had de rechten toch gewoon gekocht. Hoezo dan fuck NOS.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:02:39 #281
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_42234721
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:05 schreef MaxPower het volgende:
Ben ik ook 1x door naar binnen geweest ja, wat een verschrikking is dat. Varkens die naar de slachterij moeten worden nog fatsoenlijker behandeld.En het uiteindelijke fouilleren is een aaitje over de rug.
Precies, helemaal gelijk in
en de kwalitieit van het fouileren slaat nergens op. In het Oosterpark als je op West de tribune op wilde dan werd je of wel of niet gefoullieerd. Maar als je gefoullieerd werd gebeurde het wel goed. Dat kun je in de EB niet zeggen

Ik ben het eens met een Heerenveen'er
pi_42235033
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
RTV Noord kocht die rechten omdat oa de NOS dat dus niet wilde doen!

RTV Noord.
pi_42235191
Ow ok, al is het niet zo raar natuurlijk. Er kijken veel meer feyenoordfans terwijl de meeste fans van groningen ook daadwerkelijk in het stadion zitten.
pi_42235936
Er zijn ook genoeg fans van Grunn die niet in het stadion zitten, De club leeft hier behoorlijk.
Ik denk dat er in Nederland ook best interesse in deze wedstrijd was.
Je kan het trouwens niet alleen de NOS kwalijk nemen, RTL, en Talpa gaven ook niet thuis.
quote:
Bekerduel van woensdag naar dinsdag

Het KNVB-bekerduel van FC Groningen tegen NAC Breda is verplaatst naar dinsdag 7 november. Dit op verzoek van zendgemachtigde Talpa.

Door de uitschakeling van FC Groningen in de UEFA Cup was het mogelijk de competitiewedstrijd FC Groningen - Roda JC van de zondag naar zaterdag 4 november te verplaatsen. Dit competitieduel is echter nog niet definitief vastgesteld. Het bekerduel met NAC Breda begint om 20.00 uur en zal live worden uitgezonden op Talpa.

Bron: FC Groningen
pi_42236098
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:54 schreef Ungeheuer het volgende:
Gek genoeg ben ik gisteren eruit gepikt bij ingang 2. Nog nooit daar een controle meegemaakt. Maar goed ik ben dan ook erg sexy. Ik neem het ze niet kwalijk mij even aan te willen raken.

En wie wil mij aanraken, want ik heb naast hem gestaan
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:03:03 #286
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42236319
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat ook meer om de kwalitatief sterke samenvatting die erg goed het beeld van de wedstrijd weergaf op de NOS...
pi_42243245
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dit was een echte europa-cup westrijd waar alles in zat en die spannend was tot het einde, tel daarbij op een geweldige sfeer en je hebt een heerlijke pot voetbal!
Dat was het dus ook.
Maar dat weet je natuurlijk nooit van tevoren. Daarbij zijn Feyenoord en AZ ook gewoon interessanter voor de NOS om uit te zenden.

Neemt Cornelisse vaker penalty's, of durfde een faalhaas zijn verantwoording niet te nemen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42243433
Cornelisse is de eerste. Lev tweede en van de Laak derde. Lev nam ze de laatste tijd altijd omdat Yuri dan op de bank zat.
pi_42243539
Zuur hoor, al vind ik het nooit zo snugger om een speler koud een pingel te laten nemen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42243875
Nevland op zijn site:
quote:
Close, but not enough...
We are out of the UEFA-cup after only winning 1-0 at home against Partizan Belgrade last night. We played a fantastic match and had chances enough to score more goals, but we didn't have enough luck on our side yesterday.
We stuck to the plan perfect last night. In my opinion we played the
best match of the season, but sadly it was not enough. We did
everything we could - and every player had nothing left when the
referee blew the whistle for full time. It is sad that we didn't go
through to the group stage - but on the other hand we did everything
we could. With a bit more luck we would have gone through.

The atmosphere at Euroborg last night was fantastic, and a new record
so far. The fans lifted us up, and I am sorry that we couldn't pay you
back by scoring more goals. But this has been a very important
experience for us, and I am sure that when we face a situation like
this next time, we will use the experience from this situation to do
even better.

I am happy with my own performance yesterday. It was a lot of had
work, but the team played very well and the fans were great. It is
matches like this that every footballer loves, but the only thing
lacking was us getting through to the next round.

Now we have to change focus, because the schedule is tight. On Sunday
we play Vitesse at home, and I am sure that we will continue playing
as good as we did last night. We are in solid shape, and although we
are out of the UEFA-cup, we have plenty of highlights in the league to
look forward to.

We will show that on Sunday by winning against Vitesse!

Cheers!
Erik

Bron: http://nevland.playernet.no
pi_42244006
Held.
pi_42248445
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:47 schreef zjroentje het volgende:
Zuur hoor, al vind ik het nooit zo snugger om een speler koud een pingel te laten nemen.
Over het algemeen is het zo dat spelers eerst warmlopen alvorens ze het veld worden ingestuurd, dus koud was hij allerminst. Het is gewoon domme zure pech..
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:09:51 #293
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_42256351
Mee eens! Je kunt namelijk ook stellen dat als bijvoorbeeld Fledderus hem genomen en gemist zou hebben dat hij te jong zou zijn om een penalty te nemen in zo'n heksenketel en dat hij niet meer 100 % fit is. Cornelisse had een warming-up achter de rug en was nog 100 % fit om hem er gewoon lekker in te schieten. Helaas mocht dit niet gebeuren, maar ik raak nu al een beetje zat van het gezeik dat hij hem niet had moeten nemen; bij elk ander persoon die hem gemist zou hebben kan je redenen noemen waarom diegene hem niet had moeten nemen. Gewoon pech.......
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_42258432
Zag vrijdag in de stad bijna niemand met groene sjaaltjes enzo, als Grunn door was geweest zie je ze altijd wel nu alleen een paar met hele chagrijnige gezichten Moest echt even lachen!

[ Bericht 17% gewijzigd door Tommeke op 01-10-2006 17:05:27 ]
pi_42259221
Cornelisse schiet gewoon goed in, klaar.. alleen te laag.

nou.. mis dus niet goed, ik bedoel goed in de hoek
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:26:14 #296
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_42259556
Dat valt best mee. In het stadion dacht ik ook dat het een goede penalty was, maar toen ik later terug keek viel dat wel mee.

Maar goed, Cornelisse was nummer 1. En iedereen kan een keer een strafschop missen...

Op naar Vitesse. Als Groningen zo speelt als tegen Partizan heb ik er alle vertrouwen in.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:23:45 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_42282839
Maak me GEEEEEEEEEK!!!!! 4-3 SUAREZ

wat een veerkracht!

Ongeslagen in de euroborg!!!!

[ Bericht 18% gewijzigd door venomsnake op 01-10-2006 16:32:31 ]
pi_42283489
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:23 schreef venomsnake het volgende:
..
Ongeslagen in de euroborg!!!!
...
hehe.. vooral dáárvoor was ik heel bang. Maar fieeuwww.. het viel wederom mee
pi_42283974
JAAAAAAAAAAAAAA! Jezus man wat een gekte! Vitesse zo onverdiend aan de leiding met 1-3. Jol die twee penalties niet geeft, maar zo opeens wel een derde waarbij niks aan de hand leek.

Mooi waark! En zo ontzettend verdiend gewonnen!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:21:20 #300
82589 S-Two
barba macacu
pi_42284279
Hehehe, netjes gedaan.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: