abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42182261
Is dat de Lambada ofzo?
  woensdag 27 september 2006 @ 22:11:01 #206
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42182374
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YMVmt-Rg9Os

Maar in plaats van 'Neroazzuri Ale' moet er 'Luis Suárez' worden gezongen .
Zo wordt ie inderdaad al gezongen voor Suarez.
En ja, de lambada
pi_42183124
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:47 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Bij een kutresultaat de westrijd ruim voor het einde verlaten, dat is sfeerverhogend.
Een beetje meer respect voor je medesupporters kan geen kwaad. Niet iedereen staat op de banken nieuwe liedjes mee te bleren. Iedereen beleeft de wedstrijd op zijn eigen manier, soit.
pi_42183288
Een beetje meer respect voor de ploeg op het veld zou dan ook niet misstaan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 27 september 2006 @ 22:35:11 #209
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42183313
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef savelkoul het volgende:

[..]

Iedereen beleeft de wedstrijd op zijn eigen manier, soit.
Als je alleen komt om je ploeg te steunen wanneer het goed gaat rot je sowieso maar op (de mensen die daarom dus eerder weggaan). Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
pi_42183848
quote:

[..]

Een beetje meer respect voor je medesupporters kan geen kwaad. Niet iedereen staat op de banken nieuwe liedjes mee te bleren. Iedereen beleeft de wedstrijd op zijn eigen manier, soit.
Het probleem met supporters die eerder weggaan is dat zij juist geen respect voor de medesupporters hebben. Zij lopen 'in beeld' door het gangpad weg, blokkeren het zicht op het veld. In een schouwburg ga je toch ook niet eerder weg, mede uit respect voor je mede-bezoekers?
pi_42184605
quote:

[..]

Respect waarvoor? Respect voor het alleen maar in de benen komen wanneer er gescoord wordt? Respect voor het voortijdig verlaten van het stadion terwijl de spelers op het veld wel wat steun kunnen gebruiken?

Ik zit er niet voor mijn mede-supporters ik zit er voor de club fc groningen wat moet winnen. Als jij als gloryhunter enkel naar de euroborg komt de mooie wedstrijden tegen ajax/feyenoord/psv te zien en vindt dat je je zondagmiddag verneukt als je nog langer blijft zitten op je luie reet bij die 1-1 stand en dus maar vertrekt kan ik je vertellen dat je iedereen je zal blijven uitkotsen. Kom op zeg, gedraag je niet als een ajax-supporter..
pi_42185210
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Respect waarvoor? Respect voor het alleen maar in de benen komen wanneer er gescoord wordt? Respect voor het voortijdig verlaten van het stadion terwijl de spelers op het veld wel wat steun kunnen gebruiken?
Ok, dit win ik toch niet
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef dolledingo het volgende:
Ik zit er niet voor mijn mede-supporters ik zit er voor de club fc groningen wat moet winnen. Als jij als gloryhunter enkel naar de euroborg komt de mooie wedstrijden tegen ajax/feyenoord/psv te zien en vindt dat je je zondagmiddag verneukt als je nog langer blijft zitten op je luie reet bij die 1-1 stand en dus maar vertrekt kan ik je vertellen dat je iedereen je zal blijven uitkotsen. Kom op zeg, gedraag je niet als een ajax-supporter..
Ik heb het niet over mezelf flapdrol, over anderen

Veel plezier morgen allen
pi_42185260
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het probleem met supporters die eerder weggaan is dat zij juist geen respect voor de medesupporters hebben. Zij lopen 'in beeld' door het gangpad weg, blokkeren het zicht op het veld. In een schouwburg ga je toch ook niet eerder weg, mede uit respect voor je mede-bezoekers?
Da's waar, daarom zit ik eerste rij
pi_42185448
De Heer Danko Lazovic komt morgen ook even kijken in de Borg.
quote:
Danko Lazovic: 'Ik ben helemaal niet bang voor De Euroborg'

Om te beginnen het duel bij FC Groningen. Tegenstanders vrezen De Euroborg. 'Ik niet. Het zou me niets verbazen als FC Groningen zondag een beetje vermoeid aan de wedstrijd begint, donderdag (morgen) spelen ze eerst nog in het UEFA Cup-toernooi tegen Partizan Belgrado. Op die wedstrijd staat veel spanning, daarin zullen ze alles moeten geven. We gaan gewoon voor de volle winst 'in De Euroborg, tegen Partizan ga ik alvast even kijken. Dat blijft mijn club natuurlijk, misschien kan ik mijn trainer daarna nog wel wat tips geven.'
bron: vitesse.org
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42185754
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:34 schreef venomsnake het volgende:
De Heer Danko Lazovic komt morgen ook even kijken in de Borg.
[..]

[/sub]
En gaat met knikkende knieen terug naar Arnhem
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_42193523
quote:
Nevland speelt mee tegen Partizan

GRONINGEN - Erik Nevland speelt donderdagavond voor FC Groningen tegen Partizan Belgrado in de Oosterpoort.

Nevland heeft al een tijdlang last van een buikblessure. De spits moet meteen aan de bak, de FC moet een 4-2 achterstand ongedaan maken.

Zowel Radio als TV Noord zendt de wedstrijd live uit.
De Radio-uitzending begint om zeven uur voor de tv-uitzending kunt u om twintig voor acht inschakelen.
bron: rtvnoord
In de Oosterpoort dus..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42193559
Whehe
  donderdag 28 september 2006 @ 11:15:43 #218
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42194145
Ik merk aan de reacties van de FCG-fans dat het succes ook wat 'luxe-probleempjes' met zich meebrengt zoals uitfluiten en eerder weggaan bij minder succes

Maar de verwachtingen zijn natuurlijk hoger dan voorgaande seizoenen en dan zullen mensen natuurlijk ook sneller ontevreden zijn dan voorheen
pi_42195253
quote:
dat het succes ook wat 'luxe-probleempjes' met zich meebrengt zoals uitfluiten en eerder weggaan bij minder succes
Dat gebeurde vorig seizoen ook regelmatig in de beginfase, toen het ineens wel begon te draaien bleef de tent grotendeels vol. Afgelopen zondag was het voor het eerst in tijden dat ruim 5 minuten! voor tijd mensen al massaal aan het aftaaien waren, veel ook..

op dat soort momenten hoop ik altijd dat die 2-1 valt.
Daarom vond ik bijvoorbeeld die 3-3 tegen Feyenoord van wat seizoenen geleden geniaal

Ik mag toch hopen dat we in de grote zaal van de Oosterpoort moeten zijn?
pi_42195361
Kun je tenminste wel écht bier krijgen, in de Oosterpoort en de de stoelen zitten beter

Ik zit voor het eerst van mijn leven op de lange zijde, iemand wilde kaarten ruilen en dan ben ik de beroerdste niet
Vak Y en we hebben twee vlaggen mee, dus dan zijn we te herkennen
pi_42195716
Pff spannings... Ik hoop zo op een mooie overwinning, dat het plots wel gaat lopen en er wel de spirit is. Maarja als het niet loopt, wordt het toch wel een erg lastige opgave...

Wat een schitterende open deur trouwens...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_42201328
Dobro do¨li u zeleni pakao 28 september 2006[/b]
De selectie van FK Partizan Belgrado is inmiddels in Nederland aangekomen en dus kan de koude oorlogvoering ook beginnen. Gisteravond plaatsten enkele supporters van FC Groningen alvast een welkomstboodschap bij het hotel van de Serviërs: 'Dobro do¨li u zeleni pakao'. Oftewel: 'Welkom in de Groene Hel'.[/quote]

Partizan mietjes
Welkom in de Groene Hel
quote:
De tekst werd voorafgegaan met een welgemeend 'Partizan picke' ('Partizan mietjes') en op een spandoek gespoten. De boodschap werd vervolgens afgeleverd bij het hotel van de Partizanen in Zeegse. Dan weten ze alvast dat het een heet avondje beloofd te gaan worden vanavond.

Come on FC!
Bron: www.trotsvanhetnoorden.nl
pi_42201934
Tsja, als je vervolgens met 3-0 verliest heb je er weinig aan natuurlijk....
pi_42202062
De eerste Serven zijn ook gespot rond het euroborg stadion, dat terwijl het toch echt uitverkocht was en er geen kaarten aan Serven verkocht zouden worden, maar om 14.45 staat opeens het volgende bericht op de site van de FC.
quote:
Tickets Partizan at P4 from 17.30 hours

Fans of Partizan Belgrade can buy a ticket for the UEFA Cup game of tonight at P4. They can follow the signs in the neighborhood of Euroborg. The ticket selling starts at 17.30 hours. For getting a ticket a valued identity card, like a passport, is needed.

Bron: FC Groningen
Word dus gezellig vanavond.
pi_42202141
"in the neighborhood of Euroborg"

pi_42202250
pi_42202317
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
"in the neighborhood of Euroborg"

pi_42203223
zenuwachtig, erger dan bij AZ thuis in de playoffs
  donderdag 28 september 2006 @ 17:14:20 #229
26251 Eilanden
pi_42203616
quote:
a valued identity card,
Waarschijnlijk bedoelt men hier 'valid'?
pi_42204620
het zag al aardig groen in de binnenstad net .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 28 september 2006 @ 17:48:11 #231
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_42204760
Nog 2 uurtjes..................spanning heerst hier!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_42204855
Zo ff snel eten en dan richting stad/Euroborg, in die volgorde.

Come on FC!!!
  donderdag 28 september 2006 @ 17:51:57 #233
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_42204935
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:14 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelt men hier 'valid'?
Dat lijkt mij wel ja

COME ON FC, COME ON FC
pi_42204936
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef clauwheee het volgende:
Zo ff snel eten en dan richting stad/Euroborg, in die volgorde.

Come on FC!!!
Veul plezier!
pi_42206768
Mooie reportage over Suarez net op TVNoord..
Van Jans moet ie Nevland zien als zijn vader in het veld.
pi_42215014
Zo dichtbij
KLOTE!!

FC Groningen

pi_42215076
Geweldige wedstrijd iig.
pi_42215742
Geweldige wedstrijd. Prachtige manier om eruit te vliegen. Als het moet, dan maar zo.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:43 schreef savelkoul het volgende:
Voor de rest, donderdag gewoon genieten van de wedstrijd. Cornelisse speelt niet, dus dat scheelt alweer een ergernis
pi_42215759

zucht....
pi_42215954
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:15 schreef savelkoul het volgende:
Geweldige wedstrijd. Prachtige manier om eruit te vliegen. Als het moet, dan maar zo.
[..]

Juist als het dan toch misgaat is dit nog wel een mooie manier.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42216014
Nou de teleurstelling is er eerder groter dan kleiner om... Potje drama erbij maakt het voor mij nou niet echt mooier...
  donderdag 28 september 2006 @ 22:24:30 #242
26251 Eilanden
pi_42216125
Jammer FCG! Waren inderdaad dichtbij ... maar als je zo dichtbij bent kan ik me inderdaad voorstellen dat de teleurstelling eerder groter dan kleiner is
pi_42218367
Wat een prachtige pot, ik herken de wedstrijd aan de samenvatting niet terug.
In vak B2 (hoofdtribune) zat een groep Grobari. Na de wedstrijd nog even vlag mee gewisseld, dus nu in bezit van een Partizanvlag. Die mannen beleven de wedstrijd echt met flink veel emotie, alhoewel ze wel wat agressie uitdragen

Jammer voor ons, maar wel echt genoten!
pi_42218452

Foto van het fcgforum

[ Bericht 16% gewijzigd door venomsnake op 28-09-2006 23:35:11 ]
pi_42218509
2 belachelijke penalties en dus een terechte uitschakeling. Desondanks wel zuur denk ik.
pi_42219017
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef MaxPower het volgende:
2 belachelijke penalties en dus een terechte uitschakeling. Desondanks wel zuur denk ik.
De 1e penaltie was zeker onterecht, de tweede reglementair terecht, maar makkelijk gegeven. Reken je in je omschrijving van een terechte uitschakeling ook de arbitrale dwalingen van de 1e wedstrijd mee?
pi_42219364
Die waren inderdaad ook niet mals.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:17:12 #248
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_42220528
Zonde. Maar toch een mooie avond gehad.

De penalty's vanaf de curve...
Van de Laak (YouTube)
Cornelisse (YouTube)

Misschien zet ik ze morgen wel even in betere kwaliteit online.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_42220826
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef The_Verve het volgende:

De penalty's vanaf de curve...
Van de Laak (YouTube)
Cornelisse (YouTube)
pi_42222015
ook nog een penalty gemist

echt jammer dat groningen eruit ligt het was ze zeker gegund om door te gaan naar de volgende ronde , volgend jaar beter dan maar

Tot zondag
pi_42222032
35 jaar trots bezit van stad en ommeland!

pi_42222052
Ik zeg verder even niks...bijna...bijna.
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:39:18 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42223040
Jammer van het de uitschakeling, maar volgend seizoen krijgen jullie gegarandeerd een nieuwe kans!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42223558
Verdomme, net thuis van een feestje. Terug op fiets blijft de misser van Yuri steeds maar weer door mn kop spoken.

Desondanks genoten van de sfeer. Jammer, toch echt verneukt in de eerste pot.
pi_42227454
quote:
Inzet Paul Matthijs nog niet in zicht

GRONINGEN - De liesklachten van Paul Matthijs zijn op korte termijn niet voorbij.

Dat heeft de aanvoerder van FC Groningen te horen gekregen na onderzoek in het ziekenhuis. Het probleem is de aanhechting van de spieren. In het slechtste scenario is Matthijs nog enkele maanden niet inzetbaar.
Bron: Rtvnoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')