Moet eerst eens zijn debuut maken dan.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
En Poepon dan?
Je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:27 schreef M0NTANA het volgende:
Jong RKC Waalwijk, dat moeten we gewoon winnen! Lager niveau dan Spakenburg zelfs.
Je zou toch haast denken dat het moet kunnen jaquote:Op woensdag 20 september 2006 08:27 schreef M0NTANA het volgende:
Jong RKC Waalwijk, dat moeten we gewoon winnen! Lager niveau dan Spakenburg zelfs.
Psssst HTC je mag maar 3x wisselenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ze zullen idd wel met een c-elftal komen...
Maken Zdenek Grygera en Nicolae Mitea eigenlijk deel uit van de selectie? Snap overigens niet waarom Michael Krohn-Dehli niet bij de selectie zit, tegen zijn oude club kan hij zich mooi bewijzen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef zjroentje het volgende:
Gentenaar
Ogararu Heitinga Vermaelen Emanuelsson
Maduro Perez Lindenbergh
De Mul Rosenberg Manucharyan
Daar zou ik mee gaan spelen vanavond.
Druk niet, maar je ziet wel vaker grotere clubs eruit gaan door de kleintje. Vooral in de UK was het pas nog raak..quote:Op woensdag 20 september 2006 11:02 schreef PLAE@ het volgende:
0-8 ofzo met 2 vingers in de neus. Hier ga ik me echt neit druk om maken hoor![]()
Ah ja, Grygera is er ook nog.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maken Zdenek Grygera en Nicolae Mitea eigenlijk deel uit van de selectie? Snap overigens niet waarom Michael Krohn-Dehli niet bij de selectie zit, tegen zijn oude club kan hij zich mooi bewijzen.
Nee en dat hoeven wij ook niet te wetenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef -Wolf- het volgende:
Er stond in de Telegraaf vanochtend dat Henk gisteren niet bij de persconferentie was vanwege trieste prive-omstandigheden. Weet iemand hier meer van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |