Psssst HTC je mag maar 3x wisselenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ze zullen idd wel met een c-elftal komen...
Maken Zdenek Grygera en Nicolae Mitea eigenlijk deel uit van de selectie? Snap overigens niet waarom Michael Krohn-Dehli niet bij de selectie zit, tegen zijn oude club kan hij zich mooi bewijzen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef zjroentje het volgende:
Gentenaar
Ogararu Heitinga Vermaelen Emanuelsson
Maduro Perez Lindenbergh
De Mul Rosenberg Manucharyan
Daar zou ik mee gaan spelen vanavond.
Druk niet, maar je ziet wel vaker grotere clubs eruit gaan door de kleintje. Vooral in de UK was het pas nog raak..quote:Op woensdag 20 september 2006 11:02 schreef PLAE@ het volgende:
0-8 ofzo met 2 vingers in de neus. Hier ga ik me echt neit druk om maken hoor![]()
Ah ja, Grygera is er ook nog.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maken Zdenek Grygera en Nicolae Mitea eigenlijk deel uit van de selectie? Snap overigens niet waarom Michael Krohn-Dehli niet bij de selectie zit, tegen zijn oude club kan hij zich mooi bewijzen.
Nee en dat hoeven wij ook niet te wetenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef -Wolf- het volgende:
Er stond in de Telegraaf vanochtend dat Henk gisteren niet bij de persconferentie was vanwege trieste prive-omstandigheden. Weet iemand hier meer van?
ik hoop dat jullie de finale halenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Jong RKC rollen jullie wel op. Dat lukt zelfs Feijenoord op dit moment wel.
Veendam morgen gaat moeilijker worden voor ons.
Ach, zo erg is het ook weer niet gesteld met Feyenoord, de competitie duurt nog lang. Jullie hebben dit seizoen echt geen slappere pot gespeeld dan Ajax afgelopen zondag, bij Feyenoord is er tenminste altijd nog wel strijd en inzet te zien op het veld.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Jong RKC rollen jullie wel op. Dat lukt zelfs Feijenoord op dit moment wel.
Veendam morgen gaat moeilijker worden voor ons.
quote:'Ook tactisch haperde Ajax'
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - Het ontbrak Ajax zondag tegen Roda JC niet alleen aan de juiste wedstrijdinstelling. ''De veldbezetting was ook niet goed,'' vond assistent-trainer Hennie Spijkerman na de 2-0 nederlaag. Vanavond bekert Ajax in een andere samenstelling tegen Jong RKC.
Alvorens vooruit te kijken naar het duel met Jong RKC in de tweede ronde van het bekertoernooi, blikte Spijkerman - trainer Henk ten Cate was afwezig vanwege een overlijdensgeval in zijn naaste omgeving - terug op de nederlaag in Kerkrade.
Behalve de slechte wedstrijdmentaliteit klopte bij Ajax ook de veldbezetting niet, concludeerde hij. ''We speelden niet compact genoeg,'' vond de oud-trainer van FC Zwolle. ''Onze verdedigers stonden soms op de rand van ons eigen zestienmetergebied en onze aanvallers stonden bij het zestienmetergebied van Roda. Dan is het speelveld te groot.''
Na een lange praatsessie op maandag had Spijkerman de indruk dat de spelers iets van de nederlaag hadden opgestoken. ''De spelers zijn er constructief mee bezig. Na het duel met het agressief spelende FC Utrecht (op 1 oktober), zullen we weten of we daadwerkelijk iets hebben opgestoken van de les in Kerkrade.''
Tegen Jong RKC zal Ajax in een andere samenstelling spelen dan tegen Roda. Voetballers die vaak tweede keus zijn, mogen aantreden.
Spijkerman: ''Niet als strafmaatregel voor het duel met Roda. We willen die andere spelers gewoon eens aan het werk zien.''
Jong RKC bestaat uit jongens van 19-20 jaar, aangevuld met spelers uit de A-jeugd. Aangezien RKC op donderdag bekert tegen Dordrecht, doet geen enkele speler van het eerste elftal mee bij Jong RKC.
Jaap Stam (34) mist het duel van vanavond. Hij krijgt rust van de technische staf.
© Het Parool, 20-09-2006
Zou mij weer een leuke dag bezorgen in de Kuipquote:Op woensdag 20 september 2006 13:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie de finale halen
en wij ook dan.
Welkom terug, D-K.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou mij weer een leuke dag bezorgen in de Kuip![]()
Nopzquote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welkom terug, D-K.Wordt het geen tijd voor een andere, Feyenoord-gerelateerde username?
Nee joh leef je uit!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
NopzMaar ik ga "proberen" normaal te doen, want anders krijg ik een ban voor een half jaar
![]()
Goed voornemen!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
NopzMaar ik ga "proberen" normaal te doen, want anders krijg ik een ban voor een half jaar
![]()
Nog minder dan op dit moment?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goed voornemen!![]()
Hoop ook voor je dat het je lukt, wanneer het allemaal even wat minder gaat. Bijvoorbeeld bij een eventuele uitschakeling in UEFA Cup en KNVB-beker of bij verliespartijen in de eredivisie, bijvoorbeeld tegen Ajax.
Hij niet, Feyenoord wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF doe je met je icon, hij is niet dood ofzo
Die moet ik nog ff veranderen, die is nog van de dag nadat Kuijt vertrok. Was toen in een slechte stemming.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha, inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn eerste dag terug op VBL wil ik nog een beetje mild voor hem zijn, we weten allemaal beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog minder dan op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |