Inderdaad, NL-ers die 80 rijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Je rijdt nog wel treintje hoor. Achter de Nederlanders die niet weten dat je 100 mag
Wij hebben gemerkt dat die twee jaar kleuterschool in NL veel voordelen heeft gehad. Christan was al gewend aan hele dagen naar school en dat maakt een groot verschil met de Duitse kinderen die voor het eerst gingen (klas 1 en 2 kregen veel lessen samen). Voordeel van de tweetalige school is ook dat ze meer les krijgen, de lesuren liggen gelijk met NL, terwijl Duitse scholen meestal maar tot 13 uur les geven.
quote:Een Nederlander, een Duitser, een non en een dame met een kort rokje met een mooie boezem zitten in een treincoupe.
Op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus is het pikdonker. Opeens klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
'Net goed', denkt de non, 'die Duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!'
'Net goed', denkt de mooie meid, 'die Duitser heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!'
'Scheisse', denkt die Duitser, 'die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!'
En de Nederlander denkt: 'In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op z'n smoel!'
Omdat je je net geregistreerd hebtquote:Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef Sylvieaatje het volgende:
Ze vragen toch naar een goede site, heb hier ontzettende goede ervaringen mee, en is nog kostenloos ook dus hoezo spam????
Kostenloos? Wie gaat die begeleiding betalen dan???quote:Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef Sylvieaatje het volgende:
Ze vragen toch naar een goede site, heb hier ontzettende goede ervaringen mee, en is nog kostenloos ook dus hoezo spam????
Is net wat je zelf als ervaring mee krijgt, maar ik heb voor de begeleiding geen bal aan de(Volks)banken gehad, moest even goed alles zelf uitzoeken dus wat betreft die "echte'' adviseurs daar heb ik dus andere ervaringen mee, en deze mevrouw heeft toch maar mooi voor mij ook nog een hele hap van de koopprijs afgekregen, wat in eerste instantie onmogelijk werd geacht.quote:Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Kostenloos? Wie gaat die begeleiding betalen dan???
Ik ken nu al meer van zulke "tussenpersonen" en ik heb er mijn buik wel zo vol van!
Vooral de Nederlandse tussenpersonen. Ik ga me verder niet uitwijden, maar ik heb er bij de verkoop van mijn woning ook enkele meegemaakt....
Als je al in Dld wilt gaan wonen, loop lekker een Volksbank in of een Sparkasse, daar zitten ECHTE adviseurs.
ik krijg hierbij jeuk.quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef Sylvieaatje het volgende:
Wat ik ook zeker een aanrader vindt is Wouda&Stapel immobilien te vinden op
verwijderd
Ze hebben een groot huizen bestand, maar gaan ook op zoek naar dat ene huis wat jij zoekt en begeleiden je echt van A tot Z tijdens de emigratie.
En dit ook nog geheel kosteloos heb zelden zo'n goede begeleiding meegemaakt.
Is soms echt een doolhof dat verhuizen naar Duitsland, en ook een hele hoop slechte makelaars in het grensgebied.
Maar kan niet anders zeggen top! en nog bedankt
Lijkt me niet off topic, sorry dat ik m niet gequote heb hoor........, heb nog niet zo heel veel computer ervaringquote:Op maandag 18 september 2006 11:24 schreef Klonk het volgende:
Aangezien de huizenprijzen hier aan de hoge kant zijn en een rijtjeshuis in een beroerde buurt van 250.000 euro doodleuk als ideale starterswoning wordt aangeboden, zijn we voorzichtig aan de andere kant van de grens aan het kijken.
Nu is mijn vraag, weet iemand of er een funda achtige site is in Duitsland, ok alle makelaars hebben wel een eigen site, maar ja weet alle makelaars maar eens.
Dat is niet alleen in Duitsland hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef ueberduitser het volgende:
nadeel van in Duitsland wonen is al het wild wat er rond loopt, dat heb ik dus vanochtend wel weer meegemaakt.
-knip-
Klopt helemaal. Ik heb deze site ook gebruikt en het is vrij goed. Je kunt ook op http://www.huisjehurenduitsland.nl/ kijken. Ook geen slechte site.quote:Op maandag 18 september 2006 13:04 schreef hugo2406 het volgende:
http://www.immobilienscout24.de/ Is een grote
http://www.verhuis.de/start/index.html is een handige link over wat er allemaal bij komt kijken te verhuizen naar Duitsland
Zeg Sandra, ga ff snel weg met je spam in een überoud topic te posten...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Nanavg het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik heb deze site ook gebruikt en het is vrij goed. Je kunt ook op http://www.huisjehurenduitsland.nl/ kijken. Ook geen slechte site.
Vind je? Ik vind dat echt...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef dribbel79 het volgende:
http://www.funda.nl/europ(...)16-zum-esch-8-esche/
mooie tent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |