abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2009 @ 10:33:25 #251
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_66644756
Ik begrijp dat ik niet de enige ben die zich kapot ergert aan het Nederlandse verkeer en de Nederlandse automobilist in het bijzonder...

Maar goed, wat Rewimo nog vergeet, op de school waar Christan naar toe gaat is dus wel de volle dag (tot 4 uur) betreuung. Zelfs in vakanties enzo, de enige uitzondering is feestdagen, maar dat lijkt me logisch. En tijdens die uren kunnen ze ook nog huiswerkbegeleiding krijgen, zijn er speciale dingen zoals een uurtje voetbal, toneel, weerbaarheidstrainingen enzo, waaraan ze, als ze zich opgeven aan mee kunnen doen. Er zijn dus scholen waar het wel goed geregeld is.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:50:47 #252
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_66645276
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Je rijdt nog wel treintje hoor. Achter de Nederlanders die niet weten dat je 100 mag

Wij hebben gemerkt dat die twee jaar kleuterschool in NL veel voordelen heeft gehad. Christan was al gewend aan hele dagen naar school en dat maakt een groot verschil met de Duitse kinderen die voor het eerst gingen (klas 1 en 2 kregen veel lessen samen). Voordeel van de tweetalige school is ook dat ze meer les krijgen, de lesuren liggen gelijk met NL, terwijl Duitse scholen meestal maar tot 13 uur les geven.
Inderdaad, NL-ers die 80 rijden

Die twee jaar kleuterschool in NL van ons was dus helemaal niet zo'n gek idee...
Tweetalige school is hier ook wel, het aanbod NL-ers wordt gewoon steeds meer, dus de scholen moeten wel mee....
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:52:34 #253
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_66645319
even ter info, het aangifteprogramma van 2008 is beschikbaar...
http://download.belasting(...)008_nl_win_setup.exe
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:28:28 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_66648156
80? meestal komen ze niet boven de 70 uit.
blijkbaar weten ze niet dat als er na de een kruising/zijstraat de beperking vervalt (in NL ook)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:58:35 #255
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66649124
De Duitse humor is alleen altijd zo om te janken...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:13:44 #256
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_66649643
helemaal mee eens....:)
quote:
Een Nederlander, een Duitser, een non en een dame met een kort rokje met een mooie boezem zitten in een treincoupe.
Op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus is het pikdonker. Opeens klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
'Net goed', denkt de non, 'die Duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!'

'Net goed', denkt de mooie meid, 'die Duitser heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!'

'Scheisse', denkt die Duitser, 'die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!'

En de Nederlander denkt: 'In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op z'n smoel!'
pi_68423331
Wat ik ook zeker een aanrader vindt [edit] te vinden op [edit]
Ze hebben een groot huizen bestand, maar gaan ook op zoek naar dat ene huis wat jij zoekt en begeleiden je echt van A tot Z tijdens de emigratie.
En dit ook nog geheel kosteloos heb zelden zo'n goede begeleiding meegemaakt.

Is soms echt een doolhof dat verhuizen naar Duitsland, en ook een hele hoop slechte makelaars in het grensgebied.

Maar kan niet anders zeggen top! en nog bedankt

*edit*
Spam verwijderd.
Vonkenboer

[ Bericht 16% gewijzigd door Vonkenboer op 27-04-2009 18:17:58 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 14:43:58 #258
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68423391
Spammert!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68423496
Ze vragen toch naar een goede site, heb hier ontzettende goede ervaringen mee, en is nog kostenloos ook dus hoezo spam????
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 14:48:12 #260
13151 crew  Rewimo
pi_68423543
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef Sylvieaatje het volgende:
Ze vragen toch naar een goede site, heb hier ontzettende goede ervaringen mee, en is nog kostenloos ook dus hoezo spam????
Omdat je je net geregistreerd hebt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68423910
Geen probleem krijg graag voor m'n billen, haha wilde meteen reactie geven maar ging niet zonder registratie vandaar Gr Sylvie
  maandag 27 april 2009 @ 15:04:20 #262
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_68424170
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef Sylvieaatje het volgende:
Kostenloos? Wie gaat die begeleiding betalen dan???

Ik ken nu al meer van zulke "tussenpersonen" en ik heb er mijn buik wel zo vol van!
Vooral de Nederlandse tussenpersonen. Ik ga me verder niet uitwijden, maar ik heb er bij de verkoop van mijn woning ook enkele meegemaakt....
Als je al in Dld wilt gaan wonen, loop lekker een Volksbank in of een Sparkasse, daar zitten ECHTE adviseurs.
pi_68424953
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Kostenloos? Wie gaat die begeleiding betalen dan???

Ik ken nu al meer van zulke "tussenpersonen" en ik heb er mijn buik wel zo vol van!
Vooral de Nederlandse tussenpersonen. Ik ga me verder niet uitwijden, maar ik heb er bij de verkoop van mijn woning ook enkele meegemaakt....
Als je al in Dld wilt gaan wonen, loop lekker een Volksbank in of een Sparkasse, daar zitten ECHTE adviseurs.
Is net wat je zelf als ervaring mee krijgt, maar ik heb voor de begeleiding geen bal aan de(Volks)banken gehad, moest even goed alles zelf uitzoeken dus wat betreft die "echte'' adviseurs daar heb ik dus andere ervaringen mee, en deze mevrouw heeft toch maar mooi voor mij ook nog een hele hap van de koopprijs afgekregen, wat in eerste instantie onmogelijk werd geacht.

Maar goed kan alleen mijn ervaring meedelen, allicht zijn er een (groot) aantal slechte tussenpersonen, kan er een heleboel noemen, maar daar gaat het niet om, dit is mijn persoonlijke ervaring niet meer en niet minder.

Gr Sylvie
  maandag 27 april 2009 @ 17:30:34 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_68429558
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef Sylvieaatje het volgende:
Wat ik ook zeker een aanrader vindt is Wouda&Stapel immobilien te vinden op
verwijderd
Ze hebben een groot huizen bestand, maar gaan ook op zoek naar dat ene huis wat jij zoekt en begeleiden je echt van A tot Z tijdens de emigratie.
En dit ook nog geheel kosteloos heb zelden zo'n goede begeleiding meegemaakt.

Is soms echt een doolhof dat verhuizen naar Duitsland, en ook een hele hoop slechte makelaars in het grensgebied.

Maar kan niet anders zeggen top! en nog bedankt
ik krijg hierbij jeuk.
een site van een Duits bedrijf dat door een Nederlander in Rotterdam is geregistreerd.
en door een iemand in een forum geplaatst die hiervoor een nieuw profiel heeft aan gemaakt zonder enige persoons gegevens.
en zomaar gedumpt zonder een quote of verwijzing naar een vraagsteller.
dit ruikt, nee stinkt naar SPAM.

edit
site is geregistreerd op
Date registered: 12-02-2009

[ Bericht 3% gewijzigd door z80 op 27-04-2009 17:32:35 (toevoeging) ]
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 18:19:24 #265
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 19:49:58 #266
13151 crew  Rewimo
pi_68433675
Dankeschön, Vonk
  maandag 27 april 2009 @ 21:52:40 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_68439263
vandaag een poging gewaagd om er een wcd+schakelaar bij te plaatsen in de kelder.
aangezien er verlichting en meerdere wcd's aanwezig zijn moet dit geen probleem opleveren.
dacht ik, niet dus.
het stelletje prutsers heeft van de ene groep de nul en van de andere de fase samen in een lasdoos gestopt.(zit nu gelukkig niets meer aan)
en aan de oude bedrading een lasdoos geknoopt met hieruit meerdere vertakkingen na wcd's
echter blijkt er overal wel wcd's met ra gebruikt te zijn maar is er in de kelder geen enkele ra te vinden.
en om het nog leuker te maken zit mijn schuur ook op deze constructie aangesloten.
dus ook zonder ra.
gaat nog feest worden om hier ra te krijgen.
pi_68450012
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:24 schreef Klonk het volgende:
Aangezien de huizenprijzen hier aan de hoge kant zijn en een rijtjeshuis in een beroerde buurt van 250.000 euro doodleuk als ideale starterswoning wordt aangeboden, zijn we voorzichtig aan de andere kant van de grens aan het kijken.

Nu is mijn vraag, weet iemand of er een funda achtige site is in Duitsland, ok alle makelaars hebben wel een eigen site, maar ja weet alle makelaars maar eens.
Lijkt me niet off topic, sorry dat ik m niet gequote heb hoor........, heb nog niet zo heel veel computer ervaring , daarop wilde ik reageren, en daarom heb ik me even kort aangemeld, en wat betreft spam zie nog wel een verwijzing onder deze topic staan.........., dacht dat het hier ging om aanraders en leuke ervaringingen, geen afblaffers en negativiteit.
En wat betreft die aanmelding in Rotterdam, slecht huiswerk gedaan zeker????????

Gr Sylvie
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:45:27 #269
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_68456121
nadeel van in Duitsland wonen is al het wild wat er rond loopt, dat heb ik dus vanochtend wel weer meegemaakt.

Op weg naar m'n werk is er altijd een stukje bos waar het gewoon gevaarlijk is met wild, te pas en te onpas zie ik daar reeën oversteken. Ik kom er nu al 8 jaar langs en heb zeker al 20x grof moeten remmen/noodstoppen om een aanrijding te voorkomen.
Maar vanochtend was het dus zover, tempo 90-95 (al voorzichtig, ben altijd op m'n hoede daar) over de Landesstrasse. Ben ik in gesprek met m'n zoontje, kijk in de spiegel.........PLOK......zo van rechts een ree onder de auto.
Goed, schrikken...polizei anrufen usw.

Auto naar de Slopel dealert gereden, schade: intercooler+ophanging, mistlampen, complete voorbumper...
Dikke 3000 euro schade.:(:(
Gaan we weer een Stufe omhoog.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 april 2009 @ 13:09:06 #270
13151 crew  Rewimo
pi_68456870
Aiai, ja hier in het Reichswald heb je ook zo'n stuk waar reeën en wilde zwijnen zitten. Je mag daar ook maar 70. Ik heb er al een paar keer aangereden wild zien liggen.

Zelf alleen maar een kapotte ruitenwisser gehad door zo'n stomme fazant-zonder-verstand
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:24:31 #271
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_68457425
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.530739,6.73411&spn=0.002098,0.006748&t=h&z=18

ik kwam van rechtsboven, ree kwam voor mij rechts uit het bos, wilde de akker links van me op.

Tja, moest gewoon mis gaan een keer.
Gelukkig m'n zoontje niks, had eigenlijk niet goed in de gaten wat gebeurde.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 april 2009 @ 13:34:49 #272
13151 crew  Rewimo
pi_68457816
Ja, je doet er niks aan, die beesten kijken niet op of om. Wel balen dat je zoveel schade hebt
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:54:39 #273
63722 z80
I fink you freaky
pi_68458620
dit is niet alleen in Duitsland maar het hele grens gebied.
ook in Groesbeek en omgeving komt het regelmatig voor dat er wild oversteekt zonder te kijken.
afkloppen maar tot nu toe is het nog goed gegaan bij mij.

ps
was de ree dood?
zo ja deze als schade vergoeding opeisen en na de polier brengen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:02:13 #274
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_68458945
ree niet weer gevonden, en m'n voorste kentekenplaat ook niet.
Ben d'r een beetje zuur van, ga naar huis en me maar ff op de tuin storten.
pi_68474779
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef ueberduitser het volgende:
nadeel van in Duitsland wonen is al het wild wat er rond loopt, dat heb ik dus vanochtend wel weer meegemaakt.

-knip-
Dat is niet alleen in Duitsland hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')