Volgens mij weeg jij 60kg en ben je compleet niet gespierd en nu heb je het over implantatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ik wil toch echt eerlijk waar en hoe dan ook die allerlaatste erbij hebben !
Ik heb er alles voor over![]()
bij ons gaan de dumbels tot 50 kilo..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jezus man wat is dat voor klote'gym' daar in Sint Nyk. Dan tref ik het nog met dumbbells tot 32kg
.
Ben benieuwd wat die gasten zeggen als ik daar als magere ecto binnenkom en aan wat barbells ga sleuren.
De prijzen op die eerste site zaten tussen de 7000 en 15000 dollar dus ja... Zoon operatie is niet goedkoopquote:Op woensdag 20 september 2006 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Echt ¤ 10.000 of zeg je dit om maar snel van me af te zijn !
Maar wat begint je schooldag laat dan,
andere scholen zijn al veel eerder begonnen ?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef J-Will het volgende:
Oef ik heb net een kuttraining achter de rug, niet normaal. Rows gingen best goed, paar setjes met 60 kg gedaan (vorm was niet optimaal maar toch) en flink volume op 50 kg. Maar incline bench ging zo ruk dat het gewoon belachelijk was. Normaal moet ik makkelijk 5*8*45 kunnen doen, nu was dat maar 40 kg en heeeeeeel moeizaam. Had wel spierpijn in de pecs maar toch, afknapper. Daarna legpress gedaan, kreeg 110 niet eens zonder cheaten omhoogWel explosief op 100 kg wat reps gepakt, voelde okay, maar deze training was er één om snel te vergeten. Zal wel aan het tijdstip liggen
Het is net het echte levenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:20 schreef BertV het volgende:
Alleen door de mindere trainingen kun vervolgens bewust een fijne training hebben...
Christelijk bodybuilden met BertV...quote:
Hij heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef BertV het volgende:
Stiekem wel gaaf ja...
Maar volgens mij is het geen natural.
Waar basseer jij dit allemaal op !quote:Op woensdag 20 september 2006 10:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Volgens mij weeg jij 60kg en ben je compleet niet gespierd en nu heb je het over implantaten![]()
![]()
Gewoon trainen en niet van een mug een olifant maken![]()
Mensen die meteen opgeven en gaan zoeken naar cosmetische oplossingenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waar basseer jij dit allemaal op !
En whatever iedereen kan implantaten nemen !
![]()
Je druk maken over 1 missend blokjequote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waar basseer jij dit allemaal op !
En whatever iedereen kan implantaten nemen !
![]()
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 20 september 2006 10:36 schreef Calyptus het volgende:
[..]
De prijzen op die eerste site zaten tussen de 7000 en 15000 dollar dus ja... Zoon operatie is niet goedkoop
Ik zit op een hoge school in Antwerpen. Begint altijd wat later
Ieder voor zich hequote:Op woensdag 20 september 2006 13:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die meteen opgeven en gaan zoeken naar cosmetische oplossingen![]()
![]()
Ik ben niet zo breed als Ronnie Coleman dus ik geef het op, ik ga overal implantaten laten zetten en dan ben ik net zo groot/stoerquote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je druk maken over 1 missend blokje:')
Ieder zijn sores hequote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je druk maken over 1 missend blokje:')
Niet waar, daar ben ik op tegen kerelquote:Op woensdag 20 september 2006 13:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo breed als Ronnie Coleman dus ik geef het op, ik ga overal implantaten laten zetten en dan ben ik net zo groot/stoer![]()
sanderstyle
En dan met name die kut steroiden gebruikers! Bah!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die meteen opgeven en gaan zoeken naar cosmetische oplossingen![]()
![]()
Wat zijn je stats dan en hoe lang ben je bezig? Je komt op mij over als een wannabebeachboy.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niet waar, daar ben ik op tegen kerel![]()
Gisteren had ik me een partij zin in een pizza oid, niet normaal!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
Zo dan gisteren gestopt met de creatine. Vandaag eindelijk weer is cola drinkenNormaal heb ik daar nooit zo'n behoefte aan maar nu.......
Ik doel niet op jou, maar sommige mensen die grijpen te snel naar de steroiden ja! Maar dat was niet mijn punt, cosmetische oplossingen zoals implantaten is toch totale onzin, komop zeg!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan met name die kut steroiden gebruikers! Bah!![]()
I know, feel the sarcasm bro.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou, maar sommige mensen die grijpen te snel naar de steroiden ja! Maar dat was niet mijn punt, cosmetische oplossingen zoals implantaten is toch totale onzin, komop zeg!
Plaats #2, want een regerend kampioen is bijna nooit verslagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:12 schreef LedZep het volgende:
Wow, Cutler is wel zwaar verbeterd!Grotere lats, biceps, gruwelijke benen en eindelijk wat betere abs zo te zien. We'll see wat het hem oplevert
.
Nah zo groot hoeft het niet per se.. mag welquote:Op woensdag 20 september 2006 11:49 schreef J-Will het volgende:
http://youtube.com/watch?v=OD6xYgrqHmc
Die Kazmaier, is dat jouw doel LedZep? Geniale kop die kerel
quote:
wat is de link tussen creatine en cola?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
Zo dan gisteren gestopt met de creatine. Vandaag eindelijk weer is cola drinkenNormaal heb ik daar nooit zo'n behoefte aan maar nu.......
Caffeine zou het effect van creatine tegengaan. Maar volgens mij is dat ondertussen achterhaald (ask J)quote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
wat is de link tussen creatine en cola?
Ikke nie begrijp![]()
True, althans, wat ik gelezen hebquote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Caffeine zou het effect van creatine tegengaan. Maar volgens mij is dat ondertussen achterhaald (ask J)
Boze mensen zijn sterker als vrolijke mensenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef desub het volgende:
Waarom kijkt iedereen eigenlijk zo moeilijk als ze zware gewichten tillen (doe ik ook)?
Zo lijkt het net of het niet leuk is....
Trainen zelf moet ook niet leuk zijn. 't Moet pijn doen, branden enzo. Niet na een lichte tinteling @ rep 6 de gewichten wegleggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef desub het volgende:
Waarom kijkt iedereen eigenlijk zo moeilijk als ze zware gewichten tillen (doe ik ook)?
Branden doet het bij mij zelden, de spieren houden er op gegeven moment gewoon mee op, maar echt branden doet het dan niet. Misschien komt het ook omdat ik niet zoveel setjes per spiergroep maakquote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Trainen zelf moet ook niet leuk zijn. 't Moet pijn doen, branden enzo. Niet na een lichte tinteling @ rep 6 de gewichten wegleggen.
Geldt dat ook voor huffende/puffende/kreunende mensen?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef McGilles het volgende:
Boze mensen zijn sterker als vrolijke mensen
Thanks!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:28 schreef LedZep het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)/?highlight=creatine
Ik ben maar naar huis gegaan. Ga zo denk ik trainen ipv vanavondquote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef McGilles het volgende:
Even een offtopicje: Wat doen alle mensen hier? Is er geen werk/school meer?![]()
Hahahaha, herkenbaar. Het lukt mij gewoon niet om normaal te blijven kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef desub het volgende:
Ik kan multi taskenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef McGilles het volgende:
Even een offtopicje: Wat doen alle mensen hier? Is er geen werk/school meer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |